Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Gaat wel goed :) van de week eisprong gehad denk ik had positieve ovutest maar niet veel geklust ivm vriend zyn werk :( dus deze maand geen kans.

Doe je ge een ovukatie testen of temperaturen zodat je inzicht krijgt?

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Nee dat gaan we vanaf aankomend jaar doen, wilde eerst rust geven omdat mijn spiraal er net uit is gegaan en ik vervolgens een schimmelinfectie kreeg.. Dus verwacht ook weinig deze maand aangezien het niet fijn is met je weet wel... :(

Wel balen zeg! Hopelijk dan maar volgende maand raak! Daar gaan we dan allebei weer voor haha:)

3. Repeltje

Aah wat rot is de schimmelinfectie nu over?
    Ik snap je wel.

Ja volgende maand gaan we er allebei voor!

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Nee helaas, heb gisterenavond de "pil" genomen en dan hopen dat het snel over is. Stond ik bij de etos.. Schaam me natuurlijk weer als een malle terwijl het heel normaal is haha.. That's me :p

5. Repeltje

Haha dat zou ik dus ook hebben :p terwijl het heel normaal is ja. Komt vast snel goed :)

6. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Heb er nu geen last meer van gelukkigggg :D

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hmmm een maand en een dag geleden ben ik ongesteld geworden voor het eerst.. Nu nog niet ongesteld.. Manlief en ik hebben bijna niet geklust ivm die schimmelinfectie.. Normaal gesproken dan wel weer een hele regelmatige cyclus.. Namelijk 15 dagen max hahahahahha:D Pfff... wat stom dat wachten haha :p

8. Repeltje

Wees blij dat je nu keetje minder vaak achter elkaAr ongesteld Ben :) ja echt vervelend vind ik dat wachten ook vooral als je toch weet dat het niet raak is.

Ga je er een zw testje tegen aan gooien? Of wacht je hahaha :p

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja precies.. We hebben wel wat geklust maar of dat nou echt 'goed en genoeg' was... Zou ik zo verbazingwekkend vinden..

Ik denk dat ik zoiezo nog wacht tot na het weekend.. Heb namelijk wel het gevoel dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen... :)

Hoe gaat het met jullie?:D

10. Repeltje

Hier ook aan het wachten op ongi misschien morgen of dinsdag testen. Haha en jij al ongi? Hoe gaat het met jou?

11. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Repeltje, spannend zeg! Ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden.. Niet zoals ik normaal ongesteld wordt maar echt helaas veel, heel veel.. :(

Op naar de volgende ronde!

12. Repeltje

Ohh. Heel veel is echt niet leuk :( knuff!
    Nog een dagje denk ik en dan ga ik met jou mee naar de volgende ronde en dit woedt de onze :) volgende ronde hebben we allebei positieve test :)

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha ja daar gaan we voor!!

14. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Op het moment bezig met kerstkaarten maken...

Ben je eindelijk klaar met een kaart heb je hem verkeerd om gedaan.. huilen haha

Wel blij met mijn krans kaartje. :D Ga allerlei verschillende maken. Heb er zo'n zin in!

Bijgevoegde bestanden:

15. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Beide toch weer ongesteld, jammer :( Op naar de volgende ronde!!

Ezria, leuke kaartjes!! Nu wil ik ze ook zelf maken. En wat een flinke boodschappenlijst haha, kon er niet omheen kijken :p

16. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Whaha, ja heftig he. Is voor gezinnen die het minder goed hebben. Daar gaan we boodschappen voor doen zodat zij ook leuke feestdagen hebben.

Heb er nu drie af, whaha waar ben ik aan begonnen!:p super leuk kost alleen wel veel tijd
    Hoe gaat het met jou meid?

17. Repeltje

Wat een mooie kerstkaart ezria en behoorlijk balen andersom haha. Zal ook wel een actie voor mij zijn.

Wat een mooie gedachte die boodschappen! Echt respect!

@ melliemuis hoe is het met je? En hoe ga het met de kleine? Al weer 19 weken en een jongen zie ik! Wat leuk! Voel je de kleine knul al?

18. Repeltje

Net ongesteld geworden op naar ronde 3 hopelijk wordt dat onze ronde! :)

19. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Toch blijft het balen Repeltje! Nu gaan we samen ronde drie in. Maar eens even mijn handtekening aanpassen, was ik nog helemaal vergeten...

20. Repeltje

Haha ja echt altijd even balen. Dit keer is het bij mij ook heel veel...

Hoop zo dat dit onze ronde wordt. Ga je gebruik maken van ovulatietesten of temperaturen of beide? Ik doe beide al van begin haha altijd even spannend als die smiley op de cb staat maar dan weet je wel waar je aantoe ben na 2 weken ha haha.

Deel Deze Pagina