Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik ga ze ook beiden gebruiken :) Moet ze alleen nog bestellen hihi. Dat dus maar even snel doen. Ik hoop het ook zo voor ons meid!:D

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik ga heel hard voor jullie duimen!! Ik heb voor de laatste cyclus die cb met dubbele hormoonindicator gebruikt. Beetje prijzig, maar ik vond hem echt heel handig. Geeft van te voren al een waarschuwing dat je moet beginnen met klussen haha. Normale ovulatietesten waren heel vaak positief bij mij gek genoeg dus dan wist ik nog niets ;) ..

Hier gaat het goed hoor, ik voel de kleine al een paar weken maar sinds deze week ook echt goed, vooral na het eten. . Nadat ik wat eet loopt ie altijd te voetballen. Maandag heb ik mijn 20 weken echo alweer en ben ik op de helft :D

3. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

@ezria haha straks tegelijk ons ei zal wel leuk zijn. Ik begin volgende week weer met die testen en temperaturen doe ik al weer alleen was het vanochtend vergeten.. Gelukkig maakt her niet veel uit :p hoop echt dat het raak is gun het jullie echt :)

@melliemuis wat leuk dat hij al zo lekker beweegt lijkt me echt heel mooi. Tijd gaat echt snel haha. Dankjewel dat je voor ons duimt.

Misschien een beetje raar maar ik ben rcht bang dat het weer heel lang gaat duren.. Mijn gedachte is dat we het zonder hulp niet kunnen maar eerst een jaar zelf proberen. Lekker negatief hahaha. Maarja soms heb je dat gewoon he..

4. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Melliemuis, wat leuk dat je jullie zoontje al zo goed voelt. :D Hihi, wie weet wordt het wel een professionele voetballer! Oh, ik ga eens kijken naar wat je genoemd hebt. Misschien helpt het! Wie niet waagt wie niet wint toch?

@Repeltje, knuffel meid. Ik gun het jullie ook echt ontzettend en hoop echt dat het lukt zonder hulp van de medische kant. Ik kan begrijpen dat je soms zo voelt vooral omdat het de vorige keer ook lang duurde en uiteindelijk toch maar even gestopt bent.. Knuffel!

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Weetje, dat gevoel had ik ook, en dat terwijl ik juist makkelijk zwanger raak. Maar je ziet hier zoveel dames op het forum waar het maar niet lukt dat je zelf al snel gaat denken 'oh, dat komt best veel voor, wat als het bij mij ook jaren gaat duren..?' Weet wel dat als je al zo lang bezig bent de kans groter is dat je het internet opzoekt, en dan komen ze allemaal hier terecht. Dus gewoon lekker positief blijven, dat kan niet tegenwerken :)

6. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Tip, hier zijn ze een stuk goedkoper dan ik Nederland. Hier krijg je er zelfs 2 zw testen bij haha, die had ik ook gebruikt en zijn heel goed!

NEW ADVANCED Clearblue Digital Dual Hormone Indicator Tests - 10 Test Pack and 2 x One Step 10 mIU Pregnancy Test Strips: Amazon.co.uk: Health & Personal Care

7. Repeltje

Aah melliemuis en ezria wat zijn jullie lief:) jullie geven me moed.
    Knuffel :)

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh thanks voor de tip. Ga ik ze (indien dit mogelijk is) gewoon via amazon halen. :D Goed plan.

En Repeltje, wij zijn er om je te steunen hé meid. Ondanks dat de één al wel zwanger is en de ander nog niet. We zijn digi vriendinnetjes als het ware!:D Jij steunt mij ook heel erg net zoals andere meiden hier!! Thanks iedereen. Had nooit verwacht om me zo welkom te voelen hierzo! Gelukkig heb ik me dan toch maar aangemeld!!

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh heerlijk, VL heeft vanaf vrijdag twee weken vrij en ik ook (nouja moet maandag de 22e nog stage lopen). :D

We gaan heerlijke dingen doen, lekker naar de sauna (voor de eerste keer), lekker eten, gamen, genieten van elkaar! Heb er zo'n zin in. Even twee weken heerlijk niks..

10. Repeltje

Lekker ezria! Ja we zijn digi vriendinnetjes haha. Houden jullie ook van samen gamen? Wij doen dat ook erg graag. Sauna dat is wel spannend haha :)

11. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja wij zijn tegenwoordig van het samen gamen.. Vond het eerst nooit zo maar kwam omdat ik er een heel ander beeld bij had!:D:D Nu doen we dat wel saampjes.

Haha, ja heel spannend. Is de eerste keer.. en naakt lopen en ik gaat niet heel goed samen dus ben benieuwd.:) Schijn je wel heel erg van te kunnen relaxen! En dat laatste lijkt me zo heerlijk. Even helemaal niks, alles mag niks moet!! Kijk er nu al naar uit. En ach, iedereen loopt naakt en/of met badjas aan dus ik overleef dat ook wel weer hihi;)

12. Repeltje

Haha leuk he dat samen gamen.

Zijn wij toch niet stiekem zusjes :p ik denk precies het zelfde als jou hahahaha :p Hoe is het met je

13. Repeltje

Hee :)

Hoe is het met je?

Heb je je eisprong al gevonden door middel van ovulatietesten?

Ik had vandaag een smiley en gisteren nog seks gehad dus we hebben besloten pas morgen ochtend weer te doen haha :p en heel misschien vanavond maar dat ligt eraan hoelaat me vriend klaar is.

Fijne feestdagen! :)

14. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hee meid, heb een paar dagen geen internet gehad dus kon helaas niet antwoorden. (Kastje was ontploft van binnen haha)

Hier gaat alles goed. Twee dagen terug eisprong gehad. Dmv een smiley wist ik het ook. We hebben goed geklust dus hopelijk is het raak!

Spannend zeg. Hoop dat het bij jullie nu ook raak is. Gezellig zeg zusjes, wie weet haha. Wel leuk dat we zo hetzelfde denken zeg! Als we nou ook allebei deze ronde zwanger zijn... Zou helemaal toeval wezen :D

Fijne feestdagen meid, en voor iedereen die hier meekletst/meeleest ook fijne feestdagen!

15. Repeltje

Haha en onze bod bijna gelijk :p die van mij is 8 januari. Zal zo mooi zijn allebei zwanger! Dan zijn we echt zusjes hahaha

16. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha ja vind ik ook!! Hopelijk krijgt je pendel gelijk!

17. Repeltje

Wanneer is jou nod? :)

18. Repeltje

Doe jij niet aan pendels?

19. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Mijn NOD is 06 januari (of 05 januari, ligt eraan of ik de dag meetel dat ik ongesteld ben geworden, was namelijk erg laat) Xd

Wat houden pendels precies in?

20. Repeltje

Dat kan je laten doen in het pendel topic. Dan moet je een berichtje sturen met je naam, geboortedatum en vraag en dan voorspellen hun wanneer je zwanger wordt. Het is maar een spelletje dus ik hou me er niet aan vast :).

Die van mij 2 dagen later ongeveer haha zo spannend!!! Voel jij al iets en wanneer ga je testen?

Deel Deze Pagina