Jong moeder worden van de eerste in 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ezria, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik voel nog niet heel veel, beetje gevoelige borsten maar dat kan ook komen doordat ik altijd zo'n last heb van die weersveranderingen (ben bijvoorbeeld nu ook al verkouden).. Ik ga denk ik me proberen in te houden met testen, maar ja dat lukt mij toch niet. :D En jij?!

Spannend zeg! Ik ga eens kijken naar dat pendelen :) Moet je dan gewoon gaan vragen, wanneer word ik zwanger?

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Haha ik voel ook niet veel. Probeer me ook in te houden maar zal ook wel niet lukken haha. Oh gevoelige borsten is wel een teken! Hoeveel dpo Ben je nu? Ik 5 :p
    Spannend meis!

Ja je kan de vraag zo stellen ik vraaf meestal: welke maand test ik positief en wat wordt het geslacht

3. Repeltje

Alvast fijne jaarwisseling!

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Gelukkig nieuwjaar meiden! Dit wordt ook jullie jaar :D Zie dat er bijna getest mag worden, ik ga voor jullie duimen! :D

5. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Hoi lieve meiden,

@Repeltje, ik ben nu 7dpo dus ben benieuwd. Bijna testen, maar kan me nog gelukkig goed inhouden! :D Spannend zeg voor ons beiden!!

Jullie allemaal ook een gelukkig nieuwjaar en hopelijk melliemuis mogen jullie je mooie jongen verwelkomen en mogen repeltje en ik een positieve test in de handen houden dit jaar!! Spannend allemaal. :D:D

6. Repeltje

Zal mooi zijn he meiden! Melliemuis jij ook een gelukkig nieuwjaar! En hopelijk komt jullie zoon dit jaar gezond ter wereld! En ezria hoop dat jij dit jaar positief test :)

Ezria jij ben toch verder dan 7 dpo? Jou ei was eerder dan die van mij. Toch?

7. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Klopt ja.. Oh haha heb ik weer eens niet goed geteld.. :D whoeps.. (ik ben daar zo handig in!)

Ik ben 10 dpo overigens ghehe.

8. Repeltje

Oeehh wanneer ga je testen? Kom hem dan showen. Heb je al symptomen?
    Ik heb een goed gevoel bij jou denk dat je positief ga testen!

9. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Nou begin nu krampen te krijgen dus ben benieuwd.. Ben bang dat het weer niks is! Ik ga denk ik pas echt testen wanneer ik een week overtijd ben haha. Anders maak ik mezelf weer gek :p

Ik ga hem showen als de rode zee niet doorgekomen is :D Wanneer ga jij testen meid?

10. Repeltje

Ik denk morgen al haha. Krampen kunnen ook wat goeds betekenen! Waarom pas dan haha kan nu ook al :p. Beste is 14 dpo. Maar zolang hou ik het dus echt niet vol. Ik heb dus echt helemaal geen symptomen.. Ik weet wat je bedoelt met gek maken zo ben ik dus ook :p. Ik heb er over mezelf hard hoofd in dat het gelukt is. Laat je het weten? Ben zo benieuwd voor jou! Heb er echt goed gevoel bij haha

11. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Weetje, de maand dat ik totaal geen symptomen had en ik de hoop al had opgegeven bleek ik toch echt zwanger, het kan allemaal :D

12. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Haha ohh ben eigenlijk zo benieuwd. Moet eerst nog twee dagen stage lopen waardoor ik geen tijd heb om te testen. Ik koop woensdag een test en ga testen. (Als ik niet ongesteld ben geworden natuurlijk)

Laat jij het ook weten meid?

@melliemuis, ohhhh jij maakt het nog spannender!

13. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Grrr... ik word er helemaal gek van. Heb WEER een schimmelinfectie te pakken.. Ik ga er van de week maar voor naar de dokter (desnoods als ik wel de rode zee heb).. Begin het echt zat te worden..

De medicijnen die ik heb gehad van de dokter en die ik los kan kopen helpen totaal niet komt zo weer terug :(... Pfff, baal echt ff.. (sorry voor mijn onnozele gezeur haha)

14. Repeltje

Pff dat is flink balen meid! Hopen op een beetje geluk nu! Laat je het weten woensdag? Ik weet zeker dat die positief is :) voel het gewoon

15. Repeltje

En is geen gezeur hoor snap het heel goed!

16. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja ik laat het weten!:D Jij ook? Wanneer ga jij testen meid? Die van jou is gewoon positief hoor!!!

17. Repeltje

Ik denk vrijdag als de rode duivels zich niet hebben aangekondigd. En hoe is het met jou nog geen rode duivels? Moest toenstraks aan je denken. Ik dacht echt waarom test ze nou pas woensdag ik wil het weten haha. Al meer symptomen?

Liefs xx

18. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Oh spannend zeg meid. Ik hoop zo dat bij jou de rode duivels zich niet aankondigen. Ik ben net thuis en kreeg zo'n pijn in mijn buik (nog nooit zo erg gehad). En ik ging naar de toilet en daar kwam een grote rode prop uit en nu blijft het maar bloeden. Dus voor mij niks deze maand :(.

Ik hoop zo voor je!

Liefs Xx!

19. Repeltje

Aah nee balen meid :( dikke knuffel en volgende ronde hopelijk beter. Je cyclus is in ieder geval korter.

Vind het echt balen voor je :(

Ik heb zeurende onderrug dus de rode duivels zullen wel zo komen...

Dikke knuffel

Veel liefs en ik hou je op de hoogte xxx

20. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ah meid ik hoop zo voor je dat je wel een goede test mag hebben:D

Dikke knuffel, veel liefs! Ben benieuwd.

Xx

Deel Deze Pagina