Ja veels te lang, maar aan de andere kant kan het me ook weer niet lang genoeg duren want ik heb vanaf volgende week twee tentamenweken.. (waarom plannen ze het nu uitgerekend nu in haha) Ja meisjes namen vinden wij ook echt het allermoeilijkst. De jongen waren we vrij snel uit maar de meisjesnaam.. pfoe lastig haha
spannend ga je vast wel halen ! Ja lastig he haha ben benieuwd wat deze maand gaat brengen..merk dat ik het steeds meer wil zeg maar... dat ik meer teleurgesteld ben dan eerst
Hey meiden! Graag zou ik met jullie meekletsen. Ben 22 jaar mijn vriend 26 en hebben in juli een huisje gekocht, wij zijn sinds augustus 2013 bezig, dus nu in ronde 7. Wil alleen niet echt lukken.... Ik ben er van ronde 1-4 heel erg mee bezig geweest tot ik besefte dat dat geen zin had. Nu ronde 4- nu veel minder mee bezig, de maanden vliegen om maar elke keer als ik ongesteld word is de teleurstelling groter.. Maar ach wat doe je eraan Mijn NOD is trouwens a.s. vrijdag de 21e op basis van mijn ovulatietesten. (Meestal klopt dit precies op de dag.) Mocht ik ongi worden op naar ronde 8 alweer. Ik weet nog dat we in Juli tegen elkaar zeiden ; dus we gaan het echt doen? Echt samen in ons nieuwe huisje voor een kindje gaan.. en nu inmiddels alweer bijna 8 maanden verder.. tijd vliegt voorbij!
Oh gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend, de 21e is vrijdag alweer. Ik hoop voor je dat het raak is!!! Ik ga er ook maar minder mee bezig proberen te zijn.. Het heeft inderdaad geen zin eigenlijk.. maarja soms zo lastig haha
Down momentje hier. Zojuist ongesteld geworden dus morgen geen testjes halen.... Op naar de volgende ronde dan maar:x
Ezria, is elke keer weer balen! Ik dacht de eerste maanden ook elke maand, zou het zou het.. maar nu inmiddels ronde 7 en nog niks denk ik elke maand eerder het zal wel weer niet.. Hahaha.. Ja nu lach ik ermee maar als het vrijdag weer niet raak is kan ik wel janken...
Ja wij zijn nog relatief kort bezig maar inderdaad hoop je elke keer, nou nu is het zover. En dan valt het zo hard als je toch weer gewoon ongesteld word. Ik hoop voor jou gewoon dat je nu lekker positief gaat testen!!
Thanks, lief van je! Ik hoop het natuurlijjk ook, maar ga er gewoon vanuit dat het niet zo is. Heb wel sinds eergisteren af en toe echt flinke steken terwijl ik daar normaal nooit zo last van heb. Volgens de app op mijn iPhone moet dat rondom de innesteling zijn maarja.. dalijk hoop ik weer voor niks.. moeilijk dit. Ik snap jou ook helemaal ik was precies zo, ik dacht echt dat het snelk raak zou zijn en dat hoopte we samen ook zo erg! Er zijn natuurlijk meiden waar het meteen raak is, en dat gun ik iedereen echt! Maar ik heb het voor een heel stuk nu kunnen laten gaan, want ik maakte mezelf echt gek! Een maand was ik 10 dagen overtijd zie banner.. Een keer dacht ik ook dat het zover was maar negatieve test dus echo.. maar helaas mocht het tot nu toe nog niet zo zijn.
Welkom ! Ja telleurstellingen zijn het zeker keer op keer, maar blijf idd positief ! ik herken dat wel dat de maanden nu voorbij vliegen echt niet normaal !
Ik snap er helemaal niks meer van.. Gisteren toen ik wat afgeveegd had leek het heel licht roze bloed te zijn en nu is er weer helemaal niks... Echt 0,0.. Pff ik wil weten waar ik aan toe ben haha.
Ohw dat is wel vaag ja ! Pff blijft spannend he Had net gebeld naar randstad over die vacature ze hadden mijn sollicitatie ontvangen en van de week worden de sollicitanten die kans maken gebeld dus hoop het zo !
Ja het blijft heel spannend. Eigenlijk wil ik niet teveel hopen maar je doet het toch.. Ik hoop voor je mee meid zal wel lekker zijn!! Kan je even lekker werken en centjes verdienen. Daarnaast gaat de tijd dan ook wat sneller als je nog moet wachten om te testen haha.
Balen zeg! hopelijk volgende ronde meer geluk.. Ik heb net eindelijk ook de uitslag van mijn mans test gehad: 'test biedt geen verklaring voor uitblijven zwangerschap'. We zijn dus allebei helemaal in orde.. de laatste tien maanden dus 'gewoon pech gehad'? Nouja, ik ben net weer met ovutestjes begonnen en zal vanmiddag tarwekiemolie gaan kopen, hopelijk straks toch nog binnen een jaar raak!
@geleeke: Welkom! En spannend vrijdag al NOD, duimduimduim @Ezria: Neeee verdorie toch Dikke dikke knuffel.. @Picasso: Hmm, geeft het een dubbel gevoel? Blij dat alles goed is maar verdrietig/boos want waarom is het dan nog niet gelukt.. Lastig hoor Hier: Blaasontsteking is weg, joehoe! De voorgeschreven pijnstillers mag ik niet meer hebben, want daarvan moet ik spugen, handiiig. Dus nu weer alleen m'n pilletjes om rustig te worden haha. Word wel een beetje gek van mezelf.. Ik zat in de tram en opeens kwam het zo met een klap binnen van 'Ik voel me precies zoals toen ik zwanger was'.. Supermisselijk en met grote uithalen een piepklein beetje gal uitspugen, kloppende hoofdpijn, trekkend gevoel aan de zijkanten van m'n buik en steken in onderrug.. Voordeel: Ik ben nu niet meer in paniek Nadeel: Ik kan niet zwanger zijn, nu zwanger worden zou mentaal gezien niet gezond zijn en dat m'n lichaam onderbewust schijnzwanger is, lijkt me ook niet helemaal top.. Hoop dat we gauw bij een psycholoog terecht kunnen, grrr. :x
Nee idd ! Hopelijk heeft een psycholoog gauw plek... Lijkt me fijn voor jullie @picasso Wat fijn dat alles goed is ! Naast allebei in orde zijn spelen er zoveel andere factoren mee jammer genoeg kan je daar niet altijd je vinger op leggen. Hoop voor jullie dat het deze ronde raak mag zijn. Hier weer de lange wacht weken begonnen....
Mij ook, ik merk dat als ik erover kan praten ik echt rustiger word.. Ook als ik flink kan huilen, maar dat kan ik bij vreemden juist weer niet haha.. Succes met de wachtweken, blehhh! Je mag me altijd volspammen he, hier, PB, app..
Ik heb iets gemist geloof ik.. waarom zou het mentaal niet kunnen? Omdat het de vorige keer niet goed ging en je daar nog van aan het herstellen bent (helemaal niet gek natuurlijk)?