Heey meiden, Sorry dat ik hem weer opnieuw aanmaak maar hij was verdwenen,, ik kon hem niet terug vinden en aangezien het hier heel gezellig was heb ik hem opnieuw aangemaakt, (als dit niet mag, mag je hem gewoon sluiten) Hoe is het met iedereen? ik heb het forum wel gemist toen we offline waren,, hadden net zulke leuke gesprekken hier hahaha Met Liam gaat het goed, het drinken word wel wat slechter maar hij krijgt nog genoeg binnen dus morgen het cb bellen om te vragen wat ik nu moet gaan doen,, Verder is hij super vrolijk,, ik wou vandaag alleen gaan wandelen maar jah aangezien het super slecht weer is blijf ik lekker thuis Liefs!
Goedemiddag Nee ik heb em ook niet kunnen vinden helaas.! Maar ja dan maar weer een nieuwe idd.. Vind de nieuwe site echt mooi geworden..deze is beter dan de vorige vind ik.. Met mij gaat het goed.. Heb trouwens het gevoel dat ze is ingedaalt..Moet vaak plassen, soms voel ik een "pijnlijke" druk aan de onderkant.. Net alsof ze er ieder moment uitschiet zeg maar... Maar ja moet woensdag weer naar de vk dus dan hoor ik het vast wel... Hoe gaat het met jullie humbly en mamadee? Mooi dat het met Liam ook goed gaat...Alleen jammer dat het drinken weer slechter wordt.. Is het zo slecht weer bij jou? Het is hier in friesland schijnt de zon wel niet, is alleen bewolkt maar het regent niet.. Naja zeg ik kan niet meer dan 1 smiley toevoegen..
Heey! Ja hier gaat het met mij super!, Liam ligt nu lekker te slapen dus heerlijk rustig haha,, Ja het is hier super bewolkt en het begint soms een beetje te regenen, De site moet ik nog even aan wennen, vind het soms een beetje lastig om dingen te vinden,, Ja kan best wel zijn dat je meisje is ingedaald of bezig is met indalen,, ik moest met Liam ook altijd heel vaak naar de wc toen hij ingedaald was,, was bij mij met 34 weken,, en een druk onder,, niet normaal meer,, als hij dan bewoog deed het soms gewoon pijn,, Woensdag weer naar de vk jah? ik moet donderdag met Liam voor controle naar de kinderarts en Volgende week dinsdag met Liam naar het cb voor de 2e prikken Jaaa kan maar 1 emotie,, XS zucht,,
Oh hier heeft het nog niet geregent..De zon begint hier een beetje te schijnen.. Tja dan moet je toch maar in het friese land komen wonen..Haha Mooi dat het met jou ook goed gaat! Ik moet ook nog idd even aan de site wennen..Heb net mijn fotoalbum even gevuld haha.. Mijn banner is ook weg zie ik..Zal direct weer een banner aanmaken..en een profielfoto.. Ja woensdag om 14 uur geloof ik..Ben wel weer benieuwd.. Oh ja ik zou nog op de weegschaal staan..Om te kijken hoeveel ik ben aangekomen: 13 kilo..(wat ik al dacht.) Dus valt nog mee.. Dus donderdag op contrle met Liam..Zal vast wel goed gaan!! Hopen dat dat het wel veranderd want die emoticons vond ik juist zo leuk..
Oowh dat valt idd nog wel meej! zo veel ben ik ook intotaal aangekomen,, Ja de controle gaat oowk wel goed komen,, jah iritant he, geen banner en profielfoto,, ik kan er toch niet aan wennen dat ik dat weer eens opnieuw moest invullen,, Haha ik kan geen fries verstaan dus laten we maar niet doen hahahahaha neej echt geen goed idee,, OOwh de controle gaat ook wel goed komen, ik vond het altijd geweldig om het hartje van Liam weer eens te horen, dan wist je toch zeker dat het goed zat,, ( al was Liam zo ongelovelijk druk in de buik,, nu nog steeds trouwens hahahaha ) Ja ik vind de emoties ook geweldig,, heb wel gelezen dat ze er mee bezig zijn om dit te veranderen ,, even geduld maar weer,, Mijn foto album staat ook weer wat in,, van elke maand een foto,, nog 2 weken en dan komt de foto van 3 maand er ook in hahah,,
Hopen dt ik niet meer zoveel aankom hihi.. Oh maar niet iedereen praat fries in friesland hahaha.. Ja ik vind het ook altijd geweldig om het hartje weer te horen..! Geeft idd een fijn gevoel.. Weet jij hoe je trouwens je banner kan toevoegen? Ik kan het nergens vinden.. Beter dat ze daar mee bezig zijn met die smileys..
Uhmm,, ik heb het voor elkaar gekregen moet ik even denken hoe,, uhm,, op gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen en daar kun je dan je banner invoeren,, en dat komt dan als het goed is onder je berichten te staan,, Niet? ik dacht echt dat iedereen fries sprak in friesland,, Ik mis het hartje horen wel ,, maarjah haha misschien bij een volgende weer,, Liefs
Nee niet iedereen gelukkig..Ik zou helemaal gek worden als dat wel zo was..Praat het zelf gelukkig niet.. Als je echt in van die kleine dorpjes hier komt ja daar praten ze bijna allemaal fries..Maar het dorpje waar ik woon hoor ik heel weinig fries.. Dank je! De banner doet het...!!! Ik denk dat ik dat ook wel ga missen hoor straks..Maar ja..
Je krijgt er wel wat mooiers voor terug Haha hier ook een klein dorpje maar ze praten hier allemaal twens,, vandaar dat ik dacht dacht,, yeey de banner doet het! doet een vreugde dans lol
Ja je krijgt er idd iets heel moois voor terug Kan niet wachten..! (ben ongeduldig) Moet alleen de datum hier nog veranderen geloof ik haha.. En dan kan ik weer lekker forummen.. Ben blij dat mijn banner het doet..! Mamadee is trouwens ook al een paar dagen? niet meer geweest..
bij mij ging het ook te langzaam,, haha toen had ik zoiets van noujah duurt nog wel even,, braken ineens mijn vliezen lol,, Jaaa banner kijken is geweldig! ik vind het super om te kijken hoe oud Liam is hahah elke dag kijken hahahahaah stom ook eigenlijk,, Forummen is leuk! moeten er wel leuke onderwerpen tussen staan hahaha
Met hoeveel weken braken bij jou de vliezen? (of heb ik dat al gevraagd?) Ik kan niet zonder mijn banner..Vind het gewoon mooi om elke dag te kunnen zien hoever ik ben ( al weet ik dat zo ook wel) Idd stom maar ja doe je niks aan! Ja ik heb nog niet echt leuke onderwerpen gezien idd..haha Ga even een broodje eten heb honger.. Daarna gaan we naar mijn schoonouders op visite ( heb ik niet zoveel zin in aangezien ik geen schoenen meer pas) Ben er vanavond wel weer! Liefs mij..
Met 38 wk en 6 dagen braken mijn vliezen ,, Ik ga Liam de fles weer geven,, moest hem weer wakker maken gewoon,, heeft 3,5 uur geslapen en nog moe!
Hopen dat ik dat ook heb bevallen met 38 weken Wat een luiert..nog moe na 3.5 uur te hebben geslapen.. Pfff ben echt moe..Mijn maagzuur komt weer omhoog..mijn voeten doen zeer.. Klaag klaag klaag..haha
Goedemorgen! aaaah jah maagzuur!! dat heb ik ook gehad op het laatst,, gatver! en moet je dan na gaan dat Liam daar hele dagen last van had,, Voeten heb ik gelukkig geen last van gehad,, nou jah van helemaal geen vocht zelfs,, Ja haha slapen gaat verder goed alleen sochtends niet haha maar dinken nog steeds niet,, 39 wk is ook mooie tijd om te gaan bevallen,, ik vond 38 wk vroeg ondanks dat het wel mag vind het zow vroeg klinken,, Liefs
Goedemorgenn Haha ben net weer in slaap gevallen.. Zo moe was ik.. Ja zielig dat hij daar hele dagen last van had..Doet soms best zeer hoor als je dat hebt vind ik.. klinkt idd vroeg..Het beste is gewoon met 40 wekente bevallen.. Dan is de baby gewoon helemaal af..
Ja dat klopt, maar jah als het eerder komt komt het eerder,, als je een zware zwangerschap hebt gehad is het ook wel fijn om eerder te bevallen lijkt me,, zoals mijn zwangerschap ging kon ik oowk nog wel even over tijd gaan haha ik had dus bijna totaal geen klachten, kon alleen een aantal dingen niet eten en drinken maar verder,, Bah bah bah,, vanmiddag maar de dokter weer opbellen voor Liam,, hij gaat steeds minder drinken verdomme,,, ( sorry voor het vloeken ) weet ff niet meer wat ik moet,, DE ZON!!! hahah lang niet gezien,, hmmmm nog een onderwerp,, hmmmm geen idee jij een idee?
Ja dat is zeker fijn..Als het zo doorgaat kan ook wel tot het eind hoor.. Maakt niet uit ik vloek ook weleens.. Wat balen dat Liam weer minder gaat drinken..! Kan me voorstellen dat je de eg dan ff kwijt bent.. Ik zou helaas ook niet weten wat je kunt doen.. De zon schijnt hier (nog) niet..Hoop dat dat snel gebeurt.. Pff Kraak kraak.. Wat ga jij allemaal doen vandaag?
hmm vandaag ga ik het cb bellen, eventueel naar de dokter hmmm verder heb ik nog niks op de agenda staan jij? De zon schijnt hier nog steeds heerlijk
Ik ga samen met mijn vriend zo ons schuurtje opruimen..Want daar komt morgen een bank te staan..Wegens herinrichting van onze woonkamer.. Verder hier ook niks... Hier schijnt de zon nu ook..