Hahaha ik heb het altijd regelmatig gehad maar sinds dat we begonnen met ronde 1 heel onregelmatig,, en in de maand dat ik zoiets had van nou ff een maand rust,, werd ik zwanger,, op mijn verjaardag was het vruchtbaars en oowk de enige keer die maand,, dus helemaal een verassing toen ik een posi test had,, Ik hoop dat het morgen droog blijft, geen zin om door de regen naar het cb te gaan,,, Liefs
hihi zoals ik altijd al zeg, met klussen is hier niks mis hihi alleen baal er wel van ja, dacht eerst misschien innesteling toen het begon met weinig maar is toch wel ongi geweest denk ik
goeiemorge allemaal @Marisss, ben j n beetje bijgekome van je aso bure? haha laat j niet gek mkn meid, nog ff en dan kan je in je nieuwe huisje! @humbly89: vandaag weer naar het cb? hier s t nog droog, bij jullie? @lievemama19: wnnr gaat j zoontje naar school dan? gaat die eerst halve dgn oefenen of meteen de hele dag?
Hoi meiden, Mag ik hier gezellig mee praten. Ben 23 jaar, bijna 24. Ik ben nu 36 weken en 1 dag zwanger van de eerste. Liefs Suzan
@Suus; welkom! en nog gefeliciteerd!! Net terug van het cb en alles was super! Liam weegt nu 6470 gr en is 62.5 cm,, zijn hoofdomstrek is 39.9 cm,, de prikken waren weer eens zow zielig,, hij krijsen en krijsen en ik bijna mee huilen,, tijdens het aankleding was het nog een beetje huilen toen we weg gingen speen erin en in de kinderwagen viel hij zow lekker in slaap en ligt nu weer lekker tevreden in bed te slapen,, hij heeft er nu dus gelukkig geen last meer van 13 juli weer en dan krijgt hij de 3e prikken en dan gelukkig pas weer met 11 maand,, @Droog;; het begint nu te regenen,, ben allang blij dat het vanmorgen droog was toen ik weg moest,, Liefs!
Goedemorgen!!! @Mamadee Ooh ja hoor hihi.. Maar toch blijf ik ze negeren Nee ik laat me ook echt niet gek maken.. Ja idd zo denk ik ook hoor nog ff en dan ons nieuw huisje.. @suusje Jaaa tuurlijk mag je hier ook mee praten! Gezellig.. We hebben een week verschil zie ik net..hihi. Ben benieuwd wie er eerder bevalt.. Rommelt het bij jou al? hier nog helemaal niks helaas..
@Humbly Ja zielig is dat he als ze prikjes krijgen..Ik denk dat ik ook spontaan mee ga huilen hihi.. MAar mooi dat het goed in het cb Hier heeft het de hele ochtend geregend en nu komt de zon er bij..Enhet is hier ook bewolkt dus ik denk niet dat we het hier droog houden helaas...
Hier kwam net dit tegen.. nu.nl/opmerkelijk | Vrouw ontwaakt in mortuarium Ik zou gek worden..dan schrik je toch ook helemaal dood..
@Humbly89: ohw glkkg alles goed dus! mooi! @Marisss: OMG das egt eng haha, stel jue voor. op nu.nl staan altijd van die rare dingen he lees k ook altijd! @Suus: gezellig, welkom iig! ik ben denise, 20jr en zwanger van de eerste
@Humbly Jaa ik zou mijn ook dood schrikken.. Me vriend zei als ik dit mee zou maken dan ga ik op de loop en kom ik daar nooit meer terug haha..(die werkt ook in het mortuarium) @Mamadee Ik lees bijna nooit op nu.nl hoor..Maar me vriend zei dat onze (normale) buurman dat gezien had op nu.nl @suus Sorry ben vergeten mij voor te stellen hihi.. Ik ben mariska en ben 21 jaar en ook zwanger van de eerste...
@Marisss: haha dus j hebt ook nog normale buren glkkg ma moet j es vaker op kijke, staan egt altijd van die grappige rare dingen op
@Mamadee.. Ja ik heb gelukkig ook nog normale buren.. Nog een stelletje (die hier ook graag weg willen haha) en een vrijgezelle jongen.. En nog wel een man die is niet helemaal 100% (gebruikt geen drugs of alcohol) maar die is echt heel aardig en kun je ook wel mee lachen.. Okee zal er vaker op gaan kijken Ohw nee er vallen zojuist net 2 plakjes aardbei van mijn bolletje Naja heeft de hond ook weer es een keer geluk..Als hij ze lust hihi.
@mamadee , hij mag zelf kiezen hihi hij is vorige week halve dag geweest en deze week mag hij hele maar ook halve dagen komen... het is dan de bedoeling na de zomervakantie te starten Hier nog steeds last van buik, owja en me tepels gisteravond kon ik niet eens in slaa komen omdat z zeer deed
heloeee mag ik me ook bij jullie clubje melden? ik ben nancy 23 jaar zwanger van de eerste. en ik verveel me dood in mijn verlof
las net ff het breichtje van mariss over haar buren! hihihihih ik woon dan wel in een nette rustige buurt maar ik heb 2 bovenburen die elkaar nog eens vermoorden denk ik. we wonen hier net 3 maanden maar bijna elke dag hebben die mensen wel knallende ruzie. laatst moest zelfs de politie erbij komen zo erg was het.
@Mamadee.. Ja dat zijn die lekkere aardbeien! Nee hij wou ze niet hebben..Blijkbaar vindt ie ze niet lekker haha.. @Lennylenn Leuk dat je je hier ook komt aanmelden.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.. hihi Ik ben Mariska ben 21 jaar en zwanger van de eerste..(waarschijnlijk heb je dat al ergens gelezen maar ik stel me maar nog een keer voor hihi..) Haha vervelend is dat hé bah! Hier is dan nog net geen politie bij geweest.. Maar die (aso) buurman van mij denkt dat hij hier zelf de "wijkagent" is.. Hij bemoeit echt overal mee..! (loopt elke dag wel 10 keer voor ons huis langs ofzo..en loopt ie ook nog naar binnen te loeren..:x Ik had ook een keer mijn schoonzus met haar vriend op visite en mijn schoonzus die zat te ouwehoeren met een andere buurman..En die (aso) buurman dacht dat ze samen ruzie hadden ofzo. En die sukkel stapt ook zo mooi MIJN achtertuin in.. Dat we het maar even rustig moeten houden. Dus de volgende dag heb ik gezegt.."Dit moet jij mij niet meer flikken want ik trap je de schuttingdeur weer uit!! en je moet eens ophouden om met andere mensen te bemoeien..let maar gewoon opjezelf!!!" Haha toen heeft ie sorry gezegd..En telkens als mijn vriend met hem aan het praten is en ik kom erbij staan..dan heeft ie wel weer een excuus dat ie nog iets moet doen hahaa... Sorry voor het lange verhaal hihi..