hoi allemaal ik zou me hier graag willen aan toevoegen aan dit clubje. Ik ben 19(oktober 20) en we willen graag een kindje,na Een jaar te proberen ben ik naar de gyn. geweest en die vertelde me dat ik dus luie eierstokken heb waardoor er niet altijd een eitje komt,volgens haar bijna nooit maar dat geloof ik niet want ze heeft me nog maar 1 maal ontvangen en dus niet opgevolgd. Ze vertelde me om nog drie maandjes te proberen en anders kreeg ik clomid. Mijn ms kwam toen te laat(opnieuw) en kreeg duphaston. sindsdien zijn mijn regels mooi op tijd(cyclus van 35 tot 37 dagen met ei na 14 dagen,volgens mij dan) mijn baarmoederslijmvlies zou ook ondoordringbaar zijn en zag ook nooit vruchtbaar slijm,sinds de duphaston dus weer wel Nou ben ik in ronde 15 en in de fase van innesteling,maar nog niets te bespeuren..... Heb de 6de juni mij ei gehad(volgens mijzelf dan,krampen gehad linkerlies en vruchtbaarslijm en temp.) nu afwachten dus....ik ervaar al sinds men ei krampen,meestal links,rugpijn,betje als op een goede dag als je je regels hebt.... laten we hopen veel geluk an alle andere dames hier! xxxx
hahahahaha jouw buurman is echt erg hahahahaa. moet soms wel lachen als ik ze weer eens hoor ruzien hoor. mn vriend de nieuwsgierige bemoeial zet dan zelfs de tv zachter omdat ie perse wilt horen wat er gezegd wordt. maar heb ze al een tijdje niet meer horen ruzien..mischien woont eentje er niet meer ofzo.
Hallo anais. ik zit er ook maar net hoor maar het leek me best gezellig hier. welkom bij het clubje!! zijn wel spannende tijden voor jou denk ik he. ik hoop dat het gauw raak is. maar tot die tijd gewoon lekker met ons blijven kletsen he!
@Anais wil zelfde huisarts hihi ben ook 19 (ook bijna 20) en mij willen ze niet helpen en wij zijn al 4 jaar van pil af (wat?...5jaar zoon is 4 dus) @buren, hihi net hadden ze hier ook weer ruzie, leuk om te weten als je buren geen geld meer hebben hihi, soms wil ik hier tv ook weleens zacht hihi kan ik alles horen, soms lachen we dr echt om.... bijv dat hij geen brood mag omdat hij te laat thuis is, hihi soms is het welles nietus spelletje (zelfs mn zoontje van 4 doet dat) owja hij is een gebruiker en zij is een misbruiker hier lopen ze ook weleens zo de tuin in... pik ik niet hoor, ze hebben uit mn tuin te blijven... vandeweek gooiden ze slang van balkon naar benden en liep ie in mijn tuin om te pakken, hij schrok wel toen ik ineens voor zn neus stond en vroeg wat de bedoeling was
haahhaa nog eentje met van die leuke buren! nou nog een "buur verhaal" tijdje geleden kwam ik thuis van werk en zag plotseling een pakettje op de gang liggen. voor nr 29 (wij wonen op 27) nou goed buren waren niet thuis dus hebben ze het bij ons afgeleverd. prima maar op dat pakettje stond dus ook NIET BIJ BUREN LEVEREN! nou niet onze schuld als dat toch wordt gedaan toch. nu zou je denken dat die mensen het zouden komen ophalen want de postbode had ook een briefje bij hun in de bus gegooid dat het bij ons is afgeleverd. nou moooi niet een week verder nog steeds niemand en wij om beurten elke keer naar boven lopen met dat ding maar noooit doet er iemand open. op een dag was ik het zo zat ik pakte dat pakettje, keek naar mn vriend en zei pff ik ga het openmaken kan me nniks schelen als er iets in mijn huis wordt afgeleverd en niemand komt het halen wil ik weten wat erin zit, bevalt het me niet dan pleur ik het weg. (zaten alleen 2 touwtjes om het pakket heen) wij openmaken (i know ontzettend brutaal) nou mevr buurvrouw heeft ff lekker bij de pabo lopen shoppen!!! glijmiddeltjes, geile drankjes. korsetje lingerie weet ik wat nogmeer. nou alles weer netjes ingepakt en het staat nog steeds hier.. nu 3 weken verder elke kee aanbellen naar boven lopen niemand die open doet dus morgen stuur ik het maar weer lekker terug naar de pabo. dan bekijkt mevr.buurvrouw het maar. en er is hier altijd iemand thuis en niemand is geweest om het optehalen.
@Anais. Welkom hier..Maakt niet uit hoor en ben ook (nog) geen moeder haha.. Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn!! @Lennylenn Haha zo ben ik ook wel een beetje hoor..Dan zet ik de tv gewoon op zacht en dan ga ik gewoon meeluisteren..hihi Ook als mijn vriend buiten staat te roken en met hem te praten dan luister ik ook meestal wel mee..Ben dan erg benieuwd waar hij het over heeft zeg maar haha.. Hoop voor je dat er 1tje uit is hahaa..Dan heb je ook geen last meer van die sukkels.. @mamadee.. Wij lachen hier er ook altijd om hoor..Zulke mensen zetten zichzelf voor schut.. Nou ik had tegen hem gezegt kun je niet even aanbellen om te vragen als je in me tuin wat mocht pakken?! Nou meiden ik ga even verder met eten koken en dan lekker eten..heb honger namelijk.. De kleine is ook druk in me buik..mischien dat ze honger heeft haha..
Whaha!! Wat een geweldig verhaal.. Ik zou het echt in me broek doen van het lachen als ik zo'n pakketje had dat eigenlijks voor de buurvrouw was
WAAAAAAAAH jullie typen veeeeel te snel!! hahaah @LennyLen en Anais; Welkom hier! Zal me voor jullie even kort voorstellen, ik ben 19 jaar ( bijna 20 op 6-07 ) ik heb een zoontje Liam van 3 maand Hmmm op die nu @all;;;;;;;; ben helemaal kwijt waar het over gaat,, Liam had vanmiddag toch wel last van zijn prikken dus een zetpil gehad en hij heeft lekker 4 uur geslapen ligt nu weer lekker in bed Liefs
@Humbly Aagh wat zielig dat ie last van de prikken had.. Hoeveel heeft hij er gehad dan? @All..Bah ik moet de hele tijd scheten laten haha! Is dit een teken dat de bevalling snel op gang komt? (grapje) Was dat maar zoo..
hihihihi nee dat is gewoon een teken dat je verrot bent van binnen. nog even volhouden meid. voor jou duurt het (hopelijk) niet lang meer.
@lennylenn Haha ja ik denk ook dat ik verrot van binnen ben..hihi..! Nee hoop het ook niet dat het nog lang duurt..MAar bij jou duurt het ook niet lang meer Pfff komt er net een liedje van Lisa -Hallujah op tv Tranen staan direct in mijn ogen hihi..(hormonen) @Humbly.. Aaahg dat Liam gauw maar weer beter mag worden! Niks aan ziek zijn.. Verwen hem maar lekker meid! Hier schijnt de zon lekker weer.. Bij jullie dan?
@Marisss: das egt n mooi liedje he haha @Lennylen: hoe kom jij aan die ticker? die wilde ik ook maar gaf die op deze site aan dat die ticker teveel pixels had en kon ik um niet plaatsen @zon: hier schijnt de zon af en toe, hij wilt wel ma t lukt niet helemaal haha
ik heb net nog even bijgelezen! zal me ook nog even voorstellen! ik ben denise, 20 jr en 26 wkn zwanger van n jongetje!
@ Zon; hier alleen maar zon Liam ligt lekker op bed,, hij wou niet liggen vanmorgen,, zijn temp is nu 38.5 dus zetpil gedaan lekker op bed gelegd,, Liefs
@mamadee Ja das zeker een heel mooi liedje.. Heel emotioneel vind ik..hihi Gaan jullie vandaag nog wat doen? Ik heb vanmiddag de verjaardag van mij zus! (lekker taart mmmm) Verder gaan we niks doen..Oh ja ga straks nog even de was gauw ophangen als je machine klaar is..
jaaaah dat is liedje is super!! moet er bijna altijd bij janken als ik hem hoor,, vandaag niet veel van plan,, jah Liam troosten
neej kmoet zoals altijd werken tot 5! verder niets bijzonders khad nog mooie klere via internet besteld, hoop dat die vandaag binnen komen! @humbly89:troost je ventje maar goed! hoop dat t snel beter gaat