Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@mamadee.. die ticker moest ik verwijderen omdat het te groot is helaas. ga zo maar weer eens opzoek naar een andere leuke

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Goed nieuws!! Liam zijn temp is weer 37,1 XD yeeey hij oowk weer lekker vrolijk en wil oowk weer lekker slapen :)
    hmm owjah heb nieuwe foto's toegevoegd :)

Liefs

3. lennylenn

baby baby baby??jaaa?? nee?? toch niet vandaag??

zit lekker op bed, mn vriend is naar een honkbalwedstrijd kijken en ik krijg me toch de meest pijnlijkste steken en de baby is best druk aan het doen. was ff bang dat het de echt weeen waren maar nee...gaat em niet worden vandaag.
    verdorie..

4. lennylenn

jeeeyyy ik heb de geboortebedankjes gevonden. wilde het eerst niet doen want vondhet eingelijk onzin maar uiteindelijk leek het me toch wel leuk om "iets" aan de visite te geven.

nou om het niet te duur te maken wilde ik ze eerst zelf maken (weet niet waarom ik in mn kop haalde dat ik creabea was) was van plan blauw/witte jellybeans in zo een tasje te zetten..weet je wel zo een gaas dingetje met een strikje eromheen en een kaartje met naam en geb.datum maja dat is mij al te moeilijk.

heb nu honkbalbadeendjes besteld. papa is honkballer dus vond deze eendjes wel heel leuk. 1 euro p/stuk.

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hee meiden!

@Humbly...
    Wat een mooi kereltje heb jij zeg..:D
    Super dat zijn koorts is gezakt!!

@Lennylenn
    Ooh jammer meid!:(
    Heb ik ook een keer gehad..Dacht ook dat het weeën waren en de kleine washeel druk maar nee hoor was niks..

@All..
    Mijn vriend zit de hele nacht in groningen en ik slaap helemaal alleen thuis..Najah mijn hond is er ook..dus ben gelukkig niet helemaal alleen..Maar toch vind ik het niks..Hij is er morgen om 7uur sochtends pas weer :(

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ben ik weer
    sow julian is alweer 6 maand wat gaat het toch snel zeg :D

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

@Mariss; goh ben je helemaal alleen vandaag,, vind je het niet eng dat je vriend zo lang was is terwijl je nu op het eind loopt?

@Bengeltje; jaaah tijd gaat super snel he! Liam is oowkal bijna weer 3 maand :)

@temp; Liam had vanmorgen 36,6 dus is helemaal koorts vrij :D hij drinkt goed en is nog steeds super vrolijk, slapen gaat goed, hij is nu oowk lekker lang wakker! helemaal super! geniet ongelovelijk nu :)

Liefs

8. Hessie

Hessie Lid

30 jan 2008
    15
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hoihoi, val ik ook nog onder jong? :D k ben 23 :) mn zoontje is 6 mnd! :D grote beer alweer.

doeii

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Hessie; Welkom :) ff snel voorstellen, ik ben 19 bijna 20 en mijn zoontje is alweer 3 maand :)

@Lennylenn; aaah lief idee!! hoeft toch oowk niet zow veel te kosten,, ik heb niet aan bedankjes gedaan,,

Liefs

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ Humbly
    Was alleen vannacht alleen hihi..Hij is vanochtend om half 8 thuisgekomen..en die arme lieverd heeft helemaal niet kunnen slapen zo druk had hij het (Als hij het niet druk heeft dan kan hij daar slapen) Dus hij ligt nu op bed..
    Ik vind het niet zo eng hoor..Zodra me vliezen breken of ik weeën krijg dan bel ik hem gelijk op en dan belt hij iemand op die het over wil nemen van hem. (ze weten ervan dat ik elk momemt kan bevallen) Dus hij komt dan meteen naar mij toe..;)

@Hessie
    Welkom hier..Ik ben Mariska 21 jaar en 37 weken zwanger van de eerste..:D

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Maris;; jah dat mag oowk wel! want het kan natuurlijk nu elk moment gebeuren!! ( hoop stiekem oowk nog wel snel voor je :) )

Liefs

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Humbly
    Jaa idd..kan elk moment gebeuren..
    Toen joun vliezen braken, rommelde het al een paar weken al bij jou of kwam het zo ineens? ;)

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Die maandag had ik vanaf 2 uur smiddags tot 6 uur savonds voorween,, en uiteindelijk 1 cm ontsluiting en vrijdag's zijn mijn vliezen zonder enige tekenen gebroken,, daarom schrok ik toen oowk zow,, echt geen kramp of iets,, Liam was lekker aan het schoppen,,
    Kan echt ineens gebeuren,,

Liefs

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik hoop dat het eigenlijks voor mij volgende week gewoonbegint haha.
    Maar dat zal helaas wel niet..

Ik heb nog geen voorweeën gehad..
    Haha ja kan me wel voorstellen dat je er zo van schrok haha

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Niet iedereen heeft ook last van voorween ;) haha jah je schrikt je echt dood,, durf nog geen trauma centrum te kijken lol toen braken mijn vliezen :p

Liefs

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ooh okee dus dat zegt niks als je geen voorweeën hebt..:p
    Oh ja je vliezen braken tijdens trauma centrum toch..

Ga even brood smeren met aardbeitjes...:D (die lekkere zoete)
    Heb vet honger..:p
    Blijf wel online ;)

nog plannen voor het weekend?

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    AAAH LEKKER AARDBEIEN MET SUIKER!!

Hahaha jupzz :p leg iemand helemaal onder bloed daar op de tafel lol,,

Dit weekend ben ik nog niks van plan,, komt bij mij altijd ineens wat in mijn hoofd wat ik wil doen :p

Vanmiddag ff lekker met Liam naar de winkel heen lopen, hij mag vandaag weer naar buiten de koorts is weg duss :) anders hebben we vanaaf geen eten lol

Jij dan ga jij dit weekend of vandaag nog wat doen?

HAHAHA ik zie elke keer staan, zwanger van een meisje en word steeds nieuwschieriger naar de naam dus bevallen jij :p :p :p ;)

Liefs

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb er geen suiker op, we hebben alleen maar suikerklontjes haha..:p

Wij hebben morgen een BBQ van Roy zijn werk in meppel, dus ik hoop niet dat daar mijn vliezen breken haha..:D
    Vandaag gaan we nog even naar drachten om een proefdruk van ons kaartje te bekijken..of alles wel naar onze wens is..
    Verder niks bijzonders haha
    Ik denk dat ik zo nog even ga schoonmaken voordat Roy wakker wordt hihi..

Ooo lekker dat zijn koorts helemaal weg is..:D

Nog even 2 weken wachten meid! Ik kan trouwens ook niet wachten totdat ik de naam mag vertellen haha..

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaha lekker bqq!! wij hebben er geen dus komt er bijna nooit van :( heel soms bij mijn opa en oma met de hele familie als het lekker weer is maar verder,,

Ik zal eens een foto maken van mijn geboortje kaartje als je dat leuk vind :)

Erg is dat he! je naam geheim houden,, ik was echt super blij dat ik het dan eindelijk mocht zeggen en gaan gebruiken :)

Liefs

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb de voorkant van het kaartje in mijn fotoalbum geplaatst :p de binnen kant en tekst had ik al een keer getypt hier ( kreeg hem er oowk niet op en de batterij hield er meej op eeeeeeeen heb geen nieuwe :p )

Liefs

Deel Deze Pagina