@zusjevoorlynn Ja klein is ie he?! Het is echt een lieverd.. @Humbly Ja de proefdruk is mooi geworden.. De enveloppen hebben we alvast al meegekregen..Kan ik die alvast schrijven..Heb een mooie roze pen daarvoor gekocht... Erg toepasselijk dus.. Heb je Liam al op bed gekregen? Hihi XD
@zusjevoorlynn Ja klein he?! Het is zo'n lieverd he! @Humbly.. Ja proef druk is mooi geworden De enveloppen hebben we meegekregen dus kunnen we die al mooi schrijven.. Heb een mooie roze pen daarvoor gekocht hihi..Erg toepasselijk dus..
soooo daar ben ik dan eindelijk! vermoeiend dagje vandaag. was weer es bang dat ik ging bevallen..tsjonge jonge!!! liep van huis naar de trein en kreeg weer van die vreselijke steken dus ik ging ik al in mn hoofd afspelen dat ik mn vriend uit bed moest bellen om me te komen halen want ik moest bevallen..(WHATEVER!) dat kind zit er nog steeds. uuhhm nu lekker lui op bed en ga helemaaaal niks meer doen vandaag hoe is jullie dag geweest? (heb de vorige paginas niet gelezen)
@humbly.. Nee heb dit gelukkig niet 3 keer op nieuw getypt.. Ik heb te vaak op "snel reageren" geklikt, omdat de site vast liep! Beter dat je Liam lekker op bed hebt gekregen hihi..
@Lennylenn: haha kzie het al helemaal voor me ja! ma glkkg zit je kleintje er nog! die laat zich nog niet zien haha pff kmoet alweer gaan werken tot 5! wat zijn jullie plannen dames?
hej meiden, iedereen lekker geslapen?? Ben gister heel erg geschrokken! Chris belde (mijn man) toen ik net klaar was met werken dat hij getrapt was door ons paard! nu hebben we haar nog niet zo lang, maar dat had ik echt niet van haar verwacht Ons vorige paard heeft het vertrouwen van mijn man niet ten goede gebracht toen hij zo gemeen deed, maar deze is echt anders. Ben er dus gelijk heen gereden, en ze stond nog in de wei, ze was vandaag in "the winning mood" zeg maar, ze was vandaag de baas is de weide, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook zo tegen mensen mag doen. de eigenaar van de stal en een meisje van een ander paard was er ook, maar die durfde eigenlijk niet meer de wei in.. Dus ik met mijn dikke pens en pissig (geen goede combinatie voor de omgeving ) de wei in.. waar niemand verder echt achter stond, wees nou voorzichtig, zal je dat wel doen, zullen we niet eerst de andere paarden binnen zetten? of haar buiten laten staan? Maar dan heeft ze gewonnen (haar zin gekregen) en dat wilde ik juist niet! ze kijkt me aan en draait zich 2 keer om, owkeej, even wat anders doen dacht ik, ben zelf even weg gelopen naar de andere paarden. Ik heb de tijd, ik wacht wel.. En ja hoor, daar kwam ze. Met andere woorden, ze was ons aan het testen hoe ver kan ik gaan.. AHHH ik was zo pist off!! Maar vooral omdat ze Chris op die manier te pakken heeft gehad..:x heb haar aan het hek gebonden, en heb lekker even 2 andere paardjes wat lekkers en een knuffetje gegeven. Ze heeft een paar keer staan hinniken, en zo van "toe nou baasje". Al met al, ik heb gewonnen, maar mijn man dus niet, die durft nu niet meer de wei in (moet eerlijk toegeven dat ik zelg al 12 jaar rij, en 2 eigen pony's en een paard voor dit dier heb gehad) Vind het wel sneu voor Chris, hij doet zo zijn best, maar ziet de gevaren ook niet. gelukkig heeft ze hem getrapt tegen zijn bovenbeen, dus het is alleen blauw, en verder geen verwondingen ofzo Hoop dat de volgende keer dat ze hem uitprobeerd hij wel "wint" en niet opgeeft...... Sorry meiden, moest het even kwijt. Al met al, binnen 10 minuten had ik haar.. we hebben al wel eerder kleine "macht strijdjes" gehad, maar niet zoals deze..... Vanmiddag mag ze weer aan het werk, dus dat zal ze weten ook haha ik ga hier zo Lynn uit bed halen, en me verder klaar maken voor een dagje uit Ikea en prénatal, here we come!!!! haha! fijne dag allemaal, en ik zal straks nog even een berichtje plaatsen wat we allemaal hebben meegenomen Fijne dag allemaal 8)
@mamadee: hihihii hou op ik zou het niet erg vinden om nu te bevallen maar stel dat mn vliezen als eerst breken dan hoop ik niet dat dat op straat gebeurd. ik zal me ergens toch echt doodschamen en door de grond willen zakken. @zusjevoorlynn: ach jeee!!! ik hoop dat je mannetje niet al teveel last ondergaat straks van die trap, alhoewel ik kan me dat niet voorstellen want die beesten zijn zo sterk! wel moedig van je dat je zo met je dikke buik en een boos hoofd de wei inliep. ik had het je niet nagedaan als waren het mn eigen paarden geweest. nou wat gaan we doen vandaag: zusjevoorlynn gaat dus lekker ikea en prenatal onveilig maken. ik ga straks naar mn zus toe, mn vader is daar en we moeten voorbereidingen treffen voor de verjaardag van haar zoontjes morgen. wij zijn surinaams dus een feestje geven is eingelijk slavenwerk! ik haaaaat het je bent de hele dag bezig met vana lles en nog wat maken. maja kan mn arme papa niet alles alleen laten doen en mn zus is aan het werk. dat is ds mijn dagje vandaag
@zusjevoorlynn; aaaah dat meen je niet! gelukkig heeft er verder niks aan overgehouden, nou jah een blauwe plek maar geen botbreuk of zow,, haha en jij met je zwangere buik dat paart winnen hahaha, je durft wel, je kunt wel merken jah dat je meerder paarden hebt gehad,, @LennyLenn; haha jah je vliezen die op straat breken, iedereen haar grootste nachtmerrie, nou scheelt het weer dat bij de meeste mensen de weeen eerst komen en daarna de vliezen pas breken of gebroken worden,, @wat gaan we vandaag doen; HELEMAAL NIKS hahaha ben vandaag niks van plan,, ,zal wel ineens weer wat tussen komen lol Liefs
Goeeeedemorgen dames!! @zusjevoorlynn Ja heb heerlijk geslapen jij ook? Ik kan me sinds vannacht gewoon weer omdraaien zonder dat ik zo'n pijnlijke druk daar voel van onder.. Heel raar hoor.. Moedig van je hoor dat je dan de wei nog in wil stappen met je dikke buik.. Ik had het niet gedaan.. Gelukkig dat je mannetje alleen een blauwe plek heeft overgehouden op zijn been.. Pff ik ga vandaag eigenlijks niks doen.. Ja ff schoonmaken en opruimen.. Vanavond hebben wij een BBQ van Roy zijn werk..Dan moet het wel droog bijven..:x Heeft vanochtend hier flink geregent en geonweert.. Nu schijnt de zon..Maar de vraag is: Voor hoe lang?
@Mariss; hier niks geen regen of onweer gezien,, alleen maar zon en warm dat het is !! er staat wel een harde wind dus denk wel dat het gaat regen straks! hoop dat het vanaaf droog blijft voor de bbq! Net visite gehad van mijn oma (Liam zijn overgrootoma ) haha ze was net op tijd, wou net Liam weer in bed leggen maar ze mocht hem nog even vast houden lief he hahaha nou slaapt meneer weer heerlijk Liefs
@Humbly Ja hoop ik ook dat het vanaaf droog blijft..! Hoop dat het droog bij jou blijft... Ohw wat lief dat ze Liam nog even vast mocht houden.. Dus de slaapkop ligt weer lekker op bed.. Grr de (äso) buurman heeft de muziek keihard aan en dan zit ie zelf mee te bulken! Nou dat bewijst al dat ie niet spoort.. Nou heb ik ook keihard mijn muziek aan gezet..!! Die komt over de zijne heen hahaa...Dus nu hoort hij 2 muziek doormekaar heen En ik maar 1 hahaa..Sorry mag graag stoken.. Eigen schuld dikke bult denk ik dan!
Hahaha jah helemaal meej eens!! zou ik oowk doen,, onze buren hebben soms de kleinkinderen op bezoek, nou die kunnen oowk kabaal maken zeg,,, maar jah dan denk ik weer als Liam wat ouder is doet hij het oowk lol Het regent, het regent de pannen worden nat 8) Jepz meneer ligt weer op bed,, hij is veel langer wakker dusss niet echt meer een slaapkop lol Nou jah wat nog meer te vertellen,, hmmmmmmmmmmmm,,, hopelijk geen onweer,, Liefs
Ja toch! Hopen dat Liam dan later ook kabaal gaat maken haha.. Oh balen dat het regent bij je..Hier schijnt de zon nog.. Ga eens op buienradar kijken of er nog regen komt bij ons.. Oh wel beter dat ie steeds langer wakker is .. Hoop voor je dat er ook geen onweer komt bij jou
Haha jah denk haast wel dat Liam later wel kabaal gaat maken lol 8) als hij wat van mij meej heeft dan word hij ongelovelijk druk! Makkelijke site he buienradar? kijk ik oowk altijd op als ik wil weten of het gaat regenen als ik bijvoorbeeld weg moet of zow,, Hmmmmmm zow even lekker eten en wachten tot mijn moeder thuis komt,, ff koffie drinken samen en dan maar eens kijken wat de planning is,, liefs
@Humbly Haha ben je ook zo druk dan..? Kunnen we de hand schudden hihi.. Ja echt makkelijk buienradar.. Kun je precies zien wat er aan komt en ook hoelaat je het ongeveer kan verwachten.. Jah ik zal zo ook eens even brood eten..Heb honger..Helaas zijn de lekkere aardbeitjes op maar ja haha dan maar vlokken..Ik heb ook nog kipkerrie salade..Ook lekker.. Eetse alvast..! Liefs
Haha ik en druk,,,, neej joh hoe kom je erbij BAH kipkerrie op brood,, hier eten ze dat oowk altijd,, neej dat krijg ik niet weg,, hahaha Eetze!! Liefs