Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hier schijnt de zon al weer :p
    Ik had lekker kip sate op brood :D

Liefs

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bah kipkerry op brood
    hehe so asso buurman heb ik ook
    savonds na 11 uur nog keihard muziek aan

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Kipsaté is ook lekker op brood..:p hihi

@Bengeltje..
    Oh hier niet hier gewoon overdag..gelukkig..Maar dalijk als ons kind geboren is hoeft ie dat niet te flikken want dan sta ik binnen no time voor zijn deur..:p

Hier is het ook weer droog en af en toe komt de zon erbij..
    Snap niks van dit weer :(

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey heey meiden,

Wat een rust hier zeg,, poeh,,

@mariss;heb je het gisteren nog droog gehad? en was het gezellig??

@all; hoest met de rest dan?

Hier gaat het goed, Liam ligt lekker te slapen, als het droog blijft vanmiddag ff lekker met Liam en mijn zusje shoppen,,en anders lekker thuis blijven lol
    Hij drinkt weer super vandaag en is oowk super vrolijk :D
    Straks lekker in bad en dan weg :D

Liefs

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Humbly

Ja het is hier zeker rustig..

Morgen alweer 38 weken..:D

Ja het was gister erg gezellig..:D Waren half 1 thuis :p
    We hebben binnen gegeten hihi..en buiten gebakken..
    Het waaide heel hard buiten dus was erg koud!

Heel mooi dat het goed met jou en Liam gaat..:D

Liefs

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Poeh lekker laat zeg!! toe maar haha toen sliep ik heeerlijk :p

Gelukkig dat is mooi en gezellig is geweest,, jah hier waaide het oowk heel erg, vandaag trouwens oowk,,

Heb je vandaag nog iets gedaan??

Liefs

POEH 38 wk alweer morgen poeh,,

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Vandaag niet zoveel gedaan..Vaderdag cadeautje gekocht en boodschapjes gedaan.
    Een leuk speeltje van bambino gekocht voor aan de maxicosi..:D

Heb jij nog wat gedaan vandaag?

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Lekker met Liam en mijn zusjes wezen shoppen,, wij hebben hier geen vaderdag dus lekker rustig vandaag,,

En wat gaan jullie doen vandaag?

Gefeliciteerd met je 38 wk

Liefs

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly

Ik vandaag niet veel doen..Ik hoop bevallen..;)
    Want mijn vliezen zijn vanochtend gebroken!!!!!!!!! :D
    Ik ben ineens erg bang geworden..:(
    durf niet meer hahaha..

Jullie horen nog wel van me..

Liefs

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    WAUW MEID!!!! dan gaat snel beginnen !!!!! hou ons op de hoogte en heel veel succes meid!! gewoon nergens aan denken dan komt alles goed :D

oooooh spannend!!

Liefs!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jaa ik hou jullie op de hoogte..:p

de vk is er!

liefs

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    owkey dan!!!!! waaah spannend,,, hou de pc in de gaten lol

Liefs

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

WAAAT!!! ZIJ JE VLIEZEN GEBROKEN??!! wat goed! nu ga duurt het echt niet lang meer..jij weet tenminste dat je gauw je kindje bij je zult hebben. leuk man mariss!! alvast ontzettend veeeeel succes. ooww iedereen om me heen is aan het bevallen alleen ikke niet. ik ben hartstikke jaloers!

nou wat ga ik vandaag doen? eerst lekker uitrusten. een druk weekend achter de rug en een slechte nacht hebben me uitgeput. daarna opruimen opruimen en nog eens opruimen. de babykamer is eindelijk af! maar ik moet alles weer op zn plek zetten en afstoffen. er ligt nog wat wasgoed op me te wachten en een overvolle mand die gstreken moet worden.

ja ik weet wel hoe ik mn dagje moet vullen. als ik dan toch niet aan het bevallen ben dan maar opruimen he :p

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @LennyLenn; hahahah jah dat meot oowk gebeuren he! Liam ligt weer lekker in de bed te slapen,, dus hier oowk tijd over ,, haha ga lekker dit topic in de gaten houden voor meer informatie :p
    Haha Als je vandaag bevalt Mariss ben je op de eerste dag van de zomer bevallen en ik heb de eerste dag van de lente :p lol

@Lenny; het kan echt super snel gaan zonder enige voorteken dat het gaat gebeuren,,

@mariss; heb je iets gemerkt voordat je vliezen braken?

Liefs

15. lennylenn

ja ook ik ben nu zoo benieuwd naar hoe het allemaal verloopt dus ik vertik het om nu te beginnen met opruimen. ik begrijp wel dat ze niet om de haverklap ff een update kan geven want je weet maar nooit hoe snel het gaat maar toch..
    da's waar ook he ...eerste dag van de zomer was ik totaal vergeten hihihiii.

ach jaaa..pfff laat het bij mij ook ajb zo zijn dat ik niks merk en in 1 keer het moment aanbreekt. ik zou superblij zijn met die verassing!..oke ergens in de avond dan want ik moet zn kamertje opruimen...OF NEEEE na woensdag avond want ik wil nog naar transfomers2 hihihihihiiiiiihi.

16. lennylenn

maaruh humbly hoe ging dat bij jou dan? merkte jij iets toen je moest bevallen? behalve de weeen dan. en kwam liam optijd of te vroeg of juist te laat?

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik had de maandag ervoor voorween gehad en dacht ik van owh gaat het dan nu beginnen maar niks,, had uiteindelijk 1cm ontsluiting,, toen hield het op,,

vrijdagavond 20 maart lag ik lekker trauma centrum te kijken samen met mijn moeder en Liam was lekker aan het schoppen in de buik,, en ineens voel ik plop,, ik tegen mijn moeder haha Liam schopte raar,, en moest naar de wc,, halve wege stroomde het eruit,, ik schrok me dood!! eenmaal op de wc hield het maar niet op,,, ik was aan het trillen van angst,, had het helemaal niet verwacht!!
    (haha ik zat op de bank met kraamverband, maandverband en een vuilniszak tussen de benen, zo erg dat het liep )
    om 8 uur kwam de vk om te vertellen wat er ging gebeuren,, ze zegt ook heel rustig,, ooh kan nog wel even gaan duren,, als je weeen hebt om de 2 min die 1 min aanhouden voor een uur mag je weer bellen,, ik had helemaal geen weeen op dat moment,,
    om 21.45 ineens weeen om de 2 min die 2 min aanhielden!! een uur later om 23.00 uur belde ik maar weer eens want ooh dat deed dat pijn zeg,,
    om 23.20 was de vk er en heeft me getoucheerd om 23.30 uur,, ik had 4 cm ontstuiting en een weeenstorm van rugween om de 1 min die 3 min aanhielden,, dacht dat ik dood ging!
    om 23.50 ging ze weer weg en ik riep tegen mijn moeder om 00.00 uur dat ze moest bellen wat ik moest persen!!! mijn moeder riep ook heel kalm, neej nicole dat mag niet je hebt maar 4cm ontsluiting hhaha dus ik helemaal boos!! bellen ik moet persen!!!
    om 00.05 heeft ze gebeld en om 00.25 kwam de vk dan eindelijk!!! ik dacht dat ik dood ging dat half uurtje,, weer getoucheerd en van volledige ontstuiting,, ze kon het hoofdje al voelen,, snel alles klaar gelegt terwijl ik rustig mee mocht persen,, poeh wat een verlichting zeg!!! vk had de kraamzorg gebeld die kwam eraan,, (nam ook alle tijd, was toch mijn eerste dat kon niet zow snel gaan )
    Om 00.34 mocht ik actief persen en om 00.38 uur is Liam geboren met precies 39 wk :D dus een weekje te vroeg,,
    Hij woog 3400 gr en was 50 cm,,
    Totale duur bevalling; 3 uur vanaf eerste wee
    en 4 min uitdrijving,,

Kraamzorg was te laat voor en de bevalling en nageboorte hahahahahhaha dat had ze niet verwacht lol :p
    Heb 4 inwendige hechten gehad en 1 uitwendige omdat de bevalling eigenlijk iets te snel ging lol,, de vk had haar handschoenen nog niet eens aan lol,,

Achteraf is het me heel erg meegevallen omdat de hele familie hier zat te roepen dat ze dood gingen en hoe pijnlijk het was en dat het zow lang duurde,, ik weet nog dat ik halve wege de bevalling aan de vk heb gevraagd of het hoofdje nou steeds weer terug ging of eruit bleef :p hahaha ze hadden me aangekeken van huh? hoe kun je dat nou vragen,, je bent bezig met bevallen,,
    Persen zelf deed geen pijn, de persween oowk niet,, gelukkig zeg,, was blij dat ik mocht persen had ik in ieder geval geen pijn,, wanneer het hoofdje staat ,,,, auw,,,, maar dat is gelukkig maar even :)

Poeh een heel verhaal geworden,,

Inmiddels is Liam al weer 3 maand vandaag en is 62.5 cm lang en weegt 6470 gr,,,,,,

Liefs

(hopelijk ben je nou niet bang geworden)

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lennylenn; poeh wat heb jij een mooie buik zeg!!!
    **jaloers**

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zoo de VK is weer weg..De krampen die ik had waren nog geen weeën..Dus het is nu wachten op de weeën..;)

@Humbly
    Ik lag op bed..en ineens voelde het net alsof er een ballon knapte..En ik deed mijn ogen open en ik schrok en zei sh*t dat kunnen mijn vliezen wel eens zijn..Dus ik meteen uit bed..en jaar hoor was nog net op tijd haha..Er lag niet veel op de grond hoor..Dus ik riep Roy me vliezen zijn gebroken..Hij zo je maakt een grapje.."(was nog half aan het slapen geloof ik) En toen zei ik van neeeeee is echt zo..
    Hij was ook meteen klaarwakker haha..
    Dus k ben meteen gaan liggen met een dikke handdoek onder me kont..haha..En toen hebben we de vk gebelt..

ikzit nu lekker op de bank haha..

@lennylenn..
    Bedankt! Vind het erg spannend allemaal hoor :p
    Hoop dat jij ook snel je kleintje in je armen hebt.:D

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Mariss;; hopelijk gaat het snel beginnen! ja raar he als ineens je vliezen breken?? ik vond het een heel raar gevoel,, en vooral om het steeds te voelen lopen,,, hahaha,,
    Heeft de vk nog getoucheerd?

Liefs

Deel Deze Pagina