Hahahah yeeey de zon Er staat dus een grote verbouwing geplant bij jullie? haha leuk toch, heb je ook wat te doen vanmiddag,, Misschien dat ik nog wel even op visite ga bij mijn oma of zow,, zie wel,, Hmm hier is het nog lekker rustig,, ik heb ookal gehoord dat het ergens in nederland heel erg onweerde,, ik hoop het toch niet, ben namelijk als de dood voor onweer Je kan meerder emoties
Ja heerlijk de zon..Nee ik hoop dat het hier ook niet gaat onweren.. Haha alleen de woonkamer. en die is maar heel klein..! Maar omdat er een box moet komen staan..Moet er even wat ruimte gecreeërd worden.. Maar daar gaan we morgen pas mee bezig.. Mijn vriend is weer opgeroepen..en die moet nu als een speer naar het ziekenhuis..:x (Terwijl hij vandaag geen eens dienst heeft) Maar ja dan moet ik alleen het schuurtje maar even opruimen.. Brr en die enge spinnen die er zitten.. ff vraagje..Als iemand aan mij vraagt begint het al te rommelen? Wat houdt dat in?
Of je al last heb van voorween of harde buiken,, kortom tekenen dat er al iets begonnen is En hij heeft geen dienst? raar jah,,
Ooh zo haha..weer iets geleerd vandaag.. Nee hij heeft vandaag geen dienst..Zijn leidinggevende belde hem op, want die had er 2 tegelijk en toen vroeg hij of mij vriend ook 1 wilde doen.. dus vandaar..Maar ja niks aan te doen..
Owh op die manier, dus word het woonkamer ritueel naar morgen uitsteld hahaha,, Nou heb ik net het cb gebeld, krijg ik het antwoord, ja sorry mevrouw wij kunnen niks doen, nu loopt bij de kinderarts dus moet u maar wachten tot donderdag en aan hem vragen wat u moet doen,, G********ver,, ik kon dat mens wel vermoorden aan de foon!!!!!!! zo de huisarts maar eens bellen ***** zooi,, (Sorry moest het even kwijt)
De woonkamer zouden we morgen al doen..Samen met mijn moeder..omdat ik echt geen bank ga sjouwen.. Maar vandaag hadden we het schuurtje in de planning..Maar ja die moet ik dan alleen doen.. Me vriend belde net..hij had een politie inbreng..Dus die is nog later thuis..:x Waarom gaan er altijd mensen dood als je iets heb geplant die dag..grrr!! Wat een dom wijf aan de telefoon ja! Er moet zeker tegenwoordig eerst iets gebeuren voordat ze actie ondernemen..
JA idd!! haha iedereen heeft vandaag geen zin meer om te leven,, het is altijd op dagen dat je het niet kunt hebben,, Ik heb de assisent van de ha gebeld en die overlegt dat we nu gaan doen,, dus hopelijk gaat er nu wel wat gebeuren,, nou heeft Liam 150cc opgedroken en is hij helemaal van slag en gaat hij klokhalsen Heb je zware dingen in het schuurtje staan dan? anders moet je dat natuurlijk ook niet alleen doen he!
Ja zo lijkt het wel haha! Wat raar..Hopen dat je snel bij de dokter terecht kan! Nee ik heb gelukkig geen zware dingen in het schuurtje staan.. Als dat wel zo was dan had ik het niet gedaan hoor..Laat ik wel aan me Roy (me vriend) over...
jaah dat heb je goed! haha ik ben nu pas weer zware dingen aan tillen, mag officieel 6 weken na de bevalling weer maar jah ik heb een overbezorgde moeder dus jah die laat het nu pas weer toe,, bijna 12 wk na de bevalling lol,, Wacht wacht,, Wat is er trouwens met mamadee gebeurd?
Haha nou wel lief van je moeder vind ik! Weet je ik heb eigenlijk helemaal geen zin om het schuurtje in mijn eentje op te ruimen..!! Er zitten namelijk spinnen en aangezien ik doodsbang voor die beesten ben.. Ik zie het alweer gebeuren..pak ik iets op en dan zit er een spin op of in of onder.. haha lol. Nee dank je..Ik ga het in huis wel even weer netjes maken.. Ja die mis ik ook! Ik heb geen idee waar ze is gebleven.. Was ze zwanger trouwens?
ja ze was ongeveer 25 weken geloof ik,, zwanger van een jongen AAAH JAH SPINNEN,, ik heb ook een hekel aan die beesten,,,, bah neej doe maar niet alleen Dokter heeft nog niet gebeld,, zucht,,
Nou als alles maar goed gaat met mamadee en de kleine!! Ik kan haar ook niet vinden in de ledenlijst.. Nee ik ga het schuurtje ook niet eens meer opruimen..haha Wacht wel tot Roy er weer is.. Duurt lang he als je erop zit te wachten! maar ja hopen dat ie snel belt..
Nou de dokter heeft gebeld en kan niks doen,, zolang liam nog plasluiers heeft is het goed,, het zal allemaal wel, hij moet eerst dood vallen voordat ze wat gaan doen,, staat ze er niet tussen? raar
Ja tegenwoordig gaat dat zo..Klaplopers zijn het..:x Nee heb haar niet kunnen vinden.. Mischien heeft ze een andere naam? Pff net even was opgevouwen en weer een nieuw wasje gedraaid... Zal daarlijk nog even stofzuigen en dweilen en opruimen.. Anders wordt Roy weer pissig dat ik niks gedaan heb.. Blijf ondertussen gewoon door forummen hoor..
hahahaha jah dat ken ik! haha mijn moeder word ook altijd pissig als ik niks gedaan heb terwijl ik hele dagen thuis zit,, Denk het,, ze was er 3 dagen geleden nog wel,, misschien heeft ze nog geen nieuw wachtwoord aangemaakt? Ja snap het niet meer, ik zie wel wat hij om 6 uur drinkt,, hahaha wel blijven forummen jah Liefs
Ja erg he! haha maar ja het scheelt dat onze woonkamer klein is. Daar ben je zo doorheen.. Even keihard de muziek aan hier haha..( Doe ik altijd als ik ga schoonmaken. Kan nou nog) Hoop dat Liam om 6uur dan wel weer gewoon drinkt.. Nou ga even snel stofzuigen.. Ja dat doe ik zeker..! hihi Liefs
Hahaha jah straks hoef je de muziek niet meer zo hard te zetten heeft je kleine meid een eigen kamer straks of eerst bij jullie op de kamer? Stofzuig ze! Liefs
Haha nee idd..Dus daarom moet ik nou nog even genieten.. Ze komt straks bij ons op de kamer..moet wel, want we hebben maar 1 slaapkamer hihi..(wel een grote hoor) In december krijgt ze een eigen kamer dan is ons huis klaar.. Ben niet toegekomen aan stofzuigen.. lol.. Was een zak babykleertjes aan het bekijken en uitzoeken.. (gekregen van een nicht van Roy) En toen kwam Roy weer thuis dus toen zijn we meteen naar de winkel gegaan haha..Daarom reageer ik zo laat.. Ga morgen wel weer schoonmaken..Zon bende is het niet bij ons in huis.. Ga nu eten koken.. Aardappels met rode kool en een snitzel.. Liefs..
Haha ik lust alleen maar rode kool als we gehakt als vlees hebben hahahaha snitzel is wel lekker! vandaag had ik kant en klaar rijst met satesaus,, ik lust namelijk geen kant en klare lasange vandaar lol,,, Nou we hebben de 6 uur fles drama ook weer gehad,, weer maar 90cc opgedronken,, wel super vrolijk na de fles,, en maar lachen en brabbelen,, donderdag echt met de ka overleggen wat er met hem is waarom hij zow slecht drinkt,, Leuk he baby kleertjes kijken! ik heb ook heel veel gekregen van familie en kennissen,, oooowh dat kan dan toch zow mooi,, Liam heeft hier mijn kamer en ik ben naar mijn zus haar kamer gegaan,, liggen we nu samen,, Liefs!
Mij lust alle vlees wel bij rode kool haha! Is dat kant en klare rijst wel lekker? Volgens mij heb ik het 1 keer gehad en vond ik het niet lekker.. Kant en klare lasange vind ik heerlijk..haha Beter dat Liam het binnenhoud en vrolijk is.. Maar idd zal wel vragen van wat het nou kan zijn..! Ja ik vind het zoo leuk om babykleertjes te bekijken..Maar ja scheelt mij weer kopen.. Ik heb nu al de wereld kleertjes..(heel veel heb ik ook zelf gekocht hoor..vooral de kleine maatjes voor in het begin..) Maar ik heb vooral kleertjes gekregen van mt 62 tot 80.. Zo het schuurtje heeft mijn vriend opgeruimd..Zo rommeltje was het niet..De bank staat er al in..Zo nog even stofzuigen..Want je wil niet weten wat er allemaal achter de bank ligt haha.. Dus je ligt nu samen met je zus op 1 kamer? Gaat dat wel? Ik sliep vroeger ook met mijn zus op 1 kamer omdat we niet meer kamers hadden..Maar we hadden heel veel ruzie metelkaar haha.. Liefs