nou dames de fotootjes van de kamer staan in mn album. wij gaan nu ff lekker eten. vanavaond lees ik weer wat er allemaal gekletst is. @mariss: succes met het voeden straks.. ik ga mezelf nu ff voeden. ajuuuuu
@Mariss en Lenny; Neej Liam wil niet vandaag,, hij heeft maar 4 uur slaap gehad vandaag op 1 of andere manier krijgt hij zijn slaap niet te pakken vandaag,, en dat terwijl hij heel erg moe is @Mariss; Ja dat klopt, borstvoeding kan ook wat later op gang komen hopelijk pakt ze snel de borst en kun je lekker genieten van die momenten Hahahaha mooi toch dat ze zow op jou lijkt Liam lijkt op geen van ons 2, niet op mij of op mijn ex,, Ben druk aan het wachten op het bevallingsverhaal Liefs
Goedemorgen allemaal, @marisss: WAT EEN SCHATJE!!! hoe is de nacht gegaan? Hebben jullie nog een beetje lekker kunnen slapen? De naam is ook mooi geschreven trouwens Is je bevallingsverhaal al klaar?? @over Lynn in bad: Tja, ze lijkt erg op haar vader, die is ook zo gek op douchen en in bad gaan (voor het bad heb ik geen rust genoeg haha) Maar vind het heerlijk dat ze het zo leuk vindt. Maakt het ook geen gevecht voor het slapen gaan 8) @Humbly: En jullie nacht? heeft Liam zijn slaap nog kunnen vatten?
@zusjevoorlynn; Ja Liam heeft vanacht heerlijk geslapen en gisteren dronk hij zelfs de hele fles leeg (180/6 + 5 schep nutriton = 210cc ) ik stond te kijken!!! en dat binnen 20 min,,, ik had mijn mond vol tanden en meneer viel zow weer in slaap,, hij slaapt nu nog,, Volgens mij zit hij in een sprongetje,, we zien wel! hij is gelukkig wel vrolijk Liefs
Tjeee wat kletsen jullie veel hihi. ga straks lekker shoppen voor mn kereltje, zaterdag op vakantie en dan heeft ie natuurlijk veeeeeeeel kleertjes nodig!
goedemorgen dames net de kleine weggebracht naar mkd, gaan op schoolreisje vandaag hihi kleine mannetje in zon grote bus vannacht weinig geslapen hihi hij had er heeeel veel zin in
@humbly: owkeej super! misschien had hij gister dan wel last van krampjes, of een "kleine" groeispeut Lynn was dan ook de hele dag huilerig, hangerig en niets was goed.. @Hessie: Veel plezier met shoppen, niet "te veel" uitgeven he @lievemama: Schoolreisje, leuk Wat gaan ze doen? Groetjes Diana
naar een hele grote speeltuin ballen schieten hihi zo zei mijn zoon het vanmorgen hihi is grote speeltuin met dieren en treintjes en waterfietsjes enzo is in apeldoorn, ben er zelf nog nooit geweest
Heey heey meiden,, IK BEN SUPER TROTS HIER!,, Liam heeft net voor het eerst zijn rammelaar vast gepakt!! ik leg hem altijd op de buik neer als hij in de wipper ligt hahaha normaal moet hij er niks van hebben en nu pakt hij hem ineens vast en in de mond!! sorry moest ff mededelen ( + foto natuurlijk ) Hij helemaal trots,, wil dat ding niet meer los laten natuurlijk @Hessie; Jaa gaat hiet super snel en veel kleertjes zijn altijd goed! @Lievemama19; haha jah dat kan ik me voorstellen jah eerste schoolreisje?
ja leuk he, idd eerste schoolreisje, vond het zelf nog spannend hihi toch he op 1 of andere manier verlang ik dan soms ook wel weer naar school hihi humbly leuk kindje heb je
@lennylen: kinderkamer: Nijntje, Nijntje, Nijntje, leuk, leuk, leuk hoe komen jullie aan zulke leuke spulletjes? Ik heb het kamertje in principe klaar, moet het alleen nog leuk aankleden
goedemorgeeen allemaal! @humbly: ooww kijk nou hahahahaha wat een schatje!! wel wat sprongejes in een korte tijd he? eerst kan ie zelf van buik naa rug rollen nu pakt ie zn rammelaar vast. knap ventje hoor! daar mag je idd erg trots op zijn. @bengeltje: dank je wat zijn de plannen voor vandaag? bij mij niks eingelijk..ik moet zo mn honkbaleendjes ophalen bij het postkantoor want ik was steed sniet thuis als het geleverd werd. denk maar dat ik daarmee aan de slag ga..de bedankjes afmaken en mischien ff door de oosterhof slenteren. mannetje moet werken,..net als iedereen die ikken dus ik verveel me dood straks
dank je die stickers hebben we van de formido..zijn een heleboel verschillende vor 6.95 per pak uuhmm nijntje muziek "beertje'" hebben we van de burgerhout babyspuerstore de klok: hebben we van zn moeder de rest dat van nijntje is komt van de prenatal en bijenkorf.
@Lennylen: owkeej de prénatal had wel veel uitverkocht toen ik er was, dus denk dat dat dan ook zo goed als op was.. Maar ik zoek nog even verder! Dank je wel
@Lennylenn; Jaah goed he! leuke kamer!! i love nijntje! hahaha heb het alleen bij Liam niet ,, daar is het meer winnie the pooh omdat ik daar al heel vee knuffels vah had,, Jaaah lief he! haha en hij lijkt niet op mij of de vader,, iedereen vraagt wel 100x of het mijn zoontje is of dat ik aan het oppassen ben want hij lijkt niet op mij,, krijg ik dan maar weer te horen,, Plannen,,,, heb nog geen plannen, er komt hier altijd ineens een idee hahaha dus we zien wel,, Leuk jah met de bedankjes bezig! POEH HET IS WARM,,,,,, Ik heb een hekel aan warmte,, en vooral aan de zon! krijg uitslag van de zon,, en warmte uitslag omdat de warmte niet kwijt kan zucht,, @zusjevoorlynn; succes met zoeken!! Liefs
@Zusjevoorlynn Ja echt een schatje Ben ook heel erg trots..!! Om half 12 begon ze te huilen en ze wou niet aan de borst en had haar een schone luier gegeven..Ze bleef maar huilen..Dus ik had opvolg melk (6 tot 8 maanden) Maar we hebben haar maar 10cc gegeven..Maar toen viel ze in slaap..Dus ze heeft dorst gehad. Ze sliep tot half 7 vanochtend. Ik heb nog geen tijd gehad voor mijn bevallingsverhaal mischien doe ik dat volgende week wel even haha.. Sorry.. @Humbly Hopen dat Liam snel zijn slaap kan pakken! Chanell ligt nu lekker te slapen..Maar ik denk dat het vanavond wel weer een ramp word! haha.. Ja ben ook blij dat ze op mij lijkt. Maar dat kan ook nog veranderen Ze is vanochtend lekker in bed geweest..haha KRIJSEN!!! Maar daarna was ze heel ontspannen..gelukkig.. Ik ga er weer vandoor.. Fijne dag dames.. Liefs
@Mariss; heeey mooi dat het zow goed gaat! haha jah dat krijsen ken ik gaat vanzelf weer over,, gaat de borst verder wel iets beter? haha is goed joh! hoeft oowk niet gelijk vandaag Poeh lekker doorgeslapen zeg! heb je zelf ook wat kunnen rusten al? Liefs