ik ben het zat!!!! die baby moet eruit. zat net ff het rijtje af te gaan wie allemaal al bevallen is en die samen met mij..waren uitgerekend.sommige nog wel later of een weekje verschil. iedereeen is al bevallen en ikke...pff ik zit hier nog. wat was het ook alweer? het hart van een ananas eten?? sex..bitter lemon.. veellopen??
Hahahaahahhaah lenny Ik kende het! ik was 28 maart uitgerekend en iedereen wat al bevallen!! en ik liep daar nog gezellig rond,, Kan echt super snel gaan dus gewoon dus gewoon niet aan denken en vooruit kijken Liefs
Hahaha makkelijker gezegt dan gedaan je hebt geluk, je hebt er mooi weer bij deze week he! dus kun je lekker veel gaan wandelen, misschien dat het iets losmaakt Liefs Hier weer lekker rustig,, Liam slaapt
ahh joh, ik ben van Lynn met 42 weken en 2 dagen bevallen ik ken het gevoel Ik zal voor je duimen dat je niet zo lang meer hoeft goed? @Marisss: wat fijn dat het goed gaat en dat ze goed heeft geslapen Geniet er lekker van meid
Ja borstvoeding gaat wel iets beter.. Maar ik heb nou bijvoeding..elke keer na de borstvoeding geven we haar 20cc bijvoeding.. Liefs
POEH !! dan heb je heel lang doorgelopen zeg ,,,,,,,,,, hield je dat vol? Ik vond 39 wk al erg ( haha had nog wel langer gekunt hoor had nergens geen last van ) @mariss; ooowh als dat op die manier goed gaat super toch! Liefs
je moet doen waar jij en de kleine zich fijn bij voelen meestal gaat het dan het beste ik ga mijn dochter eens even wakker maken tot straks allemaal
Tot straks!!! ik ga ff achter de deur spieken of meneer wel goed ligt,,, ( moet op zijn zij slapen ivm voorkeurshouding ) Liefs
ook ik ga ff iets nuttigs doen.. douchen (ja ik lag nog in bed) en mn badeendjes ophalen..verder zie ik wel wat ik doe
@ humbly, wat n mooie foto jaaa warm he pfoe, en ik moet zo nog de stad in en dan wat drinken met mn collega's en Jonathan mee arm ventje zal m maar goed insmeren denk ik zo.
@Marisss: woww ze is egt prachtig! geniet ervan meid, fijn dta alles goed gaat! ik ben net trug van de VK, alles goed, maar ons mannetje heeft zich in een stuit gedraaid dat voelde ik dus haha maar hij heeft nog genoeg tijd om te draaien schijnt verder dvw naar fysio voor mn rug ben es benieuwd! @Weer: tis egt lekker he, geniet ervan allemaal
@Hessie; een terasje is wel lekker met dit weer,, hier staat oowk een lekker briesje dus heerlijk gewoon,, @mamadee; Liam heeft hier ook tot wk 34 in een stuit gelegen en is zelf gedraaid,, hij heeft alle tijd nog Succes met fisiotherapie,, ( wat een rot woord oowk ) Liefs
hello daarr ben ik weer eventjes.. heb de badeendjes opgehaald maar hasd ze wel anders verwacht. iets groter iig en het honkballetje zie je bijna niet. maar ze zijn ergens toch wel leuk dus ik hou ze verder moet ik zo naar de v.kundige. was ik helemaaaal vergeten schoot me te binnen toen ik met die eendjes bezig was.
Hahahahahahaha dat is slim vergeet je bijna een afspraak met de vk succes! Als ze maar mooi zijn toch Liefs
jeetjee wat een baby heb ik zeg. hij wilt er niet uit en alsof dat niet eigenwijs genoeg is heeft meneer baby ook na 2 weken nog eens besloten om met zn koppie uit het geboortekanaal te floepen! mochten mn vliezen nu breken dan dus meteen gaan liggen en bellen en wie weet daalt hij pas in als de weeen zijn begonnen.
waar is iedereen?? oww meiden ik zit nu in zo een vreselijke chagrijnige bui!!!! komt eingelijk door mn zus..ze belt me de godganse dag terwijl ze niks te vertellen heeft..ELKE F**** DAG! (lees: topic in de lounge wat moet ik met haar) daarnaast hebben mn buren eindelijk eens besloten om dat kl** pabo pakettje te komen ophalen maar ik lig nu zo lekker op bed en heb geen zin om naar de deur te lopen. dus die hebben nu ook al 20 keer op mn deurbel gedrukt. nog 1 keer en ik ruk die deur open en smijt dat doosje zo naar dr kop toe.
ow en naast al dat gedonder komt er ook nog bij dat mn baas mn verlof te laat aan het cwi heeft doorgegeven en ik nu dus ook te laat mn salaris krijg. hij heeft het 2 weken na mn verlof pas aan het cwi doorgegeven terwijl dat uiterlijk 2 weken vantevoren moet gebeuren. lekker zo vlak voor mn uitgerekende datum.
Nou meiden, Eindelijk maar toch maar hier is mijn bevallingsverhaal! Ik lag nog op bed en om half 9 's ochtends voelde ik ineens iets knappen in mijn buik (net alsof er een ballon kapot knapte). Ik deed mijn ogen open en dacht verrek dat kunnen mijn vliezen wel eens zijn! Dus ik meteen uit bed gesprongen en ja hoor: Plons! (niet zo veel gelukkig) Me vriend dacht dat de hond op onze kamer stond te plassen haha. Ik riep hem en zei "mijn vliezen zijn gebroken!!" Dus me vriend gelijk klaarwakker. Ik riep daarna: Ik durf niet meer!! Ik ben bang..( hahaa) Dus ben ik ook meteen weer op bed gaan liggen met handdoeken, omdat de baby nog niet helemaal ingedaald lag. Dus me vriend heeft de verloskundige opgebelt..die op dat moment bij een andere bevalling was.. Hoorde ook een vrouw op de achtergrond keihard gillen Nou lekker dacht ik dan.. Staat mij ook te wachten.. Uur later kwam de verloskundige en had nog niet gevoeld hoeveel ontsluiting ik had vanwege infectie gevaar. Maar Chanell was al wel ingedaald gelukkig..dus kon gewoon lopen enzo.. Dus de verloskundige ging weer weg en om half 11 kreeg ik een beetje last van krampjes.. Toen het 3 uur was kreeg ik ineens hele erge krampen die ik echt weg moest puffen.. Nou toen is me zus nog even langs gekomen om te kijken hoe het met me was.. (die had ook al de hele ochtend lopen janken van de spanning) Toen ze dat vertelde begon ze weer.. Nou toen begon ik ook nog en toen hebben we samen nog even lopen janken haha Me zus ging weg dus toen kreeg ik echt super veel pijn..wist niet hoe ik zitten moest..Dus weer de verloskundige gebelt..Die zei dat dit nog het begin was Was inmiddels 4 uur. Om kwart voor 5 kreeg ik ineens een erge druk net alsof ik moest poepen.. Dus ik naar de wc haha..Toen kreeg ik persdrangen en heb ik 2 keer geperst (kon het echt niet meer tegenhouden) Dus ik daarna meteen naar boven toe heb me omgekleed en ben op bed gaan liggen.. En schreeuwde naar men vriend (die net aan het eten was) bel de verloskundige maar, ik moet persen! Nou de verloskundige gebelt en ze was er gelukkig binnen 5 minuten! Ze ging meteen voelen of ik al ontsluiting had..en tot haar grootste verbazing voelde ze het hoofdje al! Dus mocht meteen beginnen met persen..het was toen 5 uur.. Ik had zoveel pijn dus ik smeekte de hele tijd om een keizersnede! Haha Het was kwart voor 6 toen onze Chanell werd geboren.. Ik was niet uitgescheurt of ingeknipt, had alleen opervlakkige huidscheurtjes.. Ze vonden dat ik het super goed gedaan had..Ik heb ook niet zo hard lopen gillen en schreeuwen.. Ook vonden ze dat ik me erg rustig had gehouden. Nou dit was mijn bevallingsverhaal. Heb ook niet zo lang verhaal omdat het heel snel is gegaan hahaa..