Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hihii toch heel leuk om te lezen. geweldig zo een bevalling hoor. hoe gaat het nu met jullie? eet je meisje al goed? en ben jij al lekker uitgerust al was je niet echt moe zoals je eerder vertelde.

hahaha egt grappig toen je zei dat je niet meer durfde. dat is ook zo een actie voor mij!

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja met ons gaat het heel erg goed! :D
    Borstvoeding gaat steeds beter..Geef nou elke keer 20 cc bijvoeding na mijn borstvoeding..Gaat heel goed nou..
    Ik ben aan het einde van de dag wel moe hoor..
    1e nacht helemaal niet geslapen..maar vannacht erg goed geslapen.
    Chanell ook heeft half 12 lopen huilen en uiteindelijk sliep ze en werd vanochtend om half 7 weer wakker..:D Dus erg goed..

Hopen dat je snel bevalt! :D

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; waaauw wat een super bevalling zeg!! die wil ik oowk wel hebben :D

@Lennylenn;; dat is inderdaad klote! ik kan het oowk niet hebben als iemand zow vaak op de bel aan het drukken is dat je er gek van word,,

het is maar goed dat je het zegt ik moet mijn secretaresse 1 en 2 leerjaar boeken nog te koop zetten,,

Liefs

4. lennylenn

goooddmorningggg..

he he deze dag ziet er een stuk beter uit dan gisteren. ben op een gegeven moment maar gaan slapen want ik had zo de pest in die rot dag! vandaag gezelig met mn vriend mn broer en schoonzusje naar TRANSFORMERS 2 :d:d:d:d helemaal blij hihihhihi maar goed dats pas laat savonds.

iedereen goed geslapen? ook de kleintjes lekker geslapen? nja om mn rotdag van gisteren af te maken heb ik ook nog eens rot geslapen. ben iets van 6 keer zover ik me herinner opgestaan om te plassen. opgegeten door muggen en vanochtend met mn vermoeide domme hoofd voelde ik een "knak" dus mevr nancy was klaarwakker want dacht dat het haar vliezen waren maar eenmaal ik weer kon nadenken kwam ik erachter dat het maar een botje was die "knak" deed door een verkeerde beweging.

nou es lekker mn broodje opeten en genieten van die (te) felle zon die door mn ramen schijnt

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Heerlijk he die zon

Zoontje is net opgehaald met busje en ds onderweg naar school:)

Ga ik zo even lekker de was buiten hangen, heerlijk

Vanmiddag even badje neerzetten als het echt warm word, kan de kleine man vanmiddag lekker de boel nat maken:D

Hier zoontje goed geslapen, gister op schoolreisje geweest dus die was helmaal op gisteravond

Zlf slecht geslapen, ik slaap wel maar als ik wakker word ben ik nog moeier als wanneer ik naar bed ga, en dat al 3 dagen:(
    steeds kleine steekjes aan linkerkant (lies?) en giga misselijk met vlagen (eten drinken helpt niet:()

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hier gelukkig goed geslapen,, vanacht wou Liam wel slapen maar gister overdag! echt niet he! hij heeft zo veel last van de warmte,, en dan schijnt de zon ook nog de hele dag op zijn kamer,, heb wel luxaflex en verduisterende gordijne,, maar jah als ik de gordijnen dicht doe gaat meneer niet slapen hahah jah 1 keer en daarna niet meer,,

Liefs

7. lennylenn

hahahah hij weet wat ie wilt humbly! Gordijnen open en niet slapen! het is hem allemaal veels te spannend.

ik ga zo ook maar aan de was beginnen..of nou jaaa kleren van de lijn halen. mn wasmand is helemaaal leeg. daarna ff wat kleine huishoudtaakjes.

8. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @Lennylenn: ohw klees net over je rotdag gstr!
    pff khoop dat ja vdnaag n betere dag hebt
    tis lekker weer, gwoon rustig aan doen
    Hebbe je buren nog hun pakketje gekregen of heb je z lkkr laten bellen!

@Marisss: wat n verhaal zeg! klinkt idd alsof j t hele goed gedaan hebt, ma als j zegt dat t zoveel pijn doet dat je gaat smeken om n keizersnede word k egt bang haha
    wat fijn dat Chanell al zo goed drinkt ;)

@Humbly89: kan je Liam overdag niet ergens anders leggen dan?
    in de box ofzo?
    T kan ook egt kei warm worde en dan is slape moeilijk
    pff

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mamadee; neej dat is het probleem,, als ik bij mijn oma ben maakt het hem niet uit,, daar slaapt hij wel in bed,, haha maar thuis,, alleen maar in zijn eigen bed of op de arm,, jah de arm is nu veeeeeeeeeeeeel te warm voor hem en mij,,
    ( hij slaapt nu ) AFKLOPPEN LOL,,

Liefs

10. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @allemaal: wat is het rustig hier?
    iedereen aant genieten vh mooie weer
    kheb geen zin meer om t werken, moet d hele tijd denke aan de 3D echo strax :):):)
    ben benieuwd hoe onze vent eruit ziet

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mamadee; hoe was de pretecho???? hier gaat het goed, Liam is nu weer een beetje aan het wakker worden dus zow ff lekker in bad,, daarna lekker de fles en spelen in de box,,

Liam heeft een nieuw spelletje ontdekt,, met de benen zo hoog mogelijk de lucht in en op zijn zij gaat liggen hahahaha zit er zow lief uit!

Liefs

12. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @Humbly89: haha ik zie het al helemaal voor me, Liam is egt helemaal aant ontdekken he;)
    Lekker in badje ddl!

@Pretecho: is me echt tegen gevallen, wij met zn 5en daarheen,mn schoonouders, moeder, maarten en ik!
    nou vol spanning, 2D echo zag er nog goed uit, maar toen we 3D gingen kijken deed meneer mooi zn armen kruiselings voor zn hoofd en zn benen ook helemaal opgetrokken, dus konden egt helemaal niks zien!
    hebben um nog geprobeerd uit te lokken door te porren enzo, maar neej hoor
    mijn kleine filmster wilt nog undercover blijven!
    t blijft dus n verassing denk ik!
    wel was al te zien dat ie lkkre bolle wangen had en n mooi klein neusje :)

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mamadee; aaah dat is klote zeg,, hahah hij wil nou al niet mee werken :p dat word nog wat lol,,

Ja Liam is aan het ontdekken geslagen ineens hier,, hij slaapt oowk weer beter,, ( jah nou iets minder omdat het zow warm is ) Hij drinkt gelukkig goed,, net oowk weer 210cc,,
    En gelijk in bad tuurlijk!! anders is het jah veeeel te warmm,, hij vond het super!

Liefs

14. lennylenn

hoooi allemaal!

nou gisteren heb ik wel een leuk dagje gehad gelukkig. sochtends met mn vriend gordijnen wezen kopen. daarna naar het centrum gegaan want hij kreeg van mij een trainingsbroek en ff lekker gewandeld.
    belde mn schoonzusje dat ze naar ons toekwamen ( ze wonen in utreht) dus wij ook naar huis..nou gezellig samen gegeten en later naar transfomers2..was wel een goeie film volgens mij. hahahaa ik was zo uitgeput van het ff wandelen in de stad en eten dat ik een grooot deel van de film gemist heb omdat ik in slaap was gevallen. baaalde daar enorm van want heb echt sinds deel 1 uitkwam gewacht op deel 2 nu is ie eindelijk uit en dan val ik in slaap!

nou thuis aangekomen was ik helemaal kapot. het was ook al 00.45. wij gelijk slapen. en ik weet niet wat voor verkeerds ik had gegeten maar ik kreeg ontzettende darmkrampen en ging aan de diaree(sorry) en dat rond een uur of 04.00. nou de krampen bleven aanhouden en nu voel ik ze ook nog. bij deze weet ik igg dat wonderolie bij mij nooooit zal werken hahahaa

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lennylenn; Diaree kan oowk een voorteken zijn he ;) dusss wie weet krijgen we straks wel ineens ander bericht ;)
    Hahahaha deel 1 heb ik gezien jah en vond hem echt super goed!,, daarom ga ik dus nooit naar de bios,, ik val altijd in slaap tijdens de film :p kijk liever op dvd hahahah kan ik hem nog een keer terug kijken als ik wil,,

In juli ga ik wel naar de bios denk ik,, harry potter komt dan uit,, (sorry vind die films echt zow goed gemaakt) en hou nou eenmaal van fantasie films,,

Liefs

16. lennylenn

hahahaa nou ff kijken wat meneer baby dan gaat doen hihi maar volgens mij heeft ie het prima naar zn zin..heeft de hele nacht door geen kick gegeven en nu is ie aan het dansen en huppelen daarbinnen.

jaaa echt kl*te man dat ik in slaap viel. ja klopt harry potter! die zag er ook ontzettend goed uit maar ik heb niet alle voorafgaande delen gezien dus die wil ik eerst zien voordat ik naar deze ga anders snap ik er niet zoveel van denk ik.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    neej je moet eerst alle delen zien :p wij heben ze hier zow vaak gedraaid dat de dvd's het niet meer doen lol,,

hahahaha wees blij dat de kleine vanacht lekker rustig was :p kun je in ieder geval iets meer slapen,, of heb je daar anders geen last van?

Liefs

18. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @Lennylenn, ja wie weet is ut idd een voorteken.
    Mag nu inmiddels wel komen toch!
    nog even meid!
    hebben jullie mooie gordijnen gekocht?
    ik wil ook n trainingsbroek gaan kope want ga maandag zwangerschapsgymen
    maar in al die broeke zie k der egt niet uit pff

19. lennylenn

@humbly: nee hoor heb daar eingelijk nooit echt last van. sust me eerlijk gezegd een beetje in slaap :D
    @mamadee: hij mag nu idd wel komen maar ik had me juist sinds eergisteren? zodaning ingesteld dat ik me er niet meer mee bezig zou houden anders leek het allemaal nog langer te duren hihih. dus vandaag ga ik ook maar iets zoeken om te doen enik merk het wel als hij eruit wilt.
    de gordijnen..tjah..we waren van plan ze te laten maken maar uiteindelijk kwamen we voor 4 ramen op bijna 700 euro dus dat vonden we best duur en kunnen dat nu niet in 1 keer missen. hebben toen maar de kant en klare gordijnen gekocht. ook wel hele leuke hoor maar die moeten we nog ophangen. (zijn niet zolang geleden verhuisd dus dat was eingelijk het laatste dat nog gedaan moest worden)

ooeew lekker ik deed ook zwangerschapszwemmen 2 keer per week maar de laatste tijd kreeg ik erg veel last van maagzuur tijdens het zwemmen dat het niet prettig meer was.

20. lennylenn

@zusjevoorlynn: Where the hell are you?:D maaruuhh jij vind nijntje ook leuk toch? mijn vriend heeft gisteren een hele leuke site gevonden met allemaal nijntjespulletjes. echt ontzettend leuk. kijk maar op www.dewinkelvannijntje.nl sommige dingen zijn belachelijk duur maar andere ook weer niet.

veel plezier

Deel Deze Pagina