@Lennylenn: sooww ja gordijnen zijn egt duur he! mjah net wat je zegt kant en klare gordijnen kunnen net zo mooi zijn en voor 700euro kan je nog heel vaak nieuwe kant en klare gordijnen aanschaffen mocht dat nodig zijn! wij doen ook gwoon van die kant en klare hoor nix mis mee
@gordijnen; ik heb voor Liam zijn kamer gewoon rode verduiserende gordijnen, heel makkelijk,, zijn met dit weer oowk lekker,, houden de warmte buiten
ja we hebben ook van die verduisterende kant en klare gordijnen gevonden gelukkig. want hier schijnt de zon naar binnen dus op een warme dag geeft de thermostaat aan dat het 23 soms wel 25 graden in huis is. noouu je je weet uit gekheid niet meer wat je moet doen. nou al die gordijnen hebben bij elkaar 140 euro gekost. allemaal verduisterend
@lennylenn; dat valt nog wel meej vind ik,, ik vind ze super! Liam zijn kamer staat tot 3 uur vanmiddag vol in de zon dus het word daar heel erg warm,, maar met die gordijnen gelukkig iets minder
jaaaa dat valt reuze mee! en ze zijn nog leuk ook. dus ben weer helemaal tevreden ff vraagje want ik zit weer met mn dagelijks probleem: wat eten jullie vandaag? ik weet bijna nooit wat ik moet koken.
nou dames ik ga weer eens wat doen voor de dag.. ik weet nog niet precies wat maar ik moet igg naar het postkantoor. ik lees vanmiddag wel weer bij. groetjesssss
Tot vanmiddag,, ik heb geen idee wat we gaan eten, mijn moeder beslist altijd wat we gaan eten,, denk wat makkelijks aangezien ze vanmiddag moet werken,, Wie gaat vandaag wat doen?? Hier nog geen plannen, misschien wel even langs mijn oma,, Liefs
@eten: kweet ook niet wat we eten maar heb wel wat tips snel klaar en gemakkelijk... spinazie, vissticks en puree koude schotel macaroni lasagne succ6 en nee, geen plannen, werken tot 5uur dana thuis lkkr slapen
heej meiden, hoe is het hier?? ik ben vandaag al weer druk in de weer geweest naar paardje, huisje schoon, en zo nog even met Lynn boodschappen doen, en dan ga ik haar weg brengen naar mijn moeder zodat ik zelf kan gaan werken wel makkelijk, hoef niet te bedenken wat we eten vanavond, we eten namelijk allemaal apart vandaag! Alleen Lynn eet bij oma en Christiaan (mijn mannetje) eet met een collega mee na het overwerken.. Dus denk dat het een broodje word voor mij @Gordijnen: Die moet ik nog halen, goed dat jullie het zeggen.. nouja ik heb wel gordijnen, maar zie zijn niet donker genoeg.. @lennylen: druk, druk druk, heb veel te veel toe denk en moet meer aan mijzelf gaan denken maar dat wil nog niet zo hahha Ik ga gelijk even kijken, dank je
Heeyy meiden! Hier ben ik ook weer eens Heb geen eens tijd om te forummen.. Ik weet niet eens meer wat er hier allemaal gezegt is sorry.. @mamadee. Wat balen dat de pretecho niet goed lukte.. @eten: Wij eten vanavond aardappels met boontjes en runderlappen.. Chanell ligt nu lekker te slapen in me armen..(en af en toe laat ze een scheetje ) Vanacht heeft ze heel goed geslapen.. Borstvoeding gaat nu echt knudde.. Ze doet er geen moeite voor om te drinken..Dus moet nu afkolven..en ook nog eens bijvoeding geven.. Maar ja ik blijf eerst nog even proberen en als het al niet lukt tja dan maar niet.. Vandaag is het navalstrengetje eraf gevallen.. Bah vond dat telkens zo eng om dan het luiertje om te doen hihi.. Ze heeft vandaag haar hielprikje en gehoortest gehad.. Allebei ging heel goed.. Zal weer even een paar foto's in me album zetten.. Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog wat gedaan vandaag? Liefs
Wij eten vnaaf lekker makkelijk gewoon een pan met soep op de tafel, broodjes erbij geen zin om te koken vandaag erg ben ik he
Heey meis,! Haha neej he in het begin heb je oowk helemaal geen tijd om te forummen,, huis gaat voor en natuurlijk moet de kleine eten hebben,, en borst is vaak vaker dan de fles,, Gaat het drinken uit een flesje wel goed dan? anders blijf je toch gewoon afkolven en bijvoeden Hier gaat het super,, beetje last van het warme weer,, Liam en ik,, Navelstreng er snel af zeg! super! haha raar is dat he om te zien bij het verschone,, Zal ff je foto's spieken Vanmiddag naar mijn oma geweest met Liam en hij heeft zich heel lief gedragen helemaal trots! Liefs
Even tussendoor Hoe oud zijn jullie eigenlijk dames? en jullie kindjes? zelf ben ik 19 en zoontje van 4 en half
benik weer ff maar moet zo weer ff weg om boodschappen te halen..daarna zal ik f fvertellen wat ik de hele dag heb lopen uitvreten. ik ben 23: kindje is....nog niet geboren tot zooooo
@humbly Flesje gaat gelukkig wel goed.. Ja idd maar uit de borst is makkelijker vind ik haha..Hoef je niks klaar te maken haha..Maar ze is ook nog maar 3 dagen..KAn nog komen dat ze nog wel gewoon uit de borst gaat drinken..(hoop het.) Jaa dat is zeker snel, maar ben blij dat dat ding er af is.. @lievemama Ik ben 21 en die van mij is 3 dagen oud.. Dames ik ga weer.. ff me meissie verschonen en dan moet ik eerst 5 minuten kolven en dan proberen aan de borst te leggen en dan bijvoeden haha..Dus mag nu wel beginnen.. Liefs!!
@Marisss: gwoon nog even blijven proberen hoor meid borstvoeding geven is int begin gwoon moeilijk ma mss gaat t strax beter en anders maar gwoon zo ja! Kga ook zo je foto's kijken, ben benieuwd @lievemama19: kben 20 en ook nog zwanger van d eerste
hallo allemaalll @mariss: idd nog ff volhouden..is ook allemaal nieuw voor de baby natuurlijk. maar wat een schatje is ze zeg!!!!! heb ff naar je fotos gekeken. nou hier nog wat darmkrampen en diaree (echt sorry voor de details) wilde gaan zwemmen maar goed..ik sla dat maar over. verder heb ik vandaag wat inkopen gedaan, nieuw beddengoed en 2 heerlijke grote kussens. en nog wat gekke dingetjes. nog geen baby te bekennen maar naast mn geflipte darmen wel rotsteken helemaal onderin mn buik..nog net niet in mn "mutsje" maar dat zal de baby wel zijn want hij is nu ontzettend druk. uuhmm verder ga ik eingelijk niks bijzonders meer doen, ik zou lekker playstationnen maar het is weer eens 25 graden in de woonkamer dus dat hou ik niet uit, ik blijf maar lekker in de slaapkamer waar het iets koeler is.