@Lievemama19: ik ben nu 20 en heeb een dochter van 1 jaar, 7 maanden en een beetje, en ben nu zwanger van ons 2de wondertje
wat hoor ik nou op dan op tv,,,, micheal jackson overleden??? ik dacht eerst een grap maar neej poeh,, dat had ik niet aanzien komen zeg,, Vind hem niet de geweldigste zanger maar toch,, nog maar 50,,,, (weet niet of jullie het al wisten maar moest het toch nog even mededelen ) Liefs
mijn vriend belde in de auto toen hij net weg was bij mij hij hoorde het op radio en dacht dat echt grap was, ik maar even op internet gekeken en ja hoor idd was niet zn grootste fan maar hier schrok ik wel van zeg hij was the KING OF POP
Jah ik had dus het zelfde,, poeh,, neej dat had ik hem niet gegund,, Jah hij is the king of pop,, Ik had oowk ff snel op msn.nl gekeken of het klopte,, liefs
ja erg he, volgens mij is egt iedereen in shock daar hoef j geen fan voor t zijn tis gwoon onverwacht en hijs egt n legende raar he?!
heej meiden, ja raar he, ik had niet super veel met zijn muziek, maar je bent er toch een beetje mee opgegroeid denk ik ... heel apart, dacht ook dat het een grap was, maar aan de andere kant, hij was al niet echt gezond meer geloof ik Heeft iedereen een beetje lekker geslapen?? en de kleintjes?
ja hier redelijk geslapen gisteren even 'geklust' ook al is me ei al geweest had na die tijd alleen erg veel buikpijn Zoontje hier slaapt super laatste maanden savonds half 8 leggen we m op bed, even knuffelen en verhaaltje lezen en dan slaapt meneer tot volgende ochtends 7 uur en in het weekend wel later helemaal super nu voor 3 maanden terug was t 8 uur naar bed en was hij 5 uur weer wakker
Ja hier super geslapen,, Liam heeft ook weer heerlijk geslapen,, om 6 uur de fles gehad vamorgen, half 7 weer in bed en om half 10 werd hij weer wakker nou ligt hij vanaf kwart voor 11 weer in bed,, En daar? lekker geslapen? Liefs
Zijn er trouwens nog meer meiden hier die jong moeder zijn, maar ook bezig zijn voor de tweede? zie wel jonge mama's en dat ben ik ook wel, maar ook proberen wij al 2 jaar voor een tweede kindje
@Lievemama19: IK ben ook bevrucht toen mijn eitje al was geweest hoor, dus weet niet of je daar wel van op aan kan Wat super dat hij zo goed slaapt, dan kan je zelf ook een beetje tot rust komen! Geweldig @Humbly: Kijk is, nog zo een lekkere slaper Gelukkig maar dat het weer zo goed gaat Hier ook lekker geslapen heb Lynn gister om 8 uur in bed gedaan, en heb haar vanmorgen om half 11 wakker gemaakt, ik wilde gaan schoonmaken, en anders schrikt ze zo... Ze is nu lekker aan het spelen
@ZusjeVoorLynn, Daarom klussen wij de hele maand door en genieten er gewoon van, niks verplichtingen @Humbly, dat gaat inderdaad niet makkelijk dan, maar komt vast wel goed. Ik heb ook een nieuwe vriend en nu 4 jaar samen, jou tijd komt vast wel weer mijn zoon was ongeveer net zo oud als jou kindje toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, en hij is de ALLERLIEFSTE papa voor mijn zoon en weet zeker dat hij dat bij een tweede ook is
Wat slapen betreft heb ik hier niet te klagen, maar moet zeggen geniet er nu wel van, we gaan er een klein beetje van uit dat ons 2de frummeltje niet zo een goede slaper is.. Maar we zullen zien Ik ga even boodschappen doen, en naar ons paardje toe. tot straks meiden
'Jaah dat wil ik oowk super graag maar zie het nog niet echt gebeuren haha wanneer kan ik nou iemand tegen? Hoe ben jij jou huidige vriend tegen gekomen dan? Juist klussen zonder verplichtingen! Liefs
hahahah a jah altijd rekening meej houden dna kan het altijd meevallen Byebye have fun! Tot straks! Liefs
Nou ik dacht ook dat mn leven over was toen, of ja over... Nouja eerlijk gezegt wel was wel blij hoor met kleintje maar pas 14 en dacht toen ook dat ik nooit meer vriend zou krijgen of trouwen ed ook helemaal niet mee bezig geweest en toen ging ik echt na heel lange tijd weer keertje met met zusje mee naar kermis (hele week kermis en markt en optredens) en haar vriendin had een vriend en die kwam 2 vrienden tegen nou ik was ook niet echt bezig dat ik ze leuk vond ofzo hihi helemaal niet. nou gewoon beetje gezllig doen en gek doen weer keertje toen ging ie oliebollen halen met een vriend van m en toen moest ik bij m komen zitten en perse oliebol eten toen gingen we bij vuurwerk kijken toen vuurwerk begon kuste die me ineens, toen had ik eerst zoiets van Nou later bus gemist dus hij en die vriend brachten me thuis (was best wel eng) toen gaf ie me zn telnummer en msn ik volgende dag toegevoegt en ik dacht die kom toch nooit weet je das zon jongen kussen en klaar, hij was er ook niet smiddags was ik zwemmen met die kleine en moeders en zusjes en toen smsde hij dat ie onderweg was, maar kon niet weg bij me zoontje en moeder had ie hele tijd gewacht bij op t bankje buiten zo is begonnen, heeft wel even geduurt (2 weken) voordat hij mn zoontje voor eerst zag, vond best wel eng dacht dat ie dan meteen weg zou gaan zo is begonnen om t 'kort' te houden eerste keer dat ik vertel
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief!!!!! zo zie je maar weer wanneer je het niet verwacht haha ik heb mijn ex op de kermis ontmoet dus je weet maar nooit hahaah jah ik denk dat ik ook eerst voorzichtig ben met de ontmoeting dussen Liam en eventueel een nieuwe vriend,, ben ook bang dat ze gelijk afschrikken als je zegt dat je een zoontje hebt,, Goh en nou heb je al weer een tijdje poeh,, hahahaha lijkt me echt heel leuk om weer iemand in mijn leven te hebben, zo niet is oow neit erg haha heb altijd Liam nog Liefs
hihi hij wist al wel voordat ie me kuste dat ik zoontje had vind geweldig hoor, soms is wel moeilijk want ja voor je gevoel is soms echt MIJN kind, maar ook weer niet hij is echt geweldige papa, heb hem veel moeten leren hoor hihi hij deed niet veel met Damian in begin, maar kwam ook omdat ik nog thuis woonde.. sinds 2 jaar weg thuis en gaat geweldig, hij heeft zoveel geleerd een echte papa hij doet alles voor zn zoontje en bevalt m ook wel anders wilt ie geen tweede