Whahaahah een keertje haha wel meerdere keren,, vaak is het raak als je net zijn luier los doet lol Neej wees blij hahahaha Ik heb echt een hekel aan warmte,, krijg er zow veel uitslag van,, Maar verder wel heerlijk geslapen hoor Daar oowk? Liefs
hahah, mmmm nou laat ik er maar niet aan denken, ben een beeld denker, zie je al vies kijken Hier heerlijk geslapen, Lynn was vandaag iets eerder (10 uur) dus was lekker op tijd mijn bed uit
Poeh! lekker toch,, ik kwam om 9 uur mijn bed maar eens uit en kom beneden en Liam is lekker aan het brabbelen en lachen in bed hahah normaal hoor ik dat nooit is echt super schattig,, Je kunt echt merken aan het gedrag de kindjes nu dat ze zow veel last hebben van de warmte,, Liefs
ja klopt, dat merk je echt wel, Lynn slaapt iets minder, maar wat ik vooral merk is dat ze veel minder honger heeft. Net als haar vader eet ze veel minder dan als het kouder is.. Maar gelukkig is het allemaal nog wel uit te houden, zo... Volgende week moet het nog warmer worden geloof ik, daar kijk ik niet echt naar uit....... Wij gaan zo op visite bij vrienden van ons, kan niet echt zeggen dat ik er veel zin in heb, maar goed dat hoort er bij........ Fijne dag nog
hai meiden.... hoe verloopt jullie dag? de mijne wel ok. geen vocht meer verloren ben een beetje teleurgesteld want had gehoooopt dat die stomme vliezen gebroken waren maar nee..heb nog steeds alleen de oefenweeen that's it. ben nog maar ff de stad ingegaan om een jurkje en schoentjes te kopen want we gaan vanaaf uiteten en ik had helemaal niks leuks. en nu zit ik naar alle m.jackson clips op tmf te kijken. was gisteravond ook al maar ben toen in slaap gevallen. best wel leuk al die oude clips en liedjes. volgens mij ben ik ook de enige die neit echt last heeft van de warmte. ik vindt het eingelijk heerlijk!! hihi maja heb ook 8 bijna 9 jaar in suriname gewoond en daar was het elke dag minimaal 34 graden. ik kan wel wat hebben dus.
@zusjevoorlynn; hier juist het tegenovergestelde Liam slaapt meer met dit weer,, drinken is wel iets minder maar jah gewoon een keer iets extra water als hij wakker is kan oowk En hoe was het vandaag? @Lennylenn; aah dat is balen! hopelijk laat het niet lang op zich wachten en heb je snel je jochie in je armen,, je moet maar zow denken je bent al bezig met voorween dus je lichaam is zich aan het voorbereiden op de komende bevalling Poeh hier vandaag een normaal dagje gehad,, vanmiddag lekker Liam buiten de fles gedaan en later even lekker in de wipper buiten gezeten hahaha hij vond het enig en niks aan tegelijk het was hem iets te fel licht buiten haha hij deed zijn ogen bijna niet los af en toe een keer spieken wat er gebeurde en dat was het Nou slaapt meneer lekker in bed Zelf heel veel last van de warmte,, ik krijg altijd lekker veel uitslag en nou heb ik vandaag oowk nog eens in de zon gelopen dus lekker rode bulten op mijn buik en rug,, ( kan niet goed tegen de zon ) Nou jah fijne avond nog! Liefs
@humbly: vandaag was wel gezellig, viel niet tegen gelukkig We zijn maar gelijk door gegaan naar ons paardje en daarna lekker naar de macdonalds, had ik zo een zin in ahahah wat vervelend dat je nu een rode, bultige rug hebt ben je er wel snel weer van af? Wat een nieuwsgierig kereltje heb jij zeg haha, als Lynn haar ogen dicht heeft kan ik volgens mij vuurwerk af gaan steken en slaapt ze door hahah 8) @Lennylen: minder Maar het kan nu (gelukkig) niet lang meer duren 8) Wat heerlijk dat je zo goed tegen dit weer kan, kan je mij niet een beetje helpen
Mooi dat het niet tegen is gevallen,, Jah hoor als ik uit de zon blijft trekt het wel weg,, het jeukt alleen als de *****,,, aardappel rasp help super! trekt de warmte en dus de jeuk eruit Hahahahaha Liam word soms al wakker als ik onder de douche ga en hij hoort de douche!!! jah super nieuwschierig,, Geef mij Lynn maar kan ik tenminste iets doen als ik boven ben en Liam slaapt,, Liefs
kijk aan, ook al een beetje een oplossing, geeft dan in ieder geval verlichting Ik krijg nu al de kriebels, en ik heb er niet eens last van Heel apart.. Lynn is ook super nieuwsgierig, maar gelukkig alleen als ze helemaal wakker is haha
@Diana Bedankt voor de tips! Zal het zeker wel uitproberen.. Vk was hier net en die zei ook dat het wel eens darmkrampjes konden zijn.. De nacht is goed verlopen..Om half 1 sliep ze en ze kwam weer om 6 uur..Dus dat vind ik wel erg goed.. @Lennylenn Ja ik heb zeker mijn handen vol aan de kleine meid haha.. maar omdat de kraamverzorgster er ook nog is dan vind ik het een beetje lullig dat ik een beetje zit te computeren en dat zei er maar een beetje bij zit haha..maar ja ze is dinsdag voor het laatst..Zal haar wel missen haha maar dat heeft iedereen wel een beetje volgens mij.. Kan best vruchtwater wezen..Spannend hoor Mijn vruchtwater vond ik ook nergens naar ruiken.. @humbly Ja de vk raade ook chinababy aan ja..Dus dat gaan we morgen gelijk even ophalen, want ik weet hoe pijnlijk die rot krampen kunnen zijn.. Geef jij trouwens ook borstvoeding of flesvoeding? Fijn dat Liam gewoon wel goed blijft drinken met dit weer..Knap hoor! Chanell was vandaag erg sloom vond ik..(komt door het vieze benauwde weer..Het was namelijk 25 graden IN huis. ) Drinken ging moeilijk krijg haar haast niet wakker zeg maar.. De vk zei als ze dorst heeft dan komt ze wel..En dat ze eerst even moet bijkomen als ze borstvoeding krijgt haha Ze zei dat ik vannacht moest slapen en dat al chanell komt Roy haar moet voeden zodat ik door kan slapen..Wel lief van haar..! Dus dan ga ik zo ook maar naar bed toe..Ben ook wel erg moe moet ik zeggen.. Chanell is alweer 1 week oud..Gaat echt super snel.. (Sorry als ik iemand vergeten ben) Welterusten Meiden!! Liefs Mariska en Chanell
@mariska: Hoop dat je er wat aan hebt Wat slaapt de kleine meid goed zeg, heb wel eens slechter gehoord hoor pffff.. (hoguit 2 uur achter elkaar blijven slapen enzo..) Volgens mij is iedereen sloom met dit weer, wij hadden ook nergens zin in.. Maar volgens de "weer meneer" wordt het deze week nog benauwder... Heb je een beetje lekker geslapen? Is alles goed gegaan met Roy en Chanell? Ben niet nieuwsgierig ofzo 8) @Iedereen: Hoe is jullie nacht geweest? ik heb echt but geslapen, ik heb net mijn mannetje naar zijn werk "getrapt" en ga nu nog even lekker mijn bedje in Groetjes Diana
Goedemorgen Hier lekker geslapen hoor, alleen erg warm dus mannetje draait veel in bed lekker raam opengezet vannacht alleen zodra ik wakker ben heb ik weer hoofdpijn en buikpijn vandaag lekker dagje vrij, ga er lekker van genieten ZusjeVoorLynn balen dat je sleht heb geslapen en idd zou nog warmer worden dus bereid je maar vast voor
@mariss; ik geef flesvoeding,, Liam drinkt idd gelukkig nog goed,, soms wel minder iets licht eraan hoe het weer oowk is,, vanmdidag even lekker lopen denk ik maar,, het is buiten koeler dan op zijn kamer,, en hij gaat vandaag op mijn moeder haar kamer slapen, daar staat de zon niet op,, @zusjevoorLynn; Jah hier super geslapen,, om 5 uur moest ik even naar Liam toe want meneer lag verkeerd om in bed,,, echt,, ik zat hem aan te kijken ahahah even goed gelegd en hij sliep lekker verder Liefs
@Humbly89: ohw shit is dat zeg! njah mss idd zo'n thuisstudie ben k ook voor aant kijke ma ook die zijn best duur en vraag me af of je dan net zo snel een baan hent als bij n gewone voltijd studie! heb je nog n babybodywarmer gescoord? @Lennylenn: woehoeww, de eerste x voorweeen haha dna zal het wel niet meer lang duren tog! deden ze zo'n pijn ja?? poeh poeh ma verder niet bij stilstaan dan haha wat gaan jullie vandaag doen? kmoet werken tot 5 en vanavond eerste x zwangerschapsgym. @zwangerschapszwemmen: kben ook n x geweest ma kvond t niet leuk,was kei zwaar voor me en toen was k pas 18 wkn zwanger haha
@mamadee; haha thuisstudie heeft oowk stage zeg ik,, ben er nog geen zonder stage tegengekomen,, Neej jammer genoeg niet,, kon er hier nergens 1 vinden nou jah deze week hoeft hij er toch geen aan,,!! word echt veel te warm,, Liefs
morningg... hier een rustige nacht gehad, echt heerlijk geslapen. gisteren lekker uiteten geweest bij zo een tapas restaurant. ooww was zooo lekker allemaal. vandaag best veel te doen maar heb er totaal geen zin in (van die huishoudelijke r*t taakjes) @zwangerschapszwemmen/gym: de gym heb ik nooit gedaan, het zwemmen wel was idd wel zwaar maar ook wel lekker vond ik. kreeg alleen op het laatst erg veel lastvan maagzuur dus toen ben ik maar gestopt. mischien dat ik donderdag ga na weeeeeken. @mamadee: sssssssssssssssstttt ik mag niet meer aan de bevalling enz denken want anders lijkt het nog langer te duren. hih maar ja ik vind dat die oefenweeen best pijn doen. morgen weer naar de v.kundige voor controle. nou ik ga ff ontbijten enmischien een klein taakje in huis doen
Ik heb oowk nooit geen zwangerschapsgym of iets anders gedaan,, hahah de vk heeft wel gezegt hoe ik moest ademen toen het zow ver was Liefs
@humbly: wat een klein donder straaltje is het ook he wel fijn dat je verder goed hebt geslapen @lievemama: Dat wil ik wel, maar ik weet niet hoe Geniet lekker van je dagje vrij meid @Lennylen: probeer nou nog even te genieten van het kleintje in je buik, je gaat het straks echt missen... Aangezien je lichaam al wel bezig is met de voorbereidingen kan het nooit lang meer duren oeoeo lekker eten!! Met dit weer moet je eigenlijk gewoon niets doen... @zwangerschapszwemmen: ik ga gewoon lekker zwemmen met mijn mannetje en dochter, volgens mij heb ik daar net zo veel aan @zwangerschapsgym: heb ik de vorige keer ook niet gedaan, dus mag nu ook niet hahaah Fijn he zo een kerel ahh ik moet zo weer aan het werk, en ben vanaaf pas terug fijne dag meiden, en tot vanavond
Heey meiden, Poeh wat een dag zeg,, Liam wou vandaag dus echt helemaal niks behalve lekker tegen mij aan liggen haahah normaal nooit en dan is het super super warm en dan wil meneer ineens knuffelen haha hoe typisch,, slapen was er vandaag oowk niet bij,, nou ligt meneer dan echt helemaal moe in bed te slapen,, gosh en vanmdidag naar het dorp geweest en warm dat het in de kinderwagen werd!! gloeiend heet gewoon ,, echt zielig,, Drinken gaat gelukkig nog steeds super hij is verder ook super vrolijk dus dat is weer een goed iets Lekker alleen maar een romper aan overdag en natuurlijk snachts,, alleen als we weg gaan krijgt hij een truitje aan anders is het veel en veel te warm,, Hij zit nou helemaal onder de vlekken van warmte,, vandaag maar even extra onder de douche gedaan ( samen met mama ) hmmm nog meer nieuws,, oowjah dacht ik vanmiddag lekker hempje aan en hoef met niet in te smeren ben maar even weg,, jah tuurlijk ik weer verbrand haha ik heb een rode gloed over mijn haar ( Liam van mij geerft ) en dus verbrand ik super snel ,, dat is wel rottig maar jah gaat wel weer over,, Hoest hier dan?? Liefs
@humbly89: ohww ja das egt zielig he, deze warmte een een parasol op de kinderwagen helpt dat niet? haha je moet je ook insmeren jij, want de zon schijnt goed hier! pff normaal vind k het wel lkkr ma nou met mn dikke buik heb k er egt geen zin in! kan all1 ma mn zwangerschapsspijkerbroeken aan pff gstr zwangerschapsgym was leuk trouwens! wat gaan jullie vandaag doen?