Humbly geef hem een beetje water tussendoor of had je dat al geprobeerd? volgens mij hebben ze nog wel meer wat je kunt geven maar weet niet zo gauw wat moet wel weer hoop leren volgens mij als ik weer kleintje krijg
jah heb ik al geprobeerd,, dit wil hij niet drinken,, ik moet het oowk indikken met nutriton ivm reflux,, je leert het zow weer hoor ik dacht oowk van jah ik weet er niks vanaf, ik wist niet eens hoe je een luier moest verschonen,,dat wou nooit lukken en nu,, haast met mijn ogen dicht lol Liefs
ja zker kan ik eindelijk weer leuke kleine kleertjes kopen ga even lekker bij me mannetje op de bank kijken of ik hem achter laptop vandaan krijg dan ga ik lekker douchen, stop de kleine nog een keer in en dan... Duik ik lekker zelf me bedje in Slaap lekker
Goedermorgen,, Poeh zeg,, gisteren was het gewoon kwart over 12 voordat ik een keer naar bed heen kon,, Liam kon niet slapen hij had een beetje last van zijn darmpjes,, ( heeft al een paar dagen geen ontlasting gehad ) Nadat we eenmaal in bed lagen heerlijk geslapen gelukkig Straks lekker kleding shoppen hopen dat ik slaag,, Fijne dag vandaag Liefs
heej meiden, wat is het lekker buiten nu haha, stukje koeler dan gister gelukkig Ik ga zo maar weer eens boodschapjes doen en het huis op orde maken @humbly: Shopze Groetjes Diana
morningggg ook hier eentje die over 12-en is gaan slapen maar dat komt omdat we aan het playstationnen waren (lekker volwassen he hahaahha) daarna weer aardig wat voorweeen maar uiteindelijk lekker inslaap gevallen. leuk hoor ff shoppen! ik probeer me juist in te houden want ik geef echt belachelijk veel geld uit aan onzin dingetjes die ik never nooit nodig zal hebben. @vliegen: of het waar is weet ik niet maar ik heb heel vaak gehoord dat je een boterhamzakje met water moet vullen, en dat aan een touwtje ofso in de raam/deuropening moet hangen. er was iets dat die vliegen dan niet naar binnen konden maar wat precies weet ik niet meer. wij gaan vandaag aan deel 2 van gordijnen ophangen beginnen (gatverdamme heb er nu al geen zin in) en verder..tja eingelijk niks te doen vandaag. mischien maar eens kratten halen voor onder mn bed...nog steeds niet gedaan
Goedemiddag... @Lennylenn Een boterhamzakje gevuld met water in de deur of raam opening hangen? Daar heb ik nog nooit van gehoord haha... @vannacht Ik lag er om half 1 in. en om 2 uur begon Chanell te huilen, dus heb ik haar aangelegd..en om 3 uur kwam ze weer..Dus toen heeft mijn vriend haar de fles met afgekolfde melk gegven..en vanochtend om 6uur werd ze weer wakker. Dus ik denk dat ik haar voortaan 's avonds in bad doe. Dan slaapt ze hopelijk wel.. Ohw wat mis ik de kraamhulp hihi..Maar alles gaat nog goed dus mag niet klagen. Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga even wat schoonmaken in huis en mischien even wandelen met de hond en chanell..Verder niks bijzonders. Liefs
@maris: hahah echt waar.. ik heb het zelf nooit geprobeerd maar om de een of andere reden kunnen ze niet om dat zakje water heen vliegen en binnen komen. het ziet er wel idioot uit denk ik zo een zakje in je raam/deuropening. of adnres kunnen jullie mischien van die "lijmslingers" ergens ophangen waar die beesten aan blijven plakken. ach jee wel vermoeiend natuurlijk zo wakker worden elke keer maaaar chanell drinkt wel goed dus dat is het belangrijkste. net nog even naar de leenbakker gefietst..we hadden te korte gordijnen gekocht en straks denk ik mar even dat ik een dutje ga doen want ik voel me echt heeel slaperig nu. en verder nja..niks eingelijk.
@ humbly: ook gestemd @lievemama: pfff ik voel me zoooo moe! ontzettend slecht geslapen. moest er te vaak uit om naar de wc te gaan, was me iets te benauwd in de slaapkamer en ik had erge rugpijn. ben nu zo moe. straks komt mn schoonmoeder langs en later op de dag gaan we naar een honkbalwedstrijd kijken. ned-cuba. dat is dan wel weer gezellig. hoest met jullie en de kids?
Heey meiden, Danke!! Hier net terug van de dokter,, Liam had super veel vocht,, dus dat hij weinig plasluiers had was niet erg,, hij neemt zelf de extra vocht op duss gaat super! Nou ligt hij nog even lekker te slapen en dan om 10 uur weer de fles,, Met mij verder super gewoon! alleen beetje last van de warmte maar als dat alles is En daar? Liefs
Goed hoor Kleine is net opgehaald met busje dus naar school En ik moet zo weer aan het werk.... zo geen zin in Vanmorgen bij opstaan misselijk, vannacht paar keer wakker geweest met naar gevoel in buik... wordt vandaag weer zo warm?8)
@lievemama19; jaah oowk vandaag word het warm,, nog warmer dan gisteren poeh heb echt geen zin meer in dit weer poeh,, hmmm nog even dan lekker afkoeling haha dan gaat de temp even weer omlaag en dan ineens weer omhoog,, Liefssss
@lennylenn.. haha ja dat ziet er echt idioot uit .. Ga het ook niet proberen.. Van die lijmslingers vind ik zo vies .. Vannacht is het weer goed gegaan met het slapen van Chanell..:d vanochtend is ze weer lekker in bad geweest..Dus ze ruikt ook weer lekker hihi.. Die haar lotion van zwitsal vind ik zoooo lekker ruiken..:d Slaapse vanmiddag.. liefs
@mariss;; jaah lekker he zwitsal gebruik het zelf niet voor Liam omdat ik daar niet tegen kan kan hij er misschien oowk niet tegen,, gebruik hier nog het kraampakket spul en daarna natusan,, Mooi dat het vanacht weer goed is gegaan scheelt altijd weer kun je zelf oowk lekker slapen ,, Mis je je buik niet? ik vond het eerst heel raar om op de rug te gaan liggen en mijn buik zakte meej lol Liefs
@humbly Jammer dat je er niet tegen kan Ja begin mijn buik wel te missen ja.. al die mensen die je raar aankijken haha Maar ik heb nou ook iets om mee te showen