Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; jaah dat is waar! haha al die gezichten als je ineens met een kinderwagen loopt hahahahaha vind ik altijd zow grappig om te zien he,,
    Vanmorgen oowk,, Liam in de maxicosi, in de winkelwagen en winkelen haha hij dolle pret en mensen zitten te kijken van huh?!? is die van haar? :p

Wat gaat iedereen vandaag nog doen?
    Hier geen plannen gemaakt,, veel te warm :p

liefs

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja idd haha!
    Ik liep eergister ook met de wandelwaggel en toen keken de fietsers ook mij gewoon na..:d lache!

Vanmiddag komt er iemand van het cb..Alleen roy is er niet..die heeft vergadering..:(

verder ga ik ook niks doen hoor ;)

liefs

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Owhjah het eerste bezoek thuis,, haha succes! stelt niet veel voor hoor,,

Ik kreeg toch een commentaar tijdens dat gesprek,, Liam sliep hier toen in de box toen hun kwamen en neej dat mocht niet! die moest in zijn eigen bed slapen en dit en dat,, ik had zow iets van,,aaaaah vogels :p haha heb naar de helft niet geluisterd,, als ik iets heb ga ik wel naar de ha en ik ga alleen maar naar het cb voor de prikke en wegen, en meten,,

Liefs

Hoe gaat het nu met de bv?

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou dat moet je toch zelf weten waar je Liam inlegd!
    Wat hebben zei daar mee nodig denk ik dan.
    Maar ja ik ben benieuwd wat ze allemaal vragen..;)
    Ik weet ook niet eens hoe laat ze komt..Ben ik alweer vergeten..

Bv gaat nu wel weer beter..alleen er komt niet meer zoveel uit als zij heeft gedronken..(na de tijd kolf ik altijd na.)
    En meestal komt ze na een uur weer..Dus heeft ze weer honger..
    Pff ik haat kolven..bah..Als het zo door gaat stap ik over op fles voeding, dan weet ik tenminste zeker dat ze genoeg binnen krijgt..
    En ik heb het geduld er ook niet voor om borstvoeding te geven bah..Heb er nou al geen zin meer in :(

Heb haar net wat nutrilon gegeven in een flesje 100 cc..Nou dat heeft ze helemaal opgedronken..terwijl ze een uur geleden net aan de borst is geweest..

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah dat kolven leek mij dus oowk helemaal niks,, mijn moeder heeft mij ook bv gegeven maar jah ik was een honger lapje dus na 2 weken over op de fles en toen was ik ineens helemaal tevreden,, ze heeft oowk gekolft een tijd om te kijken hoe en wat,, maar die heeft kloven en ontstekingen en alles opgelopen toen dus daarom had ook gedeeltelijk zoiets van neej gewoon fles,, nou jah medicijnen dan,,

Hahahaha vergeet je zelfs nog hoe laat ze komen :p hahahaah dat is een goeie:p je lijkt mij wel als ik niks opschrijf,,

Liefss

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ach mischien stap ik ook wel over op fles voeding..Maar ja moet nog maar even zien...Denk niet dat Roy er mee eens is haha

Ja ik vergeet altijd van alles hoor..:p Normaal shrijf ik het altijd op de kalender maar dat ben ik dus ook vergeten ;)
    Oh je bent dus ook zo vergeetachtig? :p

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Waarom zou je vriend het er niet meej eens zijn dan?

Hahaha heel erg hoor,, vanmorgen nog,, stond ik in de winkel met mijn moeder en Liam en mijn moeder zow moet je wel eten meenemen voor vanavond ( ik eet geen lasagna ) jah is goed,, wij weer thuis,, ow eten vergeten :p hahaha jah de kalender word hier oowk vaak vergeten terwijl hij in zicht hangt lol

Liefs

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Omdat hij wil dat ze borstvoeding krijgt..Dat is het beste zegt ie..
    Daar heeft ie ook wel gelijk in hoor..Maar ik heb er gewoon geen zin meer in..

Haha ja zo ben ik ook hoor ;)
    Dus je kon weer terug naar de winkel:p

Zo Chanell weer wakker en huilen..Dus ze ligt nu bij me..
    en nu is ze stil..Had waarschijnlijk even aandacht nodig hihi..;)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

Zouden jullie het leuk vinden als ik ook hier mee kom kletsen?

Ik ben Cynthia, 22 jaar en heb een zoontje van 14,5 maand: Tygho.

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @misscoo
    Ja tuurlijk gezellig :D

Zal me ook weer voorstellen..
    Ik ben Mariska ben 21 jaar en voor het eerst moeder van een mooie dochter van 1 week en 3 dagen.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dankjewel :D

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
    Alles goed gegaan?

12. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    heej meiden,

weer lekker aan de babbel zie ik :p

@Misscoo: hoi, hoi, welkom, welkom :D

@Mariska: je kan toch ook borst en flesvoeding combineren ;)
    is lekker voor jou, kan Roy haar ook voeden, en de kleine vindt het vast ook heerlijk ;)

@humbly: het is super warm, bijna niet uit te houden, ga zo maar eens weer een badje voor Lynn maken in de tuin :)

maar om 5 uur weer werken! bahhhhhhhh heb echt geen zin gewoon!

Groetjess Diana

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Diana werk jij in de horeca oid dat je pas om 5 uur begint?

Ik zit nu op mn werk.

Zal meteen iets meer over mezelf vertellen.

Mijn vriend en ik zijn ongeveer 4 jaar bij elkaar, wonen 3 jaar samen en hebben sinds vorig jaar april een zoontje.
    Helemaal gepland en welkom.
    Ik werk 2 middagen in de week als gastouder waarbij ik Tygho gewoon mee kan nemen.
    Mijn oppaskinderen gaan naar school en in de tussentijd kan Tygho slapen.Ze zijn helemaal weg van hem :D

Tygho heeft tot voor ongeveer 2 weken geleden altijd problemen gehad met slapen.
    Is ontzettend gevoelig voor "grote" veranderingen / ontwikkelingen.
    Sinds hij loopt(11 maand) gaat het een stuk beter.
    Maar na 14 maanden slecht slapen zijn we hier heel erg gelukkig mee.

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaiii
    @ MISSCOO: gezelligg nog iemand erbij
    ik ben nancy 23 jaar zwanger (NOG STEEDS :mad:) van de eerste.

hoe verloopt jullie dagje dames? ik ben zooo slaperig en wilde nopg ff een dutje doen voordat we naar de baseball wedstrijdgaan maar ik kan gewoon niet in slaap vallen. echt irritant

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @misscoo; tuurlijk! welkom, zal me even voorstellen, ben nicole, 19 jaar (yeah maandag 20 jaar ) ben een alleenstaande moeder van mijn zoontje Liam :) van 3.5 maand,,

@mariss; jah klopt, bv is de beste voeding maar jah als het niet wil dan wil het niet toch :) en Liam doet het trouwens oowk super op alleen maar fles :D dusssss fles is een goede opvolg van borst,,
    Hahah neej ben niet terug gegaan veel te warm,, eet wel wat anders in huis :p

@lennylenn;; hahahahaha nog zwanger jah :p haha je hebt oowk nog even tot 40 wk,, en wie weet misschien beval je oowk wel met precies 39 wk :p
    Hier gaat het goed warm warm warm,, nou jah Liam slaapt weer na zijn fles en natuurlijk zijn badje hahaha

@ZusjevoorLynn;; jaaah lekker he badje, kan niet wachten tot Liam ouder is en in badje buiten kan,, volgend jaar zeker :D

Liefs

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @misscoo
    Bedankt voor je felicitatie..:D
    Ja alles is goed gegaan..Ik zal even mijn bevallingsverhaal opzoeken..;) Als je die wil lezen tenminste hihi..

@Diana
    Ja mischien kan ik dat ook wel doen ja..;)
    Ach ja ik zie het wel even..
    Vanavond min verhaal maar even tegen Roy vertellen kijken wat voor oplossing hij heeft haha..

@lennylenn
    Mijn dagje verloopt saaaaaai..;)
    Ik wil ook wel slapen maar ik weet niet hoelaat precies die vrouw van het cb komt..Dus ga maar niet slapen want mij kennende slaap gewoon door de bel heen :p

Veel plezier bij de baseball wedstrijd! :D

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; slaap je dan niet door als Chanell huilt? hahahaha in het begin, geef ik eerlijk toe, heb ik zow een paar keer doorgeslapen toen Liam huilde,, toen is mijn moeder er nog uitgegaan en mij wakker gemaakt zow van Nicole Liam huilt,, hahaha daarna oowk nooit meer voorgekomen,, schrik nou ineens wakker zodra ik hem hoor,,

Liefss

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Ja is idd veels te warm om terug naar de winkel te gaan ;)
    het is bij mij in huis 26 graden..! :$
    Flesvoeding zit tegenwoordig ook alles in wat de baby nodig heeft dus haha..

Nee als Chanell huilt dan word ik wel meteen wakker..heel appart..!
    Haha kan gebeuren toch ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mariss die wil ik wel lezen hoor :)

Humbly mag ik (heel onbeschoft) vragen of Liam een "ongelukje" was?
    Redden jullie het goed met z'n tweetjes?

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; hier is het hmm ff kijken,, 29 graden binnen,,, zucht,,,,,,,, ja daarom fles is tegenwoordig net zow goed,,
    hahaha jah apart he! dan word je meestal ineens wakker,, haha jah ach zo na de bevalling kan dat gebeuren hahaha

@Misscoo; jah hoor, Liam was gepland maar de relatie tussen mij en mijn ex was niet meer te redden dus heb ik het uitgemaakt,, ik wou niet dat Liam in ruzie terecht kwam zoals ik heb meegemaakt met mijn ouders,,
    En mijn ex wil niks van Liam weten,, hij weet oowk niks,, heb hem niet meer gesproken sinds 31 augustus vorig jaar, was toen 10 wk zwanger,, ( wil hem oowk niet meer spreken,, ) hij weet wel hoe en wat van kennisen van ons maar niet van mij,, ( nadeel van zelde kennissen ) hij heeft mij meerdere keren een miskraam toegewenst dus neej dat hoeft niet meer,,

Jah we redden het super!, ik woon nog bij mijn moeder in, ga vanaf maandag beginnen met werken en dan verder sparen en als ik genoeg heb kijken voor een huisje en ben nog aan het zoeken naar of een cursus of naar een opleiding ( avond- thuis ) waar ik geen stage hoef te lopen,,

Hoe ging jou bevalling dan Misscoo?

Liefs

Deel Deze Pagina