jah ken het,, net onder de douche geweest,, nou dat hielp oowk niet veel,, haha kreeg het alleen maar warmer liefsz
Nou nou zow te horen kun je idd nog wel eens zwanger zijn haha duim duim,, Ga lekker afsluiten voor vanaaf,, nog even fles doen hier en dan naar bed,, Slaap ze! Liefsz
hai meiden.. hier ff ene kort berichtje van mij want ik ben doodmoe.. @zusjevoorlynn: de oefenweeen heb ik goisteren wel heel vel gehad vandaag ietjes minder. @bevallingsverhaal: vond het echt een boeiend verhaal leuk man. honkbalwedstrijd was wel heel leuk. superrrrrheet daar op de tribune volgens mij begon mn vruchtwater gewoon te koken maar het was het waard..helass heeft nederland met 1-0 verloren. goed geen nood morgen spelen we tegen taiwan. wijfies ik ga nu slapen ben echt heel moe
morgen meiden.. hier ben ik dan met mn vreselijke chagrijnige kop! lagen gisteren voor het slapen gaan nog ff tv te kijken en daar kwamen ze weer de kl*te oefenweeen. maar ze deden aardig pijn, het was benauwd, kreeg rugpijn en ze volgden elkaar zo snel op dat het onmogelijk echte weeen konden zijn. dus ik maar boos voor me uit staren naar tv kijken..mn vriend maakte zich al zorgen en maaar vragen hoe dat ikw eet of het geen echte weeen waren..ja weet ik veel maar dan zou ik niet zo rustig op bed kunnen zitten denk ik. nou uiteindelijk maar proberen te slapen..uurtje later moest ik naar de wc nou ik stond op en het leek alsof ik een kind van 30 kilo helemaal onderaan mn buik had. op de wc had ik het geoel dat ik moest poepen (sorry) maar dat bleek dus niet zo te zijn want er kwam helemaal niks uit en als ik drukte (nogmaals sorry) kreeg ik zou een steken/kramp in mn mutsje dat ik d8 van hmmjaa lamaaar. nou weer gaan slapen om 03.00 werd ik weer wakker van dat ged*nder. toen maar ff wakker gebleven tot een uur of 4-half 5. en nu om 09.00 weer wakker en ik kan niet meer slapen. nu is het wat rustiger allemaal.nog wat kleine pijntjes hier en daar maar niet zo erg als gisteravond. alles mensen ik ben niet te genieten nu! sorry voor mn lang verhaal hoor wilde het even kwijt. jullie wel lekker geslapen met de kleintjes? hoorde dat het vandaag zou regenen he? NOHOUUUUUU het moet niet regenen de zon moet elke dag zo blijven schijnen
Heey heey, Hier super geslapen gelukkig hahaha had het zow warm gisteravond bah,, Liam heeft oowk heerlijk geslapen,, @Lennylenn; oowh spannend,, gevoel dat je moest persen? ik had dat alleen maar tijdens de echte bevalling,, misschien gaat het nu wel snel beginnen hoop het zow voor je,, @regen; jaah eindelijk!!!!!! verlang wel een beetje naar regen hier,, eindelijk beetje afkoeling Liefsz
thank u humbly..ik hoop het ook. ik ga nu ff lekker een douche nemen en dan wat boodschappies halen. heb besloten om zelf eten en drinken mee te nemen vanavond naar honkbal. wat was dat allemaal duuuur daaar zeg!!! we hadden gekocht: 1 minipatat met mayo, een broodje gezond een broodje hamburger kibbeling en 2 bekertjes drinken dat was bij elkaar verd*mme 35 euro!!!! echt niet normaal. dus dat doe ik niet nog een keer. nou ik lees vanmiddag wel wat er allemaal bijgekletst is.
@lennylenn; dat is niet meer normaal jah!!!!! echt heel duur zeg,, ik zou oowk zelf wat meej nemen jah,, Have fun Liefsz
heej meiden, hier wel aardig geslapen, was er vanmorgen even uit geweest om brood te smeren voor mijn kereltje, en toen toch nog even terug gegaan naar bed met die lekkere waaiers aan En heb Lynn pas net wakker gemaakt om half 12 haha @Lennylen: Volgens mij kan het nu echt niet lang meer duren meid! Wat spannend zeg! Ik snap dat je niet te genieten bent, maar probeer er dan aan te denken dat je dit allemaal doet voor het kleine wonder wat je binnenkort in je armen mag houden. Ik weet overigens niet of het waar is, maar heb wel eens gehoord dat hoe meer je van te voren er last van hebt, hoe minder bij de bevalling (Bij Lynn had ik 3 weken voorweeën, en de bevalling was binnen 4 uur na het breken van de vliezen, was Lynn er al ) @Regen: LAAT MAAR KOMEN, HEB HET NU WEL EEN BEETJE GEHAD!!! HHAHA!! IK ga zo lekker met mijn moeder lunchen Spreek jullie straks meiden En Lennylen, hou vol meid, voor e het weet is het voorbij en mis je je buik 8)
@lennylen : wooooooow das duur!!!!!!! heel verstandig dat je het zelf mee neemt Veel plezier! bye bye
hallo dames hier ben ik weer net terug van de nieuwe school en eindelijk is damian toegelaten dus naar de zomervakantie gaat mn mannetje naar school Spannend Zelf nog steeds misselijk
@lievemama19; oooeh spannend, gaat er ineens een hele wereld voor hem open,, Als je nou eens een testje probeerd misschien is het wel raak Liefsz
hihih mannetje heeft express mn portemonnee meegenomen zodat ik, als ik de drang krijg om te testen geen testen kan halen heb hier 3 euro in me zakje zitten maar daar heb ik geen tetstje voor slimme vent heb ik he
hahahahaah jah hij is idd heel slim hahaah nog 2 euro heb je nodig loll hahahaha vind het echt een goeie van hem hahaha Zoek zoek zoek zoeken Liefsz
Hij weet gewoon dat ik ga testen als ik geld in huis heb ten eerste mag het nog niet, ook al is hij overtuigd dat raak is en ten tweede mag ik nooooit ALLEEN testen van hem hihi
haha jah dat ken ik hier mocht het oowk niet alleen alleen wist mijn ex niet dat ik al geld apart had gelegt hahahaahah ( later vond hij het niet erg ) haha dus je mag over 2 dagen van hem testen? Liefsz
liefste wacht hij tot de 35 dagen dus nog een hele week hihi morgen misschien ook maar even snel wat aan de kant leggen
wil hij nog zow lang wachten? waarom dan? volgens je onderschrift is je cyclus onregelmatig,, had ik oowk de laatste 3 maand,, Goed zow stiekem wat apart leggen hahaha 8)