Ja dat hoop ik ook!! Liam is zeker een slaapkop..! haha ik hoop dat die van mij ook zo is Nee de bank komt niet terug in de kamer..We hebben nu in de woonkamer 1 grote zwarte leren bank..We hadden 2 banken staan..Dus nu hebben we nog maar 1.. Ik kan niet zonder bank haha.. Verder ga ik vanmiddag nog even shoppen met mijn vriend.. En verder niks bijzonders.. Ik ga weer..hihi spreek jullie snel weer.! Liefs..
whahaha, ben k ook wel benieuwd ja waar jullie dan nu op zitten spannend zeg, laat ma meteen wat weten als je trug bent van de vk! ik heb op 23-06 weer controle, moet vanaf nu eens in de drie weken komen ipv om de 4 haha hebben jullie n huis gekocht dat je al weet wnnr het klaar is? gstr heb ik grote schoonmaak gehouden en mn schoonouders gaan dit weekend aan de babykamer bij hun in huis beginnen, want je weet maar nooit! ons huis is nl nooit op tijd klaar neej geen plannen vandaag, moet tot 5 uur werken
We zijn weer terug van de VK.. En ze is wel al een beetje ingedaalt maar ligt nog niet vast.. Ik moet maandag weer heen..(ze hebben het druk) Moet nu elke week voor controle... Nee we hebben geen huis gekocht..Dit is gewoon een huurhuis.. De woningstichtig heeft al gezegt dat het in december klaar is..Maar mischien is het huis ook wel later klaar maar kan ook eerder.. Ik hoop eerder..Maar ja dat zien we dan wel weer.. We zitten nu gewoon op een 3 persoons bank haha.. Gister heeft mijn moeder hier alles schoongemaakt toen we alles gingen verschuiven.. Volgende week komt ze voor de douche haha.. Ze wil niet meer hebben dat ik dat doe geloof ik.. Bah niks aan tot 5uur werken..
Heey,, Neej ik woon nog bij mijn moeder en zusjes in huis,, ik ben wel op zoek naar een huurhuis maar moet eerst een beetje geld hebben,, ben wel alleen dus moet het allemaal uit zoeken hoe en wat,, Hahaha toch wel een bank jah vond het oowkal zow raar,, Gaat dus de goede kant op Maris,, hopelijk ligt ze maandag wel vast,, moet je nou gaan liggen als je vliezen breken of mag je gewoon doorlopen? Elke week controle vond ik super! haha elke week het hartje horen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat mis ik dat,, lol Liam heeft net 180cc gedronken dat is gewoon de hele fles leeg!! een maar lachen en brabbelen in de wipper en nu ligt meneer weer lekker op bed hahaha geweldig! @mamadee; voordat je het weet moet je elke week komen en vanaf dan gaat het snel! Je kunt maar beter wel ergens een babykamer hebben ja zou lullig zijn als je ukkie straks komt en nergens kan slapen,, Liefs
Haha ik ga echt niet op alleen stoelen zitten.. Ik kan echt niet zonder mijn bank..Die andere bank hebben we ook nog wel hoor die gaat weer mee naar het volgende huis. Daar hebben we alle ruimte.. Weet ik niet heb ik niet eens gevraagd.. Vergeet altijd vanalles. Maar ik denk toch dat ik maar voor de zekerheid ga liggen als mijn vliezen breken, want je weet maar nooit.. Ooh wat goeed van Liam!!! Nou hopen dat het de goede kant op gaat.. Super..
Haha ik heb er niet eens aan gedacht om te gaan liggen toen me vliezen braken ( hoefde ook niet Liam was al ingedaald en lag vast ) ,, ik was een beetje aan het panieken,, lol Jaaaaaaaaaaaaah ben super trots,, hopelijk blijft hij nu goed drinken
@Marisss: alles was wel goed dus! super idd hopen dat ze maandag wel vast ligt kben egt jaloers op je, elke week controle maar Humbly heeft gelijk, gaat snel! @Humbly89: woehoewwwww wat goed van Liam, zelfs wij zijn helemaal trots hier! houden zo en ja, voor n huisje in te richten moet je best wel wat geld sparen, zijn wij nu ook aant doen! maar komt goed, niet alles hoeft meteen luxe en perfect! og een uurtje en dan mag k lkkr naar huis
Als de baby nog niet ingedaald is wel anders niet,, waarom weet ik ook niet precies maar dat is wat de vk mij vertelde,,
haha ok bnnkrt es vragen haha anders snap k er strax allemaal nix van wat anders trouwens... kheb die superleuke buikbanden besteld voor vaderdag eentje met: made by Maarten en eentje met 50%papa+50%mama=100% ikke als t goed is worden ze vandaag bezorgd! ben benieuwd
ooowh spannend!!! Haha zijn wel leuke teksten die je hebt uitgekozen! DE ZON!! Iemand nog onweer, hagel en knetterharde regen gehad gisteren? of alleen hier? Liefs
uhmmm hier in de verste verte geen zon te zien gstr een beetje regen, ff een stortbui en wat bliksem maar was zo over! verder niets hoop wel dat t droog blijft hier want moet zo na huis fietsen schijnt bij jullie de zon?
Jepz hier wel,, nog steeds,, het zou wel gaan regenen heb ik al gehoord,, onweer enz ALWEER,, >.<'' ben als de dood voor onweer,, zucht,,
echt waar? dan zal je wel niet geslapen hebben laatst 2 wkn terug ofzo met die heftige onweer! kvind het wel eng maar ben er niet bang voor is ook wel weer mooi maar vind t wel erg als k dan zie dat t bij mensen is ingeslagen ofzohw das wel eng
neej toen heb ik idd heel slecht geslapen en toen had Liam ook nog eens een rot dag haha dus helemaal moe die avond Jah bah! of in een boom en die over de weg valt,, brrr neej gewoon eng,, Liefs
@Mamadee Ja alles was goed.! Gaat snel hoor voor je het weet moet jij ook elke week... Als de baby nog niet is ingedaalt en je vliezen breken moet je onmiddelijk gaan liggen..Want anders kan de navelstreng naar beneden zakken en zo om het nekje van je baby raken.. Maar als het al vast zit kan dat niet meer.. Dus daarom ga ik voor de zekerheid meteen liggen hahaa.. Leuke teksten voor de buikbanden trouwens.. @humbly Nee hier schijnt de zon helaas niet.. Hier hebben we het ook nog droog gehouden.. Volgens mij gisternacht wat regen gehad..MAar dat weet ik niet zeker want ik sliep nog half haha.. Zolang ik binnen zit en de onweer is niet zo hard dan valt het nog wel mee hoe bang ik ben. Maar als het dichtbij is en het onweert keihard ja dan ben ik echt bang..! Ik ga eten koken. We eten chickentonight kerrie.. Mmmm Liefs..
Heey Hier begint het nu bewolkt te worden,, misschien dat de regen ook zo wel begint,, Net even snel het konijn schoongemaakt,, Liam weer de fles gedaan en weer naar bed hahaha,, Wij hadden vanaaf gebakken aardappelen, doperwten en wortelen (bah) en worst,, Wat jullie gaan eten Maris ken ik niet,, haha nog nooit gehad,, Bij mij maakt niet uit waar de onweer is, dichtbij of veraf, of ik binne ben of buiten,, ben echt altijd bang,,typisch he want vuuwerk vind ik prachtig hoe harder hoe beter
Heeft Liam nog steeds alles binnengehouden? Doperwten vind ik ook vies Bleeee..MAar wortelen vind ik wel weer lekker haha.. Chicken tonight is een kant en klaar potje saus met groente enzo..Je voegt zelf kipfilet eraan toe..En je eet er rijst bij.. Echt verukkelijk! Ik ben dol op van die rijst gerechten.. Moet je ook maar een proberen Pff Roy heeft om 19.00 weer dienst..Dus als hij opgeroepen wordt dan ben ik weer de hele avond thuis..! Lekker saaai.. Kan echt niet wachten tot mijn meisje er is want dan kan ik lekker met haar knuffelen.. Verveel ik mij ook niet zo.. Niet dat ik me verveel als ik met jullie praat ofzo hoor.! Want dat vind ik juist gezellig.. Liefs
Me kleine meid had volgens mij net een uitspatting in mijn buik haha..Ze is nu heel erg druk.. heel raar.. Irritant gevoel als ze zo veel en hard beweegt.. Moet nu eerst maar weer naar de wc..haha
Heey heey, Een mondje vol kwam terug maar dat is ook alles,, om 6 uur heeft hij 120cc gedronken,, haha nu is hij aan het mekkeren,, Hahahaha ik moest ook altijd heel nodig naar de wc als Liam heel druk was,, hij lag ook precies op mijn blaas altijd haha Ooooowh makkelijk dus Liefs