Hahaha jah ik stond echt te kijken,, had dat dus echt niet verwacht,, kom ik net boven kijken haha lacht meneer het uit toen hij mij zag,, even geknuffeld natuurlijk en weer in bed gelegd haha jah raar he,, dat ze dat dan nog onthouden terwijl ze in de buik zaten,, haha jah even van huis weg is oowk wel lekker Liefsz
hai haaaaiiii en wat is iedereen nu aan het doen? oke eentje is romantisch naar de film hoop dat jullie een superleuke avond hebben..wel vertellen he want ik/we zijn denk ik wel heeeel erg benieuwd.(was wel vandaag toch je date?) @zusjevoorlynn: ja ik weet het ik ben een schat hahaha nee joh ik l*l maar wat. maar ik meen het wel serieus dat je moet stoppen met werken als je v.kundige zegt dat dat het beste is voor jullie. ff nog een vraagje: (sorry voor alle vraagjes maar jullie hebben het allemaal al meegamaakt) ik wil wel b.v geven maar hoor wel eens van die verhalen dat de babys soms danniet voldoende binnen krijgen en jij kan natuurlijk ook moeilijk zien hoeveel er uit je boobs komt. mag je dan zeg maar ook een flesje erbij geven? zoja..wanneer doe je dat dan? vlak na de b.v of afwisselend de ene keer borst en de eerst volgende voeding de fles. heb voor de zekerheid van die nutrilon kant en klare pakjes melk gekocht o-6 maanden en nutrilon "poeder" voor het geval dat bv niet lukt of hij niet voldoende binnenkrijgt, maar ja geeen iddeeee hoe ik de fles met de borst moet combineren. nah verder eingelijk nietveel gedaan vandaag..wat boodschappies that's it.mischien vanaaf nog wat kleertjes strijken dat was mn dagje dan.
haha ga zaterdag avond pas die vraag heeft mariss denk ik wel antwoord op,, die combineerd oowk,, mijn moeder had met mij oowk niks kwam ze pas na 6 wk achter dus is gelijk overgegaan op volledige kv,, jah je kunt het beste altijd wat in huis hebben Liefsz
@zusjevoorlynn Oh ja ze slaapt wel vaker 's nachts door hoor Alleen soms ook wel niet..Maar dat komt gelukkig niet vaak voor.. Mooi dat je er verder niks aan hebt overgehouden.. en dat alles goed genezen is.. @lennylenn Tuurlijk mag je ook een flesje bijvoeding erbij geven..Heb ik ook gedaan in het begin omdat ze niet goed wou drinken.. Als je baby klaar is met 1 borst kun je bijvoorbeeld nog 30 cc bijvoeding erbij geven..Dan weet je zeker dat ze genoeg heeft gehad.. Wat je ook kan doen is afkolven en het in een flesje geven, dan weet je ook precies wat je baby binnenkrijgt.. Ik persoonlijk doe het laatste.. En soms als ik te lui ben om af te kolven maak ik zelf nog een flesje klaar met bijvoeding @All Ik heb vandaag niet veel gedaan.. Beetje opruimen en schoonmaken.. Vanavond hebben we de keuken en tegeltjes voor in de badkamer en wc uit mogen zoeken voor ons nieuwe huis.. Oh ja ik ben gister gebelt door "hi" En die belde voor een aanbiedig..een maand gratis internetten op je mobiel en daarna betaal je 9.95 per maand..Dus die vent vroeg van "nou hoe lijkt u dat mevrouw.." En die sukkel hangt zomaar op! Terwijl ik niet eens heb toegezegt! Ik hoef geen eens internet op me mobiel!:x Vandaag kreeg ik een smsje dat het "aan" stond zeg maar..Dat het nu was ingegaan.. Dus ik heb na die klantenservice gebelt..en die hebben het weer uit gezet en gaan hier ook een melding van maken, want die mevrouw vond het ook niet kunnen.. Dit is toch te zot voor woorden?! Ik kan me hier zo kwaad om maken he! :x Ze hebben me ook al 5 keer terug gebelt..en elke keer zei ik maar nee je belt niet gelegen..Dus gister dacht ik van nou ik hoor het wel even aan en dan ben ik er vanaf..Grr en dan krijg je dit! gek word ik ervan.. Sorry moest het even kwijt Hebben jullie nog wat gedaan of meegemaakt..? Liefs
oowww hahaha aik maar denken dat je nu al lekker in de film zit. nou ik kom er zaterdag wel weer op terug. nou mariss als je mn vraagje leest...graag jouw advies dan. ik ga ff filmpje kijken op net 5. en proberen af te blijven van mn snoepjes
jah die klote mensen kan ik oowk niet uitstaan!! zeg altijd heel bot sorry zijn verhuisd,, haha ben je er oowk vanaf haha maakt niet uit joh zaterdag nog maar een vragen Liefszz
@lennylenn Ik heb je vraag al beantwoord Ik kijk nu een film op rtl 5.. @humbly Jaa dat is wel een goeie ja.! Dat zeg ik altijd bij die mensen die voor het stroom enzo bellen..Van we gaan volgende maand verhuizen
o so snel geantwoord..thnx mariss! over dat callcentergedonder!! mens hou op ik ben een keer zoo ontzettend kwaad geworden op een van die parasieten dat ik em echt heb uitgescholden. was nadat ik van die babykadodoosjes had aangevraagd..ja wist ik veel dat je daarna gek werd gebeld door allerlei callcenter bedrijven. werd minstens 6 keer op een dag gebeld door evrschilllende bedrijven en als je niet opneemt blijven ze maar bellen. maar kreeg van iemand toen te horen dat als je je bij www.infofilter.nl aanmeld je nietmeer wordt lastig gevallen door geen enkel callcenter bedrijf. en het heeft idd gewerkt..duurrt wel iets van 2 maanden voordat het echt overal bekend is dat je niet meer gebeld wilt worden maar daarna gebeurt het ook echt nietmeer tenzij je zelf je nummer weer doorgeeft.
trouwens.. rookt 1 van jullie toevallig? gekke nergens opslaande vraag maar wilde het gewoon weten. ik heb zelf 5 jaar gerookt en ben ff gestopt voor de zwangerschap en straks ook bv maar ik kan niet wachten om straks weer 1tje te roken. mischien vindik het dan wel heel vies maar dat kan ik me bijna niet voorstellen hihihihii.
ik heb 6 jaar lang gerookt,, kwam erachter dat ik zwanger was en gelijk gestopt,, ( nou na toen ik 3 maand was ) ben nog niet weer begonnen haha ben oowk verbaasd dat ik nog weer begonnen ben maar jah vind het super knap van mezelf Liefsz
Geen dank hoor lennylenn! Hoe gaat het nu met jou? Rommelt nog steeds niet ? Ik heb voor mijn zwangerschap gerookt..en ben gestopt toen ik 10 wken zwanger was daarna heb ik af en toe nog een trekje gehad..maar toen ik 25 weken zwanger was ben ik helemaal gestopt..Nu ga ik ook niet meer roken..Vind het nu echt stinken! haha
ik heb ook gerookt, ben inmiddels 2 jaar van mn verslaving af. Af en toe een metholsigaretje of een vanillesigaartje vind ik nog wel lekker maar dat is echt af en toe.
knap hoor dat jullie niet meer zijn begonnen met roken. mn vriend vindt het doodzonde dat ik toch weer ga roken maja iedereen heeft wel een zwakpuntje in zn leven en dit is de mijne. @mariss: pff neee geen gerommel. alleen getrap en gevecht daarbinnen. denk dat ie veel later komt dan de uitgerekende datum. naja niks aan te doen. heb de bitterlemon ook maar opgegeven dat ding kwam me mn strot uit hahahaaa het is maar afwachten en me zien te vermaken. heb het hier op het forum wel naar mn zin want echt uit huis gaan en iets leuks doen heb ik geen energie meer voor.
Haha bij mij hielp sex blijkbaar We hebben het de dag voor de geboorte van Chanell nog gedaan haha..' Balen dat het nog helemaal niet rommelt! Hopen dat dat snel gebeurt..
Jaa ze groeit echt als kool.. Maar ja dat moet ook .. Ga Chanell weer even wakker maken, die op mijn schoot zit te slapen haha..Want ze moet de fles weer hebben.. Heb geen zin om te kolven dus maak maar gauw even een flesje klaar..ga tegen de nacht wel weer even kolven..! Ik haat kolven!!
haha lekker toch! haha veel voed plezier,, zou ik oowk neit doen hoor gewoon even makkelijk,, jah dat leek mij oowk het rottigste van bostvoeding dat kolven,, ben blij dat ik kv geef Fijne avond meiden! en tot morgen! Liefszzz
hihihih aawwwh kijk nou wat een poppie!!!! zoo lief in dr jurkje!!! sex...dat doet een beetje pijn bij mij mischien omdat ik dan meer met mn gedachten bij de baby zit dan bij de sex. i know er kan niks gebeuren maar heel automatisch dwalen mn gedachten af dat mn baby steeds stootjes tegen zn hoofdje krijgt en er straks met blauwe plekken eruit komt. slaat totaaaal nergens op..ga het vanaaf nog maar eens proberen wie weeeeet hahahahaa
Ja echt lekker..! Zit het liefst de hele dag met haar op schoot.. Ja ik zit er ook over na te denken om kv te geven..Maar moeder melk is zo lekker goedkoop Maar ik heb het idee dat ik niet genoeg melk aanmaak..Dus ik hoop eigenlijks dat het ophoudt en dan heb ik een excuus om over te stappen op kv haha! Jij ook nog een fijne avond meid! Tot morgen .. Liefs