@lennylenn Hahaaa wij deden het altijd rustig aan..Want anders deed het bij mij ook zeer hoor.. De baby voelt er echt niks van haha.. Veel succes en plezier vanavond Meiden ik ga ik spreek jullie morgen wel weer. Liefs
Mariss, ik zou toch nog even doorzetten en vooral blijven aanleggen/kolven. De hoeveelheid is niet automatisch genoeg, je lichaam gaat wennen aan het ritme en aan hoeveel chanel drinkt en daarop aanmaken. als je 50/50 gaat doen met kunstvoeding ga je geheid minder aanmaken. Heb nog ff wat foto;s in mn albums gezet. Had ik nog niet. Nu ga ik lekker op de bank en zo naar bed. LennyLen, hopelijk heeft het effect. Have fun!
@misscoo Ik kolf altijd wel mijn boobies leeg hoor Maar ja ga ik ook nog wel door met kolven maar ik toch heb ik er een vette hekel aan Fijn mijn vriend is weer opgeroepen Tjonge tjonge waarom gaan er altijd 's avonds en 's nachts mensen dood..? Welterusten dames! Liefs
goeiemorgen meiden. Pffff duffe dag hier, ben niet vooruit te branden. Mariss, ik bedoel dat je volgens mij altijd moet kolven als je normaal zou voeden. Om de productie te stimuleren. Kwam over alsof je dat niet doet, en dan lijkt het mij niet zo vreemd als je denkt dat chanell niet genoeg krijgt. Pfff ik ga eerst maar eens een kopje thee zetten en fatsoenlijk wakker worden.
Dat heb ik ook gedaan...Maar ze is zelf lui om het te drinken.. Want als er even niks uit komt dan houdt ze op en wordt ze kribbig en gaat ze huilen en dan wil het helemaal niet meer.. Daarom kolf ik nu elke keer om de 3 uur af..totdat ze helemaal leeg zijn...Dus dan blijft het gewoon op gang hoor..
Goedeemidddaaaggg!! Hier alles weer zoals normaal behalve dat Liam dus totaal geen zin heeft om te gaan slapen he normaal slaapt ie hele dagen lol,, @misscoo; aaah lieve foto's zeg! en wat had je een mooie buik pfffttt Liefszz
Oh ahaaa nu snap ik het Kleine luilak die meid van je. Komt vanzelf goed Gewoon niet opgeven. Humbly dankje Ben nog steeds erg trots op de buik die ik had. Heb soms heimwee naar die dikke toeter
Ja is idd een kleine luilak Ik denk als ze wat ouder en ook wat sterker is dat ik haar dan gewoon aan de borst leg..Dat ik niet meer af hoef te kolven.. Je had idd een mooie buik.. Die van mij mis ik ook heel erg!
Jaa..Maar soms ook gewoon nutrilon..Als ik bij mijn ouders ben ofzo. Of als ze snachts een keer komt, dan maak ik dat ook weleens snel klaar.. Want anders moet ik eerst 20 minuten lang kolven.. nou dan huilt ze 20 minuten lang door hoor. Het kan soms echt een krengetje zijn hihi! Maar overdag krijgt ze gewoon mijn eigen melk..Soms ook wel wat water als ze tussendoor komt..
Mijn kraamhulp zei tegen mij, dat baby's lui worden van de fles. Ze hoeven dan niet zo hard te werken voor de melk als aan de borst. En de zuigtechniek aan de fles is anders als aan de borst blijkbaar. Heb er verder ook niet veel verstand van maar dat zei ze toen tegen mij.
heey heey, nou zeg eindelijk even 10 min rust,, Liam heeft door hoe hij door het bed moet komen,, zucht,, hup benen tegen de spielsen aan en draaien maar en slapenn jaaaah echt niet,, hij heeft een zijligkussen die geen nut meer heeft,, hij rolt erover heen dus jah dat ding er maar uit gehaald,, alleen meneer slaapt niet op zijn rug,, dus heb ik dat weer,, vandaag heeft hij jahwel 3 uur slaap gehad haha en verder mama plagen die Liam steeds weer normaal in bed kan leggen,, iemand tips? Liefszzz
@misscoo Ja kan wel wezen dat ze daar lui van worden, maar ik had geen keus.. Laatst met die warmte had niet veel gescheeld en we hadden haar weg kunnen brengen! (toen had ik haar nog aan de borst) Dus dan kies ik toch liever voor de fles..Dan is ze maar wat luier.. @Humbly Balen dat Liam dat nu doet! Sorry heb geen tips voor j.. Hopen dat je er snel iets voor hebt gevonden, zodat hij dat niet meer kan doen! Chanell Kan vandaag maar de slaap niet te pakken krijgen..Ze huilt echt bijna de hele tijd.. Nu slaapt ze dan..En dan huilt ze weer 1 keer en dan slaapt ze weer..Heel raar..Doet ze anders nooit.. Hopen dat ze dat vannacht niet doet
hmm nee als je geen keus hebt houd het op he. tygho doet dat soort slaapjes ook vandaag, steeds ff huilen tussendoor en dan weer slapen. Balen dat Liam geen slaapzak wil, hier gaf het vanaf de 1e keer heel veel rust.
goeddeemooorggeeen,, Nou jah zeg wat een rot dag gisteren, hoop dat het vandaag beter gaan,,,, pfft,, Liam heeft in totaal ( tot 10 uur savonds ) maar 2 uur geslapen zucht zucht zucht,, dus meneer was niet te genieten, drinken gaat oowk weer samen met huilen dus denk dat hij een griepje heeft,, hij heeft zijn neus ook dicht dus misschien verkouden hij heeft gelukkig geen koorts Vanacht wel geslapen,, wat was dat een opluchting zeg!!!! zag al helemaal voor me dat ik de hele nacht moest gaan schudden en dan dat meneer steeds weer wakker werd,, haha dus vandaag afwachten,, Vanavond lekker naar de kapper,, kort en weer een kleurtje erin Hoest hier met iedereen? oowk zow van de regen aan het genieten grapjeeeeeeeeeeee haha volgende week weer 27 graden he,,,,,,, echt niet leuk meer,, Lievemama19 hoe is het afgelopen met testen? of is toch je ongie wel doorgebroken zoals je dacht? of heb ik erhelemaal over heen gelezen Lennylenn; al iets begonnen of nog steeds rustig in de buik? off onderhand al bevallen,, gaat even snel bij de juli mama kijken Liefszzz
goodmorningg!! hier gisteren wel een leuk dagje gehad.. ben nu echt voor de laatste keer naar de film geweest (echt de laatste keer) we zijn naar brüno gegaan..superdroge film maar heb toch ook wel moeten lachen. waren lekker vroeg naar de film dus we hadden de hele middag nog vrij heerlijk! vandaag zo te zien alleen maar regen straks mn vader ophalen, die blijft een weekje bij ons logeren. en ik hoooop dat de baby dan komt want volgende week zit zn vakantie er weer op en hij is speciaal voor de baby gekomen. zelf woont ie in suriname dus hij kan niet zo 1,2,3 weer ff terug op vakantie komen. @humbly: ooow heerlijk de kapper! ben ik al een tijdje niet geweest. hoe gaat het nu met liam? ach arme schat, kan ook wel met zulk weer he dat je wat ziekjes wordt..de ene keer bloedheet nu weer alleen maar regen en straks weer benauwd. hoop dat ie zich gauw beter voelt want dat is niet leuk voor zo een kleintje en ook niet voor jou natuurlijk. nou nee nog steeds niet bevallen hahaha helemaaaal niks!! nog steeds alleen maar een schopje en een voetje hier en daar. nou morgen uitgerekend dus mischien komt ie wel precies op de uitgerekende datum. kan mn vader em ook nog zien voordat ie weggaat.
Heey heey, Ik zal super hard voor je gaan duimen dat hij morgen komt!! duim duim duim haha jah ik ben heel lang niet geweest,, en kleuren heb ik vanaf het begin van de zwangerschap al niet meer gedaan dus werd tijd,, Jaaah Liam slaapt nu weer lekker dus hopelijk gaat het vandaag wel een stuk beter,, vind het oowk niet gek dat hij ziek word met weer,, eerst is het haast 30 graden en dan net 16 is veel te groot verschil,, nouuuu jaaaah haha leuke film jah? ik mag die gast neit echt dus zou er niet zow snel heen gaan,, en het is niet mijn soort humor hahaha morgen avond ga ik naar the proposol met Patrick haha heel veel zin in mijn zusjes passen op Liam zo kan ik er oowk even een avond tussen uit en mijn gedachten op iets anders richten Lief he Liefsz
hihihi thank you!!!! spannend hoor morgen laat wel gauw weten hoe je date is verlopen he! ben echt superbenieuwd. komt allemaal wel goed met je new haircut en kleurtje. is idd ook wel lekker om er alleen ff tussenuit te kunnen hoor. ff wat tijd voor jezelf (en voor patrick hihihihi) ik ben zo weer terug ff snel mn broodje opeten