Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaha jah ik laat het gelijk weten! of morgen avond nog of anders zondagmorgen gelijk hahaha jah moet soms even het huis uit en even wat voor mezelf doen,, heb geen partner die even de zorg overneemt,, dat is soms wel kut,,

eet ze!!

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Ja hier gaat het goed alleen heb het heel erg koud..:(
    Chanell had ook hele koude handjes..
    Heb ze maar lekker weer opgewarmt..
    Wou dat het ophield met regenen en dat het rond de 23 graden werd.;)

Wat leuk naar de kapper..Krijgen we wel een foto te zien hoe het is geworden? :D

Beter dat Liam vannacht wel heeft doorgeslapen..
    Chanell gelukkig ook..;)

Hoe gaat het verder met jullie?

Hier gaat het wel goed..Chanell heeft alleen last van regeldagen..Maar ja hopen dat het snel weer over is ;)
    We gaan zo met ons 3en naar de verjaardag van het zoontje van me zwager..(de vriend van me zus)
    Dus dat wordt wel weer gezellig..

Pff heb sinds ik ben bevallen weer last van krampen in men buik :(
    Dit had ik voor mijn zwangerschap ook altijd..
    Tijdens mijn zwangerschap had ik nergens geen last van, dus ik dacht nou dat komt ook niet meer terug..Nou wel dus :x

Fijne dag nog meiden!

Liefs

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Me banner doet het ook niet meer :x
    Kijk ik vanavond wel even naar..Heb nou geen zin in :p
    Gaan ook zo weg..
    Eerst maar even naar de wc ;) (stomme krampen)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey heey,

@mariss; hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm regeldagen zijn inderdaad super iritant,, komt toch alleen met borstvoeding voor? of oowk met fles? ken wel de sprongetjes :)

haha jah hoor ik zal een foto maken en in mijn album zetten haha kunnen jullie zien of het leuk is geworden :D;)

8)8)verjaardagen zijn wel gezellig :) baal er alleen van dat Liam niet tegen de drukte kan maar jah komen we oowk wel door ;)
    veel plezier :)

Darmkrampen of weet je niet waar ze van zijn? lekker iritant :( hopelijk heb je er snel geen last meer van :)

Liefszzz

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly

Ja ik weet niet waardoor ze regeldagen krijgen..:p
    Zijn echt wel irritant haha..
    Ja Chanell Kan ook niet echt tegen de drukte..We laten haar gewoon in de maxicosi zitten en wil dat ze niet van hand tot hand gaat..Ze is geen pop ofzo..:p

Oke ben benieuwd naar je nieuwe look ;)

Die krampen komen wel van mijn darmen dat weet ik wel maar weet niet wat de oorzaak is helaas.:(

Ik ga nu naar de verjaardag :D
    Tot vanavond dames!

Liefs

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zo daar ben ik weer..:D
    Wat is het hier stil geweest zeg!!? Jeetje :p
    Heb gelijk maar even een nieuwe banner aangemaakt..

De verjaardag was erg gezellig..!
    Chanell ligt nu lekker te slapen, heeft ook net haar voeding gehad..
    Dit was haar eerste keer dat ze zo lang van huis is geweest ;)
    Ze reageerde er heel goed op..

Roy is weer opgeroepen dus ben nu alleen thuis..(naja niet alleen want Chanell en Spooky zijn der ook nog)
    Wat ik eigenlijk nu best wel lekker vind..
    Kan ik even tot mezelf komen..;)
    Lekker tot rust komen..
    Ga zo maar even nieuwe foto's van Chanell erop zetten..
    Ze is gister met Roy onder de douche geweest ;)

@Humbly..
    En?! Hoe ziet je nieuwe kapsel eruit ? :)

@de andere meiden..
    Hoe gaat het met jullie?
    Nog wat gedaan vandaag?

Liefs

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaaiii.

het is idd erg stil hier zeg..waar is iedereen! vandaag wel leuk dagje gehad. ik zal jullie ff m,n criminele actie vertellen. ik had een elketrische pomp nodig voor mn opblaasbedje..bij de toys xl hadden ze er 1 een voetpompje dan voor 3 euro. iknog aan die verkoopster vragen of het mondstukje erop zou passen en zij zei ja want volgens haar kon ik beiden kanten gebruiken. nou ik helemaal happydepeppy naar huis. thuis aangekomen blijkt dat kl*te ding er helemaal niet op te passen. ik gelijk pissig!!! want was ook moe van het lopen maja ik moest terug een andere halen anders moest mn vader op de grond liggen. nou bij de service balie een bonnetje gekregen met 3 euro en daarmee kon ik dan eventueel een andere pomp betalen. ik een andere pomp pakken die dan 15 euro kostte..loop naar de kassa en had geld in mn hand want ik moest er dan dus nog 12 euro bij betalen. geeft die sufferd mij 12 euro terug en die pomp :D nou in een goeie bui had ik wel gezegd van gozer je begaat een fout maar ik was in zo een pissige bui dat ik snel de winkel ben uitgelopen.

ok dat was mn verhaaltje spannend he hihihihihi :p nou verder lekker mn vader lopen kokkerellen en nu zitten we naar een film te kijken.

@mariss: flink hoor dat chanell het zo goed kon handelen om lang van huis te zijn. knappe meid! en? wat vond ze van de douche?

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @lennylenn
    Haha ik had prceie hetzelfde gedaan hoor ;)
    Had ik laatst ook met een kratje bier..
    Die cassiere had het niet eens gezien en ik heb nog gezegt dat ik een kratje had..Maar ua had ze die alsnog vergeten..Nou ik denk ik ga ook niet terug..:p

Chanell vond de douche lekker..Ze huilde toen ze er onder weg moest..

Pffff ik word gek..Chanell huilt de hele tijd..houdt maar niet op en ik weet ook niet wat er an de hand is :(
    Heb der luier al verschoont en fles gegeven..geknuffeld maar dat wil niet helpen..Ben ten beinde raad :(

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; haha foto's staan erin hoor meid :) haha ben zelf zeer tevreden,, vind het alleen altijd zow jammer dat het op een foto toch altijd zow anders lijkt dan in het echt,,
    Chanell oowkal? gisteren avond heeft Liam ook heel veel gehuild en gedaan, oowkal schone luier gehad en al :( zijn buikje is heel erg aan het borrelen dus denk dat hier een griepje de kop op duikt :( hopelijk is dat oowk bij Chanell het geval :) komen ze we weer vanaf en weet je gelijk waarom ze zow doet :)
    Mooi dat het douchen gelukt is :D heerlijk is dat he :D

@lennylenn; haha heb ik oowk heel vaak gehad,, word er soms niet goed van,,

Liefszz

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    #870 Chamaro, 11 jul 2009
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
    @humbly

Wat een leuk kapsel meid..:) Lekker vlot..!
    Op de foto lijkt het idd altijd anders..
    Heb toen een fotoshoot gehad..En heb gewoon zoveel make-up op moeten doen.haha leek net een barbie pop..:D
    Ik moet trouwens ook nodig weer naar de kapper..:D Heb nu zo'n dood bossie haar op de kop haha..! Zelf zou ik het niet zo kort durven knippen hihi..:p
    Ik denk dat ik me haar weer blond ga verven..:)
    (Als je wil, moet je even je mening geven wat je mooier vind staan..Bruin of blond ;) )

Ja hoop het aan de ene kant ook ja, want dan weet je in iedergeval wat de oorzaak ervan is hihi..
    Ze heeft vanochtend ook nog even gehuild..En nu ligt ze lekker in de box te slapen..(heb de box namelijk ingericht haha..)

Ja was echt grappig onder de douche..Heb je de foto's al gezien? Ze staan in me album..:)

Haha ik ben tussen tijd ook even aan het kolven haha..Lekker onhandig..

Ik weet nu ook hoe je eruit ziet..:) Dan weet ik tenminste met wie ik aan het praten ben..
    Zal zelf ook wel even een foto van mij in me album plaatsen..:D

Liefs

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha jah raar is dat he als je niet weet met wie je chat :p haha nou hebben we er allebei een gezicht bij :)

ik vind dat blonde heel leuk staan bij jou :D haha ja ik zou weer voor blond gaan :p

haha jah ik heb altijd mijn haar heel kort en wacht altijd veel te lang met naar de kapper gaan vandaag dat het meestal foto 1 word duss voor mij weer veel te lang :(

Ik kan geen foto's vinden van het douchen :(:(:(
    Pfft ben zenuwachtig voor vanaaf joh!! haha heb ik echt speciale kleding aangetrokken kijk ik in de spiegel en jah zie je ineens die buik he :p haha ik heb nou echt zoiets van moet hij maar langs heen kijken lol :D:p
    hij weet dat ik niet zow lang geleden bevallen ben :p;)

hmmmmm en verder,,,,,,,,
    owh jah haha de box ingericht :p Liam is hier de box al overhoop aan het halen :p

vandaag wou meneer ineens kruipen wat natuurlijk nog helemaal niet :p zijn benen onder zijn buik en duwen haha wou niet lukken dus meneer gelijk weer pissig :p
    hmmm verder owjah hij slaapt alweer :$8) vandaag precies 1.5 uur wakker geweest de rest slaapt hij lekker :p

Liefszzzzz

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly

Jaa ik vind dat blonde ook mooier staan bij mezelf ;)

Oh dan staan de foto's er zeker nog niet eens op :(
    Zal het gelijk even doen ;)

Ach dat maakt toch niks uit joh! Ik heb ook een buik ;)
    Wij hebben tenminste een excuus :p hihi
    Hij moet je maar nemen zoals je bent toch?
    Tenminste zo denk ik er altijd maar over..

Chanell haalt de box NOG niet overhoop..Ze zit dom naar het speelgoed te kijken van wat moet ik daar nou mee? haha geweldig..
    Heb ook daar foto's van gemaakt..war ze een knuffeltje in haar handjes heeft ;) erg schattig :D

Haha zag er vast grappig uit dat van Liam..:D

Hoelaat heb je die date? Heb je hem wel eens eerder gezien en waar ken je hem van?

Ik heb Roy via Partyflock leren kennen :D dus via internet haha..

Liefss

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    nu kijken naaaaaaaar de foto's :p

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een mooie en lieve foto's!! tijd gaat snel of niet :$:$:$ chanell is oowkal bijna een maand :$8) haha chanell word 1 maand en Liam alweer 4 maand ;):p

Liefszzzz:)

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja de foto's staan erop! :D

Oee spannend dat duurt niet zo lang meer..:)
    Ja Roy en ik hebben eerst ook 1 week met elkaar gecamt en het zelfde weekend nog afgesproken..Heb toen bij hem geslapen het hele weekend, en je raad het natuurlijk al wat er gebeurt is haha..
    SLecht slecht..Maar ja we zijn na 3 jaar nog bij mekaar dus dan maakt het ook niet uit..;)

Heel veel plezier alvast vanavond!!! ;)

Chanell pakt zelf nog geen knuffeltjes heb deze in haar handjes gepropt haha :D
    Maar de foto is in iedergeval goed gelukt.;)

Liefs..!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jaah lief he!
    Chanell is morgen alweer 3 weken..Gaat idd echt super snel..!
    Maar heb het gevoel dat ze er altijd al is geweest..Heel raar ;)

Het scheelt 3 maand tussen Liam en Chanell..:D ;)

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaahha jah ik ga vanaaf weer naar huis :p ( als het wat word eerst maar eens een spiraal laten zetten want jah :p )

hahaahah deed ik eerst oowk voor leuke foto's :p nou pakt meneer ze zelf al,,

Leuk!! wat hebben jullie toen dat weekend gedaan? en was je oowk zow zenuwachtig,,, ben heel zenuwachtig aan het worden haha

ik zal morgen gelijk laten weten hoe het is gegaan owkey :p

Haha jah precies 3 maand scheelt het :p,, jah ik kan Liam oowkal niet meer wegdenken gewoon,, owjaaah als Chanell een jongen was geweest hoe had ze dan geheten? Liam als hij een meisje was geweest Lynn,,

Lieffffffffzzzzz

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Humbly.
    Haha ja dat is wel verstandig..
    Ik ga binnenkort ook maar even een spiraal laten zetten..
    Met condoom is ook niks aan vind ik ;)

Wij hebben toen die avond film gekeken (Heb er niks van meegekregen ;) ) geen tijd voor hihi..Dag erna zijn we naar zijn opa gegaan en ook zijn we de stad in gegaan..en zondag hebben we bij zijn ouders gezeten want hij woonde nog thuis..En zijn ook naar zijn kameraad geweest..want die was ook nieuwschierig naar mij haha..

Ik was vet zenuwachtig die dag, omdat ik me voor moest stellen aan zijn ouders haha!
    Ik durfte bijna gewoon niet..Maar uiteindelijk is alles goed gekomen hoor..haha

Ja moet je zeker doen, want ik ben reuze benieuwd..:)

Als Chanell een jongen was geweest dan had ze Milan geheten..:p
    Lynn vind ik ook een erg mooie naam!

Liefsss!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Milan is een super mooie naam :D

hahaha jah erg he die zenuwen,, ik hoef gelukkig niet gelijk zijn hele familie te ontmoeten gelukkig maar :D
    iedereen hier is helemaal blij voor mij behalve mijn moeder weer he,, ach jah we merken het wel :p

Join the club Jong&Moeder, ( zie mijn profiel )

haha ben benieuwd of ik wat meej krijg van de film :p
    1 ding scheelt, heb er heel veel zin in :p

Na hoeveel maanden zijn jullie samen gaan wonen dan?

Liefsz

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ach ja moeders..:p
    Ik heb tegen mijn moeder gezegt dat ik bij een vriendin ging slapen want anders mocht ik niet eens weg..Was toen net 18 haha..

Ik ben benieuwd naar je verhaal haha :)

Roy is na ongeveer 3 maanden (weet niet zeker) bij mij ingetrokken geloof ik..
    Ik woonde toen op kamers..Echt heel klein haha..Jaar later hebben we een starterswoning gekregen..en daar wonen wij alweer bijna 2 jaar..
    December gaan we verhuizen naar een ééngezinswoning..
    Dus we zijn in 3 jaar tijd 3 keer verhuist haha!

Liefsss!

Deel Deze Pagina