haha nee hoor ik was ook nog op nikki heeft nog nooit spruw gehad. ik heb wel eens gehoord dat het komt van het niet goed uitkoken van de flessen ofzo. maar of het waar is???? echt geen idee
hihi okee dan.. Nee kook elke dag braaf de flessen uit.. Met azijn nog wel..zodat er echt geen resten en zo'n vieze aanslag erin blijft zitten.. Dus daar ligt het in iedergeval niet aan..
Haay haay, @lennylenn; en?? je zoontje al in je handen ?? zal zow even bij de juli mama's spieken je hebt daar een buddy hahah @mariss;; Ja de koorts is weg,, Liam zit nu in de ik wil niet slapen fase dus is lekker vervelend op tijden,, Ja Liam heeft oowk spruw gehad,, hij had hier oowk geen last van,, ik kreeg een zalfje die ik over zijn gehemelte moest smeren en binnen een week was hij eraf Gelukkig gaat het nu iets beter! jah die steken zijn afschuwelijk ( lijkt veel op stuwing haha anders weet ik het niet ) Liefsz
nouhou, ik had gister een berichtje geplaatst, issie nergens meer te vinden hernieuwde poging...: @Marisss: wat een super leuke foto met een super trotse mamma volgens mij Spruw heeft Lynn nooit gehad.. En heb ook geen idee waar het vandaan kan komen Sorry @Humbly: Hoe is het nu met Liam? Heeft hij lekker kunnen slapen zodat hij zich beter voelt? at super dat het zo leuk/goed gaat met Patrick en jou @Lennylen: en en en???? weet je al meer? Gebeurt er al weer wat? SPANNEND MEID!!! Wij blijven hier in ieder geval voor je duimen
Hahaha Liam wil niet slapen haha hij heeft er geen zin in dus lekker vervelend aan het doen hij trekt zijn speen er steeds uit en zonder speen wil hij niet slapen,, netzo als hij niet op zijn rug wil liggen ivm trauma pijn reflux,,, zucht,, Liefsz
mmm minder.. Wil hij wel goed drinken dan? met een vol buikje slaapt hij miss wel Wil hij niet op zijn rug liggen? Hoe komt dat? (ben niet nieuwsgierig ofzo ) Lynn Ligt nog lekker in haar bedje, geen idee wanneer ze wakker wordt haha
Hij heeft reflux en de eerste 2 maanden heel veel pijn gehad vooral als hij op zijn rug lag en dat is hij dus nog niet vergeten ,, neej hij drinkt slecht,, maar 120cc a 150cc,, haha lekker toch wil oowk wel graag dat Liam gaat slapen Liefza
ahh zo, das wel minder, hoe ben je er achter gekomen dat hij daar last van had dan? Een kindje van een bekende van ons had tijdens de bevalling zijn sleutelbeentje gebroken, maar dat hadden ze in het ziekenhuis "niet gemerkt/gezien/gevoeld.. Ook zo iets stoms en hij wil ook niet zo veel drinken dus En een badje helpt ook niet? Dan weet ik het niet meer ben weer veel te veel tegelijk aan het doen, let niet op mijn typgedrag :S
haha nou hij wou nie tmeer drinken en alleen maar spugen,, toen is hij een week in het ziekenhuis opgenomen geweest en zijn ze er achter gekomen dat hij reflux heeft ,, haha maakt niet uit hoor neej heel stom badje heeft hier soms de tegenovergestelde werking Liefsz
ow owkeej haha dan moet je dat op ook zeker niet proberen.. Enig idee hoe het met Lenny is trouwens? hoop echt voor haar dat ze nu aan het bevallen is, ze is er echt aan toe vindt je niet?
Bericht van mijn buddy Lennylenn !! "Na 1.5dag weeen te hebben gehad is vannochtend om 04.52 onze kerngezonde zoon geboren. Hij heet Maddox Nathan Koster en weegt 3330gr! MEID GEFELICITEERD !!!!!! ( bij juli 2009 mama's )
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LennyLen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Ga lekker genieten van elkaar!
@all Vandaag een combi speedy kinderwagen SX ophalen.. Maar €140,-! Vind ik nog meevallen..Als je ziet wat er allemaal bij zit En nou maar hopen dat het niet weer een dikke miskoop is bij die ik nu heb.!! :x Hoe gaat het met iedereen?? Hier gaat het wel goed..Ik ben weer helemaal de oude.. Alleen die steken in de borsten zijn er wel nog steeds.. Chanell heeft goed doorgeslapen vannacht en heeft goed gedronken..! Zo naar de dokter met Chanell..Hopen dat het geen spruw is.. Wel heb ik het idee dat het minder is geworden. Daarna gaan we nog even naar mijn moeder, de henk henk ophalen.. En dan lekker weer naar huis niks doen hihi.. Wat staat er bij jullie nog op de planning voor vandaag? Liefs
heb de hele week bij mijn schoonouders thuis gezeten op de hond passen. onze eigen hond ook mee. want met 2 honden en 2 katten in ons eigen huis word wel errug vol. gelukkig heeft nikki daar gewoon een box in de kamer staan en een eigen slaapkamer. vandaag even naar ons eigen huisje gegaan. heb nu even pauze van het volledig soppen van ons huis. morgen nog even de ramen wassen want dat heb ik de hele zwangerschap niet gekund en na de bevalling niet aan toe gekomen dus ze zijn er echt aan toe (schaam schaam) gister een fischer price kinderstoel binnen gekregen voor nikki, ze vond hem helemaal geweldig! ze zat er helemaal in te glunderen. haha zo leuk. sorry voor het ego bericht maar is even snel snel.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat is het hier stil.. Waar zijn jullie allemaal?! Ik verveel me hahaa!!
@Lennylenn: Super gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoe is het verder met jullie allemaal????? Geniet er lekker van meid