Goedemorgen meiden, haha srry dat ik gisteren niet zow veel online was,, Liam wil de laatste dagen niet echt meer slapen,, hij heeft door dat hij zijn hoofd kan optillen als hij op zijn zij ligt haha nou jah dus maar vermaken als hij beneden is en in slaap wiegen zodat hij nog een beetje gaat slapen Verder gaat het super met hem! hij is ongelovelijk vrolijk en druk bezig met draaien haha nou jah van de buik naar de rug andersom is nog niet gelukt,, Het drinken gaat redelijk,, de ene keer drintk hij super en de andere keer amper,, Haha alles moet hier nu in de mond, bijten bijten en bijten dat meneer doet,, en kwijlen!!! niet normaal meer,, soms de hele trui gewoon nat haha hij ligt nu in de box te gillen haha jaja hij heeft gillen ontdekt feest hier dus Nou jah dat was het wel even weer,, nu even terug lezen @maris;; mooi dat je nu niks geen last meer hebt!! Liefsz
goedemorgen allemaal!! harstikke bedankt voor de felicitaties! metons gaat het heel goed, maddox eet en slaapt hartstikke goed en is echt eenr ustige baby. ik doe vanmidag mn verhaaltje neerzetten hier wantik zit nu eerder op een aambei(sorry ) danop mn kontje. zal zo ook gelijk ff een fotootje plaatsen. tot vanmiddag allemaaal
aaaaaaaah wat een super mooi ventje!! wees er trots op!! haha zal met smart wachten op het verhaal Jah aambeien die ken ik heb ik de eerste 2 dagen na de bevalling oowk last van gehad
@Lennylenn: WAT EEN SCHATJE!!!!! Gelukkig heb ik daar geen last van gehad, maar dat kan nog komen bij ons 2de frummeltje Ik wacht met smart op je verhaal, zal hem vanavond gelijk lezen @Humbly: Wat fijn dat het nu weer goed met hem gaat Gillen? hahah gezellig, weet je in ieder geval dat hij er is Vandaag zal ik ook heel weinig online zijn, mijn moeder is vandaag in ondertrouw gegaan, en ik ben zelf 2 jaar getrouwd Fijne dag meiden
@humbly Leuk dat gillen!! @lennylenn Aaaaaah wat een schatje... Ik ben erg benieuwd naar je verhaal! @All Ik zit in een dipje.. Zit nu effe te janken achter de laptop.. Heb het echt zoooo gehad met mijn vriend.. -Wil nooit eens autorijden...Overal waar hij zit moet ie gewoon bier drinken, want ja anders vindt meneer het niet gezellig.! En wie kan boppen?! Je raad het al "IK"!!! Ik wil ook weleens gewoon er naast zitten en niet hoeven rijden.. -Hij ligt tot een uur of 12 altijd wel in bed.. -Neemt nooit het initiatief om de boel hier in huis even te gaan schoonmaken of opruimen.. -Laat spullen achter zijn reet aan slingeren.. Nou heb ik niet de ideale man?! Ik heb het al tig keer tegen hem gezegt wat me dwarszat en hij trekt zich er gewoon niks van aan.. Ik ben echt zoo verdrietig.. Kan er gewoon allemaal niet meer tegen.. Chanell ligt het niet aan, dat gaat allemaal heel goed! Ik kan gewoon net zo goed het hele huishouden en opvoeden alleen doen bij wijze van.. Ook neemt ie me nooit eens spontaan ergens mee heen ofzo.. Of neemt ie iets leuks voor mij mee! Maar ja wil jullie ook niet met deze shit opzadelen.. Liefs
heej meis, zo een dipje komt me heel bekend voor jammer genoeg. Denk dat dat voor een deel ook man's eigen is.. Het is voor een deel denk ik ook wennen dat alles nu veranderd is, Chanell is er natuurlijk nog niet zo lang, Chris had er in het begin ook heel veel moeite mee om zijn "gewoontes" zoals wat drinken met de jongens ieder weekend, aan te passen naar bijvoorbeeld alleen vrijdag (en zaterdag) en niet 3 avonden in het weekend De spullen achter zijn kont opruimen, mmm dat gaat hier ook nog steeds niet en je moet alles vragen. Chris is nu 22 en volgens mij hoort dat bij de jongens jammer goenoeg.. Volgens mij hebben ze het niet eens door of zien ze het niet Komt hij er wel uit voor Chanell?? Voor een fles of een schone luier? Of doet hij met haar ook vrij weinig? Wel fijn dat het goed gaat met Chanell, hoe is het verder met jou dan meid? en dan bedoel ik vooral met het herstellen en heb je al wel weer wat leuks gedaan nadat Chanell geboren is?? Ik snap wel dat je verdrietig bent, en zou je graag willen helpen, maar jammer genoeg zitten mannen voor een groot deel het zelfde in elkaar.. Ze zeggen niet voor niets mannen komen van mars en vrouwen van venus.. Maar redden doe je het echt wel meid, zo te lezen doe je het super Neem dat maar van mij aan, alles is anders en het duurt nog wel even voor je een soort systeem hebt gevonden dat werkt Het is jammer dat ik je verder niet ken, en niet om de hoek woon, anders was ik even bij je langs gekomen.. Heb je hem al wel eens onverwacht ergens naar toe meegenomen?? Misschien als hij merkt dat hij dat leuk vindt gaat hij ook dingen zoeken om met jou te doen. Je kan ook bijvoorbeeld kijken over je oppas kan vinden voor Chanell en samen wat gaan doen. Het is natuurlijk een hele verandering zo een kleine meid, een gezin . Misschien wil hij wel wat samen doen (chris had dat namellijk heel sterk, het gevoel dat hij "vergeten" werd) Probeer nu in ieder geval lekker te slapen.. Is goed voor je Ik weet niet of je hier wat aan hebt (zal wel niet) maar wil je wel graag een hart onder de riem steken.. Hoop niet dat ik iets negatiefs heb gezegd of dat het verkeerd over komt.. Dat is niet de bedoeling namelijk, dit is voor een deel mijn beleving/ervaring en gevoel....... Ik moet ook mijn bedje opzoeken anders word dat niets 8)
goeiemorgen. Pfff een hele herkenbare dip hoor! Als jij na de bevalling kijkt, daar staat ook topic met ongeveer jou problemen als onderwerp. Meid, het bier drinken bij alles wat ze doen is volgens mij een aangeboren afwijking, daar begin je niet veel tegen...helaas Maar alle andere dingen kun je echt wat aan doen. Maak zelf ook tijd voor hem...En laat elkaar vooral vaak weten dat je van elkaar houd! Flink knuffelen en met elkaar praten is echt de oplossing.
haiii meidenn!!!! gisteren niet meer online geweest maar nu heb ik alle tijd om mijn verhaaltje te plaatsen. komt ie: dinsdag 14 juli was ik 3 dagen overtijd en moest ik naar de wekelijkse controle bij de v.kudige. ik was de zangerschap al enige tijd zat en was dus superblij dat de v.kunidige me wilde strippen. noui geen prettig gevoel maaaaar ik had er alles voor over om ze gauw mogelijk mn jongetje te mogen zien. om 13.15 mocht ikweer naar huis helemaal happydepappy natuurlijk maar hield er wel rekening mee dat het ook kon zijn dat er niks gebeurde..de v.kudnige zei immers al dat het er somber voor mij uitzag aangezien de baby nog hartstikke lekker lag daarbinnen. niet lang daarna...voelde ik dat het strippen wel degelijk iets had losgemaakt want ik kreeg harde buiken die heb ik mijn hele zwangerschap nog noooit gehad. met de harde buiken kreegik ook wat krampjes. ik nog blijer en daht meteen oooo vandaaaag krijgen we ons kindje!! nou mooi niet ik heb de hele dag/ nacht en ochtend met die harde buiken en kramepn gelopen. had de hele nacht niet geslapen, wist uit gekheid niet meer wat ik moest doen, de ene positie voelde (op dat moment ) beter aan dan de ander. sochtends besloot ik op aanraden van mn vriend dan toch maar de v.kudnige te bellen. nou die begreep me wel maar legde me ook uit dat het niet zou uithalen als ze langskwam voor controle. inmiddels was het al 15 juli en tegen 15.30 smiddags nadat ik voor de 30?ste keer onder de douche had gestaan en ene middagdutje wilde doen besloot ik weer de v.kunige te bellen want ik was helemaal uitgeput en kon de pijn nietmeer hebben. gelukkig was ze er binnen 5 min. na een inwendig onderzoekje bleek dat ik nog steeds op 1 cm ontsluiting zag zat dus er was niks opgeschoten. enige dat ze voor mij kon doen was het ziekenhius bellen en vragen om een phetadine?consult./...eeen sort slaapprikje zodat ik tot rust kon komen en dat het dan mischien wel allemaal zou vlotten. om 17.00 gingen we naar het ziekenhuis. ik mocht er eingelijk max. 5 uurtjes blijven om te slapen en daarna moestik weer naar huis om daar verder de weeen op te vangen. in het ziekenhuis werd er eerst een half uur een ctg scan gemaakt daarna kreeg ik de slaapprik. * en nu komt het:* (ik weet niet meer precies wat er daarna allemaal gebeurd is..dus ik vertel maar wat ik me kan herinneren en wat mn vriend mij heeft verteld) nou ik werd wakker, inmiddels was de prik al uitgewerkt en voelde ik die ellendige weeen weer..ikkke smeken om nog een prikje maar dat mocht niet want dan kon de baby het niet aan. rond 01.00 kwam de v.kundige weer voor een inwendig onderzoekje, de slaapprik had goed geholpen want had inmiddels 6 cm ontsluiting maar mn vliezen waren nog niet gebroken. dat deed de v.kundige en lichtte me intussen in over eventuele pijnbestrijding. nou wat ik allemaal heb lopen mompelen en zeggen weet ik niet meer maar ik heb de pijnbestrijding gekregen. weet alleen nog dat ik aan het infuus ging met morfine..viel weer inslaap en kort nadat ik weer wakker was mocht ik persen. ik was zooo ontzettend blij want het was voor mij een hele opluchting dat ik eindelijk mn babytje kon zien en dat het adn ook echt allemaal voorbij was. na 37 min persen kreegik plots een klein zacht huilend babytje op mn buik. heeeel warm was ie en huilde zo lief zachtjes..besefte nog niet eens echt dat dat ons kindje was. heb 2 kleine hechtingen waarik totaaal geen last van heb. en tjahh een aambei waarvan ik wel erg veel last en pijn heb. met de kleine gaat het ontzettend goed. met de papa ook alleen nog aardig moe van de afgelopen dagen en met mij...als die aambei weg is ben ik helemaal de oude.
Wat een verhaal lennylen! Je hebt dus gewoon de ergste weeen weggeslapen. Heerlijk Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie lekker kunnen genieten nu Het is echt een prachtventje
@ marris. ik herken je verhaal zoo goed, mijn vriend was precies zo. Ik had het gevoel dat als ik alleen zou zijn ik het haast nog makkelijker zou hebben want dan hoefde ik me niet ook nog aan hem te ergeren. in het begin van de kraamweek zei hij: dat in bad doen word mijn werk. nou..... echt niet dus. in de kraamweek gaf hij soms een fles maar niet veel. toen de weken van bezoek over waren deed hij helemaal niks meer! nikki wou ook haast niet bij hem zijn. ik ben voos geworden en heb gezegt dat hij zo nooit een band kreeg met zijn dochter. mocht echter niet baten. tot het moment dat ik volledig instorte. ik heb toen overdag een aantal dagen bij mijn vader doorgebracht zodat ik iets kon rusten. en hij hielp ook wwar hij kon. toen ik weer een beetje de oude was begon alles weer opnieuw. maar meid er is hoop. toen nikki wat ouder was en wij voor de eerste keer met haar waren wezen zwemmen veranderde dat ineens. hij deed ineens meer met haar.nog steeds geen fles geven of luier verschonen zonder dat ik het vraag. maar meer met haar spelen.. troosten als ze huilt en af en toe gaat hij er een morgen uit zodat ik kan uitslapen. hij gaf later zelf wel aan dat hij in het begin niet goed wist wat hij met zo'n kleintje moest. Hij was wel enorm gek met haar en wou ook wel knuffelen. maar zodra ze begon te huilen was er paniek. nu ze wat ouder is kan ze wat meer. en hier kan hij beter mee omgaan. wat hethuishouden betreft heeft hij nooit echt geholpen dus dat neem ik maar voor lief. als je iets van een man wil moet je het letterlijjk vragen. bjv wil jij NU even de was naar boven brengen? wat het ddrinken betreft kan ik niet over meepraten. hij drinkt alleen met verjaardagen. maar zoals al eerder vermeld een man heeft meer tijd nodig om te wennen.dus kop op meid! en hopelijk word alles snel anders. @ lennylenn. zo das een verhaal. ik heb ook pijn bestrijding gehad. was wel duf en had mijn ogen dicht tussen de weeen maar slapen??dat lukte echt niet. geniet lekker van je mannetje
@zusjevoorlynn Ja Roy die komt er 's nachts wel uitvoor Chanell voor de fles en luier..Doet hij ook wel overdag. Dus daar mag ik niet over klagen.. Met mij gaat alles verder wel goed! Nee heb niks leuks meer gedaan nadat Chanell geboren is..Wel zijn er vriendinnen bij mij geweest.. Nee ik heb hem ook nog nooit ergens mee naar toegenomen.. Maar gister zei hij nog..Ik neem je binnenkort mee uit eten en dan pakken we daarna een filmpje.. Maar dat roept ie ook al heel lang..dus benieuwd of hij het volgende week waar gaat maken. Mischien moet ik HEM maar eens uit eten nemen..idd wat jij zegt..Bedankt voor de tip Ik heb hier wel wat aan gehad hoor! Je hebt niks negatiefs gezegt..je hebt lieve dingen gezegt Bedankt meid! @lennylenn.. Wat een verhaal Maar ben blij dat alles goed is gegaan! @shenoby Met Chanell wil hij alles doen...Hij gaat heel leuk met haar om..Ze ligt nu weer bij hem op de arm..Dus daar ligt het niet aan.. Ik erger mij weer aan andere dingen.. Ja idd ik moet ook altijd vragen wil je even stofzuigen..wil je dit doen wil je dat doen..pfff en daar erger ik mijn kapot aan en dat hij spullen achter zijn reet laat slingeren.. Maar ja doe er alles aan om dat te veranderen.. Vanochtend ruimde hij wat spulletjes van de tafel dus er is een begin! @All Gaan jullie vandaag nog wat doen? Wij gaan zo op visite naar vrienden van ons..en dan ga ik met mijn vriendin even naar een outletwinkeltje..En Chanell gaat mee.. Vanavond gaan we niks doen.. LIefs
GOOI HET ERUIT ZOU IK ZEGGEN!! hhaha gewoon hier ff afreageren is heerlijk ,, wat ik bij mijn ex wel eens deed gewoon zijn spullen laten liggen en alleen die van jou en Chanell opruimen haha hier ging hij na een week ongeveer zijn spullen wel opruimen toen hij door had dat ik het niet deed hahaha Liefszz
@lennylenn; hahahaha dus jij hebt van de ergste weeen niet echt wat gevoeld hahaha wees blij haha maar wel mooi mooie bevalling verder of niet? nou de dag weeen dan natuurlijk niet maar de rest ging super lijkt mij Hier gaat het slecht,, Liam krijst weer tijdens de fles en wil bijna niet drinken,, hij drinkt maar 90 a 120 nu dus veel te weinig maar,, weet echt niet meer wat ik er mee aan moet,,, hij geeft oowk zelf niet aan als hij honger heeft,, als ik hem niet zou voeden zou het hem niks uit maken,, ik moet hem weer inslaap helpen omdat hij zelf niet in slaap komt,, denk zelf dat dit komt doordat hij honger heeft,, heel raar allemaal hier,, ga nu proberen of hij rijstbloem met vanille smaak wil hebben ( haha misschien dat hij het iets lekkerder vind ) Vanaaf weer naar de bios met patrick!! haha we gaan naar harry potter heen,, maandag al gereserveerd dus hopelijk hebben we een beetje een goede plek laat morgen natuurlijk weer weten hoe het is gegaan Liefszzzz
@humbly ik ben gisteren naar harry potter geweest. maar zal niks verraden. heb je de boeken gelezen?? Hier gaan we vanavond lekker bankhangen. we zijn de hele week in het huis van mijn schoonouders geweest om op de hond te passen. en ondanks dat ons huisje veeeeel kleiner is ben ik blij weer thuis te zijn. moet vandaag ook nog boodschappen doen heb ik he-le-maal geen zin in. gelukkig slaapt nikki nog even dus kan ik het nog even uitstellen.
@Lennylenn: Zozo wat een verhaal, gelukkig is alles goed gegaan Geniet lekker van je kleine vent, het is echt een pracht kereltje @Marisss: Gelukkig maar, ben altijd bang dat ik dingen zeg die mensen kwetsen, en dat is juist niet de bedoeling ... Wat leuk dat je lekker gaat winkelen, zal je vast goed doen Veel plezier, en niet "te" veel uitgeven he @Humbly: Wat vervelend dat het nu weer slechter gaat heeft hij geen last van krampjes omdat hij misschien te gretig drinkt? IK heb anders echt geen idee wat het kan zijn Heel veel plezier vanavond @Shenoby: Boodschappen... Dat moet ik ook nog doen, goed dat je het zegt Veel plezier met bankhangen, is er nog wat leuks op de kijkkast vanavond?? Ik geloof dat ik straks maar eens boodschappen moet gaan doen, en dan nog even naar de zeeman of zo.. Maar dat weet ik nog niet zeker. Straks nog even met de hondjes naar het bos, en dan zien we wel weer. Moet vanavond de paarden buiten zetten dus ben eigenlijk best druk als je het zo bekijkt Fijne dag allemaal
@shenoby; haha neej heb de boeken niet gelezen is het wel een goede film? @zusjevoorlynn; neej hij heeft geen krampen
@ humbly. als je de boeken niet gelezen hebt is de film wel goed. als je de boeken wel gelezen hebt zoals ik.. is de film ietwat teleurstellend omdat er heeel veel naar mijn mening belangrijk detail verloren gaat. maar desondanks vond ik hem nog steeds wel leuk hoor.