Oh nou dat valt nog mee ja een mondje vol.! Hoop voor jou dat het zo goed blijft gaan met Liam.. Ja erg he zo vaak naar de wc..Tenminste dat vind ik wel.. Oohw makkelijk dus? Bedoel je met dat eten? Ja dat is zeker makkelijk het is zo klaar.. Liefs..
Hahaha ja dat bedoelde ik met eten hahaha Ja hij moet nu alleen nog een poepluier hebben dus ff helpen duimen heeft sinds zondag morgen niks meer gehad,, Ben je tv aan het kijken? zowjah wattan? Liefs,, p.s. haha ik vraag het wel maar kijk denk ik niet meer vanaaf lol
Ben voor je aan het duimen dat ie snel een poepluier heeft.. Sinds zondag niet meer? Das wel erg lang ofniet? Ja we zijn met z'n 2en een DVD aan het kijken.. Genaamd: Coach Carter..(Gaat over een basketbalteam ofzo) Ik volg het maar half omdat ik aan het forummen ben hihi.. Ben jij nog wat aan het doen? Liefs
Ik ga afsluiten.. Nog even met Roy film afkijken (hij is nu aan het bellen haha) En daarna op bed..Ben heel erg moe.. Spreek jullie morgen vast wel weer.. Welterusten.. Liefs mij!
goeiemorgen, en vond j t n goeie film? en humlby89, is t nog gelukt met Liams poepluier? khadgstr egt n baaldag, mn buikbanden zijn niet binnengekomen, khad ruzie met maarte en hij zou perse voetbal kijke! niet veel bijzonders dus hoop dat vandaag n betere dag wordt! kan btw niet zo veel forummen hier, heb waarschuwing gekrege
@mamadee Ja ik ben der half ingekomen hoor haha..Maar verder vond ik het wel een goeie film! haha.. Balen dat je buikbanden nog niet binnen zijn Och jongens en voetbal! Ben ik blij dat die van mij niet van voetbal houd hihi.. Is het alweer goed tussen jou en maarte? Oh oh een waarschuwing! Hoe zijn ze erachter gekomen dat jij op deze forum zat hihi... @zusjevoorlynn Tuurlijk kom gezellig meekletsen!! Nee je bent niet te oud hoor haha ik ben 21.. Vertel is wat meer over jezelf.. @all ik heb vanochtend een filmpje via hyves gekregen.. Je ex als DJ ( Geniaal!!!) Blijven kijken, is geweldig, als je ooit eens een trouwfeest bezoekt of organiseert... besef je dan heel goed wie je als DJ neemt ... http://www.youtube.com/watch?v=f9c-Z5jrRa4&feature=player_embedded
@marisss: neej nog niet goed, hijs te koppig om toe te geven haha! Ik heb die film ook ooit half gezien, maar is niet woww tog! laatst had k gran torino gezien, moet je even inkomen maar is best n goede film en die film over het leven van coco chanel is egt n mooie film @zusjevoorlynn: tuurlijk mag je ook meedoen! ik ben ook 20, is tog nog niet zo oud kben idd ook benieuwd, als je wilt vertel wat over jezelf! @humbly89: ben j er vandaag ook weer? Hoe gaat ie met Liam?
@mamadee Oh je kent die film ook wel? Ik vind het wel een leuke film maar niet echt een wow film idd.. Gran torino ken ik niet..hihi en die film coco chanel ken ik volgens mij ook niet haha...erg he! Ga jij vandaag nog wat doen? of moet je werken tot 5uur?
Heey meiden, Liam is helemaal goed gekeurd,, hij weegt nu 6390 gr en is 62 cm lang,, waarschijnlijk dronk hij zo slecht omdat hij een trauma heeft overgehouden van de eerste 2 maanden dat het drinken pijn deed,, zijn reflux is dus de boos doener geweest,, was niks aan de hand verder,, ik moet nu wel bij elke fles 1 theelepel maiskiemolie doen omdat hij anders geen ontlasting heeft,, ik hoef niet meer terug te komen Liefs!! @film; jaaa de film was geweldig,, alleen kwam Liam steeds dus moest haha steeds stukken missen.. @Poepluier,, neej nog niet gehad,, nu al 4 dagen niet ,, @zusjevoorlynn; welkom!! tuurlijk mag je mee kletsen gezellig zelfs! @Maris; voetbal geweldig!! heb 6 jaar lang gevoetbald,,
@humbly Wat een geweldig nieuws..!! En hopen dat je snel een poepluier aantreft bij Liam... Zo das lang 6 jaar..
@Humbly89: wat fijn zeg! goed om te horen @Marisss: die film van coco chanel die draait nou in de bios of mss net afgelopen! en neej, wederom nix speciaals, werken tot 5 en dan van 5 tot 7 vergadering! woehoeww daar heb k nou egt zin in haha kprobeer positief te blijven denken haha tis buite tog vies weer? of schijnt bij jullie weer de zon? hier regen!
regen regen regen regen regen en nog een regen haha poeh lange dag vandaag of niet mamadee hahahaaha al Liam een meisje was geweest had hij ook Lynn geheten Zo Liam maar weer eens wakker maken en de fles en dan weer lekker naar bed toe,, Liefs
@Mamadee Ooh nooit van gehoord die film hihi Oeeeh bah vergadering..! Ja idd positief blijven denken! Voor je het weet is het 7uur. Ja ik vind het vies weer buiten hier is het erg bewolkt en af en toe een regenbui..Wordt echt chagerijnig van dit weer haha..Geef mij de zon maar..
heej hallo, gezellig, ben alleen niet zo snel als jullie hoor tja wat willen jullie weten? Ik ben Diana, ben 20 jaar en heb een dochter van 19 maanden Lynn, en die krijgt als alles goed gaat begin september een zusje Ik ben Getrouwd, mijn man is 22. heb een eigen huisje en woon in Deventer Verder nog iets? ben hier niet zo goed in haha @humbly: dat is wel toevallig Als Lynn een jongetje was geweest had ze Syll geheten Groetjes Diana
oowh oowk een mooie naam zeg!! ff voorstellen voor jou Ik ben nicole, 19 jaar en heb een zoontje van bijna 3 maand zie banner Hahha DE ZON SCHEEN NET
Haha, goed gedaan hoor dan zal ik ook nog ff kben Denise 20 jaar en 25 wkn zwanger van eerste kindje(jongetje) Ik woon nu nog in bij mn schoonouders maar krijgen bnnkrt een eigen huisje! hopelijk zsm en kwoon in noord-brabant, dorpje vlakbij den bosch! verder moet k vandaag tot 7uur werken vanaf half 9 en heb k helemaal geen zin meer haha Btw...wij zijn rond dezelfde tijd uitgerekend he
hoi hoi mag ik me ook toevoegen ik ben 23 mama van julian van 17-12-2008 ff stukje over mij het heeft lang geduurd voor we wisten waarom ik niet zwanger werd na allerlei onderzoeken bleek dat me insuline te hoog was na 30 kilo te zijn afgevallen werd ik zwanger in okt 2007 helaas miskraam was weer zwanger in jan 2008 helaas bbz en was in aprik 2008 weer zwanger en daaruit is me zoontje geboren na een zware zwangerschap laatste 5 weken plat gelegen in verband met premature weeen ook in ziekenhuis veder is hij met een keizersnede gehaald voor een foto van mijn ventje klik op de link hier was hij 5 maand en 19 dagen
@Bengeltje; poeh wat een verhaal zeg,, wel een heel mooi mannetje heb je nu Hier is het net weer rustig,, Liam kan zijn draai vandaag nog niet echt vinden,, hij heeft natuurlijk ook last dat hij niet kan poepen,, had al extra olie erbij in gedaan dus hopen dat het vanaaf goed vol zit,, Drinken gaat super nu! hij drinkt netjes 150cc helemaal leeg EN DE ZON BLIJFT SCHIJNEN hahahhaah,, Vanmorgen dus joh bij het ziekenhuis!,, duitsland heeft vandaag een vrije dag dus al die duitsers dachten van laten we eens in nederland gaan shoppen en dan ook nog in enschede en dan ook nog eens parkeren in de garage bij het ziekenhuis,, poeh,,
Nou dan zal ik mij ook nog even voorstellen voor de nieuwe hier.. Ik ben Mariska Ik ben 21 jaar..En woon al 2.5 jaar samen met mijn vriend Roy in Friesland..Ook hebben wij nog een hond (amerikaanse bulldog) van 2 jaar.. 6 juni is ie jarig geweest..Kom ik nu NET achter...!! helemaal vergeten..Schaam schaam) Ik ben zwanger van ons eerste kindje..We krijgen een meisje.. En zo als jullie zien ben ik bijna uitgerekent..5 juli. . @Humbly hier scheen de zon ook net..!!! Vind het echt super dat Liam weer goed drinkt..!!! (maar dat heb ik al een keer gezegt..) @Bengeltje Wat een verhaal zeg poeh das niet niks! Ik wou ff zeggen dat je echt een schattig zoontje hebt..!! @All Heb net me huisje helemaal weer schoongemaakt en opgeruimd.. Heerlijk zitten is dat he! dat je huisje weer lekker schoon is.. Ben mezelf nu aan het trakteren op een lekker glas koude cola..