@humbly Ja dat is ook wel een goeie ja!! Zal het proberen haha.. Bah wat een gedoe weer van Liam.. Hoop dat ie snel weer goed gaat drinken..Ik moet Chanell meestal ook wakker maken en slaapt ze gewoon door.. Welke tijden geef jij Liam te drinken..?? en ook echt op exacte tijden of loopt het ook wel eens een half uurtje uit? Ik loop wel eens wat uit namelijk met voeden.. Je zit al bij de film maar wou je nog even veel plezier wensen haha.. En we horen morgen wel weer hoe het is gegaan.. Liefss..! @zusjevoorlynn Nou ik heb niet teveel uitgegeven hoor Ik heb 3 shirtjes voormijzelf bij de outlet gekocht.. Vet goedkoop voor 3 shirtjes was ik €8.50 kwijt..Terwijl het allemaal merk is En heb nog een vestje (moest ik nog hebben) voor Chanell gekocht..Die was wel duur..namelijk €20,- Maar ja dat mag ook wel een keer.. Nou ik ga weer ff verder met film kijken met Roy.. Liefsss!
@Marisss: kijk eens aan, das mooi meegenomen Ik verbaas me er vaak over wat ze vragen voor dat kleine beetje stof dat je nodig hebt voor bijvoorbeeld maat 62 Meestal ben je nog duurder uit dan voor jezelf, heel apart Als je het maar gezellig hebt gehad, en dingen hebt gekocht waar je blij mee bent Veel plezier met de film kijken met Roy, laat hem je maar lekker kietelen op je rug of masseren ofzo, dat kan je wel gebruiken Fijne avond allemaal
@zusjevoorlynn Ja dat is ook echt belachelijk voor zo'n klein stukje stof haha.. en ze groeien er zo weer uit..Nu heb ik dan een maatje groter gekocht dus ze kan er wat langer in.. Ja ik heb het erg gezelllig gehad.. Dank je zal wel goed komen haha.. Welterusten.. Liefs
heey heey meiden, De bios was super gezellig!! haha we hebben weer een leuke avond gehad haha de film was helemaal super!! echt ben blij dat ik geweest ben Ik heb voor Liam rijstebloem met vanille smaak gehaald en sinds dit in de fles gaat drinkt hij weer tussen de 150cc en de 180cc dus nu hopen dat het zow door gaat Ik maak Liam om de zelfde tijden wakker,, meestal een half uur van ten voren haha zodat hij even de tijd heeft om wakker te worden Lieffzzz
Yeaaah Chanell vandaag 4 weken..! @humbly.. Om welke tijden krijgt hij te eten dan? Chanell krijgt de fles om: 6.00 9.00 12.00 15.00 18.00 21.00 24.00 Dan weer van voor af aan om 6.00 En dan geef ik haar 120/125 cc Mooi dat je het weer gezellig hebt gehad joh!!! Super..Alweer een andere afspraak gemaakt?? Hahaaa... @all Vandaag vette klote (sorry) nacht gehad.. Chanell wou of kon gewoon echt niet in slaap komen.. Dus heb weinig geslapen.. Hoop echt dat ze vannacht niet zo is hoor bah!
hoi meiden. Humbly fijn dat het weer zo gezellig was. Hier ook een slechte nacht gehad. Tygho krijgt hoektanden en heeft daar echt ontzettende last van. Vanacht was het rond 2 uur krijssen en schreeuwen geblazen. Ontroostbaar Echt pijn schreeuwen. Na een zetpil is hij bij ons in bed uiteindelijk in slaap gevallen. Nog heel lang nasnikkend in z'n slaap. De arme schat. Verder onweert het hier Niet zo handig aangezien we vanmiddag naar vrienden gaan en vriendlief niet wil rijden(WANT DAN KAN HIJ GEEN BIER DRINKEN...GRRRR) Als ik straks mn rijbewijs heb hoeftie niet te menen dat ik dan maar rijd. Hij wil niet voor mij en Tygho rijden... dan ik ook niet voor hem! Bah mannen...die zijn volgens mij chronisch verslaafd aan bier. Ze functioneren gewoon niet zonder
@misscoo die van mij is gelukkig niet zo'n bierdrinker. alleen met verjaardagen bruiloften en oud en nieuw. Ik moet haast zelfs de sleutel afpakken wil ik een keer rijden als we met zijn 3en weggaan. Hij rijd namelijk altijd. zo nu ga ik even proberen te spammen want om de 1 of andere reden niet best lukken de laatste tijd edit: jaaa gelukt.
@mariss; haha was ik helemaal de tijden vergeten Liam krijgt om 06.00 10.00 14.00 18.00 en laatste om 22.00 hahaha neej er staat nog geen nieuwe afspraak meneer heeft alle weekenden vol lol @misscoo; gelijk heb je! mannen en bier!! ik zou oowk niet gaan rijden als ik jou was hoor! @shenoby; aaaaaaaaaaaaaah wat een mooie foto!! haha precies het tegenovergestelde daar Liam heeft vandaag super gedronken 2x over 160cc helemaal trots vandaag,, Liefszzz
@humbly.. Dus om de 4 uur.. En wat voor tijden had je voor Liam toen ook 4 weken was? Sorry ben niet nieuwschierig ofzo Ohw balen dat ie alle weekenden vol heeft..! En doordeweeks zit er eerst ook niet in? Liefs
@ mariss Nikki kreeg hier nog om de 3uur met 4 weken. ook snachts. ze was bijna 3 maand toen ze snachts niet meer wakker werd voor een voeding
poeh wat voor tijden had ik toen,,, hmmmm owjah 07.00 11.00 15.00 19.00 23.00 en een nachtvoeding meestal tussen 03.00 en 04.00 uur,, Hahaah neej eerst nog even niet ben anders nooit thuis bij Liam Liefsz
Jahwel hoor! elk kindje heeft andere tijden met drinken,, Liam zat met 4 weken al op 150/5 dus jah hahahaha jah die mag ik niet vergeten! Liam gaat voor alles en iedereen!!
Ja idd elk kind is weer anders natuurlijk Maar ik ben gelijk zo bang dat ik het verkeerd doe.. Omdat ik het nog helemaal niet zo goed weet hoe het moet. Maar ja zal allemaal wel goed komen..Me moeder weet ook wel veel gelukkig..
@shenoby: Wat ga je laten zetten?? IK had ook een afspraak staan, maar bleek toen zwanger te zijn Toen ik mijn eerste tattoo liet zetten bleek ik ook al zwanger te zijn van onze Lynn, maar daar kwam ik een week later achter Fijne avond nog meiden
ik krijg 2 handen met daarin een baby, dat staat voor mij symbool voor mijn moederliefde en de bescherming die daar bij hoort. misschien dat nikki haar naam er ook nog bij komt maar dat weet ik nog niet zeker. als de folie eraf is plaats ik even een foto.