@shenoby Ik ben benieuwd naar je foto.. Ik zelf wil ook nog een tattoo met de naam van Chanell.. Maar dan moet ik die eerst even laten ontwerpen.. @all.. Lekker geslapen allemaal? Hier wel gelukkig..Half 12 zijn we op bed gegaan.. Normaal had ze om 12 uur haar laatste voeding gehad, maar nu om half 10..en ze sliep zo lekker dus ik dacht laat haar lekker slapen en leg haar op bed, want als ik haar om 12 uur nog wakker maak en ga voeden dan is ze weer klaar wakker.. Chanel is om 5uur wakker geworden! Dus ze heeft echt super geslapen.. Drinken doet ze ook goed.. Chanell is weer lekker in badje geweest, dus die is weer fris en fruitig Wasje heb ik gedraaid.. Zo de douche schoonmaken en stofzuigen, dweilen en afwassen.. Maar Roy gaat mij mooi maar even helpen Gaan jullie nog wat doen vandaag? Liefss
zo dames ben weer thuis, afspraak bij de tattoo shop werd 2 uur opgeschoven. het was mijn eerste dus ik kneep hem wel even. maar ik dacht... heb mijn bevalling ook overleefd. natuurlijk is dit alleen wel wat anders. begon toch behoorlijk te zweten toen hij zou beginnen. was bang dat ik mijn arm weg zou trekken. maar het viel zoooo mee. hij is echt prachtig geworden. de baby heeft zelfs een luiertje om haha. moet alleen nog een keer want mijn huid werd zo rood dat hij niet meer kon zien of de schaduwen goed waren. foto komt morgen, tis nu nog te rood en te glimmend
Goedeeeaavonndd!!! @mariss; super jah dat het zow goed gaat met Chanell!! morgen is ze alweer een maand oud,, haha is wel makkelijk te onthouden haha aangezien ze op de zelfde datum ( andere maand ) is geboren als Liam haha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej je jaagt niemand weg hoor vandaag drukke dag gehad dus niet zow veel online geweest Wauw!! lekker toch dat Roy helpt schoonmaken 8) @shenoby; mooi dat het allemaal meej viel haha wacht de foto met spanning af Hier alles zijn gangetje hahah Liam ligt weer op bed Liefzzz
@shenoby Ben echt reuze benieuwd naar je foto.. @all Ik krijg als het goed is een andere naam.. De volgende naam die ik krijg is: Charoma Dan weten jullie dat even
@humbly Jaaa morgen alweer een maand! Haha jaa toevallig dat ze op dezelfde datum is geboren Whaha van schoonmaken is niet veel gekomen..Hij heeft afgewassen en ik snel stofgezogen..En toen kwam de kraamvisite al Maar ja morgen maar de boel hier in huis doen! Liam al op bed? Chanell krijgt hier nu de fles en daarnaa leggen we haar op bed Kijken of ze kan slapen..Liep net de hele tijd te huilen..
Goeiemorgen meiden! Wow Chanell alweer 1 maand en Liam alweer 4!! Shenoby fijn dat je het tattoo zetten overleefd hebt Ben benieuwd naar het resultaat. Hier was het vroeg dag. Half 6 had Tygho de slaap uit met als resultaat, ik duf en hij chagrijnig(wel een lollig gezicht, een dreumes met een ochtendhumeur)
foto van mijn tattoo het kan zijn dat ie nog een beetje vervormd lijkt maar de schaduwen moeten nog bijgewerkt.
Zozo, netjes hoor!!!! erg mooi gedaan en je huid ziet er ook al weer een stuk rustiger uit goed vet houden he (maar geen vaseline, dan kan je huis niet meer ademen ) Sorry heb beetje ervaring haha (mijn man heeft er 3 en ikke 1)
@zvlynn (kort het even af ) ik gebruik uierzalf en mijn pa zit praktisch onder. dus dat wist ik wel. @mariss. wat een lekker bol koppie zeg.
Ben ik nou de enige die zich verveelt?! Roy is tot 11 uur aan het werk dus die is ongeveer kwart voor 12 thuis.. Me ouders komen niet meer..Dus ben me nu echt aan het vervelen.. Chanell ligt te slapen..Moet er zo trouwens uit voor de fles Heb ik toch nog iets te doen.. Liefs marisss die haar verveelt..!
hallo allemaal!! weer te lang geleden dat ik iets vanme heb laten horen, sorry daarvoor. hoe gaat het met iedereen en met de kleintjes? ik ga zo ff wat paginas terug lezen..kijken wat jullie allemaal hebben lopen kletsen. hier gaat het zn gangetje..we kunnen steeds beter ons ritme vinden. met maddox gaat het supergoed. hij zit nu al boven zn geboortegewicht. met mn vriend gaat het ook steeds beter..die was de eerste paar dagen extreem moe maar nu gaat het alweer wat beter met em. en met mij..ik heb nog altijd erge last van die aambei. heb gisteren echt lopen huilen van de pijn en kreeg toen een verdovendzalfje van de huisarts naja dat kl*te ding heeft geen r**t geholpen. nu gebruik ik weer de curanol..ergens heb ik het idee dat die wel zn werk langzaam maar zeker doet. heb net maddox eten gegeven en kon daarna niet meer slapen van de pijn.. heb binnen op de bank weer lopen huilen. ook omdat ik nu niet kan inzien dat het ooit wel goed komt. ik ben superblij met mn gezinnetje maar dankzij die aambei kan ik er bijna niet van genieten. het beperkt me in alles! gisteren mochten we naar buiten en daar keek ik al echt naaruit maar ook dat ging niet door omdat ik niet kon lopen. ik moest zelfs mn kraamvisite afbellen. nou ik ga even wat paginas terug lezen
@shenoby:mooie tattoo meis en gelukkig viel de pijn wel mee. iklas dat je weer terug moest om het opnieuw te laten kleuren, dat moest ik ook doen maar dat voelde wel minder fijn aan..niet pijnlijk hoor gewoon eenevrvelend gevoel omdat de huid daar al wat gevoeliger is. maja ik heb mijn tattoo op mn rug tussen mn schouderbladen. de tweede komt heel gauw zodra ik kan lopen. ik wil dan maddox's naam ergens hebben en ook iets dat te maken heeft met mijn vriend maar dan niet zn naam ofso. moet nog ff nadenken wat dat wordt en waar.
Goedemorgen meiden, @shenoby; de tattoo is echt mooi geworden hoor! haha jah uienzalf gebruikte mijn moeder hier oowk voor haar tattoo,, @mariss;; aaaaah wat een lekkere meid!! lekkere bolle wangen oowk @Lennylenn; aah dat is kut zeg! kunnen ze verder niks tegen de aambei doen? de kraamzorg had het hier over een zalfje waardoor hij afsterft en afvalt,, kon je bij de drogist halen,, weet zow niet meer hoe het heet,, mooi dat het super gaat met maddox!! geef je fles of borst? woooow hij is al bijna weer een week oud!! Hier gaat alles super! Liam drinkt sinds gisteren ineens super! ( hopelijk blijft dit doorgaan ) flessen van 180cc gaan op en vanmorgen zelfs 200cc meneer ligt nog lekker te slapen haha,, laat hem lekker even nog liggen,, kan hij zow gelijk de fles hebben Die rijstebloem met vanille smaak werkt hier dus super,, (en het ruikt oowk nog eens lekker ) Het slapen gaat oowk weer iets beter,, hij heeft nog wel momenten dat hij niet wil maar gelukkig niet zow erg als vorige week,, WAAAAAAAAAAAAH die onweer gisteren ben als de dood voor onweer,, gelukkig was er niet zow veel donder meer flits Liam kon er niet door inslaap komen jullie kindjes dan? hebben die nog last gehad van de onweer? ) Liefszzz