@lennylenn Maak niet uit hoor..Ik had ook bijna geen tijd om me hier te melden in de kraamweek hahaa... Wat klote van die rot aambei bah! Hoop voor je dat ie snel weg is. Wat fijn dat het goed met maddox gaat! en met je vriend.. Mijn vriend was ook erg moe toen weet ik nog wel.. Met Chanell gaat het super..Slaapt 's nachts lekker door! Drinkt ook nog es goed.. En Maddox? slaapt hij een beetje door 's nachts en drinkt hij goed? @Humbly Ja heerlijk he die bolle toet! Kan ik zo lekker kusjes op geven hihi.. Volgens mij heeft het hier niet geonweert..Of ik heb er doorheen geslapen dat weet ik niet..Maar Chanell is ook niet wakker geworden volgens mij Nou ik ga Chanell even in bad doen! Denk dat ze het niet leuk gaat vinden haha.. Toedels
he, ben ook jong mama. ben nu 21 jaar en zwanger van de 2de. Krijgen jullie ook vaak van die blikken dat je nog zo jong bent?
@ mariss, als de 2de van ons een meisje zou zijn, wilde ik haar ook chanel noemen, alleen dan met 1 'L'. wel grappig.
Hallow!! en welkom jah heel vaak nog,, was 19 toen ik beviel en nu onderhand 20 maar echt mensen kijken je aan alsof je ik weet niet hoe ziek bent,, hoe ver ben je? weet je wat het word? @mariss; hahahaahahahhaahahah jah leuk he als ze het badje niet fijn vinden lol Liam had er oowk een hekel aan,, Gisteren is Liam weer eens meej geweest onder de douche maar jah hij word me iets te bewegelijk om dan goed vast te kunnen houden dus volgende keer maar gewoon weer in bad Liefsz
@lianne Wat leuk dat je hier ook mee komt kletsen.Welkom! Ik ben Mariska en ben ook 21 jaar.. En ben voor het eerst moeder van een dochter..Ze is nu 1 maand zoals je ziet. HAha wat toevallig zeg! Toen ik zwanger was keken mensen mij idd ook raar aan.. Maar je moet gewoon raar en arrogant terug kijken..Dat was het enige wat hielp bij mij haha.. En ze gewoon ook strak na blijven kijken, dan kijken ze vanzelf wel weer weg.. Dus je bent zwanger van een jongen? En hoelang ben je al zwanger?
@ humbly, ja dat herken ik! Als je je kind een keer straft in een winkel, (heb dan een peuter van bijna 3 jaar rondlopen, die ge-wel-dig luistert, ahum) kijken ze je aan alsof je hem in elkaar staat te slaan ofzo. Woon in een dorpje dus kijk dan ook echt van wat kijk je! Maar ze lopen altijd te zeiken. Iedereen weet beter. Mijn vader heeft met zijn ex vrouw ook nog een kindje en die is nu pas 5 jaar. En als ik dan samen met mijn vader loop dan denken ze dus dat ik met me vader een relatie heb. Me vader 52 ik 21, nou je snapt wel hoe ze dan kijken. Daar kan ik heeel hard om lachen.. maar soms is het gewoon ook vervelend. Kijk voor je en loop door! @ marisss, inderdaad zwanger van een jongetje. ben nu 24 weken zwanger. Dus heb nog even te gaan hahaha.
@Lianne21; haha ik kan me voorstellen dat ze dus inderdaad heel raar kijken,, gewoon lekker straks door lopen en niks op uit doen is je eerste oowk een jongen? leuke leeftijd idd kan niet wachten tot Liam 3 is hahahaha heb je echt je handen vol aan owwwh 24 weken,, over de helft!! Liefsz
@lianne.. Ja maar de tijd gaat snel Heb je ook foto's van je buik? Vind ik altijd zo leuk om te bekijken he! Ik mis mijn eigen zwangere buik namelijk Nou meiden ga Chanell nu echt even in bad doen..anders komt het er niet van hahaa...
hahaha hij vond het niet erg nou jah hij krijgt het nou niet meer 1 keer geprobeeerd en nu maar weer lekker met de flessen door ( hij kreeg krampen )
inderdaad ook een jongen. Giovanni. Een echte dondersteen, weet niet of je hier fotoos kan plaatsen? anders heb ik er genoeg! hahaha. Gister is hij gevallen. Hele bult op zijn koppie echt zo zielig!! Hij heeft een dikke schaafwond op zijn voorhoofd en onder zn neus een schaafwond, daar heeft die ook goed last van. Mocht het niet schoon maken maar moest toch even, aangezien die op straat gevallen was. Heel drama! Gelukkig was ik bij me stiefvader in de buurt, dus kind in de houtgreep en snel schoonmaken. hahaha. Nu loopt die weer net zo gek en druk te doen. Dus hou me hartje vast.
aaah lief straks 2 jongens haha leuke naam trouwens!!! ja je kunt in je foto album foto's plaatsen en oowk op bijlagen in de berichten,, Moet je op meer opties klikken en dan op het paperclipje,, hahaha Liefsz
Ga ik zo even uitvogelen. Ga even een broodje eten met Giovanni. Want hij wil niet alleen eten. Zou zometeen een foto plaatsen dan. Leuk he het eerste fruithapje, fotoos zijn echt lief joh! mooi kindje ook.
haha dat is oowk nog mogelijk jah samen eten is toch oowk veel leuker haha danke! het is idd een scheetje!! hahaha jah ik wacht nog even met het vergaan met fruit,, Liefsz
@humbly Ja ik ook..Naja ik had geen klein buikje die van mij was op laatst vet groot.. (zie album) Wat een lekker kereltje heb je zeg!! Met fruithapjes begin ik pas als Chanell 6 maanden is Zoo Chanell is net in bad geweest..en ze genoot ervan! Ze krijste een keer niet haha.. Maar ze liet wel scheetjes in het water hahaa..Zag allemaal bubbeltjes..ze zal wel gedacht hebben..Nu wil ik een keer in een bubbelbad! hahaha Ik was allang blij dat ze niet in bad heeft gepoept haha..want ze zat zo te drukken.. Hebben jullie kindjes weleens in het badje gepoept? Liefss
Aaaaaah het ging supergoed Had 1 uur les en daarvan 15 minuten uitleg gehad en verder dus 45min zelf in het buitengebied rondgereden Heb alleen wat moeite met de naar de 3e versnelling gaan en de 4e versnelling(te enthousiast denkik ) Maar man dat gaat best hard als je ineens 60 rijd hahahahahaha Een keer of 6 moest ik aan de zijkant van de weg stoppen en dan weer opnieuw wegrijden enzo. Alleen dat stoppen vind ik eng...dat word nog wat met fileparkeren hahahahahahaahah. Maar ik had wel gevoel met de auto, er ging maar 1 bocht verkeerd... die leek scherper dan dattie was. Ja zegt ze daar gaan er meer de mist in Verder ging het super