Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @missy
    Oh sorry dat wist ik niet :)
    Dan kan ik me ook wel voorstellen dat er nog geen kriebels zijn
    Jullie hebben wel wat anders aan je hoofd..

Jeetje wat heeft mike dan veel last van oorontsteking gehad dan.:(
    Hopen dat alles snel over over is..

Chanell krijgt flesvoeding..
    Heb de eerste 3 weken borstvoeding gegeven..In het begin wou ze het niet op gang drinken dus ik moest kolven..en bijvoeding geven.
    Toen het eenmaal op gang was, dronk ze uit de borst met een tepelhoedje..(wat een k*t ding was dat)
    Later ben ik maar gewoon gaan afkolven, want ze dronk veels te weinig uit de borst..(kwamen we achter na een paar droge luiers met toen het warme weer)
    Want ja ik wist natuurlijk niet hoeveel ze binnenkreeg..
    Ze kan het ene half uur wel meer drinken dan het andere half uur ;)
    Daarom ben ik maar gaan afkolven, want dan wist ik zeker hoeveel ze binnenkreeg.
    Met 3 weken borstvoeding te hebben gegeven, kreeg ik borstontsteking..
    Nou dat was voor mij echt de druppel..
    Nu ben ik volledig overgestapt op flesvoeding..:)
    Daar doet ze het ook prima op!

En wat krijgt/kreeg mike?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Mariss, Mike kreeg een week BV.
    Maar had te vlakke tepels en hij kon dus niet goed aanhappen en mijn kraamhulp bleef maar doorzeuren dat t wel goed kwam.
    Tot ik echt bloedende tepels had en t bloed er zelfs uitspoot.
    Toen kreeg ik de tip tepelhoedjes, maar dat deed zo'n zeer op mijn bloedende tepels.
    Dus ben ik gelijk overgestapt op flesvoeding.
    Toen allerlei verschillende geprobeerd, want Mike huilde best veel en overstrekte.
    Dachten we eerst aan reflux, in ziekenhuis gelegen en kreeg hij AR voeding.
    Nou nog geen verschil, toen dachten ze KMA dus Pepti..
    En toen merkte ik nog niks, dus weer overgegaan naar Comfort want vd AR ging hij verstopt zitten dus ook nog aan de Lactulose gezeten.
    Toen was ik echt overal klaar mee..
    Achteraf bleek dus dattie gewoon toen al oorpijn had, maar geen een arts die daarnaar keek.
    Die gingen eerst hele lijst met babykwaaltjes af zoals dus reflux en KMA.
    Na zijn eerste AB knapte hij zo erg op, dat ik wist hij mankeert niks alleen gevoelige oren.
    En nu weet ik t precies te herkennen als zijn oren weer pijn gaan doen.
    Hij was wel hongerig, maar voeding voor hongerige babies kon hij niet tegen.
    Alleen maar kramp en verstopping.
    Dus wij gaven hem al gauw 5 x 180/6 en op t laatst in elke fles 1 schepje Rijstebloem en dat ging beter.
    Toen met 4 maanden al bijvoeding gestart en zo konde we de flessen afbouwen.
    Nu issie niet meer zo hongerig en drinkt nog 2,5 fles, 1 boterham en fruit en warme hap.

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @missy
    Jeetje wat een verhaal zeg!
    Maar tot bloedens aan toe?! :$
    Wat dom dat die kraamhulp maar door bleef drammen!
    Die van mij zei "de keuze is aan jou..Als jij niet meer wil dan doen we het niet meer"

Wat goed dat ie nou niet meer zo hongerig is..:)

Nou ik ga even een ei bakken en op brood..Heb helemaal geen honger..maar ja moet toch wat eten..
    Heb de laatste tijd heel erg dorst..

Liefs

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    heeeeeeeeeeeey meiden,!!

Nou de fisio heeft Liam eens goed onderzocht,, hij heeft idd voorkeurhouding maar er geen hinder van,, hij kan alle kanten goed opkijken,, heeft een minimale verkorting van 1 nek spier maar dat merkt hij niet eens,, ik moet gewoon verder gaan met de punten die ik gekregen heb en woensdag komt ze weer om zijn hoofd ( afplatting ) inkaart te brengen en dan met 6 maand komt ze weer kijken of het minder word,, dus weer afwachten haha,,

Ik moet hem zow veel mogelijk op de buik leggen hahaha wat hier een voordeel is aangezien Liam het liefst op de buik ligt lol ,, en in bed gewoon in de zijligkussen zodat hij dan op de goede kant ligt :) speeltjes aan 1 kant enz,, voeden aan de andere kant zodat als hij mij aankijkt hij naar links moet kijken,,

@mariss; haha in het begin heb ik het met voeding met Liam oowk lopen klooien hoor,, nog steeds af en toe,, het gaat nu gelukkig allemaal super! haha mooi dat Chanell ligt te slapen nu :D
    Liam ligt oowk plat :p

@missy; welkom! Even voorstellen,, ben een alleenstaande moeder, ben 20 jaar en Liam is 4 maand :) woon nog bij mijn moeder en 2 jongere zusjes,, er bestaat geen contact tussen Liam en zijn vader,,

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft rot weer,,

Liefsz

OWJAH;; @ Lianne; mooi dat Giovanni weer beter is :D

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Wat een gedoe ja, waar je allemaal aan moet houden :p
    Maar ja het is voor een goed doel!

Ja erg he dat gekloot met die voeding :p
    Maar ze reageert erg goed op 135cc..dus dat blijf ik eerst maar even doordoen..

Hoe gaat het met jou en patrick? alweer een afspraakje?
    Spreek je hem nog wel dan?

Liefs

6. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Good evening meiden,

Zooo ben echt moe joh..
    Morgen nog een half dagje werken en dan heb ik vakantiee!! Jeeeej genieten. Mijn moeder belde net op of ik het fijn vond als ze Giovanni volgende week een dagje mee zou nemen, zodat ik lekker rustig aan kon doen! Maar ik hou wel van gezellige dagjes dus ik zei nou miss gaak wel mee! hahaha.
    Dagje dierentuin ofzoiets. Maar stel nou dat ik me dan een keer niet goed voel kan ik de 'hulplijn' inschakelen. Altijd handig oma's hahahaha.

@ humbly, wel beter dat Liam zelf geen last heeft van zijn voorkeurhouding. Nu hopen dat die snel ook de andere kant op wil liggen. maar dat komt vast goed.

@ missy, welkom! Ben hier ook nog niet zo heel lang maar het is hier heel gezellig. Zou me ook even voorstellen. Lianne, 21 jaar. zoontje Giovanni van bijna 3 jaar en in verwachting van de 2de (25 weken).
    Woon samen met mn mannetje Marco in een flatje, wel begane grond dus hebben we heerlijk een tuintje erbij.

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    mooi jah dat het zow goed gaat met de voeding :) gewoon niet te veel naar het cb luisteren,,

Tussen patrick en mij word het niks,, hij vergeet dat Liam bestaat en is ongelovelijk iritant,, hij belt in een uur tijd wel 11 keer,, :$

Liefsz

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nee ga ik ook zeker niet doen :p

Ja dat meen je?! Ja dat is zeker een afknapper :p
    MAar kun je dat gewoon niet tegen hem zeggen dan?
    Van Liam bestaat ook nog en dat ie niet zo vaak moet bellen! :p

Liefss

9. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    @ humbly, mag ik zo asociaal zijn om te vragen of jij heel erg moeite had met alleen opvoeden van je kindje?
    Ik heb namelijk wel een mannetje, een hele lieve hoor maar na de bevalling krijgt hij dus geen vakantie :S Ben hier echt boos over. Maar we kunnen er niks aan veranderen, maar ik ben dus echt heeeeel bang dat ik het gewoon allemaal niet red :( En Giovanni en zo een klein beebje, dan de kraamverzorgster die maar een paar uurtjes per dag komt. Hier zit ik echt mee. Als je het hier niet over wil hebben heb ik daar ook alle begrip voor hoor! :)

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

auwwie.
    heb waarschijnlijk mijn vinger gebroken of uit de kom.
    heb alleen geen idee hoe het gebeurd is:(
    vinger deed alleen maar pijn zie ik ineens dat ie er scheef aan zit.
    morgen maar even naar de ha post denk ik

11. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Kun je niet beter nu gaan? :$
    Succes in elk geval! Pijnlijk zo je vinger...Rustig aan he

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @shenoby
    Als ik jou was zou ik nou gelijk gaan!!
    Mischien dat je ook al heen bent dat weet ik niet..
    In iedergeval succes met je vinger meid!

Liefss

13. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hoe moet je je banner plaatsen? Snap er geen *** van

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

uhm nee ben niet naar de dokter,
    met dit soort dingen ben ik nooit zo snel.
    heb 1 keer mijn duim gebroken kwam ik pas 2 weken nadat het gebeurd was achter.
    hij stond namelijk omhoog.
    ik dacht gewoon dat het licht gekneusd was.
    ik kon hem alleen niet bewegen maar deed niet echt pijn :)

maar goed om even terug te komen.
    hij was uit de kom.
    maar zit er al weer in.
    ben zelf even flink aan mijn vinger gaan trekken en ineens "plop" pijn bijna helemaal weg. alleen de plop deed even pijn haha.

@ lianne,
    bovenin staat het kopje banners,
    die klik je aan. maak je banner.
    kopieer de code
    ga naar gebruikers instellingen.
    klik op handtekening of onderschrift
    plak de code. en klaar...

dames sorry voor alle ego berichten.
    als zondag mijn vader weer terug is en ik wat meer tijd heb ga ik weer netjes reageren

15. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Me bannertje doet het al!
    aaaahh,, jij bent gek dat je zelf je vinger gaat doen! hahahaa.
    Dat durf ik echt niet hoor :p

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @shenoby
    Dat jij dat durft joh! :p
    Ik deed dat echt niet bij mijzelf hhaha..

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Neej hoor heb er ( nog ) geen moeite meej :) ik heb echt wel eens momenten dat ik zoiets heb van alweer!?! bijvoorbeeld met eruit gaan snachts,, ben de enige hier die dat kan doen dus jah ,, altijd zelf maar de fles maken behalve als ik moet werken,, De kraamzorg kwam hier 2 a 3 uurtjes per dag dus heb het meeste oowk wel moeten doen,, mijn moeder was er wel maar die vond dat het mijn taak was om het te doen dus,, ( ik kon goed,, had geen last van de bevalling )

Vraag maar gerust hoor als je wat wilt weten :)

@mariss; jah ik heb het heeeeel duidelijk gezegt, komt hij aanzetten met een opmerking,, je bent oowk altijd met Liam bezig of niet :$:$:$:$:$ JAH DUUUUUHHHHH,,

@shenoby; AUW!! schrok je niet dan toen je zag dat je vinger er scheef aan zat?

@lianne; aah lieve banner!! maak je die zelf?? zo ja hoe maak je die?? wil nog altijd zo een banner hebben :) ( zonder mij :p )

Liefsz

18. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    maak zelf banners met paint shop pro, stuur maar een foto. Heb 2 weken vakantie nu! Dus heb ik wat te doen! ;)

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Ben wel echt bang dat ik het heel zwaar ga vinden, zeker omdat ik bij Giovanni alles met zn 2en kon doen en nu het dan alleen moet doen. maar me lieve mama neemt nu vrij :) Gister geregeld.

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ben aan het proberen hoe het werkt maar wat een gedoe zeg!! heb wel een mooie foto in mijn album staan,, zwart witte :p
    waaah kan niet wachten :p ga zelf even verder prutsen,, op internet staan handleidingen maar snap er niks van ;)

Je gaat het allemaal wel redden hoor :) gewoon positief blijven denken en vooral rustig blijven :)

Liefsz

Deel Deze Pagina