haha jah die heb je 8) kan niet wachten tot ie klaar is owjah kun je oowk naam en geboortedatum toevoegen? Liefzs
Alleen liam? of ook zijn 2de naam? en wil je dan een banner of gewoon een afbeelding? Afbeelding is leuker hahaha Offee.. allebei? Moet wel even kijken of ik vanavond inspiratie heb, soms is tie ver te zoeken namelijk.. Ga nu eerst bij me papa eten.. niet zelf koken. Heerlijk! Tot vanavond.. xx
Hahaha mag oowk wel gewoon een afbeelding ( zoals je hier wel meer ziet ) met Liam Daniël . . . 21 maart 2009 Haha is goed!! Eet ze!!! Liefz Tot vanaaf!
@humbly Jaa dat is dn logisch..Zeker een domme opmerking... Je kan Liam moeilijk links laten liggen Zo ben de hele dag weggeweest naar een familie bbq van me vriend Was erg gezellig.. Jullie nog wat gedaan vandaag ? Lief Marisss
hey dames.. nou mijn bedrijfleiding zit er weer op deze week haha, vandaag de hele stal met de hoge druk schoongemaakt. uitgemest.Nog op de ouderwetse manier ook. met de kruiwagen! want de shofel kregen we niet aan de praat. gelukkig waren er nog er 9 schoon dus hoefde ik er maar 5 te doen. helaas was het hooi in 1 van de weilanden op. dus daar ook met de kruiwagen heen. door de modder... poeh poeh nou dan voel je je kuitspieren wel zeg! nog even een paar keer spuug van de kameel ontdoken. pff wat een rotbeest. maar gelukkig was alles aan het einde weer mooi aan kant. gisteren nog eventje gereden. zie foto. dus dames ik kom weer lekker meeschrijven en reageren op jullie. in mijn album nikki en mama staat nikki nog op de foto met een dromedaris.
@chamaro wat leuk. heb je ook wedstrijden gedaan? ik eerder wel met mijn eigen paard. ik deed plesaure trail,en barrel race. ik had een criollo met de kleur appaloosa. deze criollo op de foto is van mijn zusje de mijne is al 6 jaar dood. maar.... mijn vader heeft weer een criollo appaloosa van de markt meegenomen uit denemarken.dus ga morgen even kijken. misschien dat die me wel bevalt. dan moet ik alleen mijn papa nog even heeeeel lief aankijken.
@shenoby Zeg maar gewoon mariss hoor Nee ik heb geen wedstrijden gereden.. Wel toen ik nog op dressuur zat.. Ben ik 2e geworden met springen en dresuur
Ben BOOS, vanmiddag nieuwe auto gekocht me vriend dan.. Nu is tie kapot :x:x Ik zei nog zo tegen hem, ga nou met iemand kijken die er verstand van heeft!! nee, meneer neemt zn mama mee! :x GRRRR... @ humbly, ga morgen even voor je pspen ja? Word nu niks! x
Wat een PIEP,, via marktplaats?? Haha is goed,, check mijn banner,, eigen creatie,, vind hem alleen niet mooi dus gaat eraf,, Liefz
@lianne Tjee wat stom!! De ouders van me vriend hadden toen ook een auto voor ons gekocht. (Hebben het terug moeten betalen) We hebben er nou in totaal wel meer dan 1000 euro aan verprutst! Er mankeerde altijd wel wat aan.. Een miskoop dus..Hij is nou wel goed dan.. (maar voor hoelang?) Ik ben hier ook heel kwaad om geweest! Met ons volgende auto neem ik mijn oom mee, want die is automonteur.. Dan weet ik zeker dat we een goede auto krijgen! @humbly Ik vond je banner wel mooi hoor Belt Patrick nog vaak? Haha! Liefsss Marisss
Hoi meiden!! Pff wat rot zeg van die auto Wij hadden ook zoiets helaas. Auto had in september een APK gehad en in december deed et ding niet meer...Altijd fijn. In mei ging het weer mis... en we besloten er geen geld meer in te stoppen. Spaarrekening geplundert en een andere gekocht. De oude nog voor 400 euro kunnen verkopen Maar de kopers waren op de hoogte van de mankementen en erg handig met auto's
Humbly jammer dat het niks word met Patrick. Je hebt gelijk hoor...hij moet maar accepteren dat Liam voor gaat.
@all Pfff heb weer eens ruzie met Roy..:x Nou ja ruzie..Ik ben vet boos op hem! Hij doet of er niks is gebeurd. :x Gister met de familie BBQ heeft ie zich helemaal lam gezopen.. Terwijl ik nog had gevraagt of ie even rustig aan wou doen met het bier.. Nou daar heeft ie niks mee gedaan.! Ik ben hier zoo kwaad en verdrietig om.. Ik bedoel hij is pappa en dan is ie gewoon dronken.. Tuurlijk je mag wel eens doorzakken..Maar niet zo erg! Dit was echt niet normaal. Ik heb heb hem gister letterlijk en figuurlijk naar binnen gebracht en heb toen ALLEEN Chanell en de hond op moeten halen bij mijn ouders.. Ik vind dat hij ook verantwoordelijk voor is en als "echte ouders" je dochter op moet halen..Of heb ik het nou verkeerd?! Straks als ze ouder is en me vriend is dronken..Nou dat is toch niet leuk voor Chanell dan! Chanell was gister helemaal onrustig en kreeg haar maar niet stil.. En meneer ligt voor pampus op de bank! Nou toen had ik echt me vriend even nodig hoor..maar ja pappa is er niet! Dit moet echt niet vaker gebeuren, want dan overweeg ik echt bij hem weg te gaan.. Hier heb ik echt geen zin in.. Vanochtend zei hij..ik rij de volgende keer wel erewoord! Nou dat heeft ie al 100x gezegt..maar komt zijn beloftes nooit na! Sorry voor mijn ego bericht. Ik ga Chanell maar voeden..KAn toch alles alleen doen Liefs
Heey heey, Jah patrick belt nog steeds,, hij snapt maar niet dat het niks word tussen ons dus even gek aan het worden hier,, @Camero; jah ik snap hoe je je voelt,, en ik heb niet eens een vriend,, je hebt helemaal gelijk hoor, als je ouders bent moet je je ergens toch wel netter gaan gedragen,, je kunt best wel wat drinken maar niet stom dronken worden,, Ik weet hoe het voelt om je kindje alleen op te voeden ( zeg niet dat je het alleen doet hoor alleen dat je soms voelt dat je het allemaal alleen doet ) Pffffttt Gisteren was afgrijzelijk!! Liam wou niet slapen gisteraaf,, ben vanaf 10 uur tot 12 uur bezig geweest en uiteindelijk viel hij dan in slaap gelukkig,, Drinken gaat wel super!! @misscoo; jah hij moet maar snappen dat Liam voor alles gaat! haha jah ik zou dan oowk gewoon lekker een nieuwe ( tweedehans ) auto kopen @banner;; haha vind hem iets te saai dus maar even afwachten lol Liefz
Niks ego bericht meid! Je hebt groot gelijk. Ik was waarschijnlijk echt flink pissig geworden en had mn kleintje niet opgehaald maar wat spullen gepakt en was ook bij mn ouders gaan slapen. Mannen.... grrrrrrrrrrrrrrr
Jullie mogen mij trouwens nog gewoon Maris noemen hoor. Anders vind ik het zo raar..Voel ik me net een vreemde.. Wou alleen mijn gebruikers naam ff veranderen..hihi Want Chamaro is een combinatie van Chanel Mariska Roy @humbly Jeetje zeg wat irritant..Dan ga je je ook steeds meer aan lopen ergeren he? Echt een afknapper.. Ik herken het.. Soms voelt het echt dat ik alles alleen doe hoor..gewoon in het algemeen.. Het huishouden etc. Heb echt respect voor je, want ik vind het soms echt moelijk om alles alleen te moeten doen.. Ja Chanell sliep ook om 12 uur pas pff.. Ik heb haar op een gegeven moment haar gewoon huilend in bed gelegd.. slecht ik weet het.. Maar ze viel vanzelf om 12 uur in slaap.. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen.. had alles al gedaan bij haar maar hielp niks.. @misscoo Ja had ik eigenlijks ook moeten doen maar ja..niet aan gedacht.. Volgende keer als dit weer gebeurt doe ik het wel..
Nou gelukkig moet er alleen een nieuwe accu in! Daar ben ik wel blij om. @ maris, fijn een dronken vriend! Marco drinkt gelukkig niet, ik zelf lust wel een wijntje, maar hou het altijd zo dat ik daarna gewoon nog Giovanni kan verzorgen.
@lianne Ik wou dat ik zo'n vriend had die niet dronk.. Ik zelf heb al een jaar niet meer gedronken ofzo Voor die tijd dronk ik af en toe 1 glaasje drank meer ook niet.. Maar mijn vriend moet altijd op een feestje drank drinken anders vind hij er niks aan. Nou sorry hoor maar je kan het ook gezellig hebben zonder drank..Vind ik. Ja maar dat is toch ook niet meer als willes..om niet zoveel te drinken zodat je je kleine nog kan verzorgen.. Maar ja daar trekt mijn vriend zich niks van aan.. Doet gewoon waar hij zelf zin aan heeft..Maar goed.. Ander onderwerp hihi..