Hahah helemaal klaar voor het weekend hahaha De zon is hier al weer weg,, het word nu weer bewolkt,, Dank je meid ben zelf ook super blij dat Liam weer goed drinkt Aaaah neej lekker koud glas sinas! Liefs
Hier schijnt de zon lekker weer..Heb de zon van je afgepakt hahaa. Geen dank hoor!! Sinas is ook lekker vind ik.. Bah ik eet vanavond weer alleen denk ik..Roy is aan het werk... Maar ja ik heb nog chickentonight van gister over..! Wat gaan jullie vanavond eten?
Wij hadden net rode kool met gehakt en aardappelen Nouw!! stuur eens wat zon deze kant op hahaha Weer alleen ja? dat is wel minder Ga je vanaaf toch lekker een film kijken of forummen Liefs
Haha dat hebben wij van de week ook al een keer gehad..! Oke heb het tegen de zon gezegd, maar hij wil niet luisteren haha... Ach ja maakt ook niet uit..Denk dat hij rond een uur of 8 er wel weer is.. Ik ga vanavond eerst Charmed en ghostwisperer kijken en dan laat ik de tv gewoon wel aanstaan en verder ga ik forummen.. Heb niet zoveel zin om een filmpje te gaan kijken.. Ga jij nog wat doen vanavond? Liefs
ik ga vanaaf eerst zow Liam de fles weer doen en daarna oowk charmed en ghost wisperer kijken,, ooooooooooooooooh wat ben ik daar verslaafd aan,, geweldige programma's zijn dat ,, verveeld echt nooit,, owwwjah en daarna house kijken OOwh 8 uur is oowk nog niet zow laat
Jaa oohw geweldig ik ben daar ook zo erg verslaafd aan!! Moet af en toe best wel een paar traantjes wegpinken met ghostwisperer haha.. House was ik eerder ook verslaafd aan maar ik kijk het nu nooit meer..vraag me niet waarom want dat weet ik niet Nee 8uur valt ook best wel mee hoor..Mischien dat ie ook nog wel eerder thuis is hoor..Maar ja hij belt sowieso altijd als hij weer onderweg naar huis is..Echt lief..
Neej haaksbergen oowk dicht in de buurt Jaa ik moet oowk wel eens een zakdoekje opzoeken haha soms is het echt zow super zielig,, House kijk ik altijd,, vind die vent gewoon humor hebben lol Liefs
Haha ja echt wel ! Roy belde net..dus die komt nu ook naar huis haha.. Hopen dat er vanavond niemand meer dood gaat haha.!! Hij heeft dienst tot zaterdag 7.00 sochtends.. Dus vannacht en vrijdag nacht kan hij ook opgeroepen worden..
hej meiden, ben net terug van het werken, en duik zo lekker mijn bedje in ben op.. Het lijkt me erg gezellig om met jullie te chatten ik zal morgen even alles bijlezen en heb ik alle tijd om lange verhalen te typen tot morgen allemaal Groetjes en slaap lekker voor straks
@zusjevoorlynn Heerlijk het bed zo inkruipen hihi. Wij gaan ook niet zo laat op bed..Ik kan er altijd zo naar uit kijken om weer het bed in te gaan.. Heel stom ik weet het. Wat voor werk doe je dan? Welterusten en tot morgen!!
goeiemorgen dames, kben er ook weer! en hoe was house gstr? das egt lache he mag tot hope dat je nooit egt zo'n dokter krijgt kben weer aant werk vandaag maar heb der zin in, hier scheen de zon al vanochtend! wat zijn jullie plannen? liefs
@zusjevoorlynn; haha ik wacht je super mega verhaal af waar werk je dan? gister lag ik er om half 11 in, om half 12 sliep meneer nog niet dus speen (eindelijk in slaap) om kwart over 4 weer de speen erin en om kwart voor 6 wakker maken en de fles,, om half 7 weer terug naar bed en om 8 uur eruit omdat meneer EINDELIJK een POEPLUIER had nou hij helemaal onder, van voor en achter!!! @House;; helemaal geweldige serie, vond de aflevering van gisteren ook super! @zon jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah die schijnt hier ook al lekker heerlijk Vandaag moet ik mensen bellen waar ik in julie ga werken omdat ik sochtends niet kan werken ivm oppas moet ik iedereen zelf maar naar de middag plaatsen,, had de instatie geen tijd voor ,, Liefs @
@Poepluier: woehoewww iets minder voor jou dat ie helemaal onder zat, maar wel goed @zusjevoorlynn: ik wacht ook met spanning
Hahahahahaha op dit moment ben ik allang blij dat hij een poepluier heeft gehad,, gewoon goed schoonmaken en lekker in bad doen wacht maar
haha ja kbereid me al voor! btw mn buikbanden zijn gstr binnengekomen en ze zijn egt super! en weet iemand met hoeveel weken je geboortekaartjes moet gaan uitzoeken en wta hadden jullie?
aaah eindelijk binnen gekomen ja yeeeeeeeeeeey Ik heb mijn geboortekaartjes zelf gemaakt,, had namelijk ook niet veel geld toen ( geen uitkering nog ) ,, met hmmm 34 weken heb ik ze gemaakt Liefs