@lennylenn Balen zeg van je laptop..Niks aan he niet kunnen internetten hier gaat het goed en met Chanell ook ze groeit goed en ze drinkt goed Waren gister bij het cb geweest..en ze is nu 54cm en 4855gr.. Dus dat is precies tussen het gemiddelde.. Beter dat die aambei bijna weg is..Wat zul jij een pijn gehad hebben! Gelukkig dat Maddox verder niks heeft! (met die hersenscan) @humbly Bah werken, moet ik nog niet aan denken Maar tot 4 uur valt mee toch? Ik begrijp dat je geen zin in werken hebt nu Liam een beetje ziekjes is Nou meiden ik ga even eten en dan weer wat doen..Pfff heb nergens geen zin in.. Chanell moet om 1uur weer de fles hebben..Ze ligt nou in haar bedje te slapen..(net in bad geweest he ) Liefsss
Hoi meiden, Nou daar ben ik weer Heb ik veel gemist? Zie dat er nieuwe mama's bij zijn gekomen Gezellig! Ben vanmorgen met Tygho naar de dokter gweest. Hij heeft ineens eczeem op z'n rug en buik. Zalfje voor gekregen en dan maar hopen dat het minder word.
dat hopen we zeker. We hebben nu een zalf gekregen(nouja die ga ik straks halen als de apotheek open is) om de boel vet te houden. De dokter wil vanwege z'n jonge leeftijd nog geen hormoonzalf voorschrijven
ja precies, daar gaat het om. Nou ik ga maar eens wat doen hier. Ben niet vooruit te branden vandaag hahahaha
Ja ik heb net gegeten..Ik ga ook maar weer eens wat doen. Ben ook heel lui vandaag haha! Moet echt een schop onder mijn kont hebben
Goedemiddag!! @mariss haha jah 4 uurtjes is nog wel te doen lol,, zijn aardige mensen van vandaag dus jah Liam slaapt nu,, dus hopen dat hij even goed doorslaapt en zich daarna iets beter voelt,, @Misscoo; hopen dat de zelf gaat helpen!! heeft hij er oowk jeuk aan? Liefsz
@humbly Is Liam alweer wat beter? Of slaapt hij nog? Chanell is nu klaarwakker..Ze heeft de fles om 4uur gehad.. MAar goed ga nog even stofzuigen We hebben net bij de (goede) buren gezeten..Dus ben er niet aan toegekomen haha.. En daarna gaan we boodschappen doen..Want ja we moeten toch eten vanavond..Al heb ik helemaal geen honger En vanavond komen de buren weer bij ons haha.. Liefss!
@mariss; jah Liam slaapt nog hopelijk nog even lekker een uur dan krijgt hij weer de fles haha Chanell klaar wakker jah Gezellig met de buren haha jah eten gaat door,, heb brood vanaf, vanmiddag al warm eten gehad dusss Veel plezier vanaaf! Liefsz
@humbly Ja ze ligt nu te huilen pff..zeurderd haha Ze krijgt om 7uur pas weer de fles..Dus ze moet nog even wachten.. Wij gaan gebakken aardappelen eten met sla en met een stuk vlees Eindelijk heb ik stof gezogen en gedweild..Werd wel een keer tijd.. En heb ook even opgeruimd..Dus dat hoef ik ook niet meer te doen..Tjaa morgen wel weer natuurlijk.. Maar voor vandaag ga ik NIKS meer doen Alleen Chanell verzorgen hihi.. Nou ik ga weer dom praten haha.. Dank je wel..Zal wel lukken.. mischien dat ik vanaaf nog wel effe online kom, maar weet niet zeker en anders tot morgen!! Liefs
@mariss; haha jah dan moet ze nog eve wachten Liam krijgt over 10 min de fles,, ga hem zow wakker maken en dan hopen dat hij beetje goed drinkt en iets beter te pas is,, Haha goed zow!! alleen maar voor Chanell gaan zorgen vanaaf!! Fijne avond vandaag en tot morgen!! Liefsz
Nou daarben ik weer en heb eigelijk vrij weinig gedaan hahaha. Ben echt niet vooruit te branden! Heb het eten op staan...dat dan weer wel hahahah
@humbly Hoop het ook voor je dat ie wel goed drinkt en weer wat beter is! Ja goed he!! (dat van alleen voor Chanell zorgen) nou ga even weer naar de winkel, Roy heeft gebakken aardappelen vergeten.. Jullie een fijne avond dames.. Liefs!!
@misscoo; haha jah die dagen zijn er oowk wel eens he haha nou dat is al heel wat kun je in ieder geval lekker eten vanaaf,, @mariss;; idd heel goed van je!! hahaha jah dat kan oowk nog ik vergeet oowk wel eens iets lol Liam heeft 180cc gedronken dus super! hij heeft last van krampen volgens mij,, hij scheet vandaag heel veel en moeilijk in slaap te komen Liefsz
Chamaro: Ik studeer rechten en zit straks in mijn derde jaar. Heb vorig jaar met 38 weken zwangerschap nog tentamens gemaakt en ben een week later bevallen haha Met gehandicapten werken lijkt mij erg mooi en dankbaar maar ook zwaar werk. Bevalt je studie? En lukt het combineren met een kleine? Wat lief dat ze met geluid lacht, dan smelt je helemaal weg he. Shenoby: Hoi, jij woont ook in de buurt zie ik. Leuk! Ik kon zelf met 10 maanden lopen, jij was ook snel zeg! Missco: Hopelijk werkt de zalf! Ik heb zelf ook altijd eczeem gehad vroeger (bij mijn benen) en bij mij werkte vethouden juist averechts, ik moest het juist uitdrogen! Kwamen ze ook pas na een jaar achter, een jaar lang dus giga jeuk en pijn gehad.
@mvliam. ze zeggen dat je altijd een heeeel klein plekje droog moet houden. waarom dat is zal ik mijn schoonmoeder even vragen. mijn vriend heeft namelijk ook heel erg eczeem gehad.
@MvLiam Zeg maar gewoon maris hoor Ja is zeker zwaar werk..Maar je went er wel aan hoor Nou het is niet altijd dankbaar werk hoor Als je te maken krijgt met agressieve gehandicapten..(gelukkig nog niet echt meegemaakt) Ik hoef alleen nog maar een panelgesrpek te doen en dan ben ik klaar..dus ik volg geen lessen meer hoor.. Maar ik hoop dat ik dat gesprek haal..Want dit wordt al een herkansing dan..
Jong&Moeder Lijst Geboorte en gewichten lijst; Lievemama19; 27-01-2005 Damian - Geboorte 3050 gr en 50 cm; nu 19.3 kilo en 101 cm Lianne21; ..-..-.... - Giovanni; Geboorte .... gr en .. cm; nu .... gr en .. cm MamavanLynn; 10-11-2007 -Lynn;Geboorte .... gr en .. cm; nu .... gr en .. cm oOMissCOo; 13-04-2008 - Tygho Gerrit; Geboorte 3530 gr en 49cm; nu .... gr en .. cm MissyZuilen; 25-09-2008; Mike; Geboorte .... gr en .. cm; nu 10040 gr en 76 cm MvLiam; 21-11-2008- Liam John Robert; Geboorte 3800 gr en 50 cm; nu 9600 gr en 75 cm Bengeltje86; 17-12-2008; Julian; Geboorte 3630 gr en 50 cm; nu 9420 gr en 68.3 cm Shenoby; 03-03-2009; Nikki Asmindia; Geboorte 2895 gr en 49 cm; nu .... gr en .. cm Humbly89; 21-03-2009 - Liam Daniël; Geboorte 3400 gr en 50 cm; nu 7190 gr en 65 cm Chamaro; 21-06-2009 - Chanell Klaske; Geboorte 3620 gr en 50 cm; nu 4855 gr en 54 cm Lennylenn; 16-07-2009; Maddox Nathan; Geboorte 3330 gr en .. cm; nu .... gr en .. cm Zwangerlijst; MamavanLynn; ..-09-2009 uitgeteld van een meisje Lianne21; ..-..-2009 uitgeteld van een jongen MamaDee; ..-..-2009 uitgeteld van een jongen Afspraken; Juli; 29 juli; Humbly89 met Liam fisio Augustus; 18 augustus; Chamaro met Chanell cb voor 2 prikjes. September; 22 september; Humbly89 met Liam cb "Als je de lijst wilt veranderen niet vergeten Quote weg te halen voor en achter het bericht"
Jong&Moeder Lijst Geboorte en gewichten lijst; Lievemama19; 27-01-2005 Damian - Geboorte 3050 gr en 50 cm; nu 19.3 kilo en 101 cm Lianne21; ..-..-.... - Giovanni; Geboorte .... gr en .. cm; nu .... gr en .. cm MamavanLynn; 10-11-2007 -Lynn;Geboorte .... gr en .. cm; nu .... gr en .. cm oOMissCOo; 13-04-2008 - Tygho Gerrit; Geboorte 3530 gr en 49cm; nu .... gr en .. cm MissyZuilen; 25-09-2008; Mike; Geboorte .... gr en .. cm; nu 10040 gr en 76 cm MvLiam; 21-11-2008- Liam John Robert; Geboorte 3800 gr en 50 cm; nu 9600 gr en 75 cm Bengeltje86; 17-12-2008; Julian; Geboorte 3630 gr en 50 cm; nu 9420 gr en 68.3 cm Shenoby; 03-03-2009; Nikki Asmindia; Geboorte 2895 gr en 49 cm; nu .... gr en .. cm Humbly89; 21-03-2009 - Liam Daniël; Geboorte 3400 gr en 50 cm; nu 7190 gr en 65 cm Chamaro; 21-06-2009 - Chanell Klaske; Geboorte 3620 gr en 50 cm; nu 4855 gr en 54 cm Lennylenn; 16-07-2009; Maddox Nathan; Geboorte 3330 gr en .. cm; nu .... gr en .. cm Zwangerlijst; MamavanLynn; ..-09-2009 uitgeteld van een meisje Lianne21; ..-..-2009 uitgeteld van een jongen MamaDee; ..-..-2009 uitgeteld van een jongen Afspraken; Juli; 29 juli; Humbly89 met Liam fisio 29 juli; Chamaro met Chanell naar de nacontrole van de VK. (Bijeenkomst.) Augustus; 18 augustus; Chamaro met Chanell cb voor 2 prikjes. September; 22 september; Humbly89 met Liam cb "Als je de lijst wilt veranderen niet vergeten Quote weg te halen voor en achter het bericht"