Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    :) Jong&Moeder Lijst :)

Geboorte en gewichten lijst;

Lievemama19; 27-01-2005 Damian - Geboorte 3050 gr en 50 cm; nu 19.3 kilo en 101 cm
    Lianne21; ..-..-.... - Giovanni; Geboorte .... gr en .. cm; nu .... gr en .. cm
    MamavanLynn; 10-11-2007 -Lynn;Geboorte .... gr en .. cm; nu .... gr en .. cm
    oOMissCOo; 13-04-2008 - Tygho Gerrit; Geboorte 3530 gr en 49cm; nu 1130 gr en 77,5 cm
    MissyZuilen; 25-09-2008; Mike; Geboorte .... gr en .. cm; nu 10040 gr en 76 cm
    MvLiam; 21-11-2008- Liam John Robert; Geboorte 3800 gr en 50 cm; nu 9600 gr en 75 cm
    Bengeltje86; 17-12-2008; Julian; Geboorte 3630 gr en 50 cm; nu 9420 gr en 68.3 cm
    Shenoby; 03-03-2009; Nikki Asmindia; Geboorte 2895 gr en 49 cm; nu .... gr en .. cm
    Humbly89; 21-03-2009 - Liam Daniël; Geboorte 3400 gr en 50 cm; nu 7190 gr en 65 cm
    Chamaro; 21-06-2009 - Chanell Klaske; Geboorte 3620 gr en 50 cm; nu 4855 gr en 54 cm
    Lennylenn; 16-07-2009; Maddox Nathan; Geboorte 3330 gr en .. cm; nu .... gr en .. cm

Zwangerlijst;

MamavanLynn; ..-09-2009 uitgeteld van een meisje
    Lianne21; ..-..-2009 uitgeteld van een jongen
    MamaDee; ..-..-2009 uitgeteld van een jongen

Afspraken;

Juli;
    29 juli; Humbly89 met Liam fisio
    29 juli; Chamaro met Chanell naar de nacontrole van de VK. (Bijeenkomst.)

Augustus;
    18 augustus; Chamaro met Chanell cb voor 2 prikjes.

September;
    22 september; Humbly89 met Liam cb

"Als je de lijst wilt veranderen niet vergeten Quote weg te halen voor en achter het bericht"

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Liam is goed gekeurd hahah neej alles gaat goed :) hij deed de dingen waar hij vorige week op moest oefenen nu super en het draaien stond ze nog wel van te kijken :p normaal deden ze dat pas echt goed met 6 maand en Liam had het nu al onder de knie hahaha

Liefsz

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; hoe is het gegaan bij de nacontrole? stelt niks voor he?

Liefsz!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden!

Nou heb net mn 2e rijles gehad.
    Ging weer harstikke goed.
    Ik moest meteen instappen...NIET BLIJ MEE!!! moest dus meteen tussen 2 muren doorrijden om hier de plas af te komen... hahahaha maar het ging goed :D 1 overwinning.
    Rechtsaf...Ohjeeee rotonde! Ging goed - 2 overwinningen :D
    Richting Lichtenvoorde, helemaal zelf gereden zonder ingrepen.
    En in het centrum ging het 2x mis...auto afgeslagen door te hard remmen uit schrikreactie.
    Beetje op de industrie rondgereden en dat ging weer super.
    Alleen het schakelen naar de 3 vind ik moeilijk en ik mag iets rustiger schakelen(eigelijk wil ik gewoon zo snel mogelijk weer 2 handen aan het stuur:))
    Daarna via Corle naar Winterswijk gereden...ook weer helemaal zelf:) zonder ingrepen.
    Zelfs aan de kant van de weg tussen 2 auto's in geparkeerd! 3 overwinningen :D
    Ben dus helemaal tevreden... en mn instructrice gelukkig ook 8)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Wat beter dat alles goed gaat met Liam!! :D
    Dan loop ie 2 maanden voor op schema :p haha

Hier gaat ook alles goed..Probeer nu 4 uren later de fles te geven ipv 3uur...:p
    Heb om 4uur de laatste gegeven, nou krijgt ze weer om 8 uur..
    Hopen dat ze dat volhoud..En ik geef nog steeds 7 voedingen op een dag terwijl ze nu wel naar 5 kan! :p (schaam schaam)
    Welke tijd voeding moet ik er nu tussen uit halen dan?
    Hoe hebben jullie dat gedaan??

Vanmiddag naar de nacontrole geweest..Ook gelijk een bijeenkomst.:)
    Was erg leuk haha..Er waren ook allemaal baby's die ook op dezelfde datum als Chanell zijn geboren..
    MAar die waren allemaal kleiner dan Chanell
    Chanell was op 1 na de grootste van alle baby's!!:$
    Maar ja maakt ook niet uit!

Ik vind het jammer dat we ver uitelkaar wonen hoor :(
    Anders hadden wij ook met ons allen bij een kunnen komen..

Liefss

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ mariss, nou het is me opgevallen dat de meesten hier in dit topic. uit het noorden of oosten komen dus allemaal redelijk dichtbij elkaar als je dan een centraal punt zou nemen ofzo,

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @shenoby
    Ja idd een centraal punt waarbij iedereen niet te ver hoeft te reizen :p
    Maar ja de vraag is ook of iedereen dat wel wil :p

@misscoo
    Wat super dat het autorijden zo goed ging.!!:)
    Hopen dat je snel je rijbewijs hebt meid :p
    Ik kon met 17 lessen al afrijden..Helaas heb ik em pas met 25 lessen gehaald :p

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @misscoo; waaauww super dat het zow goed ging!!

@mariss; haha leuk he!! nou dan doet Chanell het dus oowk super!! Liam krijgt oowk 5 flessen om de 4 uur om 06.00, 10.00, 14.00, 18.00 en om 22.00 ben er ineens meej begonnen en ging hier gelijk goed :) toen begon hij oowk elk een regelmaat erin te krijgen :)
    Jah Liam loopt volgens de fisio voor maar jah voor mij loopt hij super! haha

@meeting; lijkt me geweldig!! haha idd en centraal punt dan is het toch nog wel te doen :)

Liefszz

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Met 5 weken ben je daar toen mee begonnen?
    Jaa heb der nog niet zoveel verstand van! :p

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; jep met een maand ( 4 weken ) toen had hij 150/5 en dan 5 flessen :)

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha okee dan..dank je wel!

Vanavond verjaardag van me vader.en Chanell loopt te janken de hele tijd..(dat word wat vanavond)
    Roy is nog niet thuis die was weer onverwachts opgeroepen :(
    Word wel half 10 voordat we naar mijn ouders kunnen :x

Zit weer helemaal te stressen! Grrr

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; hoe is het gegaan?

Hier door de rug gegaan vanmorgen verdomme!! moest eigenlijk werken vanmorgen en vamiddag maar jah kan amper mijn rug bewegen laat staan gaan bukken om stof te zuigen :( dus jah vandaag en morgen niet werken dus oowk niet betaald :(
    Kan Liam niet eens uit bed halen of optillen omdat hij te zwaar is en ik niet kan bukken om hem te tillen :(

Verder gaat het wel goed,, Liam heeft savonds alleen weer last van krampen :( weet niet waar het vandaag komt moet even afwachten,,

liefsz

13. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    @ humbly, beterschap meis! Echt niet leuk dat je Liam niet kan tillen hoop dat het snel beter gaat hoor!

Straks komt een vriendin van me langs en gaan we wat leuks doen, nog geen idee wat maar goed. Ze moet eerst tot 1 uur werken dus kan nog even lekker niksen..

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lianne; je bedenkt vast wel iets :D haha jah hoop dat het hier snel beter gaat :)
    fijne middag alvast!

Liefsz

15. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Zit te denken om naar zo een binnenspeeltuin te gaan.
    Kan giovanni zich lekker uit leven, maar marco wilde vanavond even het dorp in en als ik giovanni nu meeneem naar zo een binnenspeeltuin is die vanavond totall loss!
    Beetje lastig dus wat ik nu ga doen.

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Ja we waren er kwart over 9..:(
    Waren half 1 weer thuis..
    Maar het scheelt dat mijn vader en moeder hun verjaardag zondag samen nog een keer vieren voor de familie..

Wat klote dat je door je rug bent gegaan meis! :(
    En al helemaal balen dat je Liam niet op kan tillen dan hé..
    Doe maar rustig aan...Niet teveel doen!

Moet je kijken wat een verschil :p
    Ik ben nu nog dik, maar vergeleken met die dikke zwangere buik, valt het nu toch wel weer een beetje mee haha!! :)
    Bekijk bijlage 6837

Pff weer boos op me vriend! :x
    Gister bij mijn pa zijn verjaardag heeft ie ook weer bier gehad..Was naar mijn doen een beetje aangeschoten (maakt me he-le-maal niks uit)
    Maar vanochtend om 6uur kwam Chanell..en ik vroeg of hij even haar speentje weer in wou doen, want het was nog geen tijd voor de voeding..
    Ja zegt ie en draait zich om en slaapt weer gewoon verder..(meestal tot 12uur)
    Ik zei hallo!!? ik vraag je toch wat..
    En toen werd meneer chagerijnig en begon hij te schreeuwen tegen mij dat ik hem met rust moest laten..:( Kon ik het bed weer uit..
    Ik ga de laatste tijd altijd 's ochtends om 6uur uit bed voor haar..Ik wil ook wel eens wat langer doorslapen..Heb vannacht dus maar 3 uurtjes geslapen! :(

Maar vanochtend werd ie dus opgeroepen door het ziekenhuis..
    Dus toen moest ie er wel uit..;)
    Kwam ie net weer..Het spijt me zegt ie ik voel me echt zoo schuldig tegen over jullie..en kan dit ook niet maken tegenover Chanell blabla bla! (ziet hij het nou eindelijk een keer eens in?!)
    Maar ja hij krijgt nog 1 kans..en als hij die verprutst dan is het echt gebeurt..
    Ik ben benieuwd wat hij er aan gaat doen om het weer goed te maken..en hoe hij gaat veranderen..

Heb vanochtend uit kwaadheid zijn klare sigaretten vernield :p (kinderachtig van mij ik weet het, maar ik moest gewoon iets kapot maken. Dus ja dan maar dat!)
    En heb zijn laatste flesje bier leeggegooit en de gootsteen..
    Hij heeft nog wel een tray blikbier..;)

Nou heb weer een heel verhaal getypt..;)

Liefs..

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meid het heeft helemaal geen zin om zo boos te worden.... Zo zijn mannen nou eenmaal.
    Hier precies ehtzelfde hoor.
    Tygho werd vanmorgen 4 uur in paniek wakker...meneer 4x gevraagd om Tygho te gaan troosten en 4x zegtie ja en draaitie zich om.
    Mama kon er weer uit en het was al te laat.
    Manneke stond rechtop in bed te schreeuwen... Goeiemorgen allemaal! :(
    En dat soort dingen gebeuren ook als meneer geen drank heeft gehad...Tis gewoon een manneneigenschap.
    Ik word ook altijd boos maar ik slinger steeds dezelfde opmerking naar z'n hoofd.
    Nou dan mag ik hopen dat mij nooit wat overkomt want als jij het alleen zou moeten doen komt het nooit goed!
    Heel gemeen maar het is wel zo...

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ff mijn mooie manneke spammen :D

hmmm lukt niet :S

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @misscoo
    Als mijn vriend geen drank heeft gehad, had hij het echt wel gedaan..
    Maar ja ik ben benieuwd hoe hij dit gaat aanpakken..
    en ga hem vanavond duidelijk zeggen waar ik mij aan erger aan hem..

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    #1220 Chamaro, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
    Foutje :p
    Het moet zijn: ziet hij het nou eindelijk eens een keer in!?
    Kon het niet meer veranderen dus dan maar zo :p

Deel Deze Pagina