Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mariss; jah dan slaapt hij als het goed is door tot morgen ochtend dus dat is lekker :D

Haha heb je haar op schoot?

Jah heb msn :D

Liefzs

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly..
    Ja das zeker lekker ;)

Ik heb haar op schoot ja :p
    Als ik haar in de box leg dan kan ik de hele tijd heen en weer lopen om de speen in te doen :p

mag ik joun msn dan?:D

Liefs

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Haha jah lastig he die stomme spenen :( hier oowk het zelfde probleem,,

Mijn moeder is nu met Liam bezig,, ze maakte hem oowk weer wakker,, sliep hij bijna bij mij ( ikke blij ) en laat ze ineens wat op de grond vallen en meneer weer klaar wakker,, :(

Ja pb wel ff :p

Liefzs

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja echt lastig bah!
    Een pink is veel makkelijker:p
    Maar ja dan heb ik geen hand meer over..

Aaah wat jammer..:(
    Hopen dat hij snel weer slaapt

Ik voeg je wel toe ;)

liefss

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah he,, pink is idd veeeeel makkelijker :) als ze ouder zijn kun je er bijvoorbeeld wat rosevice aan doen lol,,

owjah hij slaapt lekker bij oma in de armen :D hoop je nou oowk meej dat hij doorslaapt tot morgen vroeg ;)

Hij krijgt morgen weer fruit :p

Liefsz

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hoest met de meiden hier vandaag?

7. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Goedemiddag!
    Hoe is het hier? is al weer even geleden dat ik hier was.
    Giovanni slokte mijn aandacht op. haha, was wel heel gezellig hoor.
    Moest met hem teletubbies kijken, de hele dag door onderhand en hij wilde hele tijd bij me op schoot. Maar goed.. was wel lief.
    Nu is hij lekker zelf de teletubbies te kijken, hij vraagt wel steeds of ik bij hem kom titten :p Maar heb gezegd dat ik eerst even op het forum wil kijken. sgoed zei tie! Nou daar ben ik blij mee haha.

Heb wel pijn :( Ging gisteren met marco stoeien en nu heb ik waarschijnlijk een spier in me been verdraaid, verrekt of weet ik veel wat. Doet goed zeer. Moet straks naar de dokter toe. Dus hoop dat hij er wat voor heeft, wilde morgen naar de dierentuin dus anders gaak huilen. hahaha. Nee grapjee.. het moet gewoon snel weg zijn.

Hihi, als ik al jullie berichtjes lees over dat slapen wil ik geen baby meer! Giovanni slaapt nu echt zooooo heerlijk. 12,5 uur.
    Dus als ik hem om 8 uur naar bed breng, is hij de volgende dag om half 9 wakker! Heerlijk! vaak komt die dan nog bij mij in bed slapen..

Vannacht was ik wel boos op marco, ik had dus pijn aan me been en vroeg aan marco of hij ff de fles van Giovanni wilde vullen. Giovanni wil altijd melk in zn flesje en vannacht werd die wakker en wilde hij ook melk. Maar ik had dus pijn, dus liep niet zo makkelijk. Zegt marco jaa.. blijft die nog 5 minuten liggen:x Giovanni slaapt op het moment bij ons op de kamer omdat we bezig zijn met verbouwen dus hij riep heel zielig papaaaaa fless! En marco reageerde niet eens. Dus ik zei wat doe je nou, sta op joh! Hij stond in een keer naast zn bed hahaha. Wel heel saggerijnig, maar goed. Wat doet die sukkel, gaat die zich aankleden om 4 uur hahaha.hij moest er pas om 6 uur uit. Dus ik zeg, je moet zn fles doen niet werken!! Oohhh jaaa.. GRRRRR mannen!;)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw

aaah lief toch dat hij wat samen wil doen!! wou dat Liam eens rustig bij mij op schoot wou zitten zeg,, de teletubbies nog wel :p

rustig aan doen met je beeeeen he!!! schop je vriend maar eens uit bed :p

HAHAHAHHA GAAT IE ZICH AANKLEDEN lol mannen! nou jah heb het zelf oowk wel eens gehad,, zat ik om 3 uur bij de bushalte te wachten terwijl ik pas om half 7 met de bus moest lol :p was nog niet wakker blijkt 8)

Aaah slapen gaat hier een stuk beter hoor! Liam heeft gisteren vanaf 10 tot half 8 geslapen vanmorgen,, dusss en vanmorgen lekker 3 uur en ligt nu al weer op bed te slapen :p

Liefsz

9. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Giovanni wilde normaal gesproken ook nooit bij mij zitten hoor, sinds ik zwanger ben wil die meer samen doen. Wel super lief hoor.

Haha, me been doet echt zeer. kan dus niet schoppen hahaha.

Ik vind die slapende kindjes zooo super om naar te kijken, zo rustgevend! kijk ook vaak naar Giovanni als die slaapt, brengt me echt tot rust.

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Misschien voelt hij wel aan dat je zwanger bent en wil hij nu nog even lekker knuffelen of iets :p

Neej niet schoppen dan :p

Jah lief he!! ik kan oowk uren naar Liam kijken als hij slaapt,, vergeet ik gelijk alles!

Liefsz

11. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Denk inderdaad dat hij die bevestiging wil dat ik heeeeeeel veel van hem hou! Tis voor dat mannetje ook allemaal wat, hij heeft er niet om gevraagd. Betrek hem ook echt overal bij. Hij is de allerbelangrijkste!

Haha en ik ga inderdaad nie schoppen. Denk dat ik mezelf meer pijn doe. hahaha.

Enne,, als zo een kindje slaapt dan zie je gewoon dat ze nog lekker geen zorgen hebben. Heerlijk! hadden wij dat maar is he.

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah dat kan oowk heel goed! ik zou hem oowk overal bij betrekken, dan weet hij oowk wat er gaat gebeuren

Gelukkig maar! moest er niet aan denken dat ze op zo een jonge leeftijd al zorgen hadden :(

Liefsz

13. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Het is wel heel moeilijk om hem uit te leggen dat hij een broertje krijgt, maar ook wel weer leuk. Hij helpt ook mee met me buik insmeren enzo en als de baby schopt is hij de eerste die ik/we roepen. Hij vind dat geweldig.

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    aaah lief jah!! jah het lijkt mij oowk heel raar om het uit te leggen vooral omdat ze het oowk nog niet echt snappen :)
    Haha leuk toch dat hij dat graag wil voelen :D

Liefsz

15. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    ja, is echt lief. als hij dan een schopje voelt zegt tie jaaaaaa baby!

Gisteren zei die: Mama?
    ik: ja?
    Hij: baby effe pakken!
    ik: dat kan niet baby zit nog in me buik, die kunnen we niet pakken.
    Hij met een vragend koppie: eg nie mama? gio kanne nie bij..

zo zielig koppie trok hij erbij.

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    aaaaaaaaaah wat lief!! haha dan moet hij nog even wachten dan kan hij de baby pakken :)

Kinderen kunnen soms zulke lieve dingen zeggen he,,

Liefsz

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @lianne
    Aaaah wat lief van giovanni zeg!! :D

Grr mannen ook..ik ken het die van mij kan ook zo doen ;)
    Aanpakken die mannen! :p

18. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Jaa gio is echt een lief mannetje..

Maarre.. heb dus een scheurtje in me spier van me been :s
    Heb ik weer, ga morgen naar de apenheul dus hoop dat ik het volhoud. Jullie horen het wel. Tot morgen avond

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lianne; auw!! ben je naar de dokter geweest? als het niet gaat gewoon wat vaker gaan zitten en als je vriend meej gaat neem je gewoon een rolstoel meej ;)

Liefsz

20. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Ben al wel bij de dokter geweest. hij ging me uitlachen hahaha. op een leuke manier hoor! hij zei echt weer iets voor jou. En tjaaa.. ik moet hem gelijk geven. Maarre.. hij zei omdat ik wel goed tegen pijn kan, kan ik het beter laten herstellen zonder medicijnen want die medicijnen zijn niet zo goed voor de beeb! Dus hij zei rustig aan doen mocht je er lang last van houden even terug komen en dan kreeg ik wel medicijnen. Hij zei je moet niet onnodig pijn houden he!
    Maar dat komt wel goed, merk het alleen als ik dan even rust neem dat ik er last van heb maar lopen gaat op zich wel. Wel veel kramp in me been.. Irritant gevoel.
    Ga nu film kijken en dan duik ik me bedje in...

Heeft 1 van jullie trouwens een babysite?
    zo ja? ik ook! www.ikvindjelief.kidzsite.nl Berichtjes zijn welkom hahaha

Deel Deze Pagina