nikki haar eerste tandje is door! ze zit nu de hele tijd met haar tong uit de mond. van de ene kant is het leuk dat ze zo groot word. aan de andere kant maakt het me verdrietig. gisteren heb ik de kinderwagenbak en wieg opgeruimd. ze werd er te groot voor. heel even heb ik een traantje gelaten. ik besefte dat alles nu wel heel erg snel ging. ondanks dat ik elke dag met volle teugen genoten heb,heb ik haast het idee dat ik niet alles eruit heb gehaald wat erin zit. mijn kleine meisje is groot... niet meer dat kleine babytje die het liefst bij mama lag en wilde knuffelen. ze is al groot..... ze wil haar eigen fles vast houden. en luier verschonen is nergens voor nodig,dan gaat ze lekker liggen draaien. in bad mag mama haar ook niet meer vasthouden in het stoeltje kan ik lekker zelf trappelen. ook kan ik zelf al op mijn buik,jij hoeft mij niet meer te draaien mama. en het liefst zit ik een beetje rechtop in de wandelwagen. kortom mama ik word al groot.... je zult er toch aan moeten wennen. maar voor mama gaat alles veel te snel en die wou dat ze even de tijd een keer terug kon draaien of stil kon zetten. zoooo hoezo filosofisch bezig. nou ja kan het niet helpen dat gaat er gewoon in mij om.
@lianne Ai..Dat moet zeer doen een scheurtje in de spier.. Doe maar mooi rustig aan meid!! En net als wat humbly zegt..Dan neem je een rolstoel mee.. Veel plezier bij de apeheul!!
@shenoby; ik weet precies wat je bedoelt,, hier gaat het oowk super snel gewoon!! het kleine baby'tje is weg en een grote jongen komt er voor in de plaats die alles zelf wil doen en niet even lekker wil knuffelen waar blijft de tijd,, Liefsz
@ shenoby, daar kan ik ook over mee praten hoor. Denk dat iedereen dat wel heeft, dus lucht lekker je hart. Mijn kleine mannetje die op 6 september 2006 te wereld kwam is al bijna 3 jaar! Hij gaat nu naar de peuterspeelzaal en de eerste keren vond hij het niet leuk als ik weg ging. Maar nu, hij zwaait me uit en roept me na Doeeeeiii mamaa! En ik? Stiekem kan ik wel huilen als hij daar zo staat. Zo groot! en ik voel me dan zo klein. Me hormoontjes werken daar ook wel aan mee, maar toch. Kleine kindjes worden groot. Daarom geniet er van zoveel je kan, ik heb ook wel is het idee dat ik een hoop heb 'gemist', maar zolang je er maar van geniet komt alles goed! Enne, tipje.. maak veel fotoos! Altijd leuk ter herrinnering. Ik vind zelf dat ik veel te weinig fotoos heb van Giovanni, ga ik bij de 2de wel anders doen. @ maris,, op zich viel de pijn nog wel mee. heb het dagje apenheul ook gewoon volgehouden. Gelukkig! Had savonds wel erg last ervan, maar goed. Dat nam ik voor lief. hahaah.
De eerste maanden heb ik ook echt ontzettend veel fotoos, maar daarna een beetje gaan verwateren zeg maar. hahaa. Vind ik nu wel erg zonde. Ook al heb ik me zoontje gewoon meegemaakt en is alles een herrinnering. Fotoos zijn altijd leuk. Maarree.. gefeliciteerd trouwens met dr tandje hahaa. Toch wel een hele mijlpaal weer.
heej meiden, ik was jullie kwijt, en kon jullie nergens meer vinden Hoe is het met iedereen???? hier nog steeds een beebje in mijn buik die zich flink beweegt, maar nog niet in ingedaald owja en een dochter die aan haar eerste koppigheidsfase is begonnen hahaha! Slaap lekker allemaal Groetjes
@zusjevoorlynn; hier alles goed! hahah leuk he koppigheidsfase je meisje heeft nog tijd genoeg om in te dalen je moet nog 4 wk ongeveer dusss
Gaat goed nu. Gelukkig maar, af en toe als ik veel heb gelopen dan voel ik het savonds nog even goed. Maar niet meer heel pijnlijk. Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Ik ben vandaag een jaar getrouwd. hahaha. Wilde wel wat gaan doen, maar onze auto doet het niet. Helaas! Vanavond gaan we wel uit eten op de pannekoekenboot in Nijmegen. Die gaat dan ook echt varen enzo, dus dat is wel leuk. Nu zit ik te denken om vanmiddag ff naar Tivoli te gaan, is maar 10 euro entree per persoon en een grote binnen en buiten speeltuin met achtbanen, botsautoos, draaimolens, autootjes en nog veel meer. Dus leek me super leuk, maar ja moeten we even een 'taxi' regelen.
@zusjevoorlynn Ja met mij gaat het goed Met jou ook? Chanell was met 35 ook niet ingedaald bij mij..Dus dat komt nog wel! Hahaha leuk een koppigheidsfase @humbly Ik zie net dat het gewoon precies 3 maand scheelt tussen Liam en Chanell..Heeel toegvallig.. @lianne Beter dat het nu weer goed gaat.! Gefeliciteerd met jullie 1 jaar getrouwd zijn Balen dat de auto het niet doen.. Ik ga vandaag he-le-maal niks doen. Lekker luieren dus..
@maris; WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA dat zie je nu pas LOL,, jah Liam is 21 maart geboren en Chanell 21 juni vandaar dat ze precies 3 maand verschillen Liefsz
@humbly: Wat fijn dat alles nu goed gaat Het wordt al een flinke kerel zo te zien @Lianne: Gefeliciteerd met je trouwdag!! Tivoli lijkt erg leuk op de site, ben er nog nooit geweest, misschien moeten wij dat ook maar een keertje doen @Chamaro: Met mij gaat het verder redelijk, moet toch nog iets meer naar de VK luisteren en rustiger aan doen, dat is niet mijn sterkste punt Hoe doe Chanell het verder? Enuh veel plezier met het niets doen @koppigheid van mijn dochter: we zijn vanmorgen even bij mijn moeder geweest, en toen kreeg ik dus te horen dat ik nog erger was dan Lynn nu is. Ik hield zelfs mijn adem zo lang in dat ik flauw viel!!! Nu maar hopen dat Lynn dat niet gaan doen Wij gaan zo maar eens boodschappen doen Hebben we de hele week nog geen tijd voor gehad 8) Fijne dag meiden
Pff... verveel me dood! Tis ook echt geen lekker weer. Geen idee wat te gaan doen, moet zo nog boodschappen doen maar daar heb ik helemaal geen zin in.. Weet dus ook nog niet zeker of ik wel uit eten ga Marco wil niet met de bus en ik hoorde net dat een vriend van ons niet kon brengen
Heee Waar is iedereen? Wij zijn gisteren toch uit eten geweest in het pannenkoekenhuis. Was heerlijk! Ik kan ineens ook echt veel eten joh! kreeg zo een hele pannenkoek op, nou dat kan ik normaal echt niet hoor. hahaha
Hoi meiden, Ben ik ook weer ff. Weinig tijd gehad voor uitgebreid forummen door de vakantie. Gisteravond een verjaardag gehad die ,op een goeie manier,uit de hand liep waardoor we om half 5 pas thuis waren...het was vandaag dus een erg lange dag. We zijn vanavond uit eten geweest met mijn ouders, erg geslaagd. Morgen gaan we naar Duitsland winkelen en woensdag naar Burgers Zoo.` Nog genoeg te doen dus... Ga nu lekker de beste zangers van Nederland kijken
@humbly Jaaa dat zie ik nu pas.!!! @zusjevoorlynn Mooi dat het verder goed met je gaat.. Je moet goed naar de vk luisteren begrepen?! haha Hier gaat het ook super goed Chanell doet het echt geweldig.. Ze slaapt snachts goed door, drinkt goed etc.. Nou dames.. Chanell is erg vervelend..heeft bijna de hele avond lopen janken en krijsen!! Grrr Echt super irritant..ga haar nu de fles geven en meteen naar bed!! BAH Ben zelf ook helemaal kapot..hebben de laatste dagen erg druk gehad namelijk.. Morgen ga ik echt he-le-maal niks doen! We krijgen binnenkort als het goed is een nintendo Wii!! Is echt lachen zeg hahaa.. Nou meiden ik ga Welterusten iedereen Liefs
heej allemaal, hier gister bij de Vk geweest (had nu een andere vrouw dan de vorige keer).. ze zegt dat ze denkt dat het kindje wel wat "kleiner" is dan dat Lynn was, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat toen ik zwanger was van Lynn ik op school zat, en dus lang niet zo veel beweeg als nu ben nu 94 kg en toen ik begon met deze zwangerschap was ik 98 kg.... mijn hartslag was wel netjes 105/65 geloof ik een beetje aan de lage kant, maar goed, heb er geen verstand van. Verder doet (voor zo ver ze het kan voelen) de kleine meid het goed ze is helemaal ingedaald, daarom kreeg ik waarschijnlijk ook zulke rare steken door mijn benen ow en het zijn wel degelijk mijn bekken waar ik last van heb, en ik op moet letten, ben wel blij dat ik het nu "zeker" weet Maar om mij gerust te stellen mag ik wel een groei echo, moet zeggen dat ik daar wel heel blij mee ben. Vrijdag 14/08 mag ik om 15.15 uur, ben nu al zenuwachtig!!! dus was gister ook niet echt te genieten, nu nog niet, denk/hoop dat dat na vrijdag middag wel anders is... Hoe is het met jullie meiden?? Fijne dag vandaag