@zusjevoorlynn Mooi dat de kleine het verder goed doet! Spannend vrijdag zeg! Leuk is dat he nog even een kijkje nemen naar de kleine in de buik Hier gaat het goed! Alleen ik heb het gevoel dat weer zwanger ben? Ben weer 2 kilo aangekomen..Mijn buik voelt iets harder aan.. Mijn vriend en ik doen het altijd met condoom en naar mijn weten is er geen van gescheurt.. Ik heb voor het laatst gebloed tot 3 weken na mijn bevalling.. En ben niet meer ongesteld geweest.. Maar ik heb testen via internet besteld en als het goed is heb ik die morgen binnen, dus ik ga gelijk testen morgen.. Maar als ik zwnger ben dan is het dus niet geplant maar wel zeer gewenst.. Maar toch hoop ik dat ik het niet ben, omdat ik het nogal kort achterelkaar vind..Maar goed. Met Chanell gaat het verder ook goed! Ze krijgt nu 150cc.. Slaapt nog steeds goed door s'nachts.. Nou ga even stofzuigen en dweilen. Liefs
@ chamaro hahaha dat gevoel had ik ook! soms nog. ik zeg niet dat het niet kan. maar waarschijnlijk zal het gewoon ontzwangeren zijn. ik voelde me haast nog meer zwanger dan toen ik echt zwanger was.
@shenoby Haha wel raar ja dat je je meer zwanger voelde toen dat je echt zwanger was haha... Nou dan zou het wel ontzwangeren zijn idd..
@ maris, ben benieuwd dan, even laten weten he morgen. Ga dr weer vandoor, snel me bed in. morgen komt de stucadoor de laatste dingetjes doen! jeeeeej!
@mariss; en heb je al getest? ik voel me hier helemaal niet zwanger,, maar jah vraag me soms af of ik me ooit wel zwanger heb gevoelt had nergens geen last van Liefsz
Hoest hier verder dan? Hier super! Liam krijgt volgens mij beetje last van de tanden maar verder super goed! zow weer werken duss kijk vanaaf misschien nog wel even weer Liefsz
@lianne.. Nee ik heb nog niet getest.. De testen zijn net binnengekomen dus moet eerst wachten totdat ik weer naar de wc moet @humbly Haha heb je je echt nooit zwanger gevoelt? Ik voelde me echt heel zwanger toen haha.. Ai dat is niet leuk dat hij daar last van krijgt Hier gaat het verder goed..Vanavond lekker uit eten.. Chanell gaat ook alles goed.. Heb sinds vanochtend allemaal kriebels in me buik Pff vind het nu erg spannend om te testen haha Ga zo ff heel veel water drinken zodat ik snel naar de wc kan
Nou heb net even getest..en het was negatief.. Dus een hele opluchting Het zijn zoals gezegt vast hormonen
heej meiden, hoe is het hier?? @Chamaro: gelukkig ben je niet teleurgesteld, dat zou ook jammer zijn.. Hoe voel je je nu verder dan?? Ik heb mee ook ruim een half jaar zwanger gevoeld, en toen ik dat niet meer voelde bleek ik wel zwanger te zijn hahah, was jammer genoeg een mk geworden maar goed.. @Humbly: heb je toevallig al dentinox in huis? Bij Lynn hielp het wel, ik had dan de druppels, en dan moet je een paar keer per dag een druppeltje op zijn tandvlees doen (heel zachtjes natuurlijk) Dat zou moeten verzachten, bij Lynn hielp het (zelf een paar weken geleden met haar kiesjes nog). Hoe was het op je werk?? Groetjes Diana
@ zusjevlynn, dentinox helpt inderdaad goed. vorige week had ik erge kiespijn en mijn eigen tandarts was er niet. steeds gedruppeld met dentinox bij die kies. haha zo ben ik de week toch nog doorgekomen. want het verdoofde goed.
@Diana Dat zou idd jammer zijn, maar aan de andere kant vind ik het stiekem toch wel een beeetje jammer Want mis mijn zwangerschap best wel haha.. Ik denk dat we beter wel gewoon moeten wachten. Dat vind ik toch wel wat verstandiger..Wil eerst nog gewoon alle aandacht voor Chanell hebben.. Jammer dat het een toch een mk was geworden zeg
@zwangerschap; ik mis mijn zwangerschap oowk wel, vooral het getrap in de buik maar verder heb ik nooit het gevoel gehad dat ik zwanger ben geweest,, had oowk nergens geen last van misschien daardoor,, @tanden; neej heb het nog niet in huis,, Liam red het nu nog met alleen maar bijten op alles dus @test; haha dat zijn het idd nahormonen @werk; vandaag was vermoeiend,, moest bij 2 mensen en dan binnen een half uur van de 1 naar de ander fietsen aan de andere kant van het dorp,, Liefsz
@maris; jah heel erg hoor! was oowk kapot toen ik over was snel nog gegeten op de fiets,, de mensen zagen we al aankomen hoor Liefsz
Haha nou ja dat maakt ook niet uit ja Maar ja ik ga even boodschapjes doen en dan lekker uit eten met mijn mannetje.. Liefs marisss