heej meiden, hier weer eens een slapeloze nacht, Lynn slaapt heerlijk, maar die kleine in mijn buik... pfff!! haha Nouja, ben wel blij dat ze het doet, weet ik in ieder geval dat het "goed" gaat daarbinnen. Moet zeggen dat mijn 2de zwangerschap wel zwaarder is hoor, je hebt natuurlijk ook nog een ander kleintje die dan rond loopt @Chamaro: Het is denk ik wel beter voor je lichaam als je nog even wacht.. Achteraf was mijn lichaam nog niet toe aan een 2de zwangerschap, en daarom is het ook fout gegaan @humbly: dan lig je nu lekker te slapen "goedemorgen allemaal"
@zusjevoorlynn; jaah die nachten heb ik oowk gehad,, altijd snachts was hij wakker en actief pfft dat mis ik dan weer niet jaa ik lag heerlijk te slapen heerlijk dat Lynn lekker sliep Heb je nog wel wat slaap gehad? Liefszzz
Goeeeeeedemorgen!! Nou meiden ik ben ongesteld geworden, dus had achteraf die test helemaal niet hoeven doen haha! Maar ja..Gister was erg gezellig uit eten haha. Daarna hebben we samen even een nintendo Wii gekocht.. Hebben we tot 3 uur samen gespeeld We hebben samen erg moeten lachen haha Chanell hebben we om half 12 lekker na de fles op bed gedaan Liefss Marisss
Heey meiden, Vandaag heeft Liam weer fisio gehad en hij gaat super vooruit!!! de fisio zag verschil tussen vandaag en vorige week,, yeeeey als dit zow goed door gaat hoeft hij waarschijnlijk geen helmpje,, YES!! nou volgende week vrijdag afwachten,, nieuwe oefeningen gekregen Liefsz!! @maris;; haha goed zow!! weer op regel mooi dat het etentje geslaagd is zeg!
@humbly Waaaauw wat beter zeg!! Hopen dat hij die nieuwe oefeningen ook goed gaat doen.. Super zeg! liefss
ik geloof de half onvolkomen ofzo, ze heeft 1 been omhoog, en de ander in kleermakerszit zeg maar... Ik moet maandag om 9.45 uur in het ziekenhuis zijn Voel me even echt K U T heb me er verder ook niet in verdiept omdat ze dinsdag nog vertelde dat ze meet haar hoofdje in mijn bekken zou liggen, maar das dus niet het geval ben zo onzeker nu (raar he?!)
@zusjevoorlynn; he bah meid!! dat is inderdaad niet niks om te horen hopelijk kunnen ze haar nog draaien in het ziekenhuis,, jah als de vk eerst zegt dat ze half vast ligt denk je oowk niet aan een stuit,, Dank je wel Liefsz
Dank je wel meiden! Ik hoop het ook, ik zal jullie op de hoogte houden, ga nu even informatie zoeken over de stuitligging, hopelijk word ik daar wat rustiger van
@ ZusjeVoorLynn Hopen dat ze haar nog kunnen draaien!! Enne, heb je al informatie opgezocht? Heeft het je gerustgesteld? Of vind je het nu nog enger. Hoop dat het goed komt meis. Balen dat de vk eerst zegt dat ze al goed ligt en je er dan toch nog laat achter komt dat het niet zo is.
@Lianne: ben nog steeds aan het zoeken (erg he?!) tot nu toe zie ik het een beetje somber in met draaien, denk niet dat dat bij mij een optie is.. Maar gelukkig gaan ze het maandag verder bekijken, probeer open te staan voor alle opties, al voelt dat best moeilijk en raar Bij Lynn is alles zo ongeveer gegaan zoals het boekje, kan ook niet verwachten dat dat me 2 keer overkomt niet waar geloof dat morgen en zondag mijn dagen volgepland zijn om dingen te doen (hebben mijn moeder en mannetje bedacht) Dan denk ik er niet "te" veel over na