Meiden ik kom weer even spammen Hier is mijn kleine meid alweer 8 weken!! Het gaat allemaal super snel Bekijk bijlage 10084 Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat het echt heel goed..
HALLO DAMESSSSS!!!! na een lange tijd ben ik er eweer.. laptop kapot en handen vol aan een klein brutaal ventje. hoe gaat het met iedereeen en de kleintjes? zucht wat hebik het forum gemist zeg. hier gaat het best wel goed..alleen kan/wil hij niet alleen gelaten worden anders krijst hij de hele buurt bij elkaar. daar kan ik dan weer slecht tegen. want tjah.. ikkan pas gaan douchen of eten of iets dergelijks als hij slaapt en als ik em stiekem in znbedje heb kunnen leggen. en dan moet ik nog eens opschieten met wat ik aan het doen ben want als hij merkt dat hij in zn bedje ligt begint het gegil weer en kan ik van voorafaan beginnen met een minimaal uur lang durende sus sessie.
oeeww vreselijk zeg!!!! begon vanochtend zelf te huilen want hij wilde maar niet slapen maar was moe dus bleef maar huilen en ik was ook ontzettend moe en had het ff niet meer en begon zelf te huilen..zuucchttt wat een drama. mn vriend moest werken dus ik stond er alleen voor. ik hoop echt dat het gauw voorbij is
is een draagzak of buikdrager geen uitkomst? nikki viel dan zo in slaap. ik kon mijn dingetjes doen.en zij had nog steeds dat gevoel van geborgenheid. ik weet niet of je hem in het ledikantje hebt maar misschien is dat nog iets te groot en voelt hij er zich niet zo veilig in maar ik ken het gevoel hoor... ik was op een bepaald moment ook zo op dat ik ook maar huilde en huilde nikki was van 11.00 tot 23.00 wakker met hazeslaapjes van een kwartier. ik dacht toen dat ik in een postnatale depressie zat. maar na 2 dagen even bij mijn vader te hebben gebivakeerd overdag.waarbij hun soms even op nikki letten en ik even bij kon slapen heeft me goed gedaan en toen ik er weer goed tegen. was gewoon oververmoeid
@lennylenn; jah Liam heeft dit de eerste 2 maand oowk heel erg gehad! gaat vanzelf over jmmr genoeg,, misschien is idd een draagzak een oplossing? Het is inderdaad zenuwslopend maar hoort er jammer genoeg allemaal bij,, Ik ging we eens een middag weg en liet mijn moeder Liam oppassen zodat ik even rust had en er weer tegenaan kon, misschien een idee? Hier gaat alles redelijk,, ben begonnen met Sonja Bakker vandaag!! er moet 20 kilo vanaf duss moet nog even heb er goede zin in en ga er 100% voor dusss dat gaat wel goed komen!! hou jullie op de hoogte Liam heeft een dipje,, hij is hangerig, huilerig, en wil minder goed drinken misschien sprong of tandjes? Liefsz
Hee meiden!! Ik weet niet of jullie het weten..Maar Chanell ligt sinds maandag in het ziekenhuis..Ik zal het verhaal even opzoeken want heb ik heb geen zin om het allemaal weer te typen bah.. Dit heb ik maandag getypt: Vanmiddag lag Chanell in haar bedje.. Roy ging naar boven en zag Chanell met haar ogen wagenwijdt naar het plafon staren..Roy bleef even staan kijken en ze bleef maar zo liggen..Roy legde zijn hand op haar borst en begon wat te schudden..Geen reactie..(normaal hoort ze te reageren als je haar aanraakt.) Het was net een lappenpop.. Uit paniek pakte Roy haar uit haar bedje en rende naar beneden..Toen ze beneden waren schrok ze en spuugde ze wat melk uit..Ze zag ook lijkbleek! Dokter gebeld..we konden ook meteen komen..De dokter heeft gekeken maar heeft niks kunnen vinden.. Dus heeft hij overlegd met de kinderarts..Die zei dat Chanell maar naar het ziekenhuis moest komen, omdat ze wel in het risicofactor van wiegendood zat.. We hebben de tas ingepakt en naar het ziekenhuis gegaan.. Chanell moet nu 7 tot 10 dagen in het ziekenhuis blijven ter observatie.. Ze ligt nu aan de monitor die haar hartslag en ademhaling in de gaten houdt. Morgen gaan ze haar bloedprikken.. Daarna (weet nog niet hoelaat) gaan ze foto's van de longen maken. Ze maken een scan van de hersenen en gaan ook nog een hartfilmpje maken.. Dus ik ben blij dat ze dit erg serieus nemen.! Roy en ik zijn erg geschrokken.. En zijn benieuwd wat er uit die testen komt.. En we hopen dat ze snel naar huis mag.. Dit heb ik vandaag getypt: Chanell was vanavond erg onrustig..(ook andere baby's op de afdeling) Ligt aan het weer.. Chanell is schor aan het worden..Ik denk dat ze verkouden is.. Ze spuugt heel veel..Morgen haal ik even een dodie fles op, omdat ze heel gulzig drinkt (heeft ze van der papa) Dus waarschijnlijk dat ze maandag bijna in der eigen spuug was gestikt..! Maar goed daar wil ik niet over nadenken.. Vrijdag krijgt ze een sonde via de neus naar het maagje, want ze willen ze de zuurgraad van de maaginhoud meten.. Dus dat zal ook wel weer een naar gezicht wezen als ze dat inbrengen.. @Humbly.. Aan het afvallen? Ik moet nodig afvallen..Die 2 kilo zijn er trouwens alweer af.. Nu de rest nog! balen dat Liam zo hangerig is.. Ik dnek dat het door het weer komt..Chanell en andere baby's waren heel huilerig vandaag.. Maar kan idd ook tandjes wezen.. Pff ik ga slapen kan me ogen niet meer open houden..Ik ben kapot!! Welterusten dames Liefs marisss
@mariss; he bah meid!!!!! gatver wat zul jij geschrokken zijn zeg!! weet wat het is om je kindje in het ziekenhuis achter te laten maar natuurlijk niet met wat chanell heeft,, Gaat het al wat beter? Dodie fles gebruik ik oowk, ik zweer erbij,, vind hem geweldig! liam is er oowk rustiger door gaan drinken,, Zijn ze bang dat ze oowk reflux heeft? Hahaha jah aan het afvallen,, valt me nog vies tegen hoor hahaa maar doorzetten,, Liefz
@mariss: meid wat moeten jullie geschrokken zzijn!!! jeetje zeg. dat je gauw je kleine meeid weer lekker thuis mag hebben en dat alles goed gaat. maddox heeft vannacht heeel goed geslapen en wij trouwens ook. ik heb iets nieuws ontdekt, hij wordt heel rustig als ik em even in de maxicosi zet kort daarna valt ie ook in een diepe slaap en kan ik em zonder moeite in zn bedje leggen. en dan gisteravond zuchhtt...lenn en ik zijn echt mietjes als het aankomt op insecten en beestjes enz. ik ging net op bed liggen en zat nog in de woonkamer tv te kijken maddox lag te slapen, plots riep hij me dus ik weer uit bed doe de deur van de woonkamer open en zie tot mn grote schrik dat er een verdomde nachtvlinder naar binnen was gevlogen. en dat beest ging tekeer zeg!!!! ik stond nog in de deuropening en lenn zat verstijfd met zn croissantje op de bank. pfff ik trok de deur weer dicht en zei lachend SUCCES!!!! nou mooi niet hij eiste dat ik ook naar binnen kwam om samen dat beest te vermoorden. ok ik snel naar binnen gerend en zei ik blijf alleen als jij dat beest dood maakt maar dan moest ik die zooi opruimen. ik een fleecedeken van de bank pakken en over mn hoofd gooien en achter lenn staan terwijl hij bijna in zn broek poepte als ie ook maar ff in de buurt van die vlinder kwam. eerste poging was mislukt. toen dacht ik van ok.. ik ga onder de tafel met mn dekentje totdat ie dood is want daar komt ie toch niet en jaaaa hoor!!!! len probeerde het nog een keer en dat kl*te beest vliegt onder de tafel bijna mn dekentje in!!!!! nou ik werd bijna gek en probeerde vanonder de tafel te kruipen maar die stomme deken kwam onder mn knie terecht en ik gleed uit over het laminaat..lag ik daar net een dooie kikker op de grond. pffff we hadden het niet meer ondanks we zo bang waren gierden we het uit van het lachen. de derde poging lukte maar nu kunnen we dat onding nergens meer vinden. hij is wel dood maar waar hij ligt is een raadsel. ik ga vandaag maar verder zoeken en het opruimen.
@lenny; hahahaha stelletje bange mensen daar of niet nachtvlinders owkey maar spinnen!! daar val ik oowk zow wat van schrik neer,, Mooi dat je een manier hebt gevonden dat maddox wil slapen! heb je zelf oowk lekker rust! Nou meiden ga weer aan het werk,, zucht,, moest vanmorgen en vanmiddag weer en dan weekend!! Liefsz
@humbly Ja we zijn erg geschrokken..Maar goed alles is nu weer goed..ze ligt alleen ter observatie.. Ja heb vanmiddag ook een dodie fles gekocht..en ze heeft er een kwartier over gedaan ivp 10 minuten erg goed dus.. ik weet niet wat ze denken dat het is maar denk dat ze niks heeft hoor.. Maar dat laat ik nog wel weten haha.. Verder gaat alles goed met haar.. Afvallen je kunt het!!! Ik wil ook gaan afvallen haha.. Liefs mariska
hey!! is iedereen van de aardbodem verdwenen? ik denk ff leker wta tijd voor mezelf nu en lezen wat er allemaal gekletst is...NADA NOPPES NIKS! nou dan zal ik maar ff vertellen hoe mijn dagje is verlopen. eerst een hele goede nachtrust gehad. maddox werd eerst om 04.45 wakker om te eten en daarna rond 08.00 weer. tegen 10.00 werd ie weer wakker maar toen ging lenn met em in de woonkamer zitten zodat ik nog lekker verder kon slapen. later gingen we naar de stad want ik had nog een kadobon van mn collegas gekregen twv 200 euro (whoehoeeee) naja was eingelijk een waardebon voor maddox. dus zijn we naar die winkel gegaan om een winterjas voor em te kopen. we hebben een hele leuke gekocht van burberry. normaal zouden we niet zoveel geld uitgeven aan aan jasje maja die bon konden we alleen daar gebruiken en die winkel verkoopt alleen maar merk kleding voor babys. nog een truitje van tommy hilfiger en toen was het op. daarna nog lekker gegeten and at lastttt zou ik mn tattoo kado krijgen. ik wilde al heel lang maddox's naam tatoeren maja ik was nog zwanger dus dat kon niet. vandaag in een opwelling gingen we naar de tattoo shop, alles al besproken en de letters uitgekozen..vraagt die vent ineens..maar geef je nog borstvoeding? ik zo uuhh jaa??? hmmm neee dan zou ik het niet doen want tjah het komt allemaal ook in je bloed terecht en bla bla bla..enorme teleurstelling!!! had er ook niet bij stilgestaan. kreeg bijna tranen in mn ogen zo teleurgesteld dat ik was. en nu denk ik er nog steeds aan. maja over 2 maandjes stop ik echt met de bv want heb geen zin om tijdens het werken ff te kolven en als ik thuis ben ook weer kolven enz. dus dan krijg ik het alsnog kado. verder niet veel gedaan madoox ligt nu lekker te slapen en ik denk ook maar dat ik zo mn bedje induik want ben nu toch wel moe
@maris; hoe is het met chanell? gaat het al beter of is ze al thuis?? @lenny; yeeey heerlijk kunnen slapen dus haha goed zow!! hopelijk blijft het zow goed doorgaan en is dit een goede oplossing Hier alles goed,, Liam krijgt een tandje onder door en de 2e zit er bijna door te komen haha gaat super snel ineens hier,, eten gaat goed,, hij krijgt nu bijna een half potje groente savonds Liefszzz
hey hey Ik zal mezelf hier ook maar eens bij gaan voegen Sommigen van jullie kennen mij al maar even voor de andere. Mijn naam is Jennifer ben 19 jaar , al bijna 3 jaar heel gelukkig met mijn Hubje van 24 jaar. En sinds 19-09-2008 zijn trotse Papa en Mama van Jaimy Martina. Als jullie meer vraagjes hebben hoor ik het wel Chamaro Las net het berichtje over Chanell , hoe gaat het nu met haar en jullie ???
hoi hoi ik ben der ook weer ik had vanaf donderdag logee en was dus niet op de pc te vinden hier gaat alles goed julian heeft al waterpokken gehad begon 2 week terug ongeveer en heb nu lelijke bulten op zijn arm erbij grote rode vlekken veder gaat alles goed
Hallo dames, hier ben ik weer... voor mij inmiddels alweer heel lang geleden dat k iets gepost heb, maar ben niet van de aardbodem verdwenen hoor! Het ging een tijdje erg slecht met mn zwangerschap en heb heel rustig aan moeten doen. Gelukkig hebben we nu wat meer rust, volgende week op 02/09/09 krijgen we eindelijk de sleutel van ons huisje en met mn kleine mannetje gaat ook alles goed! alleen die warmte hoeft van mij niet meer! een van de laatste keren dat k hier was, was Chanell net geboren, nu alweer een grote meid aant worden! ik lees net dat ze in het ziekenhuis ligt, wat schrikken zeg! ik hoop iig dat alles goed gaat en dat ze naar huis mag. op de site van babydump staat zo´n ding dat hang je aan de luier en houdt voortdurend het hartje en de ademhaling in de gaten en het registreert ook als er iets onregelmatig gaat. dus wellicht dat dat iets is? verder heb ik niet alles gelezen want in de tussentijd heeft iedereen natuurlijk al weer heel wat gepost, dus dan zou k tot aan mn bevalling aant lezen zijn. maar k pak t wel weer langzamerhand op en hoop dat met iedereen alles goed gaat! liefs
Heey heey meiden, @miracle; haay haay en welkom!! alles goed daar? was aan het meej lezen bij tienermoeders maar jullie gaan zow super snel daar ineens hahaha @bengel; leuk een logee,, was het gezellig? hoe oud was hij/zij dan?? haha mooi dat het met Julian beter gaat waterpokken hoort er oowk bij,, @mamadee; heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey jij!! lang niet gezien zeg! Mooi dat alles nu goed gaat met jou en je kleine vent,, de sleutel!! leuk zeg kun je alles klaarmaken voor de kleine Wat was er dan precies aan de hand?? Hier alles nog steeds zijn gangetje,, Liam krijgt last van zijn tandjes dus dentinox erop en hopen dat ze snel doorkomen,, Liefzs