Humbley Haay Jaa we gaan daar ineens weer snel he haha , we hebben elkaar weer ff gevonden Oei tandjes , het blijkt we dat ieder kindje daar voor zich op reageerd. Jaimy heeft nu 4 tandjes staan en de 5de is onderweg en tot nu toe nog nergens last van gehad...
Hee meiden hier ben ik ook weer!! Chanell kunnen we morgen weer ophalen!!! Ze heeft bewezen reflux..Dus moeten een paar dingen aanpassen.. Ben heel blij dat er niks ernstigs is uitgekomen! @humbly Aaah een tandje haha..Leuk zeg..Heeft ie er veel last van? @mamadee Hoe gaat het nu met je dan? Verloopt de zwangerschap weer goed? @miracle Welkom hier..!!
Chamaro Wat fijn om te horen dat jullie kleine meid morgen weer naar huis mag ! Oeff Reflux , vreselijk is dat. Hier een beeb die er ook last van heeft , gelukkig nu ze gaat staat steeds minder maar daar staat het om bekend. Jaimy heeft een combi van Reflux en te gulzig eten/drinken. Nu hopen dat het nu niet meer zo erg word als dat het de laatste keer thuis was !
Ja Chanell drinkt ook heel gulzig! Na 10 minuten had zij de fles al op haha..Nu doet ze er 20 minuten over..Dus gaat nu heel goed.. Heb jij ook zo'n tuigje moeten gebruiken voor in bed.waar ze dan inhangt?? Die moet ik namelijk wel gebruiken..Moet ze nog maken.. Pff nee dat hoop ik dus ook niet.maar ik hou haar nu heel goed in de gaten..ga geregelt kijken hoor..dit wil ik niet meer meemaken..bah
@miracle; jah apart he,, sommige hebben heel veel last en anderen bijna niet,, @maris; haay haay meis!!! ai reflux jah bekent meej hier,, je moet een wat laten maken?? nog nooit van gehoord krijgt ze medicijnen of gewoon met johannesbroodpitmeel? medicijnen maakte hier alleen maar erger dus jah oowk meej gestopt,, nu 6 a 7 schep nutriton door de fles,, Wel de dodie fles? --> hier wel dodie fles en het bedje staat schuin,, haha veel vragen ineens weer he MOOI DAT ZE MORGEN MEEJ NAAR HUIS MAG Gelukkig heeft hij bijna geen last van zijn reflux met groente Jah tandjes zijn leuk maar het door komen niet echt Liefszzz
Chamaro Nee hier geen tuigje , maar wel bedje schuin e.d krijgt ze nu ook medicijnen voor het zuur wat er mee naar boven komt ? Dat heeft Jaimy nog net niet gehad. Hier geen dodi fles want ik gaf in het begin BV dus moest JBPM aanmaken voor ik haar aanlegde , 2 lepeltjes geven , aanleggen , tussendoor afhalen en boeren , weer aanleggen , afhalen en weer 2 lepeltjes JBPM. Uiteindelijk moest ik overstappen op FV ( lees: BV loopt in vaart achteruit, oorzaak stress ) en die moest ik goed dik houden. Veel JBPM erin en vaak tussen door laten boeren en even rustig laten worden. We hebben geklokt gehad en aan de borst dronk ze binnen 10min. mijn borst leeg , en BV is toch zwaarder drinken als FV. FV dronk ze binnen 5-10 min leeg maar dan wel ongedikt. Nu doet ze er 15min. over maar ze is nu ook weer wat groter. ( wat overigens nog snel is zggen ze op het CB )
@humbly Een tuigje waar ze inhangt haha..Omdat het bed bijna rechtop staat moet ze een pakje aan en met touwtjes aan het bed worden vastgemaakt zodat ze niet naar beneden rolt zeg maar heb wel een foto: Bekijk bijlage 11649 Ze krijgt zantac en ik heb nu Enfamil AR (Anti Reflux) en dat moet nu genoeg zijn.. Ik heb idd de dodie fles.. @miracle Ja ze krijgt zantac.. Jeetje wat een gedoe ja met da bv en JBPM Werd je daar op het latst niet kriegel van? Ik geef flesvoeding en ik heb geen JBPM.. Nou meiden ik ga nog even wat opruimen hier en dan straks weer naar mijn meisje.
hallo allemaal, ik zou me graag bij jullie willen aansluiten als dat mag lijkt me erg gezellig hier mee te kletsen. Ik zit zelf hier op het forum nog niet iets bij meiden als leeftijdsgenoten zal maar zeggen En zag toen dit jong en moeder en dacht dat ben ik ook ben 20 jaar en heb 2 kinderen jong genoeg hoop ik ?? Mag ik hier mee kletsen ? lijkt me erg gezellig allemaal. ik lees het wel XXX
@mariss; ooooooooooooooooh dat ding haha Liam heeft een groot hoeslaken tussen de benen liggen zodat hij niet naar onderen kan zakken en werkt perfect!,, het hoeslaken gaat helemaal om de matras heen zodat hij hem niet los kan krijgen en dit werkt super en is natuurlijk makkelijk in gebruik In AR zit toch jbpm?? Liam zou dat oowk eerst krijgen maar jah ivm eventueel kma dus niet,, en zantac had hier het tegenovergestelde effect dus oowk niet Wel een lieve foto hoor @Wonders; Welkom en tuurlijk mag je meej kletsen! hoe meer zielen hoe meer vreugd Zal me even voorstellen; Ben Nicole, 20 jaar en moeder van Liam die alweer 5 maand is,, haha dus je bent jong genoeg was 19 toen ik beviel van Liam en werd 20 toen hij 3.5 maand was,, Hoe oud zijn jou kinderen dan? ik zie dat het 2 meiden zijn Liefszz
Chamaro ohh , slaapt dat wel lekker voor der ?? Jaimy der bedje moest wel schuin maar niet zo schuin dat ze vast moest liggen omdat ze anders weg zou schuiven.. Wonders2 Gezellig ! Leuk dat je er ook bij komt , en zoals humbley al zegt.. Hoe meer zielen hoe meer vreugt Zal ik mezelf nogmaals voorstellen: ik ben Jennifer 19 jaar en trotse mama van Jaimy die over iets meer als 3 weekjes alweer 1 jaar wordt !! Ik was 18 toen ik beviel en werd 19 toen Jaimy 4 maandjes jong was. Hoe heten jou meisjes en hoe oud zijn ze ?
@mariss/miracle; jah hier oowk niet zow schuin,, wel schuin,, oowk wel zow schuin dat hij gaat schuiven maar niet zow,, Hier lekker rustig nog Liam slaapt heerlijk,, nu sinds half 5 is hij al in dromenland hij heeft vanmiddag niet zow veel geslapen dus dat haalt hij nu weer in,, Strax heeft hij een half potje bruine bonen met appel en dan lekker in bad en natuurlijk de fles en weer naar bed hahaha dan zijn we 2 uur verder Liefszz
Hier is het nu ook ff rustig. Jaimy ligt bij papa op de bank met zijn mobiel te spelen Die krijgt om half 7 nog een fles en dan gaat ze om 7 uur naar bed. Tot morgenvroeg 7.30 Ik ga straks de film Prozac Nation kijken , komt om half 9 op RTL 8. Ben benieuwd...
@miracle; heerlijk he!! hier oowk lekker vroeg op bed en vanaaf komt uhmm het is dinsdag,,,,, OWJAH NCIS haha heerlijk standaard series elke avond,, Nog nooit van die film gehoord,, nou jah ik kijk oowk geen rtl 8 Lekker bij papa liggen en spelen dus haha moet kunnen toch heeft mama even de handen vrij,, Liefszz
Ja ik keek ook altijd die standaard series , CSI ( miami , NY en de gewonen) , house en bones. Jammer genoeg zijn ze die weer allemaal aan het herhalen en dan vind ik er geen reet meer aan. Heb ze toch allemaal al gezien en 2x kijken is nog leuk maar geen 6x Dus dan ga ik maar kijken of er een leuke film op komt en ik kwam deze tegen dus ben benieuwd.. Ik kijk savonds om 22.3 ( meestal ) nog ATWT , haha en dat komt op RTL 8 dus vandaar
jah dat klopt,, alles word idd herhaald nou jah heb ik geluk dat ik heel veel niet gezien heb dus jah voor mij is het nog half nieuw ik kijk altijd sochtends op rtl4 de herhaling word me veel te laat savonds,, lig meestal rond 10 uur al in bed Liefsz
Zo jullie kletsen lekker veel zeg hihi Ik heb 2 kindjes dan meisje van 2,5 jaar oud genaamd Alysia en meisje van 3,5 maand oud en die heet Savanna. Ik was net 10 dagen 18 toen ik voor het eerste moeder werd. En nu 20 nu de 2e er is @miracle08 wat een gave banner heb jij zeg
@wonders; mooie namen zeg!! zit oowk een leuk leeftijdsverschil tussen lijkt me heerlijk om er nog 1 bij te krijgen over een jaar of 1, 2 wanneer ik alles op een rijtje heb hahahah jah kletsen kunnen we hier nog Liefsz
Humbley haha , ja maar dat is niet de herhaling van wat ik vanavond kijk. Is heel raar maar de ATWT die vanavond op RTL8 komt is een nieuwe en loopt 1 dag voor op wat er sochtends en smiddags komt. Is voor mij wel fijn als ik hem dus zo laat niet heb kunnen zien. Ik lig er meestal rond 23.45 in , dan is ATWT ook afgelopen.. Eerder lukt het me niet om te slapen maar ben sochtends wel zo gaar als iets.. Ik moet een beetje een betere ritme gaan krijgen aangezien ik ook weer wil gaan werken , want Jaimy gaat vanaf 1 oktober naar het KDV. Hoop dan ook dat ik savonds vroeger in bed lig en er dan sochtends beter uit kan.. Wonders2 hey ! ik heb jou volgens mij op msn... Heette jij eerst niet Natassss of Natassie ? Of iets in die richting ? Ik kan me nog herinneren dat ik vorig jaar met jou heb geklets op jong en zwanger willen worden oid. ( tenminste dat is zo als ik het goed heb )
@miracle; goh wat raar jah! dat ze daar een dag voorlopen,, nooit geweten hahaha,, :O zow laat kan ik niet eens wakker blijven joh! haha afbouwen dus Hoeveel uur ga je werken dan? Ben jaloers op je banner!! wil ik oowk wel Liefzz Ben Liam in bad doen en de fles