serieus? leuk zeg! das ook n goed idee.. alleen ben k niet zo creatief kben altijd heel slecht in dingen maken met mn handen ofzo kkan niet eens recht knippen laat staan mn eigen kaartjes maken! mjah is idd best wel duur he als k laat maken zulle het er niet superveel zijn ofzohw!
Haha jah het is wel knippen en plakken maar ze zijn super leuk geworden,, Neej joh ik had er oowk niet zow veell,, alleen familie en een paar vrienden waar ik veel mee omga dat is alles oowk,, Liefs
ja serieus??? dan moet k dat tog ook kunnen! waar moet k dan aan denken hadden jullie gwoon gekleurd papier en een foto en gedichtje erop? of echt n creafief hoogstandje zelf maken is wel leuk is persoonlijk en idd goedkoper ook niet onbelangrijk! @lievemama19: welkom trouwens
Ik heb toen bij de winkel hele schatige plaatjes gehaad en had papier waar een kroon opstond gekregen en daar binnen in gewoon idd een gedichtje, was echt super mooi geworden,, ff kijken of ik het gedichtje zow snel kan vinden Liefs
Je bent pas geboren heel lief en heel klein Je bent mijn eerste kindje altijd zul je mijn eerste zijn Met twee felle oogjes kijk je mij heel wijs aan Net alsof je wilt zeggen ik kan de hele wereld aan (dit aan de linkerkant) Na lang wachten mag iedereen het weten, dat ik Liam Daniël ga heten. Liam is geboren op 21 maart 2009 om 00.38 uur. Hij weegt 3400 gr en is 50 cm lang. En dan mijn adres er nog onder
wooww is idd een heeeel mooi gedichtje! ik wil ook egt iets moois maar is zo moeilijk haha had je dat zelf bed8 of ergens vandaan gehaald?
hej meiden, heb hier mijn dochter maar om 11 uur uit bed gehaald ze lag nog heerlijk te slapen Volgens mij hebben ik en haar vader een luie donder op de wereld gezet Heb mijn mannetje vanmorgen weer vroeg de straat op getrapt om naar zijn werk te gaan (half 7), dus er is weer rust in huis tot een uurtje of 5, en vanaaf gaan we geloof ik naar de kermis Ik doe niet veel bijzonders, ik doe schoonmaakwerk op maandag middag en avond, en de donderdag avond. ik werkte ook als administratief medewerkster, maar omdat ik zwanger ben, en mijn contract afliep hebben ze hem niet verlengd.. is iets minder, maar doe je niets aan. We hebben nu besloten dat ik gewoon de maandag en donderdag blief doen, en dat ik verder thuis blijf voor Lynn en ons 2de wondertje! ohh man wat is het moeilijk om die naam voor me te houden haha! hij staat al vast vanaf 7 april! en heb hem alleen nog maar aan mijn moeder en schoonouders mogen vertellen owja en aan mijn beste vriend @Humbly: Maak je Liam nog wakker voor iedere voeding? Ik heb dat met Lynn eerlijk gezegd alleen de week van de kraamzorg gedaan, als ze lekker sliep, dan sliep ze, anders had ik de grootse moeite haar weer in slaap te krijgen! Hoe ben je eigenlijk bij zijn naam gekomen? Mooie tekst voor je kaartje zeg, erg leuk Bij hebben een klein spijkerbroekje met een labeltje er aan met haar gewicht, tijd van geboorte, de datum, de ouders, adres en telefoon nummer, en onderaan stond heel leuk dat je haar met de hand moest wassen, niet te warm Ik zie trouwens dat je de 16de naar het consultatiebureau moet, als ze iets negatiefs hebben.. gewoon het ene oor in en het andere oor uit laten gaat hoor je doet het super zo te lezen even uitleg over deze opmerking: toen Lynn net geboren was kwam de wijkverpleegkundige hier thuis, en mijn man lag boven in bed omdat hij nachtdienst had gehad (zijn vorige werk). die vrouw begon gelijk, heb je geen vriend? ik: jewel hoor, heb zelfs een man, maar die ligt te slapen. zij: heeft hij geen interesse in jullie dochter? ik: zeker wel, maar hij heeft nachtdienst gehad en is net 3 uur thuis. zij: ja, want als jullie niet goed zijn voor haar kunnen we haar zo bij jullie weg halen hoor! ik::x:x:x:x:x en zo zijn er wel meer dingen gezegd tegen ons, dus dat buro, hoop dat het bij jullie een stuk beter is, maar als ze wel iets negatiefs zeggen, niets van aan trekken @mamadee: Ik ben ook niet zo handig hoor @Lievemama19: Ik zie dat je uit zwolle komt, dat is niet zo ver bij mij vandaan moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat ze in Deventer vinden dat jonge moeders er niet echt bij horen ofzo, ze hebben alleen 1 avond om met ander moeders te praten "tienermoeders". Maar ik voel me helemaal geen tienermoeder Hoe zit dat bij jullie meiden?? ohh ik ben echt veel te nieuwsgierig, sorry meiden kan me zelf niet in bedwang houden 8) zo lang genoeg? Groetjes Diana
de kraamzorg komt trouwens vanmiddag voor een intake het komt allemaal nu wel heel dicht bij, leuk hoor @mamadee: Wanneer denk je dat je gaat bevallen?? eerder of later of echt de 23ste? wel leuk hoor dat we zo dicht bij elkaar zitten
@Humbly: Maak je Liam nog wakker voor iedere voeding? Ik heb dat met Lynn eerlijk gezegd alleen de week van de kraamzorg gedaan, als ze lekker sliep, dan sliep ze, anders had ik de grootse moeite haar weer in slaap te krijgen! Hoe ben je eigenlijk bij zijn naam gekomen? Mooie tekst voor je kaartje zeg, erg leuk Bij hebben een klein spijkerbroekje met een labeltje er aan met haar gewicht, tijd van geboorte, de datum, de ouders, adres en telefoon nummer, en onderaan stond heel leuk dat je haar met de hand moest wassen, niet te warm Ik zie trouwens dat je de 16de naar het consultatiebureau moet, als ze iets negatiefs hebben.. gewoon het ene oor in en het andere oor uit laten gaat hoor je doet het super zo te lezen moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat ze in Deventer vinden dat jonge moeders er niet echt bij horen ofzo, ze hebben alleen 1 avond om met ander moeders te praten "tienermoeders". Maar ik voel me helemaal geen tienermoeder Hoe zit dat bij jullie meiden?? Ja ik maak Liam voor elke voeding wakker, als ik dit niet doe is hij namelijk niet te genieten,, hij heeft namelijk echt ritme nodig en dit valt me zow goed en hem oowk,, De naam hahaha jah nou ik was tv aan het kijken op een dag en ineens hoorde ik de naam Liam maar dan op zijn engels en dat vond ik niet mooi,, dus de a is dan een e,, en hier is het dus echt de a op zijn nederlands,, Het gedichtje heb ik gewoon van internet afgehaald,, omdat ik alleen ben en alles met ons en wij staat zucht,, Ja ik luister ook niet altijd naar het cb hoor,, die lullen gewoon van alles aan elkaar soms,, hmmm jah je tekst is lang genoeg ik voel me ook geen tienermoeder,, ik voel me zelfs ouders dan ik ben,, we hebben hier geen tienergroepen,, Liefs
@zusjevoorlynn: waatttt???? hebben ze dat egt gezegd? dan zou k helemaal gek worden wat dneken ze wel niet! laatst las k ook al in een tijdschrift dat het cb zo negatief is en dat je je er nix van moet aantrekken bah bah kverheug me nu al! en uhmm zoals t nu gaat denk k dat k later ga bevallen kheb gwoon zo'n gevoel want maarte en ik zijn ook allebei later geboren en volgens mij heeft dat er ook mee te maken en kheb nog geen buik, heel weining klachten, merk nauwelijks dat k zwanger ben haha maarja, kdenk niet dat je dat daaruit kan opmaken dus laat ik het maar gewoon op mn gevoel houden haha en jij? verder is hier ook heel weining voor jonge moeders ik voel me geen tienermoeder maar ik merk wel dat andere moeders(kben bijv. 1 dag gaan zwangershapszwemmen) echt een beetje neerbuigend deded omdat k nog zo jong ben dus kzou wel willen dat er meer aan gedaan werd hier! is tog fijn om gwoon met iemand over te kunnen kletse zoals hier op t forum
Goeeeedemiddag dames!!! @zusjevoorlynn: Wat een **** die wijkverpleegkundige!! Zoiets zeg je toch niet.. Ik voel me ook totaal geen tienermoeder..haha.. Juist het tegenovergestelde.. Succes vanmiddag met je intake.. @lievemama19 Welkom hier! @mamadee Toen ik 26 weken zwanger was heb ik zelf een kaartje ontworpen (gewoon op de computer) Maar toen ik 34 weken was keek ik nog een keer naar dat kaartje en vond em toch niet zo leuk! En we hadden ook geen zin en tijd om naar de drukkerij te gaan enzo om papier uit te zoeken..Dus heb ik er nu maar 1 op internet besteld.Op www.zelf-kaartjes.nl en ben er erg tevreden mee... We zijn in totaal iets van 120 euro kwijt..Dat vind ik nog wel meevallen.. Wat goed dat je buikbanden binnen zijn... @Humbly Super dat Liam een dikke poepluier heeft gehad..! @all Ook hier schijnt de zon..!!! Heerlijk.. Pff heb slecht geslapen vannacht..Kon me bijna niet eens omkeren dan krijg ik zo'n pijn in mijn bekken en komt er een ontiegelijke druk bij mijn (jeweetwel).. Ook heb ik onder mijn borsten een rare streep. Beetje geelachtig..Als ik er op druk voelt het net zoals een blauwe plek..heel raar.. (sorry als ik iemand of wat vergeten ben) Liefs
@mamadee Dat heb ik ook hoor..Als ik in een supermarkt ofzo loop dan kijkt er weer zo'n domme huisvrouw die niks beters te doen heeft naar mij, zo van jeetje die is nu al zwanger! Ik bedacht me niet en ik keek haar ook even 10 seconden arrogant aan joh..Totdat ze wegkeek..Ik denk zo wat jij kan,kan ik ook Hihi nu doe ik dat elke keer als iemand mij zo aankijkt..Wel grappig..
Humbly89 dus je heb voor de ochtend geen oppas als je in juli ga werken= ja kan moeilijk zeggen breng liam hier )mag van mij wel hihihi' denk dat ik dan toch weer te ver weg woont hihi
Hahahah wel lief aangeboden hengelo is niet zow heel ver weg haha maar voor oppas, jah dan wel iets,, heb het al kunnen regelen,, ga nou elke middag werken in de vakantie en na de vakantie ook gewoon door
@Marisss: whahaha kzie het al helemaal voor me dat ga ik nu ook doen als iemand me dom aan zit te kijken! waar bemoeien ze zich mee en ja, dat heb k nu ook, die pijn en steken en hele erg druk daar! doet gwoon egt pijn ik ga es kijken op die site, 120euro is idd goed te doen ja!
@mamadee Moet je echt doen! Bij mij helpt het hihi.. Ja idd waar bemoeien ze hun mee.. Ze kennen ons niet eens tss.. Ik heb er geen steken maar wel een soort van pijn bij mijn rechterkant van mijn ribben. Heb jij dan zo'n bandgevoel daar? Want dat kan duiden op zwangershapsvergiftiging..(wil je niet bang praten) En ook als je pijn hebt rechts onder je ribben..Wat ik heb.. Dus ik denk dat ik maandag het even aan mijn VK doorga geven.. Zeker voor het onzekere.. Wat zijn de symptomen?Er zijn een aantal klachten die erop kunnen wijzen dat je een zwangerschapsvergiftiging hebt. Dit zijn: opgezwollen handen, enkels of een opgezwollen gezicht (oedeem) pijn rechts onder de ribben tintelingen in de vingers gezichtsstoornissen, zoals het sterretjes of lichtflitsen zien een pijnlijk gespannen gevoel bovenin de buik Ik heb dan 41 kaartjes nodig en dat is dan €110,90..Moet dan zelf nog postzegels kopen..Dan kom je ongeveer uit op €126,30 Dus dat vind ik echt meevallen..
Haha jah voor oppas wel jah jaaah je kan nog wel lief zijn 41??? poeh,, ik had er maar 21 nodig lol en waarvan er 5 voor ons zelf waren, mijn moeder, 2 zusjes ik en Liam natuurlijk