Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Humbley Ik ga ong. 9 uur p.w werken in de thuishulp ( voornamelijk schoonmaak werk ) en ga daarbij proberen om een thuis studie te doen. In wat weet ik nog niet precies , maar dat gaat wel goed komen.

Hoop nu alleen dat ik voor 31 dec. dit jaar werk heb , anders moet ik vanaf volgend jaar de volledige mep betalen aan het KDV en dat word een dure hobby ( heeft te maken met een werkgeschiedenis in dat jaar )

Haha , niet jaloers zijn ! Ik kan evt wel een banner voor je maken ? Gaat hem dan wel pas in het weekend worden denk ik.. Ja of misschien donderdag of vrijdag..
    Heb hem iig niet 1 ,2 ,3 af daar zit wel ff werk in ;)

Ik ga ff douchen !

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    @miracle; het zelfde als mij dus ;) alleen ik werk 20 uur in de week,, ik wil wel graag terug naar school of een thuis studie doen maar heb het geld nodig dat ik verdien,, en als ik naar school ga moet ik onbetaald stage lopen en dat kan jammer genoeg niet,,

Ik zal voor je meej hopen :) altijd positief blijven denken! ze hebben mij zelfs aangenomen toen ik 30 wk zwanger was,, :$:$ ik kon na mijn verlof aan het werk,,

Jaaaaaaaah zou je dat willen doen?? het heeft geen haast hoor ;)

Douche ze! 8)

Liefsz :)

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Humbley Ohh dat is wel sjiek aangenomen worden terwijl je 30wk zwanger bent ! Dat geeft mij dan wel weer meer hoop... Ik ga eerst kijken bij CSU en anders bij Zuidzorg... Blijf ook wel posi denken want ze zeggen dat er in de thuishulp veel mensen worden gezocht :D

Ja tuurlijk wil ik dat wel doen ;)
    Je hoeft me alleen maar een foto ( of meerdere net wat je wilt ) te sturen en een klein ideetje te geven wat want je ongeveer wilt.
    Moet wel eerlijk bekennen dat ik het nog niet zo super goed kan ;) ben nog in de leer ;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    haay haay

Jah raar he,, normaal heb je dan scheen schijn van kans maar wonder boven wonder is het toch gewoon goed gegaan,,
    Ze zoeken heel veel mensen in de zorg,, dus niet de hoop opgeven en inderdaad oowk eens ergens anders proberen :p hoe meer plekken hoe beter toch? 8)

Ik zal je wel een paar leuke foto's sturen ;) haha kijk zelf maar wat je er van maakt :p:) ben allang blij dat je het wel wilt doen :D

Liam is nu aan het huilen :( maar als je boven komt om de speen erin te doen gaat hij lachen!! wat een dondersteen oowk :$

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja idd , normaal gesproken word je eigenlijk meteen geweigerd. Heb je netjes gedaan ;)

Ja ik ga het niet af zitten wachten ik heb maar 4 maanden de tijd om werk te zoeken maar hoop toch wel zsm aan de slag te kunnen. ( of ja pas vanaf 1 okt. want dan gaat Jaimy na KDV )

Oke als ik de foto's heb zal ik een skijken wat voor leuks ik er van kan maken :D

haha , Liam weet gewoon dat als hij heel lief lacht naar mama hij wel ff met haar mag knuffelen ;)

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Hallow Hallow,,

Jah vond ik oowkal 8):D werk nu alweer 2 maand :$ gaat zow snel,,

Nou jah oktober is oowkal snel hoor! haha inderdaad gewoon laten weten dat je het super graag wil ;) werkt heel goed :)

Hoe kan ik de foto's het beste sturen dan?? :(

Haha jah hij is heel slim :p het gaat nu redelijk,, hij is stil ( voor hoe lang het duurt :p ) heb wel de speen er al 2 keer in moeten doen hoor hahahha

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja , ik ga ook zeker laten zien dat ik het heel graag wil !
    Hoop alleen dat ze niet moeilijk doen omdat ik dus alleen maar op maandag middag en woensdag en vrijdag ochtend kan..
    Maar ook dat zaldenk ik wel loslopen..

Ik PB je mijn E-mail adress wel ff ;)

Haha , en is ie nog stil ??

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Haay haay,,

Denk niet dat ze daar moeilijk over doen hoor,, ik werk oowk alleen de middagen,, sommige mensen willen alleen maar de middagen he ;) denk dat ze al blij zijn dat er iemand wil werken 8) als je het gewoon optijd aangeeft is het geen probleem toch :D

PB ontvangen ;) ben de foto's aan het uitzoeken,, heb er zow veeeeeel ;);)

Hahaha jah hij slaapt :D:D yeeeeeeeey :) :D

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nee idd , en mijn oma ( werkt ook in de schoonmaak ) die zegt dat ze het alleen maar fijn vinden als iemand duidelijk aan geeft welke dagen ze kunnen werken.
    Is ook makkelijk met zoeken.

haha , heb ook erg veel foto's ;)

Yeahh , hij slaapt !!

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

miracle08 klopt inderdaad dat ik je op msn heb ;)
    hahaha was het even vergeten dat jij het was :$ sorry beetje vergeetachtig ;) geef het ontzwangeren de schuld :D

en jullie werken dus allebei als ik het zo lees?
    gaan jullie kindjes dan naar de kinderopvang of naar een gastouder of oppas of familie? even nieuwsgierig hoor :)

Hier gaat donderdag me oudste dochter voor het eerst naar de peuterspeelzaal een uurtje, en die week daarna een ochtend. Mag er in het begin nog bij blijven ;) ik zie er zelf eigenlijk beetje tegenop dat iemand anders op me kind gaat letten. En dan ook met een hele groep, bang dat andere dr pijn doen of iets :$ stom he...? :)

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Haaaay Haaaay,,

@Miracle; haha jah is wel zow,, dan weten hun oowk precies wat ze aan je hebben :D heeft je oma helemaal goed :p 8)
    Jaaah hij slaapt :D nu alweer bijna een uur :$ tijd gaat zow snel,,
    Is de film leuk?

@Wonders; Ja werk 20 uur in de week,, ik moet wel werken,, ben een alleenstaande moeder dus jah iemand moet het geld binnen brengen ;):p mijn moeder past elke middag op dus dat is heel makkelijk geregeld :)
    Leuk ja de peuterspeelzaal :) snap heel goed dat je het moeilijk vind om iemand anders de verantwoordelijkheid over te geven :) ze zijn echt in goede handen daar :)
    na een tijdje is het heel gewoon en weet je niet anders ;)

Liefzs :)

12. augurkjes

humbly89 alleenstaande mama dus :) En wel handig inderdaad dat je moeder kan opassen dan :D Geld moet inderdaad binnen komen op 1 of andere manier ;)

en ik weet dat ze in goede handen is :) ik zeg altijd als Alysia het leuk vind, dan vind mama het ook leuk :D

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Hallow Hallow,,

@wonders; jah weet niet anders dan alleen voor Liam zorgen,, ben al alleen sinds ik 10 wk zwanger was dus ja :)

Jaaaa als je dat eenmaal ziet dan is er ineens een hele last weg :D

Liggen ze daar al op bed?

Liefszz :D

14. augurkjes

ohh vroeg verlaten dan bij de 10 weken al??

En hier ligt de oudste op bed ;) moet zeggen die slaap nooit zo super vroeg :$ is hier ook heel erg warm in huis.

En savanna ligt in de box, te draaien en kletsen :) en gaat zo slapen en dan rond 12 uur nog even laatste flesje geven :)

mag ik vragen hoe het komt dat de papa van jullie kindje weg is? en ziet de papa jullie kindje nog of niet?

hoef het niet te zeggen hoor als je niet wilt

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Haay haay,,

@wonders; haha lekker er ligt er al 1 op bed ;) ik ben blij dat Liam lekker vroeg op bed ligt,, de laatste fles vond ik zow erg om te geven he,, was dan zelf al bijna in slaap ;)
    Nog 1 de fles en dan naar bed 8)

We krijgen steeds meer menigverschillen en ik voelde me een beetje opgesloten,, hij begon ineens mijn leven te leiden,, ik mocht dit niet meer, ik mocht dat niet meer,, owneej dit kon niet omdat ik zwanger was,, we moesten maar naast zijn ouders gaan wonen zodat zijn moeder meej kon helpen met de opvoeding enz,,
    heb zelf mijn ouders meej gemaakt met ruzie en gedoe dus jah dat wou ik de kleine niet aan doen en heb er een punt achter gezet in de hoop dat hij nog contact wou hebben met Liam maar neej dus niet,, hij heeft Liam nog nooit gezien,, heb sinds die dag geen contact meer dus nu al een jaar ( 31-08-09 ) hij weet niet eens hoe het gaat,,, hij weet dat ik bevallen ben,, kennisen hebben dit verteld ( zonder dat ik het wist ) en verder weet hij helemaal niks,,
    Hij betaald oowk niks,, hij heeft Liam oowk niet erkend vandaar,,

Je mag alles vragen hoor ;) ben heel open alleen mijn pincode is geheim hahahahahaha :p:p

16. augurkjes

okee pfff, die ben je dus liever kwijt dan rijk als ik het zo lees?

Hahaha okee ja soms kan ik wel eens te nieuwsgierig zijn volgens mensen vandaar dat ik altijd maar neerzet ;) je hoeft het niet te zeggen:)

maar je kleine nu de laatste fles al lekker gehad? en tot hoelaat slaapt hij door als ik vragen mag?

Hoe zwaar waren jullie kindjes hier allemaal met de geboorte? en hoe zwaar nu? :D

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Allow Allow,,

@wonders; ik had het natuurlijk heel anders gewilt maar jah als het niet gaat dan gaat het niet :)
    Je zet het er idd nog wel bij ;)

Jep Liam krijgt om 20.00 uur de laatste fles en word rond 07.00/07.30 uur wakker,, en dan om 08.00 uur de fles weer ;) heerlijk :D

Liam woog bij de geboorte 3400 gr en was 50 cm,, nu (13/7) woog hij 7190 gr en was 65 cm,,
    Jou kleintjes dan??

18. augurkjes

okee netjes gewicht zeg :D

hier grote kindjes

Alysia bij de geboorte 4410 gram en 54 cm --> nu dus 99 cm en 15,5 kilo

Savanna bij de geboorte 4750 gram en 56 cm --> nu 6895 gram en 64 cm

zo lekker dat je kleine nu lekker doorslaapt :D

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Haay haay,,

:$:$:$:$:$:$:$ echt hele grote kinderen zeg!!! poeh,,, zijn jij en je vriend/mand oowk zow groot?? hahahhaha
    dan is Liam klein zeg,, dacht dat hij al groot was :$:$:$
    Zelf was ik 54.5 cm en 3800 gr,,,,,, nu 1.84,, gewicht geen idee :p

Jep hij slaapt sinds 9 wk door,, nadat hij uit het ziekenhuis kwam :D

Meiden ik duik mijn bed in!!
    Trusten en tot morgen!!

@miracle; kijk ze nog!!

Byebye

Liefzs :)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonders2 haha , jij mag het nog op het ontzwangeren gooien. Ik kan dat helaas niet meer. En het is al een jaar geleden dat ik bevallen ben en ik ben nu nog net een zeef , haha ;)

Ohh voor de eerste keer naar het PSZ , hier gaat Jaimy 1 okt. 3 halve dagen in de week naar het KDV. ik zie er nu nog niet tegen op maar ik denk dat dat volgende maand wel gaat komen.
    Het is ook een beetje vreemd , je hebt daan een aantal uur dat je niet bij je kindje bent en iemand anders bij haar is en de verantwoordelijkheid heeft over haar en beslissingen maakt over haar terwijl normaal jij dat doet en die zorg draagt.
    Gelukkig werk ik ( hopelijk) tegen die tijd en zijn die uurtjes zo voorbij en kan ze weer mee naar huis.

Ik werk nog niet , ik moet even wachten tot me oma terug komt van vakantie want die gaat voor me navragen of ze bij hun bedrijf schoonmaaksters zoeken en anders gaat hier in een rap tempo me CV's de deur uit naar de Zuidzorg e.d
    Ik wil/hoop 9 uurtjes p.w te kunnen werken , die centjes gebruiken we lekker om te sparen.

Humbley Ja de film is best goed. Kijk er nog steeds naar dus haha :D
    Ohh hij slaapt lekker , word ie nog wakker of niet ??

Ik kon je verhaal van je ex al maar als ik het zo weer lees ben je beter af zonder hem.
    En zoals ik het zie en merk aan jou , gaat en doe je het harstikke goed !
    Je krijgt van mij ook alle respect ;)

Gewicht Jaimy woog bij geboorte 2970gr en was 49cm , de laatste keer woog ze 8240gr.

We moeten donderdag weer naar het CB voor controle en prikjes deel 4 :(
    Gelukkig gaat me hubje mee want ik ga daar absoluut niet naar binnen als ze der spuitjes krijgt.. ( ohh erg he... )

Deel Deze Pagina