@lennylenn Hier is alles goed! En met de kleine meid ook gelukkig .. Zo dat is zeker een lekker ritme van Maddox..Chanell die slaapt sinds kort van half 12 tot ongeveer gemiddelt 9uur haha.. Heb sinds vandaag weer een ander schema met voeden.. Omdat ze vanochtend pas om half 10 wakker is geworden.. 6.00-10.00-14.00-18.00-22.00 fles: 160/5 Dus ik ben benieuwd hoe dat nu gaat lopen..Ik denk wel goed hoor.. Leuk een tattoeage! Ben benieuwd naar je foto!! Ik moet 17 november heen haha.. Liefs Marisss
Hahah oooh zo.. Maar hier gaat het goed..net blaasontsteking gehad..Is gelukkig alweer over... Chanell ook alles goed Alleen was gister en eergister wat huilerig..Maar valt vandaag gelukkig wel mee Ik krijg mijn tattoe 2 november ipv 17 november!!! Hoe gaat het met jullie daar?
Goedemorgen!! --->> Mariss Hier gaat alles zijn gangetje haha Liam is alweer verkouden aan het worden lol,, het zet steeds net niet door of het zet ineens wel door,, haha beetje vaag,, Hij krijgt nu sochtends een halfe liga met half potje fruit of heel potje fruit zonder liga,, Savonds heel potje groente,, ( alles van 4 maand natuurlijk ) Slapen doet meneer nog steeeds super veel haha en jah spelen is hier helemaal interessant nu,, Met mij gaat het ooowk goed! Bah blaasontsteking!! heb ik heel vaak gehad en hoop ik niet snel weer te krijgen,, kreeg je antibiotica? Liefsz
Goedemiddag!! @humbly: Wat goed zeg van Liam dat hij spelen nu echt interessant vind.. Ik kan nu al niet wachten totdat ik Chanell met fruithapjes kan beginnen Nog 1 maand en dan kan ik er ook aan beginnen.. Vet raar van die verkoudheid zeg..Heeft ie er verder geen last van? Mooi dat het met jou ook goed gaat zeg!! Vind het jammer dat we elkaar nooit meer spreken op msn !! Mijn blaasontsteking is helemaal over gelukkig.. Ik had antibiotica ja.. Volgens mij krijg ik WEER een schimmelinfectie..GRrrr :x Snap maar niet hoe ik eraan kom..Was me elke dag daar van onder Maar goed.. Ik krijg zo nog kraamvisite Liefss!
Hey meiden , Ik haak hier weer in als jullie het goed vinden Klein stukje ego.. Nou gistere al vroeg op de bus naar me Smoeder gegaan ( hubje op de scooter ).. Jaimy vond het in het begin in de bus alleen meteen niks , ze begon voor de eerste keer te miepen en dat terwijl ze de bus altijd leuk vind. Gelukkig was het snel daarna over en heeft ze rond liggen kijken en brabbelen tegen iedereen die voorbij kwamen.. Bij smoeder aangekomen ging het eigenlijk al meteen een beetje mis. Smoeder pakte der op en het was meteen heel hard huilen ! Omdat hubje en ik even weg wilden ( kadootjes kopen )zou Smoeder oppassen , die was zelf van plan om lekker met der naar het WinkelCentrum te gaan.. Maar het was echt erg.. Ze gilde en huilde en strekte haar armjes naar mij uit en keek me met dikbetraande oogjes aan. Nou dat doet wel ff zeer hoor.. Ik heb tegen hubje gezegd dat ik weg wilde omdat ik anders dadelijk niet meer weg wilde omdat ik het niet leuk vind haar zo te zien. We zijn uiteindelijk maar vlug gegaan en na een half uurtje kreg ik een smsje dat ze weer volop praatjes had en breeduit lachte.. Gelukkig maar dat doet je dan toch weer enorm goed , ga er anders nml niet gerust op uit als ze zo zou blijven. We zijn eerst naar de Intertoy's gegaan en zijn daar geslaagd voor een driewielertje Daarna zijn we door gelopen naar Toys'XL en daar hadden ze een aanbieding 2+3e gratis ( 2 kadootjes en een derde kadootje is gratis ) dat komt dan wel even mooi uit.. Maar na 3 kwartier rondjes te hebben gelopen kwamen we er achter hoe moeilijk het is om voor z'n kleintje kadootjes te kopen ( of ben ik nou erg ?? ) De eerste 2 kadootjes hadden we vrij snel daarna maar het 3de kadootjes heeft lang geduurd.. We zijn uiteindelijk geslaagd voor 3 kado's maar met moeite Zover als we weten hebben we ook niks dubbel gekocht want we weten een klein beetje wat ze van sommige vrienden krijgt , dus het is niet voor niks geweest.. Toen terug naar huis ! Bij Smoeder aangekomen was ze nog niet dus hebben we even met Sbroertjes en Szusje in de tuin gezeten ( een van mijn Sbroertjes heeft een Vriendin , Zusje van Hubjes beste vriend , haha ).. Uiteindelijk kwam ze terug met Jaimy en wat was ik blij om der te zien.. Maar het was meteen ook weer afgelopen , ze strekte der armpjes naar mij uit en moest werderom weer niks meer van Smoeder hebben... Zolang als ze hubje en mij zag was het goed en zat ze lekker te spelen.. We hebben met z'n alle lekker aan tafel gegeten en toen ik even met hubje naar buiten liep begon ze meteen weer te huilen.. Smoeder pakte haar op en het brak weer los, gillen , brullen en huilen en zoeken naar hubje op mij.. Hubje heeft haar uiteindelijk over gepakt maarze wilde even met mij knuffelen..Toen kreeg ik van Smoeder de opmerking naar me hoofd geslingert.. "Ze zit niet met der navelstreng aan je vast maar met een betonnen streng" Met andere woorden ze is veel ste veel bij mij en huilt bij andere Ik vond dat best gemeen en ketste meteen een opmerking terug "Ze huilt alleen maar zo bij jou hoor , bij me moeder en me oma huilt ze niet zo " Sterker nog daar huilt ze NIET bij ! Ze zei dat dat kwam omdat ik thuis bij me moeder ben bevallen en Jaimy me moeder het eerste half jaar van haar leven heeft gezien en haar dus volledig gewent is en mijn oma ziet ze ook regelmatig. Vond dat een beetje stom want als ze gewoon vaker zou komen ipv 1x p.m dan zou het een stuk schelen.. Uiteindelijk zij ze dat jaimy eenkennig is en dat het daar wel aan zou liggen.. S'avonds met me moeder over gehad en dien zei dat het deels ook eenkennigheid is en daar moet ze gewoon over heen komen. Heel leuk maar als ze niet vaker komt houdt het hard op he ? En wij gaan er ook regelmatig naar toe maar het hoeft niet van 1 kant af te blijven komen. Hmmm.. Het zal wel goed komen maar vind dat ze niet zo lullig hoeft te doen... Oeps een beetje een lang verhaal geworden
FF showen wat we gekocht hebben voor Jaimy Het 1ste kadootje ( Is ietsjes ander maar scheelt niet veel.. ) http://www.tspeelpaleis2.be/driewiel...escherming.jpg Het 2de kadootje.. http://www.made-in-china.com/image/2...earning-DJ.jpg Het 3de kadootje http://www.fisher-price.com/img/prod.../B8797_b_1.jpg Het 4de kadootje ( na lang zoeken hebben we dit maar uitgezocht..) http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/v...cle7527178.jpg
@miracle Ze is idd dan wel een beetje eenkennig..Maar ik denk dat het bij de leeftijd hoort? ik denk dat ieder kind dat wel heeft.. Maar vind het idd wel een rare opmerking van je schoonmoeder..Had ze ook wel anders kunnen zeggen.. Het hoeft zerker niet van 1 kant te komen..Komt ze nooit eens bij jullie dan? Want als zij niet vaker komt ja vind je het gek dat ze dan gaat huilen..Jaimy kent haar amper dan..toch? Mischien kun je haar eens uitnodigen ofzo.. Liefs
Zoo mooie cadeautjes zeg! ZE word goed verwent zie ik wel haha..Ga ik straks ook doen bij Chanell (wordt nu ook al veel verwent hoor)
Ja de deur staat hier altijd open , we hebben der in het begin vaak zat uitgenodigt maar ook dat houdt eens op.. Blijf natuurlijk niet aan de gang. Word nog wat want we gaan in okt./nov. met haar op vakantie ik ga me dan niet inhouden.Als ze dan weer zo krijst heeft Smoedertjelief toch echt pech.. Ga haar niet dwingen bij iemand te zitten waar ze op dat moment niet bij wil zitten. Ze is idd ook wel een beetje eenkennig en het hoort ook bij de leeftijd maar ze heeft het voornamelijk bij Smoeder.. Want bij de rest van mij Fam. ( hubjes Fam. woont erg ver weg dus ziet ie niet ) doet ze dat niet.. Mits het iemand is die ze nog nooit heeft gezien.. Haha , ja ze word hier goed verwend. En dit is wat ze van ons krijgt maar er komt ook nog een hoop bezoek. En ons kadotjestip was Speelgoed dus ze gaat een hoop krijgen Alleen van me oma en me moeder krijgt ze kleertjes , dat is een traditie hier in de Fam. En daarna komt ook Sinterklaas en kerst weer , haha En verwennen doen we ze toch wel , hoeft ze niet jarig voor te zijn
@miracle Ja het houd idd een keer op ja..Je kunt steeds blijven uitnodigen en ze komt maar niet.. Dwingen dan lukt je dan ook idd niet..haha dan worden ze alleen maar hysterischer.. Wel raar dat ze uitgerekend bij je schoonmoeder niet wil zitten haha.. Chanell kunnen we nog niet echt verwennen Ja wel met knuffelen..Ook wel met speeltjes..alleen ze heeft er nog niet echt veel aan haha... Komt nog wel..
Er zit hier eindelijk beweging in!! deze MAMA GAAT TERUG NAAR SCHOOL XD haha de gemeente hier regeld alles en dan krijg ik bericht wanneer ik kan beginnen,,, Het is een 1jarige opleiding niveua 3 als ouderen verzorgster ik moet 20 uur stage lopen maar dit kan oowk in het weekend, middag of avond dus heb oowkal oppas heerlijk!!! Krijg gewoon mijn bijstandsuitkering en studiefinanciering dus krijg gewoon mijn geld Yeeeey heb er zin in Liefsz
oh wat beter zeg!!! Ik ben echt blij als ik dadelijk klaar ben met school als ik het haal tenminste.. maar mooi dat jij er zin in hebt hihi Liefs
-->> Maris Hahah jah heel erg want ja ik heb geen vervolgopleiding,, alleen maar vbmo en straks kan ik dan oowk meer verdienen en misschien het huis wel uit Liefsz