BellaLuna Welkom hier !! Humbley Wat gaaff !!! Ik las op het andere topic dat je weer naar school gaat ! En dan ook nog helemaal zo zodat je oppas hebt voor Liam , echt super joh ! Hoe gaat het hier verder ??? Hier druk bezig Over 4 dagen is ons meissie jarig , heb er steeds meer zin in
Heey heey!! --- >> BellaLuna welkom hier! Zal me even snel voorstellen,, Ben een alleenstaande moeder van een zoontje gemaand Liam,, hij is nu bijna 6 maand Owjah ben 20 jaartjes jong,, --->> miracle jah super he!! ben oowk super bij gewoon heerlijk,, kan ik eindelijk een diploma halen en een toekomst voor mij en Liam opbouwen heerlijk Jaaaaah je meisje haar verjaardag komt steeds dichterbij wat lijkt me dat raar om na te gaan dat je een jaar terug zat te wachten tot ze kwam en nu is ze alweer bijna een jaar oud Hier gaat het redelijk,, Liam is vandaag een beetje uit zijn ritme en ziet ongelovelijk wit!! hij is altijd wel wit maar nu is het echt erg,, hij drinkt verder redelijk,, groente en fruit gaat wel goed,, ( vandaag voor het eerst verse banaan gehad haha viel wel in de smaak ) Hij heeft bijna niet geslapen vandaag en bijt zow ongelovelijk veel op dit moment en heeft ongeveer 6 a 9 poepluiers per dag en dit al 1.5 week nu,, zucht,, mag alweer luiers bij halen gewoon,, foto van een paar dagen terug Liefsz
LIAM HEEFT GEEN KMA!! yeey super blij hier!!! hij reageerde helemaal niet op de andere melk,, integendeel hij vond het zelfs lekker! dus hahah nu ligt meneer uitgeteld in bed te slapen dus helemaal opgelucht hier Nu elke dag een fles vervangen door normale melk van friso,, standaard 1 nog,, en dan volgende week naar standaard 2,, --->> Bellaluna Aaaaah wat een leuke leeftijd oowk he! haha mij leeftijd genootje hahaa ben je allang getrouwd? Liefsz
Nee de vader van Liam en ik zijn nu een jaar uit elkaar,, ik was 10 wk zwanger toen we uit elkaar gingen en nooit meer wat van hem gehoord,, Liam kent hem niet en hij heeft Liam nooit gezien,, Liefsz
En je redt het wel allemaal? Ik ben even oud als jou en kan me best voorstellen dat het lastig/zwaar is. Als ik mijn man niet had gehad, dan had ik het ook heel zwaar gehad. Nu kan ik gelukkig een thuiswerkende moeder blijven. (Heb eigen zaak aan huis)
ik woon nog bij mijn moeder dus heb steun aan haar maar jah ik heb inderdaad wel eens momenten dat ik het helemaal niet meer zie zitten omdat Liam weer een vervelend is op een moment dat ik het juist druk heb of ik me niet goed voel of iets,, dan neemt mijn moeder het wel over maar toch je voelt je wel schuldig,, Ik werk elke middag ( stop binnen kort ) en ga terug naar school 1 dag in de week en 20 uur stage erbij Verder red ik het prima Heerlijk een bedrijf aan huis,, lekker dicht in de buurt dus Liefsz
hallo allemaal!! @humbly: las dat je weer naar school gaat. goed zeg! alvast heel veel succes. wat voor opleiding doe je? @bellaluna: hoii ik zal mezelf even voorstellen. ik ben nancy 23 jaar..probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar dat wilt niet altijd lukken. alsnog gefeliciteerd met je huwelijk ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje sinds..6 maanden maar we zijn al ruim 2 jaar bijelkaar en het gaat nog steeds heel goed. hoe gaat het verder met iedereen en de kleintjes? hier gaat het goed. maddox slaapt nu heel goed..lekker tot in de ochtend vanaf 20.00 savonds tot 06.00 ongeveer. eergisteren heeft hij zijn eerste 2 prikjes gehad. hij huilen ik bijna hhuilen want het was zo zielig. hij wist natuurlijk niet wat er ging gebeuren dus hij wsa vrolijk met zn armpjes en beentjes aan het spartelen en geluidjes maken totdat hij zn prikjes kreeg..hij kneep zo hard inmn vingers en werd helemaal rood..traantjes erbij achh was echt erg wilde niet meer kijken. hij heeft er verder gelukkig geen last meer van gehad. kijk echt niet uit naar de tweede keer
Haay haay!! Jep jep ga terug naar school en de opleiding verzorgende niveau 3 volgen Heb er super veel zin in Het gaat goed met Maddox zeg!! haha heerlijk he als ze doorslapen AAH DE PRIKKEN gatver!! dat is zow zielig,, heb hier oowk gewoon meej moeten huilen elke keer weer,, nu hoeft hij met 11 maand pas weer gelukkig! Verder gaat het hier super! Liam heeft geen koemelkallergie dus dat is een pak van mij hart,, Tandjes komen bijna door dus lekker veel aan het bijten en kwijlen,, Potje fruit en groente 4 maand gaan helemaal op perdag,, Nog 4 flessen hier,, Vanmiddag hoor ik of Liam een helmpje moet,, afwachten dus ,,, hmmm verder super! dinsdag weer naar het cb dan is Liam 6 maand en 1 dag oud Liefsz
met liam gaat het zo te lezen ook harstikke goed. gelukkig geen nare allergie! mijn neefje had dat heel erg. zat helemaal onder pukkeltjes, krabde zijn huidje open en kon niet slapen van de jeuk. kreeg ook speciale voeding en toen kreeg ik nog meer medelijden met hem want ik had het geproefd en het was zowat het smerigste dat ik oooiit in mn mond heb gekregen. liam eet wel heel goed zeg! kanniet wachten tot ik maddox ook potjes fruit enz mag geven. lijkt me zo leuk! leuk dat ie al tandjes krijgt. wat gaat dat snel allemaal he. hier een fotootjes van maddox..vanochtend gemaakt
--->> Lennylenn AAAH WAT IS MADDOX EEN SKEETJE ZEG! hahaha leuk joh! Ja ze groeien super snel hoor! dacht altijd dat het maar onzin was maar denk nu echt soms van waar is die kleine baby gebleven lol,, De melk die Liam hiervoor had was oowk zow ongelovelijk vies zeg! haha maakte net wat meej,, Liam kreeg nog een fles oude voeding dus die zonder koemelk en meneer weigerde hem gewoon hij wou de andere voeding hebben lol,, Tanden zijn er jmmr genoeg nog niet door dus dat is wel klote,, hij heeft er last van Liefsz
Wanneer ' weet' je, of wie zegt het, dat je kind een helmpje nodig heeft? Hoop echt dat mijn zoon dat straks niet hoeft... Brrr
Liam heeft fisio gehad vandaar dat ik het weet,, heeft jou zoontje fisio? hier zijn 2 metingen gedaan,, 1 om te kijken in het begin hoe erg het was en de 2e of het afgenomen was Liefsz
Nee hier heeft L. geen fysio.. Fijn weekend gehad iedereen? Wij zijn een weekendje naar mijn familie gegaan, en hebben daar geslapen. Dus voor het eerst met de kleine vér op stap! En het was echt heel erg geslaagd. Hij heeft de hele nacht geslapen.. Zalig gewoon!
--->> Bella Super jah dat het geslaagd is Hier gaat alles zijn gangetje! Als je geen fisio hebt krijg je oowk niet te horen of je kindje een helmpje moet of niet,, de fisio bekijkt dat Jah misschien dat het cb hem doorstuurd naar de fisio en dat het via zow gaat Liefsz