ja zumba vind ik ook erg leuk maar zooo vermoeiend! heb net kinderliedjes voor maddox afgespeeld op advies van het c.b vrouwtje (ik kreeg het idee dat hij zich gauw verveelde) maar de kinderliedjes vindt ie helemaal geweldig. lachen was dat!!! maddox krijgt volgende maand nog een prikjes en dan is hij er gelukkig ook vanaf tot de 11de maand. jeetjee humbly tot half 3 wakker!!!!!!! nou dan ben ik echt niet te genieten. hoop dat jullie vandaag wel lekker kunnen uitrusten
Ja het gaat goed hier. Heftige periode gehad de afgelopen maand. Tygho wilde niet meer slapen omdat hij extreme nachtmerries had en had ontdekt dat nachtmerries alleen komen als je slaapt. Resultaat was een oververmoeid kind dat niet wilde slapen en alleen maar liep te schreeuwen. CB,HA,Homeopaat...alles om advies gevraagd. We hebben nu korreltjes en dat gaat super!
ik ga je zo gelijk toevoegen. zumba is een soort aerobic zeg maar maar dan met muziek erbij voornamelijk zuid amerikaanse muziek. moet je maar eens op youtube zoeken ofzo. heel erg leuk. je danst eingelijk de hele tijd maar ondertussen ben je bezig met een intensieve work-out en verbrand je heeeel veel calorien
Hey meiden, Dank jullie voor jullie medelijden haha hoop oowk dat Liam idd vanacht wel slaapt,, zucht,, @mams; pfft nachtmerries bah! heb idd wel eens gehoord over die korrels,, mijn neefje heeft ze oowk gehad als baby en werkte perfect mooi dat het daar beter gaat zow! Liefsz
@mams He jakkie! Wat zijn dat voor korrels? Nog nooit van gehoord trouwens..Mooi dat het nu beter gaat met die korrels! @lennylenn Dag buurvrouw Ik zal gelijk eens gaan kijken op you tube. Haha dan is deze sport niks voor mij want ik kan niet dansen whaha ziet er niet uit
Woeeehoeee meiden ben zo heppie!! Zojuist naar de bijeenkomst van het gastouderbureau geweest. Als ik mn kinder-ehbo heb(31okt en 7nov cursus) Dan kan ik half november beginnen met het verkorte traject voor MBO-diploma helpende welzijn niveau Er komt wel een kanttekening bij dat het om gastouderniveau gaat maar de basis kan voor veel vrijstelling zorgen bij de kraamopleiding En dan nog...Heb dan wel een echte diploma om op mn cv te zetten ipv deelcertificaten Zit er dus gewoon dik in dat ik in Januari een diploma op zak heb *stuiterstuiter*hahahaha
hallo allemaal!!!!! hoe is het met iedereen? hier alles goed. ik ben alleen een beetje ziekjes aan het worden ben eergisteren? ok ff een paar uurtjes wezen werken. was supergezellig. officieel moet ik volgende week dinsdag beginnen maar zaterdag ga ik weer. we hebben dan een feestavond en ze kwamen iemand tekort dus toen heb ik mezelf aangeboden. met maddox gaat het heel goed. ik heb een elmo knuffel voor em gekocht en hij is er helemaal verliefd op. eet em ook nog eens bijna op. straks gaan we gezellig met zn drietjes de stad in. maddox had gisteren 50 euro kado gekregen van mn schoonbroer dus gaan we eens een leuk kadootje voor hem ervan kopen. en vanavond komt mn andere schhonbroer oppassen want dan neemt mn vriend me mee uiteten. lekker japans