ik had 50 kaartjes besteld kreeg er 60 en had er ma 12 over hihihi hihi ja als je dichterbij had gewoond dan had je hem zo kunnen brengen de kleine
Ja haha..Een grote familie..hihi..Wij sturen alleen maar naar ooms en tantes..Paar neven en nichten, een paar vrienden van ons en mijn oude werk en Roy zijn werk..Mijn nagelstyliste, vroedschap, natuurlijk mijn ouders en schoonouders, zus en broertje en mijn schoonzus en nog een paar hihi..
jaah dan kom je oowk wel aan de 41 mensen ik heb maar een paar ooms en tantes, een paar vrienden maar,, owjah en natuurlijk de vk en dokter hebben een kaart gehad Ja Hengelo is wel dichtbij,, is maar 15 min ongeveer met de bus naar het station maar jah met een maxicosi in de bus .. een keer kan wel maar elke dag hahaha dat zie ik mezelf nog niet doen,,lol liefs
@Marisss: neej heb het niet rechts onder mn ribben maar ik heb wel dat gespannen gevoel boven in mn buik en als k hoest krijgt k echt zo'n pijnlijke steek onder iets boven mn lies zeg maar en dat gespannen gevoel is egt zo'n zeuren gevoel waar j de hele tijd last van hebt khad paar dgn trug mn vk gebeld en die zei dat t erbij hoorde! denk jij dat je dat mss hebt? zijn er nog andere dingen waaraan je dat kan merken?
@mamadee.. Ik weet het niet heb wel soms een pijn gevoel bij de rechterkant van mijn ribben..Dus dan vraag ik het voor de zekerheid maar even.. Mijn bloeddruk is normaal.. Dat weet ik ook niet wat dat is waar jij last van hebt..sorry.. Op google als je symptomen zwangerschapsvergifiting intoetst dan krijg je alle verschijnsels..
goed es ff kijken dan dnek gwoon omdat mn banden aant uitrekken zijn en k meer gewicht ga meezeulen haha
Ach ja ik heb het ook zo kunnen regelen dus dat scheelt wel weer nou alleen nog even afwachten of ik in aanmerking kom voor een huisje,, hier is namelijk niet veel te vinden ( eerst maar even werken, anders heb ik er niet eens geld voor ) Liefs
@humbly Hoop voor je dat je in aanmerking komt voor een huisje! Zal wel mooi wezen en plekje voor jou en Liam alleen..
Jah dat lijkt me echt heel mooi, dan heb je echt het idee dat je een gezin bent,, nou oowk wel maar is toch anders met je moeder en zusjes in huis
@bengeltje; hahaha jah dat is wel zow lol hengelo heeft wel meer huurhuizen dan haaksbergen heb het alleen niet zo op drukke plaatsen dus moet wel een beetje rustig zijn en natuurlijk niet te ver weg van winkels hahaha heb geen rijbewijs @Mariss; haha jah lekker zelf bepalen dat je wel en niet eet en hoe je alles gaat goed
aaaaaaaaaaaaah dat lijkt me super! heerlijk,, moet oowk niet te druk worden, bah kan ik echt niet hebben,, en de bus is oowk altijd makkelijk
bus is ook makkelijk hoef alleen maar de straat uit te lopen en dan ben ik bij de bus woon in een rustige wijk
heerlijk toch! ik hoef ook maar een klein huisje of flat te hebben,, 2 kamers is genoeg,, Liam 1 en ik 1 klaar! hopelijk zijn ze er ook niet al te duur,, zoveel verdien ik niet in de maand
Bah ik heb zo'n hekel aan bussen!! Of ze komen te vroeg of ze komen te laat..Sommige bussen die stinken ook ontzettend muf daarbinnen..Nee ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb! Schijnt de zon ook nog bij jullie? hier wel..
toch is het moeilijk zomaar een huisje te krijgen.... urgentie krijg je niet als je kindje heb ik wilde ook op mzelf toen ik 18 was en moest toen eerst zelfstandig begeleid wonen doen, pas daarna kreeg ik een eigen huisje