Jong&Moeder

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hahaha ik moet wel met de bus heb nog geen keus,, als Liam straks oud genoeg is oowk de fiets lol,, nou jah lopen kan oowk wel maar geen 10 km :|

JAAAH DE ZON!! hahahaah jah schijnt nog steeds,,

Hmmmmmmmm ik ga toch eerder voor een huisje nu en daarna eventueel mijn rijbewijs dan mijn rijbewijs eerst :) wil wel graag alleen met Liam wonen,, heel leuk en aardig hier maar mis mijn eigen omgeving en privecy,, nu kijkt mijn moeder heel erg mee wat ik doe,, heel lief bedoelt maar word er soms een beetje gek van,,

Liefs

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt,, dat is klote,, alleen hoef ik niet begeleid te wonen,, hier mag je vanaf 18 gewoon alleen wonen, moet je wel in aanmerking komen voor een huis,, dat wel,,
    nou jah moet nog maar zo verder :) sta in ieder geval ingeschreven dat wel,,

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

ja t mag wel ja maar t is erg moeilijk op je 18de
    ik hoefde er ook niet perse heen hoor, maar was enige manier om niet meer thuis te hoeven wonen (misschien dat bij jou wel goed gaat thuis) maar ik kon niet langer thuis blijven hoor, mijn zoon was dan ook al 2 jaar

met begeleid wonen wist ik zeker dat ik huisje kreeg, en heb die ook gekregen na een half jaartje.
    begeleid wonen betaal je ook zelf huur enzo, net als een éigen huisje

wel een goede manier om te wennen aan alles wat er op je afkomt als je huisje heb, zeg het je het is niet niks hoor zelfstandig wonen, zijn hoop voordelen maar ook nadelen.

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Pfff zit net een bevalling te bekijken op youtube..Toen de baby eruit was begon ik meteen met dat 18 jarig meisje mee te huilen hahaa..Echt erg..Haha :p

Als ik dit zo allemaal zie wil ik NU bevallen inplaats van over 3 weken..:(

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    dit hoort natuurlijk bij een instantie?

Hahaahha jah dat had ik toen oowk haha en toen ik me erbij had neergelegd dat het nog wel even ging duren kwam het allemaal op gang,,

6. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Hoi meiden,

Ik kom ook even mijn neus laten zien op dit topic, ik ben 20 jaar. Heb al bijna 6 jaar een vaste vriend, we wonen al 3 jaar samen en hebben sinds een half jaar samen een kindje. Hahaha, tja.. ik begrijp dat je het zat bent, Marisss. Ik liep door tot 41,6 weken.

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly
    Hopen dat het bij net zo gaat..Leg me er ook maar bij neer..Mischien dat hij bij ook binnen 2 weken op gang komt hihi! ;)

@RoxStar-J
    Welkom hier!
    Nou dat hoop ik dus echt niet dat ik doorloop tot 41 weken ;)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @RoxStar: welkom hier!
    Poeh echt lang doorgelopen zeg,,

@Mariss: het begint meestal wanneer je het niet verwacht :) duuusss gewoon niks verwachten lol

Liefs

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha ja idd..Bedankt voor de tip haha!
    Hebben jullie nog wat gedaan vandaag?

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hmmm vandaag,, Liam knuffelen, forummen, Liam in bad doen hmmmmmmmmm hahahahahaha eigenlijk alleen maar voor Liam zorgen en daar houd het oowkal weer meej op,, meneer ligt nou te brabbelen in bed,, hij heeft om 6 uur weer de fles gehad dus zijn maag zit weer lekker vol :)

en jij nog wat gedaan?

Liefs

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dus Liam is weer lekker verwent..;) Heerlijk!
    Kan niet wachten totdat ik mijn kleine meid kan verzorgen..:D

Ik ben heel saai geweest vandaag..
    Bank hangen, forummen..bank hangen Filmpjes op youtube bekeken..Bank hangen haha..:p
    Wacht nu totdat Roy weer thuis is van zijn werk..
    En dan maar even wat eten bestellen..Heb honger..En kan niet naar de winkel (geen auto en mijn fietsband is lek) En heb geen zin om dat pokke eind te gaan lopen..

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    HAHAHAHA jaaaah dan moet je iets he :p nou eten bestellen is oowk wel eens lekker :D

13. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor het welkom. Ja, ik was het echt goed zat met 40 weken. Ik hoop voor iedereen een voorspoedige bevalling.

Wij hebben vandaag boodschappen gehaald, Jojo verzorgd, huisje opgeruimd, beetje op internet gezeten, nu bezig met eten koken, en vanavond gaan we nog even met zijn 3en een ijsje halen..

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Humbly..Ja dat is idd wel een keer lekker..Want zo vaak doen we dat niet..

@roxstar-j
    Dat wil ik graag geloven dat je het zat was haha! ;)
    DAnk je wel..

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @Roxstar; lekker rustig dagje zeg maar ;) haha lekker ijsje! Liam moet iets ouders zijn en hopelijk over zijn allergie heen dan kunnen we hier ook lekker een ijsje halen :)

Liefs

16. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Hahaha, Jojo krijgt ook nog geen ijsjes, hoor! Ze gaat alleen mee voor de gezelligheid (En ze mag nog niet alleen thuis blijven ;)) Gisteren liepen we in de stad en had ik een ijsje gehaald, ze heeft hier wel stiekem 1 - 2 likjes van geproeft! Ze word later net zo'n ijsjesGEK als mama :D Wat voor allergieen heeft Liam? Jojo heeft last van (een zware vorm) Eczeem.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam heeft waarschijnlijk koemelkallergie :(
    Aaah dat is oowk zielig? heeft ze daar veel last van?

18. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Ja, ze heeft er heel erg veel last van.. We hebben al een aantal keer met haar op de weekendpost gezeten, omdat ze 's avonds helemaal open lag.. Op haar armpjes is het heel erg en daar kan ze lekker aan gaan krabbelen... Jij geeft Liam dan zeker ook hypo-allergeen?!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Aah bah,, heeft geen geen creme die werkt? heb zelf een milde vorm gehad en dat vond ik al afgrijzelijk,,

Liam krijgt speciale dieetvoeding pepti van nutrilon,, hier doet hij het super op!

Liefs

20. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @Humbly89: ohww heeft die koemelkallergie? das sh*t
    en nou dan?
    andere voeding?

@marisss: en nog wat te eten besteld gstr?

@Roxstar-J: welkom, khad j nog niet gezien! was gstr dood dus maar meteen op de bank gaan ligge toen k thuis kwam haha
    kben iig denise, 20 jr en 25 wkn zwanger van een jongen!

@mooi weer vandaag? wat zijn jullie plannen? tis hier iig mooi weer dus kga vandaag naar zuid-limburg, bij mn mama op bezoek!

liefss

Deel Deze Pagina