Jong moeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik herken het wel, ik ben de eerste in onze vriedenkring en door een aantal wordt er wat bekrompen gereageerd op bepaalde momenten...
    Ik vind dat ook niet leuk, gelukkig 1 dinnetje die me er altijd weer doorheen trekt... Zodat ik het me niet al teveel aan trek...
    Maar het is absoluut niet luek. Je voelt je soms al zo alleen (ik althans vanwege dus de eerste in de groep) en dan helpt zoiets absoluut niet...

*knuf*

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik vind deze opmerkingen nergens op slaan. ben der ook geweest.. was als enigste meid op 12 jaar die een lange relatie heeft met een jonge nu de vader.. ik wilde liever op de bank met mijn jonge, en school was school.. kreeg opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd met Onee je blijft liever bij je vriendje. of neej ik nodig je niet uit.. het was mijn keus,. nu komen mijn toen die tijd vrienden naar me toe.. met Ik snap nu wat je bedoelde dat je liever gewoon thuis zit, met je man,.., en Al mijn vrienden weten dat ik best uit wil gaan maar niet ELK weekend! en nu moeten ze nog even wachten toen mijn kleine is geboren...

Deel Deze Pagina