Dames, ik heb jullie hulp nodig! Ik heb mijn vraag al eerder aan de verloskundige gesteld. Ik zal het hieronder even kopieren en plakken. --------------------------------------------------------------- Hoi, Ik heb een vraagje. 23/7 was mijn nod. Ik testte positief met de kruidvat testen 2v5. Twee dagen later ben ik toch ongesteld geworden. Normaal ben ik altijd 7 dagen vol ongesteld en nu maar 2,5 dag! Kan ik er vanuit gaan dat dit een vmk was? Zo ja, hoe kan het dat ik nog steeds symptonen heb? Of is het mogenlijk dat het een pseudo menstruatie was? Alvast bedankt! Liefs, Blosje --------------------------------------------------------------- Hoi blosje, ik vind het een lastige, want het kan inderdaad een vmk zijn, maar het kan ook dat het een innestelingsbloeding is geweest of een tussentijdse bloeding die we wel vaker zien bij zwangere vrouwen. Je zou via de HA je bloed kunnen laten prikken 2 keer achtereen om te zien of het zwangerschapshormoon stijgt of niet. Dan zit je ook niet nog weken in onzekerheid tot je volgende menstruatie. Groetjes Brigitte --------------------------------------------------------------- Ik ben naar de huisarts geweest en hij weigerde een bloedonderzoek. Ik moest maar weer een testje doen. Ik gedaan. Negatief. Inmiddels zit ik alweer op dag 30 (cyclus 26 dgn) en ben ik nog steeds NIET ongesteld! Ik ben al jaren regelmatig ongesteld, nooit aan de pil geweest oid. Ik zit natuurlijk helemaal in de zenuwen.. Ik ga er wel vanuit dat het een vmk was, zo realistisch ben ik wel.. Maar waarom word ik nou niet ongesteld.. Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen en me enigzins advies kunnen geven aangezien ik niks aan mijn dokter heb.. Alvast bedankt!
Tsjaa ik denk dat je huisarts nog ff wil wachten aangezien je pas net overtijd bent. Ben bang dat het toch nog ff spannend voor je blijft.. Nog een paar dagen w88 misschien en als je dan nog niet ongesteld wordt weer de dokter bellen denk ik... Ben toch bang dat je niet zwanger bent als je test negatief aangeeft terwijl hij wel positief is geweest... Succes!!